Marleen; Jij ook een fijn weekend!! Schildje; En hoe gaat het met de zieken? Lutje; Hier begint Mika ook ineens vaker te huilen als ik uit beeld ben. Vinora; Hoi, leuk je weer even te "zien" Hier vanmorgen nog even wat boodschappen gedaan, maar jeetje wat was het druk....moest zelfs wachten op een winkelkarretje, die waren allemaal in gebruik. Mega rijen bij de kassa en ook nog een paar oudjes die gewoon even voordringen, maar we hebben het weer binnen. Vanmiddag konden de kinderen van de basisschool hier eieren zoeken, schminken en spelletjes doen, Senna vond het erg leuk. En bij Mika is het tweede tandje inmiddels ook door, gaat ineens hard...
Goedemorgen Wacht hier op verjaardagsvisite Huis stinkt een uur in de wind haha. Heb gevulde eieren met ui gemaakt.
@Martje voorals nog zijn alleen Bart, Rick en ik verkouden. Fleur heeft niks. Het is bij de ene keer koorts gebleven. Gistermiddag ben ik met de kinderen naar de stad geweest want de jongens moesten nieuwe schoenen hebben voor de zomer. Ook wat kleren gekocht voor alle 3. Maar de rest komt nog wel want de heren waren de hele tijd zo vervelend en de schoenen daar moesten ze voor mee en daar zijn wij in geslaagd. Ik ga misschien deze week nog wel een keer. Ook had ik wat via de h&m site gekocht voor de kids. dus voorlopig weer even genoeg. Nu lekker rustig aandoen en straks lekker lopen. We gaan mijn moeder ook ophalen want Ad gaat wielrennen kijken. Vind hij super om te zien en schijnbaar is de rit "hel van het Noorden" vandaag. Dus dan ga ik fijn naar buiten met alle 3. Ik vind het veel te mooi om binnen te zitten.
Schildje; Hopen dat jullie snel weer van de verkoudheid af zijn. Hier vanmorgen lekker ontbeten, vanmiddag naar Verkeerspark Assen geweest en daarna gegeten bij Mc Donalds, gezellig dagje gehad dus! Iedereen nog een fijne 2e paasdag!
heb een k.... avond uiteindelijk. Heerlijk gegeten hij souders, emma blijft er lekker slapen en dus hebben vriendlief en ik tijd voor elkaar. Tijdens wandeling naar huis begint ie over hrt feit dat de laatste keer alweer heeeeel lang geleden was. Drie week geleden is spiraal er uit gegaan (speciaal voor hem), vervolgens dikke week ongesteld. Toen hij ziek, toen ik ziek en nu nog steeds (want ik heb geen tijd om uit te zieken). Dus het kwam er gewoon niet van. Reageer ik dat ik juist idee heb dat hij genoeg van mij heeft omdat hij partnerschap nog niet geregeld heeft. Komt opeens de aap uit de mouw dat ie het niet op een maandagochtend tussen alle 'kneuzen' wil doen. Terwijl we dat juist hadden besproken en afgesproken!!! Ben er zo klaar mee met dat communiceren van die vent van mij. Hij houdt alles tot zichzelf. Alles wat ik zeg is commentaar naar hem toe en bij alles zegt hij sorry en voelt hij zich verantwoordelijk. Ik begin dan ook niet graag ergens over, want hij trekt het zich altijd zo enorm aan en denkt altijd dat hij niet goed genoeg is. En hij begint gewoon nergens over tot het veel te laat is. Alles wat ik doe of niet doe ziet hij als negatieve commentaar. Ik weet nu gewoon niet meer hoe ik hiermee moet omgaan. Sex is niet leuk meer, het is een methode zodat hij zich weer beter over zichzelf gaat voelen. Ik hou zielsveel van hem, maar ik hou het niet meer vol om iedere keer met hem rekening te houden. En er wat van zeggen gaat gewoon niet. Ik kan het wel zeggen, maar hrt enige wat ik hoor als reactie is sorry. Gniets anders. Ik wil dat ie communiceert verdorie Sorry meiden, moest even mn paasei kwijt. Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik ben namelijk ontzettend bang dat zijn onzekerheid ons anders uit elkaar drijft...
Martje, leuke dag gehad dus! Leuk he, dat verkeerspark. Ik ben er vroeger ook wel geweest. Lutje, he bah, daar ging je avond.... Misschien kunnen jullie eens samen met (een professioneel) iemand praten? Dan komen jullie beide misschien tot nieuwe inzichten en begrijpen jullie elkaar beter. Ondertussen al wat afgekoeld allebei? Sterkte!
Lutje; Pfff...moeilijk hoor, heb niet echt tips. Misschien is het net wat Marleen ook zegt een goed idee om er met iemand over te praten... Sterkte! Marleen; Ja was hartstikke leuk!! Hier slaapt Mika al 3 nachten door, krijgt tussen 19.00 en 20.00 de borst en meldt zich dan weer rond 07.00 uur 's morgens!! Wat kan het dan ineens veranderen, een poosje terug voedde ik hem vaak heel laat in de avond en om een uur of vier 's nachts en nu slaat hij ze gewoon allebei over! roep het maar niet te hard, want misschien is het komende nacht wel weer anders.
@Lutje, mijn advies is ga samen met iemand praten. Mijn man en ik hebben dit ook gehad met gevolg dat ik opeens open stond voor aandacht van andere mannen. Niet dat er wat gebeurt is maar ik wilde niks meer van mijn man weten. Wij zijn toen samen naar een maatschappelijkswerkerster geweest en het gaat nu harstikke goed. We kunnen nu beter met elkaar praten. Hier gaat het redelijk met ons allen. Ik kon vanmorgen niet praten omdat mijn keel dicht zat en veel slijm maar na een paar keer goed hoesten kwam mijn stem langzaam terug. Fleur, Bart en Rick zijn nu samen met mij verkouden. Gelukkig niet zo erg maar het is wel vervelend.
Hey ! Bah kotsmisselijk van twee dagen slecht eten. Zo nog verjaardag maar neem mooi geen taart Lutje, o frustrerend zeg zo met je vriend. Aan de ene kant denk ik , ja praten met iemand ! maar als hij met jou al niet wil/kan communiceren.geeft hij zich dan wel bloot aan een vreemde ? Misschien een brief schrijven zodat hij jou kant van het verhaal eens op zijn gemak kan lezen, er over na kan denken en dan reageren ?
Kaaatje, daar heb je helemaal gelijk in. Zal eerst het praten opperen en als ie dat niet wil dan gebruik jouw idee
Lutje, geen tips sorry.. Idd missch opschrijven ja.. Hier huilend kind.. Pff.. Nks is goed. Slapen niet,box niet,wipper niet,grond ook niet. Ik lig mu half op bed,zij tegen.me aan en is ze even stil ik moet wel blijven wiebelen.. Ze slaapt bijna maar ze blojft er tegen vechten..zoo irri.. Ze wilt alles zien.. Ze probeert ol dr buik vooruit te komen maar lukt niet endat frustreert haar. Maargoed..bijna 7 uur, dan gaat jaim slapen.. En zal vien vast wel opgegeven hebben.
Hier ook een onrustige avond gehad met Elin.laatste dagen is ze vaak wakker tot een uur of 20.00 maar nu bleef ze maar gillen.Uiteindelijk om 20.30 nog een klein flesje gegeven ( had als avondeten een heel potje groente, en om 19.30 een volle fles. blijkbaar niet genoeg ) nu sinds deze week ook de bv in de avond laten vallen.Elin krijgt nu dus nog de nacht en ochtend bv. Nu de hond ff snel laten plassen en dan snel mijn bed in.tot morgen
Goedemorgen!! Martje; En, doorgeslapen?? Schildje; het zit jullie niet mee he met de verkoudheid! Lutje; Hoe gaat het met de sollicitatie? Mamatien; Wanneer moet je je IQ test doen? Kaatje; De misselijkheid alweer over? Wou dat ik dat eens had.. Hahah Vervelend dat Elin zo onrustig was. Ook een klein hongerlapje dus Chantal; Vienna nog lief gaan slapen? Hier weer aan het werk. Morgen ook nog een ochtendje en dan heb ik lekker tot zondagavond 22u vrij Dan weer tot vrijdag!! Heerlijk! Een hele week met m'n kleine meid Volgende week dinsdag komt der 'oma' langs!!! Na verwijten van der verwekker ( zo noem ik 'm maar tegenwoordig, want meer is het niet) en zijn zusje heb ik haar gemaild en gezegd dat ze Juul gewoon mag zien. Wat ik trouwens altijd tegen hem heb gezegd maar hij het blijkbaar niet nodig vond om door te geven. Na een week mailde ze terug en zei dat ze erg benieuwd was naar Juul. Dus ik terug gemaild en gezegd dat ze dan maar moet bellen. Nou 2 maanden later en ze belde van de week. Nu komt ze dus de 17e langs. Heb er een beetje gemengde gevoelens over... Aan de ene kant is het logisch dat ze benieuwd is naar Juul maar dat ze niet goed durfde, aangezien verwekker en ik geen contact hebben. Aan de andere kant, als ze zooo benieuwd is als ze zegt had ze toch ook uit zichzelf contact op kunnen nemen? Nooit een kaartje, mailtje, sms of wat dan ook. En nu is ze 8,5 maand en moet het opeens gebeuren. Nja ik leg me er maar bij neer, het is toch der oma. Al had het van mij niet gehoeven Ze heeft al genoeg oma's en opa's die wel vanaf der geboorte bij der in de buurt zijn. Nou meiden, fijne dag allemaal... (met dit rot weer ) Ik ga zo de mannen maar even wakker maken en kijken of het nog een beetje druk wordt vandaag. Om 14u lekker Juul halen En had bedacht dat ik nog maar even wat ga shoppen (arme kind heeft nog niets haha)
Morge, Hier een goed weekend gehad. Met de keel en verkoudheid gaat het iets beter. Kon gelukkig wel praten vanmorgen maar moest wel veel hoesten voor het allemaal los zat. Ach de jongens gaan dadelijk naar school dus ben ik fijn alleen met Fleur. @Ennas, het is ook logisch dat haar "oma" haar wil zien alleen begrijp ik niet dat ze dit niet eerder heeft gedaan. Net wat je schrijft ze is nu 8,5 mnd oud en mu moet het opeens. Het is wel zo dat je wel kan zeggen later tegen Juul dat ze oma gezien heeft of dat ze geweest is als ze af zou vragen waarom enz enz. Hier hebben wij nu een heerlijk mooi meisje dat de hele tijd papapapapa zegt. Ad is dan aan het glunderen als ze dat doet. Zo leuk om te zien. Ook hebben wij gisteren zo moeten lachen om haar. Bart had zich gestoten, niet leuk voor hem, maar Fleur zag dit en ze begint toch hard te lachen om hem. Ad, Rick en ik lagen zelf in een deuk om haar. Bart kon er na een paar minuten ook wel om lachen maar op het moent zelf niet. haha Dat was zo grappig om te zien. Dit doet zij wel vaker ook als Rick huilt als hij zijn zin niet krijgt. Fleur lacht hun dan echt uit.
morguh, even ego... ik zit er best wel doorheen. Al weken is Ticho ZO tegendraads. Grote mond, tegen dingen schoppen, gooien met speelgoed, extreem boos, gillen, schreeuwen etc. Ik blijf maar rustig en handel gewoon volgens het stappenplan maar het werkt voor geen meter. Ik voel me zo beperkt als me ex hier is. Durf gewoon niks te zeggen tegen Ticho of tegen me ex. Vind dit zo niks. En ja praten met me ex. och dat trek ik al helemaal niet. Ik betrap hem heel vaak op leugens. Gewoon niet eerlijk zijn. "ja ik spreek haar (zijn sex-ex-collega om dr zo maar te noemen) bijna dagelijks".... paar dagen later... B. Ze wilt mij toevoegen op fb! "Ik heb dr al weken niet meer gesproken". om maar een klein voorbeeld te geven. Weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Heb echt het gevoel alsof ik tussen wal en schip in hang. Bah geen idee wat ik hiermee moet doen :S