JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; En beetje goede nacht gehad?

Chantal; Jullie meisje ook een beetje geslapen vannacht?

Ennas; Nee..., hij was rond 4 uur wakker, sommige dingen moet je dus niet hardop zeggen :D
    Kan me voorstellen dat het bezoekje van "oma" van jou niet zo hoeft...ben benieuwd hoe het gaat. Werkse vandaag!

Schildje; Haha..grappig dat Fleur daar zo om moest lachen!

Hier werd Mika vannacht om 04.00 uur wakker voor een voeding, toch iets te hard geroepen dat hij doorsliep :D
    Senna is vandaag nog vrij omdat ze een studiedag hebben op school, we kunnen dus nog lekker rustig aan doen. Straks even boodschappen doen en koffie drinken bij m'n moeder.

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Jeetje lastig Kim!! Zou ook niet echt weten wat je er aan kan doen... :( Knuffel...

schildje; Hahahaha die Fleur. Zie het helemaal voor me :D
    Ja idd, daarom doe ik het ook.. Dat ze later niet kan zeggen dat het niet van mij mocht ofzo. Verwacht eigenlijk dat het bij 1 of 2x blijft dat ze langskomt.. Maar je weet nooit. Misschien wil ze een actieve rol in haar leven hebben?!

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Martje; oeps! Niet meer zeggen dus! :) Lekker nog een dagje vrij, veel plezier met je mannen :)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Werd vanochtend iig wel leuk wakker. na twee dagen van taart, chips en (gekookte) eieren was ik vanochtend 8 ons kwijt.
    Kon er vannacht helaas wel weer twee keer uit voor Elin

Ennas, lekker een paar dagen vrij in het vooruitzicht
    Vind het wel lief van je dat je Jula de kans geeft haar oma te leren kennen en andersom.Maar oma maakt er idd geen haast mee. Waarom pas na twee maanden bellen als je zo benieuwd bent.

Anna, lastig. Zo'n leugenaar zou ik ook niet in mijn huis willen maar met kinderen ontkom je daar dus helaas niet meer aan.
    Zit Ticho nog in de fase dat ze de medicijnen aan het afstellen zijn ? Misschien dat hij baat heeft bij een andere dosis ?

Martje, jij kon er dus ook uit vannach :(

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Anna; Is je ex nu bij je dan? Moeilijke situatie als ik het zo lees...weet verder ook niet zo goed wat ik ervan moet zeggen eigenlijk. Knuff

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Anna, ik herkend het gedrag van Ticho zo. Wat er tegen te doen weet ik momenteel nog niet. Misschien kan ik je binnenkort tips geven hierover als wij met de cursus hier mee bezig zijn.
    Ik weet uit ervaring dat het heel erg moeilijk is om positief te blijven over je kind. We hebben zelfs een poster mee gekregen met alleen maar de positieve dingen erop om dat zeker ook te onthouden als het wat minder gaat.
    Dikke knuffel voor jouw.

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen dames!

Na een lekker weekend weg zijn we er weer. Newcastle is ORDINAIR! We hebebn besloten dat Noortje naar Salou, Rimini, Chersonissos of Blanes mag gaan, als ze maar NOOIT naar Newcastle gaat! (tenzij ze 31 is of zo...) :D

De overtocht was erg leuk, met de boot, lekker biertje erbij en live muziek. Vanuit de terminal werden we naar een voetbalwedstrijd gebracht, dat zat in het arrangement (leuk voor manlief :D)
    Na de wedstrijd naar het hotel waar we onze vrienden hebben getroffen en van daaruit lekker eten, en de stad in.
    Om een beeld te geven van de gemiddelde Engelse troela: ik trek een riem aan, vergeet de rest van mijn kleren, behalve mijn ondergoed, trek de hoogste hakken aan waar ik niet op kan lopen en ga dan op mijn blote voeten verder... Apezat en schreeuwend over straat. We hebben onze ogen uitgekeken en genoten van het tafereel :p
    Daarna nog een dagje Newcastle gedaan en rondgelopen en weer terug met de boot. Erg geslaagd!

Noortje was eerst wat eenkennig naar mijn ouders, maar gelukkig ging het daarna erg goed. Die hebben ook genoten van 4 dagen hun kleindochter te zien.

Lutje, het is heel herkenbaar wat je hebt, maar ik vraag me af of een extern persoon in eerste instantie helpen zal. De eerste avonden die manlief en ik hadden, eindigden steevast in ruzie. Op de wintersport, in Tallinn, een avond uit. Alsof een kleine ergernis ineens een vlam in de pan geeft. Ik heb ook een niet communicerende man, maar bij mij hielp het om de dag erna, als alles was gezakt (inclusief het borreltje dat er natuurlijk bij zat) rustig te gaan zitten, mijn kant van het verhaal uit te leggen en dan te vragen wat hij ervan dacht. Of hij het met me eens was, of hij over dingen anders dacht. Als je hem een beetje helpt, komt het praten iets meer op gang...
    Schrijven heb ik ook wel eens gedaan, hielp mij vooral om het beeld te schetsen waar de pijnpunten lagen, maar 'de analyse voorleggen' is bij ons een goede oplossing. Onthou wel dat je eigenlijk allebei redelijk vermoeid bent door de kleine meid, allebei druk bent, de situatie erg veranderd is en je op zo'n avond ineens denkt dat je alles als vanouds kunt doen. Ik heb gemerkt dat ik toch echt geen Hercules ben, al dachten wij dat op die avonden wel... :D

Anna, knuff... voor jou heb ik helaas geen adviezen... succes...

kaatje, was je verjaardag leuk? De stank al wat minder? :D

Ennas, jeetje, das ook wat, oma op bezoek. Misschien heeft ze het nooit eerder gedurfd? En heeft verwekker het tegen gehouden dat ze je op zou zoeken? Nou ,ja dat hoor je waarschijnlijk de 17e wel!

Martje, leuk Assen! Zag al wat foto's langskomen!

Vinora HOI!!!! Lang geleden!

Oef lang verhaal.. sorry... Nu maar eens werken :D

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kaatje; zooo dat is een prettige bijkomstigheid :)
    Ja, ik snap het ook niet... Raar mens haha
    Der vader mag haar ook gewoon zien als ie wil, maar die komt ook niet. Laatst nog een hele discussie gehad... Kwam er op neer dat ie haar wel wil zien, maar alleen als ie mij kan krijgen.
    Hahaha laat me niet lachen, geen haar op m'n hoofd die er aan denkt! Ik wil hem niet, en als ik dat al had gewild had ie dat zelf weer verpest door te zeggen dat ie haar alleen wil zien als ie mij ook krijgt.

Marlous; Hahaha zie het helemaal voor me :D

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Bijzondere familie dan ;)

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marlous, Dank je wel voor je woorden :) Probleem van vriendlief is niet alleen het gebrek aan communiceren. Hij trekt zich ook altijd alles aan. Hij zegt voor alles sorry, zelfs als ik mijn teen stoot bijvoorbeeld. Zijn onzekerheid naar onze relatie toe maakt het heel moeilijk om goed met hem te gaan zitten praten. Ik probeer het wel steeds vaker nu te doen.

Hihi, ja dat zijn de echte Britten :D

Schildje, dat gevoel ken ik wel wat betreft aandacht van andere mannen. Het is erg prettig, want dan heb ik ook pas echt het gevoel mezelf te kunnen zijn. Maar dan is vriendlief ook nog eens enorm jaloers. Ik mag niet eens (goed) bevriend zijn met een andere man. Hij is altijd bang dat ik dan voor die persoon ga kiezen. Ik heb gelukkig totaal niet de neiging zoiets te doen.

Uiteraard net wanneer dit allemaal speelt krijg ik aandacht van een erg aantrekkelijke man :) Ik vertelde toch van die band uit amerika? Ik zit sinds gisteren gezellig met eentje te chatten. Niets verkeerds of zo hoor. Gewoon over het leven, de band en het touren. Maar moest wel een beetje lachen om zijn timing :p

Vandaag met m'n meiske weer tripje consultatiebureau. Benieuwd hoe zwaar en lang met mooie meid is!

Oh, voor ik het vergeet: Anna, een hele dikke knuffel meid! Het helpt je misschien niet met Ticho, maar ik weet helaas niets anders om je te helpen.

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Graag gedaan, maar het was meer herkenning ;) Assertiviteitscursus is misschien ook een idee? Klinkt misschien raar, maar mijn moeder heeft dat gedaan en het heeft haar echt geholpen in haar onzekerheid, het makkelijker je punt kunnen maken en je bewust zijn van jezelf en je houding.

Wel goed dat je steeds meer praat, zonder praten kom je er nooit uit. Knuff!

12. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Poeh, een hoop (ex)relatieperikelen, Lutje, Anna, Ennas, zal het in de lucht zitten? Hier thuis ook weer gedoe, man is weer zo boos de hele tijd, kort lontje om alles, kan nix zeggen of doen of hij ontploft al weer. Volgens mij zit hij weer helemaal niet goed in zijn vel, maar als ik er iets van zeg is het natuurlijk allemaal mijn schuld. Ongelofelijk hoe sommige kerels toch totaal gebrek aan zelfkennis en zelfreflectie hebben, zielig gewoon.

Hebben jullie nog wel fijne paasdagen gehad? Bij ons was het druk maar wel gezellig. Paaseieren zoeken bij opa en oma in de tuin en gisteren naar een lammetjesdag geweest op een schapenboerderij, wel weer veel gesleep met de kids, maar wel leuke uitjes op zich.

vandaag echt heel erg geen zin om te werken....

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik heb ook geen zin... ga zo maar eens een boodschapje halen, ben ik er weer 5 minuten uit :)

Paaseieren zoeken, leuk! Alleen wel jammer dat ook jouw manlief zich als grumpy gedraagt... Zou het een fase zijn? Net als bij de ukkies, dat ze eerst even moeten wennen en mopperen voordat het allemaal gewend is en goed gaat? :p

14. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    marlous, een sprongetje zeg maar? haha, mannen blijven kleine kinderen dus dat zou zomaar kunnen :)

Leuk trouwens dat jullie weekendje weg leuk was. En jaaa, die britse meiden, ongelofelijk hoe die erbij lopen als ze uit gaan.

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, even boodschapjes gehaald en het zonnetje komt ook weer lekker tevoorschijn. Voel me super vandaag en ben dan ook constant aan het glimlachen. Heerlijk! :D

Meiden met geen zin, knuffel!

Marlous, die herkenning is juist fijn :D Krijg soms het idee dat niemand problemen heeft e.d. M'n vriend zou eigenlijk naar psych moeten, maar dat wil hij niet. Heb het vaak genoeg geopperd dat ie mee ging toen ik er liep. Hij is op zich ook assertief genoeg. Alleen niet in onze relatie. Zelfs toen ik zwanger was. Kon dan zo kwaad op hem worden! Daar zat ik met ons kind in mijn buik en vervolgens ging hij onzeker doen of ik wel om hem gaf :| Zucht.. Mannen!

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Klinkt heel vermoeiend allemaal die relaties... Daarom begin ik er ook maar niet aan :D Heerlijk alleen met m'n meisje :)

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ach, vind het toch wel erg lekker om tegen zo'n mannenlichaam aan te kunnen kruipen :D :p Alleen jammer dat een relatie meer inhoudt ;) Soms... :p :D

18. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ik slaap eigenlijk het liefste alleen. Wat dat betreft zou ik het ook veel beter naar mijn zin hebben in mijn uppie met mijn kindjes. Lekker niemand om de opvoeding mee te delen en die niet gaat lopen zeiken als ik 's ochtends Dora op zet.

Ik vind die man momenteel alleen "handig" om erbij te hebben: pak effe een luier.... kook jij vanavond... ik slaap morgen uit. Dat werk.
    Voor de rest kannie me momenteel echt gestolen worden, die slappe dweil.

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    @ Lutje, dan mag je je verhaal altijd spuien hoor! Ik herken niet alles, maar een deel wel voor je :D. En elke relatie zal wel iets hebben, en bij ons zeker. We zijn allebei nogal extravert en kunnen op alle manieren een bommetje laten knappen. In combinatie met het communicatieve onvermogen en zo koppig zijn als een hele kudde ezels... heb je een beeld? :D :p

Gelukkig kan hij op andere momenten weer goed uit de hoek komen en maakt hij dit onvermogen weer goed. Anders zou het knap vervelend worden, haha!

Waar heb jij die zon gelaten, het is hier grijs, nat en koud... brrr..

@Juud... meissie toch... Ik slaap vaak alleen (manlief heeft 24uurs diensten) en dat vind ik ook heerlijk, maar toch anders heerlijk dan jij... Nu hoop ik nog meer dat het echt een sprongetje is... :)

Trouwens, Noortje vindt Dora ook te gek (ja nu al...) en dat is heel goed voor haar Engelse taal. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen, yes we did it!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marlous, haha klinkt geslaagd
    Ja rustige maar gezellige verjaardag gehad.

Ennas, nou ja zeg wat een rare kinderachtige opmerking.Jammer dat hij zijn verantwoordelijkheid niet neemt en niet wil genieten van zo'n prachtig meisje

Juud, knuff

Deel Deze Pagina