MNM; Wat leuk je weer hier te zien! Man; het zou misschien wel leuk zijn... Maar het idee van al dat gedoe met daten, leren kennen enz enz. Geen zin in haha. Al zou het soms wel lekker zijn... Iemand waar je tegen kan zeggen; pak jij Juul even of geef jij er even een fles oid. Merk wel dat nu ik aan het werk ben en soms best zwaar is. Van 6u tot 14u werken, en dan is de rest van de middag met Juul soms net teveel. Niet om Juul uiteraard maar meisje wil wel aandacht als ik er ben. Tussendoor nog even snel koken ( als Juul het toelaat haha) badderen, flesje en naar bed. Dan kan ik nog wat in huis gaan doen. Net een tijdje gestreken enzo. Ga nu net zitten. Om zo'n moment zou het wel lekker zijn als er iemand anders is. Maargoed, ik heb er maar 1. Anna heeft er 3, dus nog zwaarder alleen! Hmm staat er nu wel een beetje negatief he, maar zo bedoelde ik het niet. Juul is m'n allesje en is me absoluut niet teveel. Verder redden we ons ook prima met z'n 2e
Lutje; haha gezellig MNM; Ah arme meid! hopelijk vinden ze wat er met haar is! En natuurlijk ook met kleine Nila! Respect hoor!
had vienna wat aardappel+wortels aangemaakt met melk en boter -prakkie gegeven... hahah je had dr koppie moeten zien .. ze spuugde t gelijk uit. potje was ook geen succes helaas. vanmiddag heeft ze heel veel gespuugd, denk wel een hele voeding eruit..arm kind..en arme ik hihi werd dus dweilen. verder frustreert het haar dat ze niet kan tijgeren/kruipen.
Lutje; Oh haha...dacht tegen de tijd dat je mijn reactie leest is ze wel al geweest haha, niet dus... Ja nu ben je wel geweest, nou zolang ze tevreden is en goed eet is het toch goed!! Chantal; Vervelend zeg dat alles er weer uit kwam... We hebben heerlijk gegourmet, kids liggen lekker op bed en ik ga nog weer even aan het werk! Fijne avond allemaal.
ha meiden, noor ligt lief te slapen, heb haar voor het eerst na het bad geen papfles meer gegeven, ben benieuwd! Ze weigerde hem gister, dus probeer het maar eens uit Alles alleen doen, k ken het een beetje van de dagen dat manlief dienst heeft, maar heb groot respect voor jullie. De avonden alleen vind ik altijd erg leuk maar druk! Chantal, hoe is het nu met vienna? Worteltjes geen succes dus!
Marlous; wat eet ze allemaal op een dag?? Juul drinkt de fles tussen de middag en savonds maar voor de helft elke keer! Dit is wat ze eet op een dag; 07.00 fles 200cc 09.00 fruit (100ml) 12.00 half broodje 12.30 fles 200cc (waarvan ze meestal maar 100 drinkt) 14.00 koekje en wat drinken 16.30 Groente (groot potje) Toetje lust ze er ook nog wel achteraan maar doe ik zelden omdat ze anders Miss die laatste fles helemaal niet meer? 19.00 Papfles 220cc waarvan ze meestal 110 drinkt (soms minder soms meer)
MNM, welkom terug meisje!!! Hoop dat je blijft, vind ik leuk! Gek dat Neia opeens mank loopt, hopelijk maakt de foto iets duidelijk en kunnen ze er iets aan doen.
Ennas ons ritme is net anders Half 8 fles 200 ml met pap Uurtje of 11 fruit, potje of banaan of zo rond half 1boterham en kop thee Tussendoor thee 15.30 danoontje 17.00 fles 200 ml 18.30 potje of warm eten Bad en bed Eerst kreeg ze daarna nog en papfles, maar die heb ik laten gaan vandaag.
Marloes; het is niet zo'n broodeter. Behalve korsten, dat vind ze heerlijk en gaat ook achter elkaar door. Oh en pistolets en stokbrood, vind ze ook geweldig Gek kind haha Van de week met paasontbijt zat ze aan de zalm, brie, ei en pistoletje. Best maf! Geen idee of ze dat wel mag eigenlijk? Ze proeft alles wat ik eet. Let natuurlijk wel op zout en suikers. 'Baby' eten is niet interessant.. En vers fruit en groente al helemaaal niet, spuugt ze zo weer uit. Gister zat ze aan de droge rijst, vondt ze lekker haha. Maar een potje waar stukjes in zitten? Dat eet mevrouw niet!
Marlous; Hmm ook wel een idee om die fles en groente om te gooien. Hoe laat kreeg ze de laatste fles dan bij jou? Juul ligt om 18.30/18.45 in bed, dan is ze kapot!
De laatste fles was nog om acht uur, nu gaat ze om half acht naar bed. Pistolets vindt noortje ook heerlijk. Hier zat ze van het weekend aan de paasstol :-D mooi hè, dat dat er zo makkelijk ingaat!!
20u trekt Juul echt niet, om 18.30 heeft ze het meestal wel gehad. Haha paasstol, ook lekker! Verbaas me er soms echt over wat ze allemaal naar binnen werkt! Stukje kibbeling vind ze ook lekker Op zaterdag eten we altijd met z'n allen bij m'n vader. Altijd brood met vis enzo dus ze proeft elke week iets anders Makreel vindt ze niet lekker haha. Volgende week eens een hapje haring proberen.
Haha, hier ook een fan van kibbeling!! Op maandag op de markt met opa visje eten Meiden, ik ga de hond uitlaten en lekker naar bed. Manlief is werken en dan vind ik het heerlijk om er vroeg in te duiken. Tot morgen!
Elin haar ritme van de laatste tijd : 07.00 BV 09.00 Fruit + sap of thee 12.00 1 broodje + 120cc melk 15.00 Liga + sap/thee of iets van een toetje 18.00 avondeten ( meestal met de pot mee, iets aangepast ) 19.30 Fles ( sinds deze week vervangen ipv borstvoeding ) En dan komt ze meestal nog rond 23.00 uur voor een voeding, als ik geluk heb slaapt ze dan door tot een uur of 04.00. Anders komt ze rond 01.30 en 05.00 voor een voeding. Doorslapen zit er nog niet echt in dus.
Hey hey, was ik ook weer eens. Erg drum met vanalles maar hou jullie allemaal via facebook en hier in de gaten hoor. Heb alleen niet altijd tijd te reageren op alles. Zie dat jullie kindjes al een hoop eten? Hier absoluut niet. Lucas kan niet tegen stukjes als ie dat proeft dan gaat ie ontzettend kokhalzen totdat de rest wat ie heeft binnen gekregen er ook uit komt. Hij is ook nog erg verzot op mn fles dus zit hier af en toe met mn handen in het haar. Ik heef de groenten ook al smiddags rond 3 uur omdat als ie het later krijgt hij snachts gaat brullen dat het omhoog komt. Verder is het wel een heerlijk ventje. Hij is lang en dun ( 74 cm en 7800 gram ) en verder altijd vrolijk. Wilt graag lopen aan de hand want dat vind ie helemaal geweldig haha. Tijgeren doet ie ook super alleen echt kruipen wilt nog niet echt. Hij zit wel in de starthouding maar komt niet vooruit! Zojuist ontdekt dat ik mn telefoon als modem kan gebruiken en dus op mn werk toch kan internetten! YeeY! haha!! Hier een foto van me ventje voor degene die mij niet op facebook hebben. Ennas: Jij toevallig ook aan t werk?
@Hier eet Fleur een hele boterham op. Nou goed niet de korsten maar als dat kon en ging deed ze dat ook. Hier is het nu: tussen 6 en 7 uur pap van 160cc want meer eet ze niet op. Rond 10 uur fruit rond half 12 fles + 1 boterham Rond 3 uur sapje met koek tussen half 5 en 5 uur avond eten tussen 6 en half 7 laatste fles van 180cc