Schildje, hoezo kan Fleur geen korstjes eten? Slaapt Fleur die 12 uur door? Martje, heerlijk dat Mika zo goed eet, hier ook nog niks ontdekt wat ze niet lust. Mamatien, hebben jullie een leuk weekendje weg gehad? Ik geef Nila haar fruit geprakt (dus kleine stukje op een lepel). Als ik fruit eet krijgt ze een partje appel of peer in haar handen en dat gaat goed. Moet je wel even opletten dat ze geen grote stukjes in de mond neemt. Wow 5 euro, dat is echt geen geld. Wat voor assessment is het? Marlous, wooooooooooow wat een goede nacht zeg! Heerlijk, knappe Noortje! Lutje, ah bah niet lekker dus. Doe maar rustig aan vandaag. Spannend wat betreft je sollicitatie dus. Marloes, nouja zeg, heb je goed gezegd, je kunt niet aan de gang blijven. NoukjeTygo, welkom hier! Heb je je klachten al uitgesproken op het cb? Bij mij gaat het meestal het ene oor in het andere oor uit. Maar het is idd wel fijn als je dezelfde persoon hebt.
Gisteravond een gezellig avondje gehad bij mijn moeder. Dat doen we iedere dinsdagavond, is wel fijn even eruit in mijn eentje. Vannacht was weer een Piep nacht haha. Gelukkig is neia niet meer ziek, dus vannacht was het alleen nila. Vandaag aan het werk, is goed te doen hihi. Nila zat vanmorgen al weer op plaatsen waar ze niet mocht komen, oooh ze is zo snel met dat kruipen, en in de box wil ze niet zitten. Ik heb het idee dat ik de hele dag niks anders zeg als "nee nee" hahaha. Ze heeft het zwaaien ook helemaal ontdekt, zo schattig als je 's ochtends weg gaat *smelt smelt*. Nila heeft al een tijdje een vast schema, en werkt goed omdat ze natuurlijk niet zoveel slaapt. 06.00 fles 200 cc met pap 10.00 2 stuks fruit 13.00 boterham en roosvise of water 14.00 fles 120 cc 17.30 met ons mee eten en een danoontje of yoghurt en roosvise of water 23.00 fles 200 cc met pap
Ha MNM! Zo jij bent weer bij, haha! Ja Noortje, knappe meid, wat een nacht he. Kan het nog niet geloven. Als het vanavond weer zo gaat geloof ik het pas echt lekker zeg, zo'n avondje alleen. Wel fijn dat Neia in ieder geval niet meer ziek is. Ben wel heel benieuwd naar de uitslagen va nKarakter. Ze gaat wel snel hoor, jullie meid! Als we tegen Noortje Nee zeggen, zegt ze ja terug, haha! Niet bewust, maar wel heel grappig... tenminste, nu nog! En hier is het zwaaien ook geweldig, dan wil ik al helemaal niet meer naar mijn werk, haha!
Heb de baan niet. Ze vonden me te zenuwachtig overkomen Was ik totaal niet, dus vond dat maar raar. Verder hadden ze geen klik met ze. Baal nu wel weer enorm. Duurde zo lang voor ik eindelijk weer een gesprek had.
Marlous, haha ja ben weer bij. Nou echt lekker joh zo'n nacht, zo hoort het (hoor je me Noortje ). Ja neia was de nacht ervoor opeens ziek, buikpijn en overgeven (doet ze echt nooit). Nila vond het prachtig dat er naast haar nog iemand wakker was, en de tv midden in de nacht even aan mocht haha. Volgens de fysio doet nila alles (zelf gaan zitten, gaan staan, kruipen, stapjes zetten aan 2 handen etc) precies volgens het boekje, alleen is ze heel vlot, maarja zolang ze uitdaging genoeg heeft gaat het goed. haha geweldig dat ze dan ja zegt, mooi zeg, dat is echt genieten. Hier schut Nila de hele dag en nacht nee, dus ze neemt het van me over, helaas handelt ze er nog niet naar hahaha.
aaaaaaaaah nee he, wat klote!!! En ook geen leuke feedback zo, vooral als je zelf niet dat gevoel had. Dikke knuffel!
@ Lutje he bahhhhh wat ontzettend kl*te!!!!!! Sterkte!!! Hoelang heb je nu nog KOT? MNM: ach wat cool dat ze zwaait!! fleur ook sinds dit weekend, TE schattig he!! Alleen niet als ik wegga bij de kdv haha! Ik heb maandag assessment, is 2e ronde bij sollicitatieprocedeure...! Nu Lutje weer is afgewezen, vind ik het wel lastig om te benoemen.. Ik heb immers al een baan, maar wil graag dichterbij werken.. Lutje MOET een baan en wordt afgewezen
Mamatien, KOT? Dat hadden we in februari voor het laatst. We kunnen waarschijnlijk iets regelen met kdv anders moet ze er af. We hebben nu nog tot en met mei geld. Daarna heb ik toch echt een baan nodig. Thuiszorg wil me ook niet. Volgende stap is een krantenwijk.
@ Lutje, jeetje dat is verrot!! En als je haar eraf haalt, is er een wachttijd bij kdv, voor als je wel een baan vindt? Of is er kans dat ze dan vrij snel terug kan?
Mamatien, niet zo gek doen hoor, kan me voorstellen dat het fijner is om dichterbij te werken. Oh spannend dus een 2e ronde, hopelijk is het voor jou niet te moeilijk. Aaaah schattig, fleur dus ook, natuurlijk niet op comando haha zul je altijd zien! Lutje, shit zeg, ook dat nog. Denk je dat je iets met het kdv kan regelen? Hoe vaak gaat emma daar nu heen?
Ze gaat er 1 dag in de week heen. Regeling die we nu hebben liggen is dat we niet betalen als we het niet kunnen. Dusdat we die maanden achteraf betalen. Alleen is niet duidelijk wanneer dat terugbetalen moet plaatsvinden. Er is twee maanden opzegtermijn sowieso. En de kans is er wel dat ze vrij vlot weer terug kan. Maar dat is niet met zekerheid te zeggen.
Mamatien, voel je vooral niet schuldig! Er blijft dan nog steeds een vacature open . Bovendien pik je vast niet eentje in die ik wilde
Dat is wel een fijne regeling dat dat kan, maar lijkt me ook niet fijn om dat maanden te doen terwijl je niet weet wanneer je een volgende baan zal hebben. Heb je haar nu nog niet opgezegd?
Nee, mocht dat echt nodig zijn dan willen souders wel helpen het te overbruggen mocht dat nodig zijn financieel. Dus pas als het echt niet anders kan zeggen we op.
Zo, mijn werkdagje zit er weer bijna op. Ben benieuwd hoe het thuis is. Kreeg een uur geleden een smsje van mijn sm dat neia al de hele middag met buikpijn op de bank ligt, helaas te vroeg gejuicht dus...........
Zet ik net een post neer over mijn ergernis van het cb.... werd die vandaag dus nog groter. Sorry, dames; moet ff mn ei kwijt! (kom ik net binnenvallen hier, gelijk zeuren ) Vandaag dus zijn negen maanden check. Mijn beste vriendin was wederom mee, ze is echt een enorme rots in de branding voor mij. Ik doe het in mijn eentje, dus er word cónstant gevraagd naar mijn situatie, hoe ik me voel, of ik het wel volhou etc etc etc. Ik word er gek van... Vriendin nam het voor mij op: 'ik ben bij deze twee toppertjes minimaal vier keer per week op de koffie. Ik heb nog nooit zo'n leuk, lief gezinnetje gezien en nog nooit heb ik mijn vriendin zo sterk in haar schoenen zien staan. Deze vragen duiden p het niet aankunnen van moederschap, nou, dat kan ze PRIMA!'. Ik had er niets aan toe te voegen. Mevrouw dus ook niet en hield toen maar op met de standaard verhoren. Tygo kreeg blokjes om mee te spelen. Vind hij prachtig, heeft hij thuis ook. Of ik even wilde zorgen dat hij het blokje van de ene hand in de andere hand over ging pakken. Ja eh.. ik weet t niet? Hij doet niks op commando hoor!? Vraag dan gewoon of hij thuis bepaalde dingen wel kan, ik geef er heus gewoon antwoord op. Of observeer gewoon als hij zit te spelen, daar zie je veel meer aan als dat je op commando gaat werken..Ze vond dat hij achterliep. Wat jij wil, mens... BAH! Alsof hij het door had bewees hij bij de deur weer even het tegendeel. 'ga maar zwaaien naar die mevrouw!' 'nou, dat kunnen ze nog niet hoor..' Tygo? Zwaait en zegt 'dah!'. Hatsee. 1-0 voor mijn kind!
@MnM Fleur vind de korsten nog niet interessant. En ja ze slaapt van 6 t/m 6 's morgen en soms zelfs tot 7 uur de volgende dag. Net als mijn jongens die doen dat ook. @Lutje wat klote zeg!