Jonge ouders hebben het zeker moeilijk. En een relatie zonder gedoe is ook al moeilijk genoeg. MNM, ik kan me trouwens nog wel voorstellen (zou ik hebben dan) dat als ik buikziek ben, dus kotsen enzo en boven de pot hang dat ik dan juist liever niet heb dat iemand komt kijken hoe het met me gaat. Maar dat zal wel persoonlijk zijn dan, hihi...
Juud; Jeetje schrik toch wel van je berichten, nogal heftig allemaal. Als jullie er samen uit willen komen, zullen jullie er ook samen aan moeten werken, maar met de instelling die hij nu heeft gaat dat dus niet lukken. Hoop dat jullie vanavond een goed gesprek hebben samen. Dikke knuff Kaatje; Veel plezier vanmiddag! Hier lekker geslapen, Mika kwam om 06.00 uur vanmorgen voor een voeding. Ben alleen hartstikke verkouden, pfff moet echt vreselijk hoesten steeds en Senna is ook alweer verkouden. En ook gister weer voor het eerst ongesteld geworden, nou dat heb ik dus echt niet gemist de afgelopen anderhalf jaar...
Juud, dat ben ik met je eens. hihi ieder zo zijn eigen ding, ik had een beetje aandacht wel fijn gevonden. Maar misschien was dat niet zo bedoeld. Ik ga het nog wel even aan hem voorleggen. Martje, heerlijk een fijne nacht! Ah bah verkouden en senna ook al, hopelijk zet het niet door. Ik heb net even naar het weer voor de komende tijd gekeken, maar helaas zijn de zomerkleren voorlopig niet nodig. Ongie is echt niks aan nee!
zo, hier is de was weer gedaan en opgevouwen (nog eentje in de droger). Zo de tassen van de mannen inpakken, die gaan bij opa en oma slapen en wij lekker samen sushi eten... Denk dat we dat er maar eens in gaan houden... 1x per maand ff ergens gaan eten.
Hier eigenlijk van alles te doen. Zo geen zin in. Voel me al dagen misselijk en lijk er niet echt vanaf te komen. En nee, het is niet dat Moet nog de was doen, schoonmaken, opruimen, etc. Geen zin in!
Mnm. He bah buikgriep! Hoop dat je je snel beter voelt! Marloes, ik kom nooit bij ah, sorry. Martje, zoo chill nu pas weer ongi! Weet je iig wel dat je lichaam t weer doet! Beterschap!! Marloes, vind ik heel goed idee, 1x permaand uiteten! (zeg ik hier ook altijd, volgens mij nog nooit van gekoemn haha) fijne avond!! Noukie: denk ook btje overprikkeld.. Juud, sterkte meid!! Ik heb vanmorgen heerlijk gezwommen met fleur. Vanmiddag voor t eerst met fleur gefietst, was erg leuk! Als fleur straks wakker wordt gaan we naar mn moeder, ze blijft daar logeren, want wij hebben vanavond bruiloft. Wel zin in
Ja fiets is er Kant en klaar dus konden zo opstappen en weg rijden, ideaal! Marlous; Ze hadden 'm niet! Maar wil morgen wel even in een andere vestiging kijken? Hebben er 3 hier (jaja in dat kleine stadje haha)
alleen als het niet te veel moeite is hoor... moet wel lukken op de fiets he de kassa en het karretje... i hope so
Marloes, oooh leuk zeg, lekker uit eten. En morgen ook uitslapen? Ik bedacht het me net ook dat we vaker tijd voor elkaar moeten maken......... Lutje, even alles de boel de boel laten meid, soms moet dat even. Morgen is er weer een dag. Mamatien, vond fleur het ook leuk op de fiets? Ik weet nog dat neia dat geweldig vond de 1e keer. Oh leuk, jullie ook al een avondje uit, geniet ervan! Ennas, helemaal blij met de fiets dus!
Marlous; boodschappen doe ik met de auto MNM; Ja, helemaal blij! Pff wat een drama met slapen! Vanmorgen heb ik er na een uur huilen uit bed gehaald. Om 15u weer naar bed, eerst 20 min gehuild en toen is ze in slaap gevallen. Nu hoor ik er alweer huilen... Echt vrolijker wordt ze er niet van
MNM, gelukkig voel je je weer iets beter Speeltuin was leuk.Levi vond het grote gedeelte niet zo leuk door grote jongens die er nogal wild deden.Ben wel een keer met hem omhoog geklommen en van de glijbaan gegaan maar toen was ik buiten adem haha. De rest van de tijd heeft hij in de peuterhoek zitten spelen. Als het weer het morgen toe laat ga ik denk ook maar eens voor het eerst met Elin op de fiets.
Nouja het peutergedeelte is natuurlijk ook heel leuk. Wat vond Elin van de drukte? Oooh leuk ook fietsen.
Ze vond het wel prima. Was een kleine speeltuin dus niet echt druk.heb haar in een kinderstoel gezet met een liga dus die vermaakte zich prima.
*zwaai* eageer straks ben kapot..pff.. Echt energie-loos... Is t al 12uur.... Dan kan ik slapen......
Pff godsiedorrie, ik word gek van mn opgezette buik! Heb onwijs leuk jurkje van mn mdr geleend, is mn buik zo opgezet dat ik wel zwanger lijk! Zelfs vriendlief zei dat het echt niet kon.. Nou dat zegt hij echt nooit! Nu maar ander (leuk) jurkje aan waar t niet in opvalt, maar kan daar zo van balen!! *eindegeklaag*
Mnm: hoe is het met de kids? Lutje: Beterschap!! Anna: Zwaai terug CB: 1x geweest,zeikmens ! gewoon sensatiezoeker daarow.. ik kwam ook wel met een kuthouding daar binnen, maartoch Dunja: Heej ! tijd gelede! Jac: Heej ! gezellig met je kindjes hmm kleine en grote dingen, niks ergs? Kaatjentsteking krijgt ze geen antibiotica voor,eerst afwachten.. ze is nu wel beetje zielig rot huiltje,stem valt weg.. was je in alphen geweest bij dat speelding? juud: hier gaat het ook zo hoor snachts,ik ben altijd de lul en hij klaagt dat ie nie slaapt.. wtf 'rotvriendin'?!! idd miss ff time-out.. tjee,als zelfs therapeut niet tot hem door kan dringen...lastig! Marloes: morgen ga ik naar de AH kijk daar wel fftjes voor kassa&karretje.. mamatien: owww nog een ukje? hihihi zo,weer bij vanmiddag sonde er weer is uit geweest.. kan dat # mens er pas om 5 uur zijn( ik belde half 2) pff weer voeding misgelopen dus, ja gek he dat ze dan nie veel groeit....zucht... en manlief wilde niet naar het zh hier (op 5 minuten afstand met de auto) rijden om die sonde in te laten brengen...grr !!!! hij zegt zo: ja thuiszorg doet t maar ik ga nie naar t zh met haar bla bla bla......... oftewel ruzie hier. gezeik... ik zei ook vanmiddag (hij wilde vien niet ff in de box leggen) dat ik me net een alleenstaande moeder voel (zo voel ik t ook echt vaak) maar hij heeft t volgensmij nie begrepen.. alhoewel, we hebben wel met zn 3en tijd gestoeid vanmiddag.. maarja hij is nu naar een personeelsfeest en heb er echt de balen in. hij is al 4/5 avonden weg doordat ie avonddiensten had, en dan nu dit. morgen wel vrij gelukkig.