thanks al vast Chantal, voor het kijken! Weer de sonde er uit... hoe vindt Viënna vast eten? Hoe is het met de Jamie, merkt ze er veel van, dat Viënna ziek is? Wij hebben echt weer zo lekker gegeten... sushi/japans... jammie Was via groupon, maar had er al eerder gegeten en was al lid van de nieuwsbrief, en toevallig hadden ze deze week cadeaubonnen voor leden verstuurd en voor verjaardagen sturen ze altijd 10 euro-bon op... dus nog eens 15 euro korting. Moesten uiteindelijk nog 8 euro betalen (naast de groupon natuurlijk)
mandje,weegschaal,karretje en kassa, ik zal t ff kijken of ze t hebben.. zal vast wel niet meer wil voor jaim een mandje en dan de mini's evt weegschaal. vien vind vast eten nog steeds niet super. paar hapjes is prima en dan is het weer klaar. vanmiddag ging fruit opzich wel goed, denk totaal 15 hapjes op.. maar ze had denk gewoon onwijze honger,ze had alleen vannochtend voeding op. had haar gister ook een fles met diksap gegeven maar ze vond t maar raar hihi, vanmiddag gewoon voeding in flesje gegeven maar mondje bleef dicht helaas. Jaim doet het echt hardstikke goed, ja ze merkt het wel van viënna hoor,tuurlijk.. ze zag bij gtst dat daar die baby geen sonde had, en dus gelijk de opmerking 'hé die baby heeft geen sonde, vienna wel.. als vienna 1 word mama, heeft ze dan ook geen sonde meer ? ' en jaim doet heel veel met haar pop, dat is haar verwerking. pop heeft ook een sonde,doktersspullen voor de pop,eigen bedje,pop moet ook naar de dokter(dat speelt ze zelf of wij) en pop krijgt ook medicijnen en sondevoeding. ik vind het echt sneu voor jaim hoe het allemaal gaat..
nee zal wel niet Chantal, op de website staat nu dat alles op is, en dat het in het najaar nog een keer komt... 15 hapjes is toch al best veel!
ja maar t zijn geen volledige lepelhapjes.. ik had zo'n plastic potje (olvarit zomerfruit,gaat per 4 in een kartonnen verpakking) en die had ze denk 1/5 op. jaim heeft de rest op en ben vergeten te wegen wat er nog in zat.. meestal doe ik dat wel.
Hier heeft Bart gisteravond om 10 uur zijn eten uitgespuugd. Zo zielig, hij was aan het huilen en toen ik op bed wilde zitten zei hij gelijk huilend kijk mama. Ik de grote lamp aan en zijn hele bed zat onder de macaroni. Ik het bed verschoond en toen moest hij nog wat spugen. Daarna is hij fijn gaan slapen en heb ik hem niet meer gehoord. Nu slaapt hij nog en ik hoop dat het hier bij blijft.
Goedemorgen, Wij hebben gisteravond een gezellig avondje samen gehad, dat was wel heerlijk. Nila sliep van 9 tot 11 dus dat was perfect. Vannacht was wel weer drama, maar volgens mij had ze ook enorm last van de tandjes. Vandaag moeten we boodschappen doen, poetsen en vanmiddag even naar manlief's tante die op een boerderij woont. Neia mag dan de lammetjes de fles geven. Ik ben benieuwd!
Kaatje, ah wat fijn dat Elin zich dan zo goed kan vermaken. Mamatien, shit is dat ja als je kleren niet mooi zitten. Helaas hou je sommige 'littekens' na de bevalling. MamaChantal, grrr daar zou ik boos om worden niet naar het zh willen rijden. En dan ook nog zoveel avonden weg, echt niet gezellig! Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind voor Jaim. Dat vind ik soms ook voor neia, omdat die nog nauwelijks aandacht krijgt. Maar we doen ons best om minimaal 1 x per dag tijd in te plannen voor haar. Schildje, och arme bart! Hopelijk heeft hij nu het ergste gehad. Dat had neia van de week precies hetzelfde, het schijnt een virus te zijn. Marloes, wow he dat is nog eens goedkoop eten! En nog lekker ook.
Pffff.... goedemorgen meiden. Brakke nacht gehad. Vriendlief was pokeren en had dus bier gedronken. Resultaat; zodra hij thuis was nauwelijks meer kunnen slapen door zijn gesnurk. Ga de volgende keer wel op de bank liggen. Hier een meisje dat met veel geluk overdag nog 1 slaapje van hooguit een uur doet. Ze is wel moe, maar weigert te gaan slapen. Wipstoel, bed, het maakt niets uit. Hoop dat het een sprongetje oid is. Dit weekend weinig plannen. Nog steeds ziekjes. Heeft wel een voordeel. Ben gewoon twee kilo afgevallen! Zit nu alweer een hele kilo onder mijn startgewicht voor de zwangerschap Nog 8,5 te gaan en ik ben blij.
Hier ook hoor, alleen trekt ze ook de kastjes open en trekt ze alles van tafel af. Als ze dat doet horen we ook hard NEE NEE NEE NEE Vanmiddag lees ik bij en reageer ik op de rest. Kleine is wakker dus even boodschapjes doen en opa en oma pesten
Mogge. Gisteravond en vannacht wilde Elin weer veel eten. Beetje gaar nu dus. Gaan zo voor het eerst met haar fietsen Chantal, ja was idd in ALphen bij Wiebel Biebel. Sorry hoor maar je vriend wilde niet even naar het ziekenhuis om de hoek ? En laat dan gewoon zijn kind een voeding mis lopen.Wat een eikel zeg ( sorry ) Was het voor jou niet lopend te doen ?
Zoooo, hier alles gedaan, heel even met de beentjes van de vloer en dan gaan we op visite. Neia was met mij mee boodschappen doen, ze was zo lief en wilde constant helpen, het was echt gezellig zo samen op pad. Net nog even wat gestreken en 9 porties eten voor nila gemaakt, pfff wat een werk zeg. Kaatje, oh ben benieuwd hoe Elin het fietsen vindt. Lutje, een vermoeiende fase dus waar Emma in zit. Hoeveel sliep ze overdag hiervoor (heb geen flauw idee wat op deze leeftijd 'gemiddeld' is). Goed bezig met het afvallen! Sherry, jij roept zeker ook de hele dag nee nee nee, dat ze dat van je overneemt. Ben benieuwd hoe Juud's etentje gisteravond was...........
Zo vanmorgen druk bezig geweest met kleine kleertjes van Fleur op marktplaats te zetten. Bart was wel wat hangerig vanmorgen maar net na een sinasprilletje ligt hij nu op de bank heerlijk even te slapen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter met hem.
MNM, normaal deed ze drie slaapjes overdag. Nu zit ze dus op 1. Ook al lijkt het vandaag gelukkig iets beter te zijn!
Ennas, haha nee zit geen ukke in mn buik, ben goed ongi namelijk hij is nu weer plat haha! Marloes, klinkt heerlijk zeg!! Was het weer fijn om avondje quality-time te hebben?? Lutje, vermoeiend zet, hoop dat t een sprongetje is! Jij beterschap! Wel fijn dat je al kg onder je begin zw gewicht zit! Mnm fijn een leuke avond!vandaag druk dagje dus, veel plezier op de boerderij! Chantal, wat een goede manier van verwerken, het naspelen bij de pop! Schidlej. En al reactie op de kleertjes? Kaat, hoe was het fietsen?? Zo hier gaaaar!! Hihi lkkr veel wijntjes gister gedronken, was errug gezellige bruiloft! Van,orgen fleur weer opgehaald, zit dr duidelijk een tand dwars, erg huilerig,maar ze had t wel leuk bij oma gehad! Straks fietsen met dr en verder doe ik niets hahah!
Hier even lekker digitaal aan het knutselen geweest Een wallpaper gemaakt voor m'n eigen computer. Goed gelukt, al zeg ik het zelf!
Oh man, wat ben ik moe! Emma is in haar mopper uren beland en van vriendlief word ik helemaal gestoord. Zal er niet over uitwijden, maar kan hem iig onder het tapijt schoppen op het moment Dan helpt het ook niet dat ik ongesteld moet gaan worden. Combineer dat met die vermoeidheid en mijn lontje is behoorlijk kort
Heb wel alles weer bijgelezen maar geen puf om te reageren... Ben hartstikke verkouden en voel me echt niet fit, inmiddels heeft Senna het ook te pakken en Mika begint ook alweer te hoesten. Bah...de ziektekiemen vinden het hier volgens mij erg fijn, maar ik ben er eigenlijk nu wel klaar mee. Wilde gisteravond op tijd op bent, maar Mika dacht daar anders over. Die had ik om 19.00 uur in bed gelegd en is uiteindelijk pas om 22.00 uur gaan slapen, alleen maar huilen en jengelen in bed...volgens mij is er weer een tandje in aankomst. Vanmorgen fotoshoot gedaan van een pasgeboren baby, ik heb voor hun ook het geboortekaartje ontworpen. Dus straks de foto's bewerken en dan kan ik het geboortekaartje ook verder afmaken. Wel balen dat ik verkouden ben, maar hun hadden er niet zoveel problemen mee, foto moest toch gemaakt worden. Fijne avond allemaal!!
Wij hebben een geweldige middag gehad op de boerderij! Een flinke rondleiding gehad. Neia kreeg een klein overalletje aan en laarzen (zoooo schattig, zie fb). Ze mocht een lammetje de fles geven en dat deed ze echt super knap vond ik. En we zagen ook nog 2 lammetjes geboren worden (een tweeling ). We waren precies op tijd, dat was echt prachtig! Het was dus volop genieten. Nila heeft het ook super goed gedaan. Eenmaal thuis begon het natuurlijk (maar dat had ik wel verwacht), en nu is ze nog bezig. Nouja, we hebben in ieder geval een top middag gehad!
Schildje, zet je de kleertjes dan allemaal apart op mp of in setjes ofzo? Och Bart nog niet fit dus, hopelijk morgen weer wat beter. Lutje, gelukkig gaat het slapen vandaag weer wat beter! Mooie wallpaper. Ben nu wel benieuwd wat jouw man niet zo lief , nu allemaal doet. Ligt hij al onder het tapijt? Mamatien, klinkt als een gezellige avond! Oh oh fleur ook al zo last van de tandjes. Martje, ah nee he, het zit je echt niet mee. Die rot virusjes ook. Wanneer komt de lente? Dat scheelt al zoveel!!! Heel veel beterschap! En sterkte met Mika's tandjes, hopelijk zal hij vannacht een beetje slapen!
Als iemand nog kleertjes 68/74 kwijt moet, laat het maar ff weten Vandaag druk daggie gehad, boofschappen gedaan en mn man heeft stuk muur geverfd. Morgen ff naar alexandrium toe met de bus, fotos ophalen bij dr prenatal die 2weken geleden zijn gemaakt. Zowiezo gratis sleutelhanger en 5 kleine fotos. Alleen hadden ze geen leuke kleertjes aan..