JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Je kan idd even bij kijkshop kijken zoals Kaatje zegt. Bol.com verkoopt ze ook. Wij kregen in de winkel de tip om voor idd de Alecto te gaan. Die zijn er voor redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Maar wel vervelend dat je haar niet hoort hoesten! Je zult denk ik van ieder geluidje dat ze maakt opschrikken.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
  4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Done

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, gedaan! En 2 kaarten... ;) ;) ;) :D :p Hint! Hint! :D

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    gedaan

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ook gestemd!

Zo ik ga een weekendje met Peet en Sandro naar mn ouders :D
    Net alle spullen ingepakt en zodra peet thuis is gaan we richting Almere rijden. Mn broertje komt morgen ook nog even gezellig langs kan die zijn kleine neefje weer even zien :D

Hier ook een Alecto babyfoon vind t voor 15 euro een goede babyfoon :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Alessandro, veel plezier.

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennas; ik heb net ook nog gestemt maar ik geloof dat het al niet meer nodig was ;)

Babyfoon, ik heb ook een alecto. Fijn ding.

Mamachantal: geniet van je meisje thuis!

meiden met slechte nachten; Vanacht weer een nieuwe kans en ik hoop voor jullie met meer slaapuren!

Kaatje; knap van je!

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Oke kijk ik morgen ff voor alecto.
    Tis ff wennen hier

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!!
    Weekendddd!!!:)

Chantal, fijn dat vienna thus is!!! Is begrijpelijk dat dit wennen is, komt goed :)

Kaatje, fijn dat het gezellig !!!goed dat je rustig kon blijven bij je paniekaanval, waar kreeg je deze aanval van?

Ennas, gestemd!! En meteen toegevoegd als vriend!(m.arcella)

Schildje, nacht btje doorgekomen met het nieuws betreft adhd!? Ik heb vandaag toevallig nog gespr gehad met mdr die net te horen gelregen heeft dat haar zoon pddnos heeft.. Die vrouw had het zwaar en had echt geen idee wat haar te verwachten stond! Ik heb haar voornamelijk duidelijk gemaakt dat haar zoon niet ineens anders is, maar dat het nu een naam heeft waardoor het voor haar makkelijker zal worden om hem te begrijpen... Leek wel alsof ze ff vergeten was dat haar zoon niet ineens anders is, maar nog steeds dezelfde jongen is, maar dan met duidelijkheid!

Babyfoon, hier ook alecto!

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal; dat geloof ik graag dat het wennen is! Maar het moet vast een geweldig gevoel zijn om haar thuis te hebben!

Even een spam van mn fotoshoot

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamatien,waar ik hem altijd van krijg. het werd wat drukker ( 3 tafeltjes vol in een ruimte maar goed haha. was heel rumoerig ), en kreeg mijn pannenkoek voor mijn neus. Dan heb ik dus gelijk het idee dat ik niet meer weg kan ( want ik kan mijn pannenkoek toch niet laten staan bla bla bla ) Vervolgens breekt het zweet me uit en krijg ik geen hap meer door mijn keel.
    maar het gaat de goede kant op.Twee jaar geleden was ik 6x naar de wc gevlucht en nu ben ik blijven zitten.

Paso, ahh super lief die foto's ! Vooral foto 1 vind ik heel mooi, wat ik wel jammer vind aan deze foto ( komt denk door de rozen ) is dat als je het niet zou weten je zou denken dat Jim daar een meisje is ;)

O ja ! Elin werd vandaag trouwens voor het eerst een jongetje genoemd. ;)

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Paso; lief!!!

Chantal; je pakketje is onderweg!

Thanks voor het stemmen! Heb gewonnen :) Dus zondag richting Drachten. Eindelijkkk m'n vriendje (lees paard) weer eens zien. Ben 2 jaar terug een tijd mee geweest op internationaal concours met 2 ruiters. 1 paard was echt m'n favoriet, en dit weekend is ie ook daar!

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Leuk zeg dat je op zo'n manier iemand hebt leren kennen!
    Vond het ook best moeilijk hoor dat hij zo huilde en dat hij niet binnen mocht spelen..., het was idd hartstikke koud vandaag.

Ennas; Ik heb gestemd! Oh...was niet meer nodig dus!

Alessandro; Veel plezier bij je ouders!

Chantal; Logisch dat jullie moeten wennen.

Paso; Prachtige foto's van je mooie man! Maar idd wat Kaatje ook zegt, ik dacht door de bloemen ook eerst dat het een meisje was, zag eerst de foto en toen pas dat jij had gepost!

Senna heeft het heel leuk gehad bij z'n vriendinnetje vanmiddag, 't was alleen huilen toen hij weer naar huis moest! Ik heb alleen weer last van m'n schouders en nek, denk toch een beetje spanning van de basisschool en de eerste speelafspraak, toch allemaal erg spannend....ook voor mama

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Jeetje wat kan ze spugen zeg !

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Hoi dames,

Mamachantal. En en en??? ooh wat zullen jullie blij zijn. tuurlijk zal het wel even onwenning en vreemd aanvoelen. maar dat verdwijnt. ook ik ben zo blij voor jullie.

schildje. jeetje heftig hoor dat het nu toch bevestigd word, ook al had je het wel verwacht. Hopenlijk geeft het je juist wel handvaten voor de opvoeding en hulp aan jullie zoon. Dikke knuffel!

frummel. he meid leuk je weer te zien/lezen. Wat fijn dat alles goed gaat. Heb je het een tijdje geleden ook al gevraagd. Maar kan het niet laten. Hoe is je trouwjurk?? haha hoezo ik ben nieuwschierig.

Kaatje wat fijn een vriendin erbij. En knap van je hoor!

Paso wauw mooie foto's hoor. ben het wel een beetje met de meiden eens. Al denk ik dat die met de rozen ook wel erg mooi in kleur is!

ooh de rest ben ik weer vergeten hoor. ben een beetje moe. Heel de dag weer druk in de weer geweest boodschappen. kindjes halen, auto rijden, afspraak logopedie. etc etc. dus beetje druk geweest. Ppppffftt heb een hekel aan die vrijdagen als die zo vol gepland zijn. Maaaarrrrrr........ alle kindjes weer lekker aan boord. heerlijk genieten weer.

O ja en n.aël zit op handen en knieën! hihi stoere vent van me. En dan vooruit en achteruit net zolang totdat ie met zijn snoetje op de grond knalt. dat is dan minder. dus maar 3 dubbele boxkleed in de box nu. komt het toch iets minder hard aan. Maar leuk vind ie het wel haha. gekkie.

O ja hebben jullie nog tips?? zoonlief weigert zijn warme hap te eten. Ging tot 3 dagen geleden super goed, En opeens eet ie het dus niet meer. Maakt niet uit wat. Niks krijgen we erin! tandje lijkt nog niet te komen. (al ben ik zo eentje die het ook nooit ziet, en dan opeens is er een) Heb geen idee waarom die nou opeens niet meer wil eten.

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ismail heeft van 11.00 tot 13.00 bij de gastouder geslapen :( Toen half potje fruit gehad. Snel eventjes langs een vriendin koppie gedaan en toen naar huis toe. Om 14.30 de fles gegeven en toen lag hij al te slapen tot 17.00 toen werd hij wakker van een poepbroek :cool: Ik was naar bed gegaan om 15.45 dus komt manlief de kamer in ... Ismail zit tot zijn nek toe in de stront... ik : hmmm.... en toen liep hij de kamer weer uit ;) Manlief Ismail in bad gedaan. Mopper de mopper omdat hij dat in zijn 1tje moest doen :D

Ismail eten gegeven om 18.00 en om 18.45 lag hij al op bed. Ik zou niet weten wat er aan de hand is. Dit heb ik nog niet mee gemaakt hihi

Martje leuk zeg al spelen bij andere kindjes haha.. Dan gaat het ineens snel. Lekkere warme douche?

Kaatje leuk zeg naar het pannenkoekenhuis. Gezellig zeg zo.

Allessandro veel plezier.

Babyfoon: onze oren :cool: hebben er nog niet 1 maar wil er wel 1 halen :D

Paso mooi hoor die foto's!

Jac leuk zeg dat hij op handen en voeten zit. Ismail heeft ook gehad hoor dat hij een paar dagen geen warme hap wou. Dus toen maar een fles gegeven.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, ja dat is wel een nadeel dat je al die dingen in het weekend moet plannen omdat ze doordeweeks op school zitten.Nu iig alle kids lekker aan boord. Stoere N.aël !
    O jee opeens geen warm eten meer. Misschien keelpijn dat dat warme eten niet lekker door zijn keel gaat ?

Danitjuh, haha mannen en poepluiers

Deel Deze Pagina