JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Zal van de week even kijken Chantal ;) Denk dat ik nog wel wat leuke dingetjes heb!

Martje; knuffel!

Lutje; oei klinkt niet gezellig!

MNM; geweldig die foto, zooo lief!!

Vraagje; een vriendin/kennis is gister bevallen van een meisje. Ben nu op zoek naar een leuk (origineel) cadeautje... Doe het samen met m'n zusje, zo rond de 25,- Iemand een leuk idee?? :)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    canvas doekje met naam ofzo?
    wat vond je zelf heel leuk om te krijgen?

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nou had eerlijk gezegd niet echt dingen waarvan ik dacht; wauw!!
    Wel een leuk lief! Konijn gehad, toevallig van haar. Maar die heeft ze zelf ook al :)
    Lastig hoor!

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM leuk zeg zo'n middag.
    Van sommige kleertjes zet ik apart. Maar als ik rompertjes heb of meerdere jurkjes in 1 maat dan gaat dat in 1 advertentie op marktplaats. Dan zet ik er wel bij dat het samen of apart gekocht kan worden. Zo heb ik afgelopen week 3 advertenties met rompertjes verkocht. en van 1 advertentie had ik 3 foto's met rompertjes maar deze vrouw wilde maar 3 hebben. Ook goed, nu heb ik weer een nieuwe foto gemaakt van de rest wat over bleef.

Nou hier was het wel rustig vannacht. Alleen kwam Fleur vannacht om 2:15 omdat haar neus helemaal dicht zat. Neus ingespoten en nog even met haar gezeten en toen ik zeker wist dat haar neus weer open was heb ik haar weer fijn in bed gelegd. Ze lag nog even te mopperen en dan meer van mmm mama mmmm mama pppp papa en na 5 min is ze rustig in slaap gevallen. wel was ze nu vanwege de verkoudheid om half 6 wakker. Bart heeft tot 6:45 geslapen maar is wakker geworden met koorts.
    Manlief is ook verkouden geworden en voelt zich niet lekker. Het ding bij hem is dat hij dan heel veel last krijgt van brandend maagzuur. Dus ik ben gisteravond maar gelijk gestart op het logeerbed. Dus ik heb nog wel redelijk goed geslapen.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen, mees had gisteren een beetje koorts, maar gelukkig wel goed geslapen. Komen twee tandjes door vandaar...

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Chantal, fleur zit pas net in die maten dus heb nog niets over..

Ennas, ik vond giraf sophie erg leuk om te krijgen!

Ach mees en fleur verkouden.. Nou mijn fleur gister ook..

Ging met 38.8 naar bed en is denk wel 5x wakker gewrden tussen 19.00-06.30u, denk ook dr tandjes en daarnaast ontzettend verkouden.. Vanmorgen vergeten te tempen, ze is nog wel warm maar minder als gister, wel weer wat gezelliger als gister hihi

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen, hier echt een helnacht.....oooh ben kapot.
    Zometeen toch maar mezelf bij elkaar rapen om klaar te maken, want we gaan zo met vrienden naar monkey town en dan vanmiddag naar een verjaardag!

MamaChantal, lekker druk dagje dus. Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.

Ennas, ooooh dat Lief konijn is nila's favoriete knuffel, die gaat overal mee naar toe. Je kunt op internet een boekje laten maken met de naam erin, vond ik erg leuk, en neia nog steeds. Of een armbandje met de naam erin.Zo'n speelmat voor op de grond.

Schildje, dus rompertjes verkoop je ook nog? Had ik niet verwacht.
    Jeetje bart wakker geworden met koorts. En dan manlief ook ziek aan het worden, dat wordt wat, gelukkig heb je vannacht nog een beetje geslapen.

Marloes, ojee mees ook al weer last van de tandjes, vervelend zeg, hopelijk blijft de koorts nu weg.

Mamatien, en fleur dus ook al, het zit echt in de lucht. Hopelijk blijft ze vandaag gezellig! ;)

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chantal Fleur zit hier ook pas in deze maten. Nou er zijn wel wat maatjes 68 zie wat krapper zitten. Maar het meeste kan zij nog aan.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Wat ben ik blij met onze ciz indicatie. Sonde is er weer uit.
    Poeh als we dat zelf elke keer moesten.betalen....1-2x in de week iemand laten komen...
    Hihihi we zijn ook hun beste klant..

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    Nachtrust was me helaas niet echt gegund.
    Levi werd savonds steeds wakker en sliep uiteindelijk om 22.45. Elin kwam om 23.00, 02.30 en 05.15 voor een voeding. 06.15 was Levi weer wakker.

Elin vond het fietsen trouwens erg leuk ! Lekker om zich heen zitten kijken.Maar zit toch nog niet erg stevig.Hou het dus nog maar even bij korte stukjes

Lutje, leuke wallpaper

Martje, beterschap voor jullie ! leuk zo'n pasgeboren babyshoot :)

MNM, zag idd leuke boerderij foto voorbij komen op fb. schattig ! En gaaf zeg lammetjes geboren zien worden

Chantal, sorry Elin zit zelf nog in 68 :)
    Kunnen ze niets anders verzinnen voor die Sonde ? lijkt me dat het voor de binnenkant van je neus etc toch ook niet goed is als daar zo vaak iets in en uit gaat ? En onprettig voor Viënna

Ennas, leuk weer bijna op kraamvisite dus. Ehh iets origineels. Besteksetje met naam/shirtje met naam/bewaardoos nagemaakt vanaf het geboortekaartje/cadeaubon voor babyzwemmen of massage

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Fijn dat jullie hebben genoten, geweldige foto op fb!!

Ennas; Een beautybon ofzo voor je vriendin...of zo'n setje waar je voetafdrukjes kan maken van gips??

Schildje; Bij jullie dus ook al iedereen verkouden, vervelend hé.

Marloes; Gelukkig wel lekker geslapen

Mamatien; Bah ook al een verkouden meisje, beterschap!

MNM; Hoop dat je het een beetje volhoud vandaag, knuff.

Chantal; Ach sonde er alweer uit...wordt een duur grapje idd als je dat zelf moet betalen

Kaatje; Balen van je nacht, hoop dat je vandaag een beetje rustig aan kan doen.

Voel me gelukkig weer iets beter als gisteren, Mika was gisteravond om 23.00 uur wakker, heb hem gevoed en daarna heeft hij doorgeslapen tot 07.00 uur. Alleen zelf een beetje te laat op bed gegaan, maar ik moest de geboortekaartjes af hebben. Manlief en Senna zijn de hort op vandaag, dus ik maak er een lekker rustig dagje van vandaag!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    zo sonde er weer in, nee kan niks ander voor bedacht worden helaas :( ja je hebt wel van die peg-sondes, die gaan via buikwand, maar dat moet met een operatie erin gebracht worden, en ze doen dat niet zomaar. dat doen ze alleen als ze verwachten dat iemand heel lang sondevoeding nodig heeft. En omdat vienna nog geopereerd moet worden kan het ook niet, omdat zo'n sonde kan gaan infecteren.

pap eten gaat steeds beter !! net 30cc pap op, mondje ging wijd open ervoor en begon te protesteren als het te langzaam ging.
    moet er wel bijzeggen, dat ze vannacht niet veel voeding heeft gehad

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    owwwwwww zoo dom
    vergeet ik 2 tasjes op station / in de trein :( waarde: 90 euro.. pff

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, dat is wel heel erg zonde. ns al gebeld?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    kan morgen pas.. grr !

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, succes de komende dagen ! Denk aan jullie

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    tis verplaatst naar woensdag :)
    *ja nog niet veranderd in onderschrift, sorry !

even spam

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Wat een mooie meisjes hebben jullie zeg!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    laatste

ohja, die vent van de fotos die zei zo: ja je kan wel zien dat ze t leuk vind he ? ik zo: ja ze vind het prachtig om op de foto te gaan.
    zegt ie : ja je moet ff foto's opsturen naar moederanne casting,zulke meiden moeten we hebben :D
    oftewel: dat ga ik nu doen :):p

Deel Deze Pagina