Leuk, Kaatje!!! Hopelijk is het niet te druk! Heb je wel kaartjes met korting? Anders mag je hier nog wel AH kaarten ophalen hoor... AH is hier ook open...
jamelie vind het super op school! het is daar echt een allemansvriend, heel energiek, altijd vrolijk, en de juffen zijn blij met haar in de klas hihi ze pakt alles goed op, alleen luisteren ja, dat doet ze niet altijd.. ze is snel afgeleid.. ze gaan nu ook aan de slag met lezen/schrijven/letters kennen enz. dat doet ze thuis ook. ze heeft nu nog wel veel last van dr schouder hoop dat het snel beter gaat.. vienna gaat redelijk, we merken dat ze het moeilijker krijgt het word tijd voor de operatie, hoe moeilijk dat ook is. ze marmert snel (als een baby t koud heeft zie je allemaal soort blokjes op de huid komen, dat is marmeren) en slaapt wat meer.. het word echt een eigenwijsje wat zich met stapjes ontwikkeld. sinds gister brabbelt ze! haha echt lief, hele dag is het nu 'gaga' en ze houd van de aandacht. vanmiddag zat ze in dr wipper in de box te spelen, en begon te jengelen,dus ik loop naar dr toe en krijg gelijk een grote glimlach haha en zo ging het een tijdje..
Marloes, rijst kan je invriezen!! Dus je kan er nog n x van genieten! 30euro is niet duur!!!! Hier heb ik een bobike zitje! Kaatje,leuk de efteling! Zal wel giga gia druk zijn gok ik.. Veel plezier! Chantal, wat fijn dat jaim t zo naar haar zin heeft opmschool! Wel zielig van dr schouder.. Super zeg dat vien zeg toch zo ontwikkeld!!! Wel is het super lastig om te zien dat ze lichamelijk achteruit gaat... Wanneer is die operatie denken ze? Tis hier vroeg dag!fleur was 6ual wakker Mensnem met ipad/iphone: spelen jullie rumble?? Echt zeer verslavend!! (op android kan die niet) mijn naam daar, dan zonder puntjes, is: m.a.r.c.e.l.l.a.d.e.c.k
ik heb een samsung tab...dus helaas, hier geen rumble. Super, dat Jamelie het zo goed doet op school. Sam is net zo op school... snel afgeleid, behalve als hij dingen mag doen, die hij echt leuk vindt. en kleine Viënna, wat is ze toch goed bezig!!! stoere meid
zo, vannochtend ballonnen opgelaten hier in de stad, springkussen geweest en in de draaimolen. toen nog eventjes over de vrijmarkt gelopen, voor jaim een babyborn draagzak (0,50) een zwembad voor barbie (1,50) en van vtech een telefoon (2,00) gehaald. verder niks gehaald, hou er niet zo van,andermans troep kopen niet echt mijn ding jaim nu weer veel pijn in dr schouder,ja eigen schuld, ze wilde zelf op t springkussen.. nu even voetballen met haar, zo moet dave weer werken
zo, fietsstoeltje opgehaald... ziet er echt nog als nieuw uit en ze hebben alles erbij gedaan. Goede koop dus voor 30 euro... kan ik nog winst maken over een jaar of 2 Jullie allemaal druk geweest vandaag? Hier niet zo veel gedaan. 's Middags smsde mijn zus nog of ze langs kon komen.. dus de kids hebben lekker samen gespeeld. Zijn gezellig blijven eten. Morgen samen met Sam naar de film...
Hoop dat iedereen een leuke dag gehad heeft Ik heb eerst gewerkt ( na een nacht van 2 uur slaap.... Best vermoeiend) Smiddags lekker met Juul gespeeld. Om 18.45 lag Juul op bed en om 19u heb ik haar voorbeeld gevolgd Heerlijk geslapen tot de wekker van 5u. M'n moeder is gister nog met der bij de hap geweest. Ze heeft al bijna een week instomen ogen. Overdag niet veel last van maar snachts elke keer wakker. Nu heeft ze druppels gekregen en vannacht heeft ze heerlijk geslapen. Ook had ze wat koorts gisteravond, dus een zetpil erin. Hopelijk is ze vandaag weer wat opgeknapt! MNM; hoe gaat het met jou? Chantal; Lekker dagje gehad dus Marloes; gezellig!!! Kaatje; efteling geen succes??
Hey Iedereen een leuke dag gehad gister ? Hier was het een hele onderneming en helaas niet zo geslaagd als ik in gedachten had. Levi is blijkbaar nog niet toe aan grootschalige pretparken Even hele korte lijnen : - Heenreis van 2 uur - Vanaf de eerste stap die we binnen zetten heeft Levi een uur lang gezegt alleen maar naar huis te willen - Toch de pandadroom in, na 3 min de voorstelling uit met gillende Levi - Naar de Carnaval, welke hij huilend heeft uitgezeten ( heel gezellig ) - Ferry heeft een nekhernia van hem tillen ( hadden dus toch de wagen mee moeten nemen ) - Uiteindelijk hebben we hem toch zo ver gekregen dat een nog ergens in ging wat hij wel leuk vond ( bootje varen, treintje rijden, in dat grote ronde huis wat omhoog gaat ) - Richting de uitgang Sprookjesbos meegepakt dat hij ook doodeng vond - Mc donalds op de terugweg was dan weer wel geslaagd Ik moet vandaag extra werken ivm gister vrij. Heb afgesproken om 10.00 uur te beginnen,hoeven we alleen voor de middag oppas te regelen. Gaan aan mijn schoonvader vragen of hij Levi wil opvangen als hij naar de bs gaat. Sinds de kids op het kdv zitten komen we iedere maand net rond en totaal niet als er iets tussen komt ( tandartsrekeningen, apk etc ) Maar straks met vso,bso,vakantie erbij zijn we nog meer kwijt en kunnen we helemaal niet betalen. Dus hoop dat svader hem dan 2 dagen in de week wil brengen en smiddags twee uurtjes na school. Scheelt ruim 150 euro ofzo en dan hebben we een beetje speling en ruimte om te sparen. Marloes, thanx,maar wij hadden idd ook kaarten via de AH
Goedemorgen dames! Ach Kaatje, volgende keer maar meteen naar McDonalds En met elin wat langer wachten Gaat het nu ook goed met Elin op de flesvoeding? geen last van de 'overgang'? Ennas hjoe is het nu met Juul? Noortje had afgelopen week ook dichtgeplakte ogen, gaat nu beter. Wat voor druppeltjes zijn dat? Ik heb de oogjes gewoon schoongemaakt met lauw water, het was vooral 's ochtends namelijk. Marloes goede deal! Ik heb een bobike stoeltje overgenomen va neen collega voor 15 euro. Hij was wat verkleurd, maar dat was ook alles. Voor die prijs heb ik daar geen moeite mee, nieuw ben je zo bijna 100 euro kwijt...! Chantal, klinkt als een geslaagd dagje. Durf het bijna niet te vragen... Weet je al wat meer over de operatie van Vienna? Hier een lekker dagje terras en zon gehad met Koninginnedag. We hebben de vrijmarkt gelaten voor wat het was, veel te druk daar. Noor heeft het goed gedaan op het terras, ze zat zelfs boven op tafel met viltjes te spelen, haha! tot ongeveer vijf uur, toen was ze het zat. Ach, zo krijg je ook geen kater
@Kaatje wat jammer dat het niet geslaagd was de efteling. Wij zijn in 2010 geweest met de jongens en ze vonden het super. Bart was toen bijna 2 en hij vond de meeste dingen wel leuk. Ook wel eng zoals droomvlucht. Maar ik heb hem op schoot genomen en toen was alles goed. Rick heeft het er nu nog over en hij zou graag nog wel een keer willen. dan wel met korting sparen want ik vind het wel erg duur zo zeker omdat je voor hem ook de volle mep moet betalen. Hier gisteren helemaal niks gedaan. Lekker gespeeld met de kids en ook fijn gelopen met Fleur. Super weer was het gisteren.
Joehoe het moet niet gekker worden!!! Bart heeft vandaag al 2 keer gezegd dat hij moest plassen en het ook echt heeft gedaan op de wc. Zal hij het nu een beetje door hebben? Mag ik een beetje hoop hebben.
Marlous, ja gaat prima op bv. Ze kreeg alleen nog maar de nacht bv dus op zich is die laatste overgang dan al niet meer zo groot Schildje, goed van Bart !
Ik merk bij Bart dat hij eerst wat doet in de luier en dat hij het merkt dat hij dat doet. Dan stopt hij en wil dan op de wc plassen. Ik ben allang blij dat hij dit zo doet. Het zal nog wel even duren voordat wij de luier helemaal af kunnen doen maar het is in ieder geval een begin.
ik geef hem gewoon geen luier meer aan, alleen 's nachts. Kijk of het deze week lukt... anders in de zomervakantie weer verder proberen.