Kaatje hier is Fleur ook lui hoor. Ze kan een beetje zitten maar als zij er genoeg van heeft laat ze zich zo vallen. Gelukkig heb ik kussen in de box dus dan valt ze zacht. Rick en Bart deden iets meer op deze leeftijd. Wel gaat ze af en toe vooruit. Dan hoor je haar handje op de grond en dan komt ze wat naar voren. De achteruit dat kan ze beter. Maar het meeste wat zij nu doet is rollen en dan de hele kamer door. Ze draait dan iets en rolt weer en dan komt ze ook waar ze zijn wil. Ik vind het jammer dat ze nog niet goed zit want dan kan ik nog niet fietsen en dat vind ik zo fijn. Maar goed eens komt er een dag dat dit wel gaat gebeuren.
Lutje, misschien krijg je een te hoge dosis ? Ik heb ook aan de Anti depris gezeten,maar na 2 dagen dat slikken kon ik niet eens meer op mijn benen staan.Zakte er letterlijk doorheen en alle emoties werden afgevlakt. De dag erna de dokter gebeld, die heeft de dosis gehalveerd en voelde me daarna gelijk een stuk beter.
Oei lutje, dikke knuffel! Heb er geen verstand van, maar duim voor je dat je je snel weer wat beter voelt. Misschien helpt de tip van kaatje...? Noor slaapt, even rust die kleine donder wil overal heen haha! Al lukt het nog niet, ze komt wel vooruit. Of achteruit en wordt dan boos Blauwe envelop, laat maar komen, helemaal nu er weer en rekening aankomt... Zo lekker op de bank, wijntje, kaasje, en vanavond asperges. Koningsmaal, haha! Chantal, was het gelukt met de zomerjas? *onthoudt waterafstotende molton voor over een jaar*
Ik heb al een lichte dosis. Het kan 6 weken duren voor je je beter voelt. In mijn familie schijnen we er nogal heftig op te reageren. Klopt dus. Maar zie de huisarts iedere week en die houdt het goed in de gaten.
wat goed, dat hij je elke week wil zien (of zij). Zo, net weer een hele lading kleertjes op de foto gezet en in het te koop hoekje. Nu de volgende doos nog...
Jeetje Lutje! Klinkt best ernstig... Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Knuf! Marloes; haha ik niet in ieder geval Ben benieuwd wie de eerste zal zijn die met groot nieuws komt! Ik zet in op Marlous Laatste nachtje vandaag! Is ook wel beter voor m'n portemonnee, loop leeg op die nachtdiensten Vannacht weer even een paar bikini's besteld, leuk
Bijna vakantie Ennas!!!! Maar volgens mij zijn die bikini's volgende week nog niet nodig hoor... dus ik ook nog een paar shirtjes shoppen...
Haha nee daar ben ik ook bang voor! Maar anders is alles weer uitverkocht Nu je het zegt... Een Paar shirtjes zijn nooit overbodig haha
Weten jullie misschien hoe je evt foto's kan verwijderen hier want mij limiet qua uploaden is bijna bereikt.
Schildje, idd wat Marloes zegt Lutje, wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt door je huisarts. Hier brak nachtje.sliep net, komt Elin om 23.45. Was met een klein flesje niet tevreden dus tweede flesje gemaakt. Hoorde Levi om 06.00 alweer uit bed komen maar die heb ik mooi nog een uurtje terug gestuurd.
Vannacht hoorde ik Rick in paniek roepen en ging ik naar hem toe vertelde hij dat hij en ik naar de gevangenis moesten. Toen ik vroeg waarom dan toen kon hij er geen antwoord opgeven. Hij vond het al erg genoeg zo. Ik heb in mijzelf wel even moeten lachen toen hij dit vertelde. Ik ben even bij hem gaan liggen en toen is hij weer rustig geworden. Vanmiddag is er een braderie hier op het dorp. dan is de kern van ons dorp helemaal vol met kraampjes. Het zal zeker een stuk of 60 kramen zijn. Plus dan de draaimolen en de snackkramen er nog bij geteld. Straks met de jongens er even naar toe. @Kaatje en Marlous het is gelukt.
goedemorgen dames ik ga brood bakken met jaim.. haha.. nooit gedaan (ja wel uit de broodbakmachine maar daar hoef je niks voor de toen) ze wilde dat graag dus dan maar doen he Alleen wilt vienna niks behalve op schoot dus beetje onhandig