JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.579
    3.072
    113
    pfff broodbakken....nooit meer... ja miss in een broodbakmachine :p
    mn rug doet zoo zeer van t kneden.. en moet zo nog 1 of 2 keer kneden...*zucht* volgende keer taart bakken ;) dat zal een stuk makkelijker zijn hihi

3e.. nee voorlopig niet ;) eerst verhuizen en vienna moet alle operaties gehad hebben:) t kriebelt wel hoor! maar nee, niet handig :( :( en heb mn handen vol aan 2.. en afwachten wat komende tijd de bezuinigingen zijn enzo.. t moet wel te betalen blijven natuurlijk :) liever 2 kindjes en gewoon leuke dingen kunnen doen, dan 3 kids en nergens heen kunnen gaan.

gister nieuwe tel voor mn vent gehaald.. de htc one V..leuk ding ! hihi ik ben jaloers.. ook draw something opgezet (kan bij mijne niet :( ) en had 2 mensen uitgenodigd.. weet ff nie meer wie.. maar ben erachter gekomen dat ik dus niet kan tekenen :D

morgen ff huisarts bellen voor jaim.. ze kan haar schouder nog steeds niet goed draaien.. hij blokkeerd echt als ze dr arm omhoog wilt doen.. lijkt me niet dat dat door dr sleutelbeen kan komen (toch?) snap wel dat het dan pijn gaat doen daar, maar ik krijg dr arm echt niet verder..
    dus maar effe naar laten kijken of vragen voor fysio ofzo.. ze is volop in de groei, straks groeit er iets niet goed ofzo..

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Net hebben mijn man en ik besloten om Bart van de psz af te halen vanaf de zomervakantie. Het is voor 2 ochtendjes spelen € 65,40 en dat vinden wij een hoop geld.
    Dus vanaf 2 juli, want dan begint de vakantie hier is hij thuis tot hij naar school gaat in november.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Jammer schildje, is een, noem maar wat, folderwijk of bezorger bij Sand niks voor jou?

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Daar zijn er al heel veel van hier in de buurt. Zelfs de post is aan het terug lopen hier.

Ik heb ook al naar thuiswerk gekeken maar daar woon ik net weer te ver voor weg. Dat is het nadeel als je in een dorp woond.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Tja, dan is er niks aan te doen, Schildje...
    PDZ gaan ze in de zomervakantie toch niet naar toe toch? Dan is het idd maar een klein stukje van begin schooljaar tot zijn 4e verjaardag.

Ennas... wat is er vannacht in je winkelmandje beland?

Broodbakken... lang geleden idd in zo'n machine... Maar smaakte het wel?
    Sam had laatst een zelf gebakken broodje mee van school... ik mocht proeven..best lekker, tot dat de foto's op de website kwamen en elke kleuter (27) het deeg mocht kneden hahaha...

Zielig van Jamelie haar schouder...maar even goed naar laten kijken ja!

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Marlous dat klopt. Begin juli hebben ze vakantie en half augustus zou hij dan weer zijn gegaan. Dan is het dus maar 3 mnd wat hij niet zal gaan tot hij naar school gaat.

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Middag dames, hier en meisje dat niet wil slapen, staan, rollen en kruipen in bed wel, maar slapen ho maar...
    Heb net met mijn schoonpa 20 km gelopen, oefenen voor de 4 daagse! Ging goed, heb wel last van mijn liezen, maar ging beter dan de vorige tocht. Volgende week weer!

Ennas, leuk dat je op mij inzet, haha! Hou je op de hoogte... ;)

Schilde, het gaat maar om 3 maanden, dat is niet zon lange tijd om te overbruggen. Maar wel jammer zo. Hoe is het met Bart en de zindelijkheid?

Paso, was in jouw dorp vandaag, blijft mooi groen zeg!

Marloes, haha, 27 kinderen. Gelukkig gaat brood ook in de oven ;)

Ga maar mijn meisje halen, dit schiet echt niet op... Hopelijk doet ze het na het badje beter... Hebben jullie hier geen last van?

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Het gaat wel goed. Hij heeft alweer een paar keer geplast op de wc. Maar veel achter elkaar doet hij nog niet. Ik denk maar zo dit is een begin.:)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Hier gaat het goed! Hij wil geen luier meer aan, ook niet als hij weg gaat. De hele ochtend en middag buiten gespeeld...zonder ongelukjes!

Marlous, ik heb nog een zw.test hoor... dus als je er klaar voor bent.. ;)

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Goed zeg van hem!!

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Marlous; hahaha succes ;)

Marloes; wat goed zeg!! :)

Slapen, was hier vanmiddag ook weer even drama! Sinds 2 weken slaapt ze 2x per dag en dan 2uur! Normaal 3x drie kwartier.
    Uiteindelijk is ze vanmiddag wel in slaap gevallen. Nadat ze er eerst weer uit is geweest en wat fruit heeft gegeten.
    Kan hier ook komen door de tanden... Er komen 2 boventanden tegelijk door :D

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Oh en wat ik gekocht heb vannacht.... Uhmmm alleen roze schoentjes van Ralph lauren. Voor Juul uiteraard haha :)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    valt mee :D

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ja he! :) Heb me ingehouden haha. Ze hadden zulke leuke schoentjes.

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Hou je o de hoogte ;) eerst van noor alleen genieten. Zit niet zo te wachten op gehannes met duo wagens of zo. Zouden ze ook samen op en kamer moeten slapen, al kan dat ook gezellig zijn natuurlijk.
    Marloes, jouw mannen liggen ook samen toch? Is dat altijd goed gegaan?

Schilde, elk plasje op de wc is er een minder in de luier!

Hier is noor ook 4 uur (!) Eindelijk en dutje gaan doen, na het slaapje van vanmorgen... Daarna gewoon gebadderd, gegeten en gaan slapen. Vind haar nu regelmatig staand in bed terug... Ze zoekt langzaam naar één slaapje rond de middag, maar lukt nog niet helemaal...

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha grappig is dat he als in dat bedje staan :) Juul heeft het nu ook helemaal uitgevonden.
    Ook krijgt ze door hoe ze moet stappen. Tilt der beentjes heel hoog op en ploft die voetjes dan weer op de grond haha.
    Gaat zo snel he! In 2 maanden tijd is ze gaan zitten, kruipen, staan. Ook staat ze heel vaak op handen en voeten en dan der hoofd op de grond, zo grappig! :D

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Marlous, samen slapen ze beter als alleen. Sam was 22 maanden toen Thom geboren werd en we wilden ze samen op 1 kamer laten slapen als Thom doorsliep... dus hij sliep er eigenlijk meteen ;)

Nu zijn ze samen naar beneden gegaan en slapen ze nog steeds samen. Enige nadeel is, dat ze elkaar 's morgens vroeg wel wakker maken... maar of ik dat echt een nadeel mag noemen, als ze van 19.00 uur tot 7.00 uur slapen... ;)

18. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal! Iedereen een fijn weekend gehad?

@mamatien, nou, heel petieterig ben ik ook niet hoor, haha! Maar ook niet heel groot of stevig. Gewoon heel Nederlands denk ik ;)

handje van Noor gaat gelukkig al een stuk beter, de blaar begint al in te drogen en de pijn is weg. Maar schrikken was het zeker. Situatie thuis is wel weer rustig (tussen ons dan), maar dat is nog altijd erg kwetsbaar, er hoeft maar weinig te gebeuren of de vlam vliegt alweer in de pan, ah ja...

verder weinig nieuws, ga weer even werken. tot later!

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    hmmm een nadeel van 19 tot 7, nee dat is geen nadeel ;) Ach ik was gewoon nieuwsgierig, voor nu is het nog prima zo :)
    maar mochten we in eens de lentekriebels krijgen, heeft ons huis nog geen uitbreidingsmogelijkheden. En we willen hier ook nog helemaal niet weg!

Ennas het gaat snel hè! Hier ook in twee maanden tijd, zitten, staan, stappen, ronddraaien in bad, kruipen... pfff... het enige dat ze niet heeft gedaan is tijgeren. Ach, kruipen is ook veel leuker :D

Nu weer website vullen... altijd lekker geestdodend...

Hier een prima nachtje gehad. Manlief was op de kazerne en Noor heeft tot vanmorgen 7 uur geslapen. Begon me al zorgen te maken, zo stil dat het was, haha! Heerlijke nachtrust ingehaald ;)

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha Juud!

Fijn dat het weer beter gaat met het handje! Arm ding... :)

grappig is dat dat je zo'n beeld bij iedereen hebt, maar dat het totaal niet overeenkomt :)

Hou het rustig thuis, dat is beter voor de sfeer! En vlam in de pan maak je snel uit door de deksel erop te doen. En dan niet op zijn neus...

Sorry... ben echt heel flauw en heb vandaag stom werk...

Deel Deze Pagina