Trouwens nog een vraagje, Noortje heeft wat berg op haar hoofd. hebben jullie tips, of gaat het vanzelf weer weg? De enige tip die ik kreeg was vaseline op haar hoofd smeren en dan de volgende dag eraf schrapen met een kaart of zo. Die tip is dus waardeloos, ga haar niet pesten met vaseline op haar hoofd en dan haar hele pruikje volkledderen. Alsof je er dan iets af krijgt met een kaart, die meid heeft al zo'n bos met haar!
@marlous, hier t zelfde probleem.. Zouden ook bij elkaar op de kamer moeten als er tweede bij komt.. @marloes, ik zou bang zijn dat fler dan de baby gaat 'troosten' als het perongeluk toch een keer wakker wordt, heb jij daar ervaring mee?? 2e.. Nou als mn nieuwe baan doorgaat wachten we nog ff, als die niet doorgaat dan weet ik niet hoelang we wachten.... Mn arme meisje gister uit t niets 39.6 . Was verder niet echt zielig, at/dronk ook goed, maar was wel wat rustiger.. Van,orgen geen koorts meer maar net wel heeeel rustig half uur bij n vriendin op schoot gezeten terwijl haar zoontje(11mnden) speelde, nou dat doet ze normaal nooit... Nu ook al bijna 2u aan t slapen, dus nog niet echt fit..
De jongens hadden ook berg en bij Rick had ik van die pads gebruikt maar ik vond het niks. Bij Bart heb ik ze niet eens gebruikt. Fleur heeft nu ook berg maar het komt allemaal al los. Goed er zit nog wel wat maar dat gaat vanzelf wel weg.
Haha Ennas, als ik dit zo lees weet ik niet of ik de eerste word Marloes, je wordt de nieuwe vraagbaak, haha! Wel handig dat jouw jongens samen liggen, kunnen wij nog wat van leren Kan me voorstellen dat je nog even wacht als je een nieuwe baan hebt, je wil niet meteen 4 maanden vrij nemen Ach kleine fleur, ineens koorts! Kan toch zo maar gebeuren, maar als ze niet zielig is zal het wel meevallen? Hoef je heel even niet achter haar aan te hollen
Ach, het kan ook geen kwaad, we gaan het gewoon proberen. Is het bijna over als het loskomt? Nooor heeft ook van die losse vlokjes. Zie ineens dat onze meid over precies een week al 11 maanden is... wat wordt ze groot...
Als het los laat is dan zou het niet meer terug moeten komen. Maar bij Bart was het weg en toen kreeg hij weer wat. Het was pas echt helemaal weg toen hij bijna 3 jaar was. Zo in 1 keer was het weg.
Noor had ook berg als baby, maar ook heel veel haar, dus daar heb ik nooit iets aan gedaan. Rein was zo goed als kaal (het houdt nog steeds niet echt over trouwesn) en dan vind ik het wel een viezig gezicht. Die pads vond ik dus wel oke, zit een soort van olie op, inwrijven, 24 uur laten zitten en dan haartjes wassen, toen was het ook allemaal zo goed als weg... Misschien dat gewoon babyolie op een wattenschijfje ook werkt hoor. Ik zat van het weekend opeens te denken dat het best 's zou kunnen dat de volgende spruit van dit groepje zich aan kan dienen. Niet bij mij hoor! Ik ben er klaar mee, heb niet voor niets de mirena laten zetten. Maar goed, nog geen heugelijk nieuws dus verder van iemand? over slapen op dezelfde kamer, wij hebben best een oke huis, 3 slaapkamers, maar eigenlijk maar twee goede. De 3de is de babykamer, past ook net een ledikantje, commode en kast in. Dus als Reineman straks groter wordt moet hij ook ergens anders naartoe. Dat betekent of een kamer op zolder maken of hem ook een tijdje met Noortje op 1 kamer, denk dat we dan wel het laatste doen. Wat betreft de nieuwe baby wakker maken e.d., die kun je altijd nog zeker het eerste half jaar bij de ouders op de kamer laten slapen toch?
Het eerste half jaar bij ons op de kamer? Nee... dat gaat niet, haha! We hebben het met Noor 6 weken volgehouden, toen ze alleen nog om ongeveer een uur of half 5 een voeding kreeg is ze 'verhuisd'. Ik had het nog wel wat langer vol kunnen houden, maar manlief deed geen oog dicht. Toen ze naar haar eigen kamer ging (scheelt 4 meter...) sliepen we allebei een stuk beter. Maar misschien slaapt nr 2 wel in een keer door? (wishful thinking) Ik heb dus ook de mirena, maar die kan er weer uit hoor Voordeel van dat ding is dat je totaal niet ongesteld bent, nadeel is wel dat er weinig enthousiasme tussen de lakens zit door dat kreng... Daarin zal ik hem niet missen... Maar laat hem nog wel even zitten, is nog wel handig zo!
Hey Bah dag 16 van mijn menstruatie.ben er wel een beetje klaar mee nu. Elin heeft 3 weken op onze kamer gelegen. Levi maar 11 dagen. Je kind een half jaar op je kamer ? moet er niet aan denken. Dag privacy
Sam sliep in een bed met spijltjes en die waren heel hoog. Hoog genoeg om niet uit te kunnen klimmen. Nog een optie is zo'n ledikant-stapelbed wat ze op het kdv hebben. Baby ligt dan boven en oudste kindje beneden en kan dus niet bij de baby.
pfff dag 16... Bij mij is het elke keer anders... de ene keer 1 dag heel veel en dan zo goed als klaar, de volgende maand alleen maar bruin, maar dan wel een hele week...
Dat is dan wel een voordeel van de mirena, ben helemaal niet ongesteld sinds een paar bloedingen in het begin. Elk voordeel heb zijn nadeel...?
ik was t afgelope keer maar 1 dag.. maand ervoor helemaal niet.. mn katje is weer terug! Jeeej k zit met een probleem.... ik ben doodsbang in de auto (echt heel heel bang..echt huilen,hartkloppingen,hyperventileren..)en vermijd het uiteraard ook liever.. hier in de stad gaat t wel maar een N weg of snelweg..nee niks voor mij...(sinds de bevalling..ben heel bang voor de dood geworden..dat ons/de kids iets overkomt..) Maar..we willen een weekend weg..en moet ik nu onderhand toch gaan boeken. hoe moet ik dat gaan doen... trein mag nie van mn vent.. ik wil wel weekendje weg maar niet in de auto zitten vind het al erg genoeg dat ik 1x in de 2 weken naar het zh moet..das 45 min rijden met de auto waarvan half uur op N wegen...
Wilde deze foto even laten zien aan jullie. Vanmiddag genomen en het gaat zoals jullie zien steeds beter. Bart wilde achter Fleur zitten en wilde zich niet laten zien. haha
Chantal, kun je iets zoeken binnen en uur rijden? Dan is het voor jullie allebei te doen? Zeeland of zo? Lekker uitwaaien, mosselen eten, huisje aan kust of veerse meer? Fijn dat je katje weer thuis is! Schildje, leuke foto's, fleur kijkt zo blij!
Ik ga hier ook maar eens meelezen. Het lijkt me leuk om meer meiden te leren kennen met kinderen in de leeftijd van mijn dochtertje. Ik hoop dat jullie open staan voor nieuwe meiden? Weet nog niet of ik veel ga reageren, heb niet altijd zoveel te melden, maar ik zal het proberen Zal me ook even voorstellen: Ik ben Wendy, 28 jaar en woon in Overijssel. Ik woon daar met mijn vriend en dochtertje van (morgen!) 10 maanden.