JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Tja wat is duur...volgens mij hebben wij er toen iets van 100 of 115 euro voor betaald, één keer in de zoveel tijd zijn ze in de aanbieding bij de Gamma. Maar ik vind het echt ideaal, onze was een keer stuk en moest toen opgestuurd worden (was bijna 2 jaar oud en kreeg gewoon een nieuwe) en toen heb ik hem echt gemist. Maar dat komt natuurlijk ook omdat wij het gewend zijn.

Die wij hebben kan ik zo snel niet vinden, maar dit is volgens mij een beetje hetzelfde idee;

Marktplaats.nl > Elro Draadloos camera bewakingssysteem - CS35S Nieuw - Audio, Tv en Foto - Videobewakingsapparatuur

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Dankje :D

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chantal dat zal zeker wennen zijn. Je was gewend om een half jaar lang naar het ziekenhuis te gaan en voor maar 1 kindje te zorgen en is ze heerlijk thuis in haar eigen bedje en moet je weer een ritme zoeken met haar er bij.

@Mamatien ik heb goed geslapen alleen toen wij thuis kwamen en ik Rick van school had gehaald heb ik hem eerst heel erg lang gekunffeld. Geluk had ik dat hij dit ook altijd wel wil. Ad zei ook al dat hij niet veranderd hierdoor maar dat het beestje nu een naam heeft. Dat is ook zo en het is te hopen dat wij hem snel beter kunnen helpen met bepaalde dingen. Ook zijn wij er bijna wel over eens om hem medicatie te geven. Zeker voor school. Daar is zijn concentratie veel meer nodig dan thuis. Zou toch jammer zijn als wij hier niks mee deden en hij nu niet verder komt op school.
    Ook zitten wij dan te denken om het in de weekenden niet te geven want wij weten hoe hij is en kunnen hem redelijk onder controle houden zoals wij de afgelopen 6 jaar al doen.

@Ennas gefeliciteerd en veel plezier zondag!

@Sherry super jurkjes en dat jasje. Maar ik denk dat ik kippig ben want ik zie geen prijzen en maten staan.

@Chantal mag ze geen nutriton hebben door de voeding? dat scheelt misschien wel met spugen!!

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Chantal, hoe is de nacht gegaan?? Spuugte ze in zhks ook zoveel? Niet alleen jullie, maar ook vienna zal moeten wennen aan dr nieuwe omgeving.....
    Ik doe sochtends ook altijd het huishouden en boodsch lijstje haha! Ben ik daar maar klaar mee!:)

Sherry, ik vind de eerste vam zowel rij 1 als rij 2 super gaaf!! Maar het zijn zulke nette jurkjes, ik weet niet wanneer ik dat fleur aan zou doen, is meer feestjurk denk?!

Schildje, dat is voordeel met die medicatie, ik hoor het vaak dat het alleen voor op school gebruikt wordt.. Dat moeten jullie denk gaan ondervinden en kijken wat bij jullie past.. Stel dathij daar nou echt super op reageert vindt hij het zelf miss wel prettig om t ook sweekends te hebbn.. Maar dat moet de tijd jullie leren..

Ik heb vanmorgen ontbojt pap aannfleur gegeven via flesje met 3standenspeen. Ik heb dr wel 3kwartier over gedaan.. Elke x hoofdwegtrekken, lachen en weer opnieuw graaien naar de fles... Zal ze t niet lekker vinden???

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

mamachantal en hoe is de nacht gegaan? Heeft ze veel gespuugd? Hier zijn de knuffeldoekjes favoriet!

sherry. Ooh de jurkjes zijn echt supergaaf! Helaas zijn de maten een beetje aan de kleine kant. (92) Heeft onze dame nu aan. dus ben bang dat het niet meer past straks. Maar anders.......

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Vien heeft graag wat in dr handjes als ze slaapt.
    Had als "deken" nu een omslagdoek over dr heen gelegd maar trok ze telkens over dr hoofd.
    Ik telkens weer goed doen.. Uiteindelijk maar omslagdoek iets naar beneden geedaan onder t matrasje vast gelegd.
    kon die niet meer los :)

Wel paar x gespuugd,mondjes en 1x wat meer..stikte ze half.
    Met mondjes spugen slaapt ze gewoon doorgelukkig.
    Half 9 werd ze wakker.. Pakte dr op sliep ze op mn arm verder dus maar in bed gelegd. Dan maar geen fles.

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemrogen,

Chantal; Ben ook benieuwd hoe jullie nacht is gegaan??

Hier schrok ik vanmorgen om 07.00 uur wakker, met het besef dat ik Mika helemaal niet had gevoed vannacht....dan schrik je ook nog, gelukkig hoorde ik toen geluidjes uit de wieg komen!!
    In het begin maakte ik hem 's avonds altijd wakker voor de laatste voeding zo rond 23.00 uur, de laatste twee maand deed ik dat al niet meer, want meestal kwam hij zelf wel tussen 21.00 en 0.00 uur. Gisteravond niet, laatste voeding om 19.00 uur en dus het klokje rond geslapen!!!! Heerlijk!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Zal straks ff laptop aanzetten.. Nu ff jamelie-tijd.
    Ik ben de zuster en jamelie mama van de pop. Pop is ziek.. Hihi

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamachantal; nou maak de pop dan maar weer snel beter :D

Hier was het poepfeest vanmorgen. Dus de wasmachine draait hier ook al. Verder doe ik 's morgens alleen onder een beetje opruimen, afwasje. Soms stilletjes een wasje wegvouwen boven. Maar niks wat veel lawaai maakt anders wordt hubbie pissig dat hij niet uit kan slapen.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Ja ik doe de was altijd op ons kamer.. Badkamer is naast ons kamer en wasmachine tegenover ons kamer.. Stofzuigen word ie ook wakker van..
    Ach hoop day vien gewoon blijft uitslapen hihi.
    Pomp gaat zelf uit na tig x piepen (om half 6 aangezet en half 9 dacht ik shit! De pomp heb ik niet gehoord) gelukkig zelf uitgegaan..

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sherry; schotel doet het min of meer weer. Wel nog veel storing dat het beeld even weg valt en er dan weer is maar daar werd aan gewerkt.

Mamatien; zo ging het bij mij ook de eerste week met de papfles. Nu is hij in 10 min leeg ;)

Ennas; leuk uitje hoor zondag! Veel plezier!

Camera; haha, wel grappig om zo je kleintje te "bespieden" wat voor een kunstjes hij al kan.

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamachantal; Wel handig als die pomp vanzelf stopt met piepen!

Ik heb Jim net weer in zijn bedje geparkeerd, dus ik ga even een sprintje door de winkel doen :D
    Vanmiddag verjaardag van de kleine van mn zus die 1 wordt. ik ben benieuwd hoe dat zal gaan met Jim. als het op het KDV te druk is moet hij huilen en de laatste verjaardag met hem was ook drama....maar ja hij zal er toch aan moeten wennen. Herkent iemand dit probleem?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Gister ging mijn lichtje al om 21.45 uit. Elin kwam 00.30 en 04.00.

Chantal, hoe was jullie eerste nacht samen ? Op het spugen na goed dus

Mamatien,als ze het niet lekker vind zou je denken dat ze niet gaat lachen en grijpen toch.misschien te dik ?

Martje, ja daar kan ik ook altijd van schrikken.

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Chantal op het spugen na ging het dus redelijk. Oh wel handig dat de pomp zelf uitgaat. Wat ik doe zo vroeg.. ehhh wasmachine aan. Afwassen en niks hihihi

Martje zo leuk die foto!

Kaatje jij ook een betere nacht zo te lezen!

Hier: Ismail gister om 22.30 de fles gegeven en toen werd hij pas wakker om 07.00 :D Dus ik vond dat helemaal niet erg :)

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Lekker nachtjes allemaal :) Hier weer 9u..

Nu maar even wat gaan doen! Tot later!

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Heb respect voor de dames die er snachts uitmoeten..
    Na 1 nacht ben ik al gesloopt hihi
    ze slaapt nog steeds.. Gezellig zo 'n kind

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    We zien ook wel hoe het gaat en hoe hij er evt op reageert.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

hoi hoi!

Chantal: wat fijn dat het goed gaat! Sorry ik heb mijn babyfoon verkocht anders had je hem zo mogen hebben..

kaatje: Elin komt wel netjes steeds rond dezelfde tijd he!

Paso: fijn dat je schotel weer (redelijk) werkt;)

mamatien: papfles moesten ze hier ook nooit.. Heb pap altijd met een lepel gegeven.

Hier: Het huis is alweer helemaal aan kant. Danny en Declan zijn nu aan het douchen. Zo naar babydump om een nieuwe buggy uit te zoeken en te kopen. duowagen is inmiddels verkocht, Declan loopt alles. Heb een buggypod gekocht voor aan de duowagen. Staat 90% van de tijd ingeklapt maar mocht het nodig zijn kan hij lekker zitten:) Voordeel is dat ik het zo mee kan nemen op de fiets en dus ongestoord met de kids op pad kan:) Straks ook nog even langs de prenatal daar zijn de zwembroeken in de aanbieding :p Alvast vakantie shoppen.. En daarna langs de kapper.

Sinds gister op dieet en vanaf maandag starten met zware training *zucht, zo geen zin in*.. Schildklier is van te snel werkend naar langzamer gegaan en nu kom ik dus aan. Wil dat spekrandje eraf hebben voor de vakantie. 3 maanden de tijd, wish me luck :D

Ego: ik mis mijn mayonaiseeeeeeeeee *huil*

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Rustig hier vandaag!!

Paso; Haha...poepfeest!! Hadden wij vanmorgen ook, alles zat eronder...

Danitjuh; Jij ook een lekker nachtje gehad dus, zullen ze het nu eindelijk leren ;)

Verder weinig te melden hier, zal zo eens even boven kijken, Senna is op bed gaan liggen om een boekje te "lezen", maar volgens mij slaapt hij inmiddels!!

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Frummel shop ze!

Martje laten we het hopen hahaha.. Ik juich niet te vroeg ;)

Lieve vrienden willen jullie stemmen op West-Friesland op Zondag klik op baby van West-Friesland kies foto nummer 6 en vul het formulier in!!!! Ismail kan dan winnen :)

Ik was zo verbaasd dat hij erbij stond. Want bij zo´n verkiezing worden ze natuurlijk overspoeld met foto´s.

Dus meiden die ik niet op hyves en facebook heb ;) Willen jullie alsjeblieft stemmen :D Mijn dank is groot en die van Ismail ook

Deel Deze Pagina