Vienna vandaag 3x pap gegeven.. Ging goed! Vannochtend 45 op, vanmidd 55 en net 20. Maar net gelijk na voeding gedaan.. Dus ze had denk geen honger.
Zo de jongens en dame liggen al heerlijk op bed en moeders heeft net fijn alleen een lekkere pizza gegeten. Manlief heeft een etentje vanavond van een collega die 25 jaar bij de zaak is. Net via marktplaats een zandkleurige bodywarmer voor Fleur gescoort voor maar 4,50 euro. (incl verzenden) Vind ik toch een koopje zou ik zo zeggen.
Dag dames! Ik haak hier even in. Zit op het moment alleen in het huisje en manlief is met vrienden aan het zwemmen. Sophia is het helemaal mis mee, die heeft een dinsdag gezwommen en is s avonds flink ziek geworden. We waren een zondag naar een verjaardag geweest en daar zat een ventje die enorm aan het spugen was. Dus daar heeft ze het van. Het kwam er 2 dagen aan 2 kanten uit. Ben door alle schone kleding heen. Had voor 3 weken bij me maar ze heeft zichzelf (en mama) onder gepoept en gespuugd. Na een bezoek aan de huisartsenpost en een telefoontje naar vrienden met de vraag of het al beter gaat met het kereltje kregen we te horen dat het Norovirus is. Dus dikke pret hier.. De huisarts hier zei: 3-5 dagen aan kijken. Zal wel minder worden dan. Vanmiddag eigen huisarts gebeld en die zei: kom morgen maar langs. Dus morgen daar naar toe.. Zo ellendig he.. Ik wou dat ik het van haar over kon nemen. Vind het zo erg om haar zo te zien L
mamachantal, lijkt me leuk om een keer te meeten! Ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen? Ik kom uit Overijssel. Ik zit ook alleen thuis (nou ja, Lynn ligt boven te slapen natuurlijk). Vriend moet werken van 2 tot 11, dus heb net Lynn alleen in badje gedaan. Ging goed, had het badje in de douchecabine gezet. Dan kan ik haar aan het eind ook afspoelen. Ze vond het superleuk met al dat badschuim! schildje, 4,50 voor een bodywarmer is echt wel goedkoop ja! Waarom kan ik dat soort koopjes nooit vinden? Sherry, wat zielig voor Sophia! Pff en als huisartsen dan zeggen dat je aan moet kijken word ik altijd helemaal onzeker. Want wanneer moet je dan wel komen? Maar fijn dat je eigen huisarts jullie wel laat komen. Heel veel beterschap in ieder geval! En dan meteen even een vraagje van mij: Hoe ziet jullie dagschema er op dit moment uit? Met slaapjes en eten- drinken bedoel ik dan. Ik vraag me af of Lynn binnenkort al van de avondfles van 19.00 uur af moet. Ik zou dan niet weten hoe ik dat moet doen. Die fles gaat altijd binnen no time op. Dus laat maar zien die schema´s!
Wendy gewoon blijven zoeken op marktplaats. Ik speur net zo lang op internet tot ik wat vind qua prijs dat ik leuk vind. Ook vind ik het een sport om iets leuks/moois voor een zo'n goedkoop mogelijke prijs te kopen.
Even snel meldplicht Heb een fikse gehoorgang ontsteking! Echt heel pijnlijk. Slik de hele dag ubiprofen. Haalt de scherpe kantjes er wel af maar de pijn blijft. Tel daarbij op een meisje wat vanmiddag niet wilde slapen. Die was dus om 17.30 bedankt. Pyama aan gedaan en die lag om 18u op bed. Eerst lekker geslapen maar ze is nu alweer een uur aan het spoken. Hopelijk gaat ze zo lekker slapen. Ik kruip weer onder m'n dekentje, tot morgen!
Haha, hoi ennas! Succes met je oor, klinkt lastig... Sherry, och wat sneu, heel veel beterschap voor sophia... Hopelijk kan de huisarts morgen helpen... Wendy, ons ritme is.wat rommelig, noortje zoekt langzaam naar één slaapje. Over het algemeen is het zo: 7 uur papfles Half 10 fruit Slapen, uurtje Rond half 1 boterham met thee Slapen Yoghurt half.4 fles Half 6 avond hapje Bad Half 7/7 uur papfles Bed Maar ze begint steeds mee rond de middag één lang slaapje te doen...
Schildje, 4,50 is idd niet veel! ik zit ook regelmatig te kijken op mp, laatst een lodger bunker gekocht via mp voor 40 incl verzenden. Sherry: oww jeetje.. morgen weer naar huis toe? drinkt ze wel goed? Wendy: haha we proberen al heeel lang een meeting te plannen, maar op de een of andere manier lukt t niet. En t was de bedoeling dat vienna snel geopereerd zou worden,dus ik kon ook niet echt plannen.. Ik kom iig uit Gouda beterschap ennas!! Heb toch mn weekendje weg maar geboekt.. manlief ging nog nadenken of ik met de trein kon... ik zei zo: jaa dat bespaart weer ruimte in de auto hihi win-win situatie toch...
Goed geregeld Chantal!.waar gaan jullie nu heen? Wendy ik kom uit nijmegen Ik koop bijna niks via mp, maart gewoon bij de hema...
@Marlous dan woon je vrij dicht bij mij. Ik woon in Tolkamer. dat is hooguit 25/30 min rijden hiervandaan. Via marktplaats koop is tot wel wat. Zeker als het gaat om dingen zoals wat baby's haast niet kapot kunnen maken. Met deze bodywarmer heb ik zeker geluk gehad. als je nieuw gaat kopen ben je zeker 10 a 15 euro kwijt. Chantal heb je mijn berichtje nog gelezen aan jouw?
Goedemorgen. Elin heeft weer goed geslapen. 23.00 een klein flesje en werd toen om 7.00 wakker. meeting Ik had wat op de site gezet,maar ja als niemand reageerd Sherry ahh wat sneu.Hoe gaat het vandaag met haar ?Beterschap ! ( snap eigenlijk niet zo goed dat die ouders dus met een ziek zoontje naar verjaardag gaan en zo dus ook anderen kunnen besmetten..zieke kinderen horen toch gewoon lekker in bed ) dagschema 07.00 ontbijt 09.15 fruit + drinken 09.30-11.30 slaapje 12.00 lunch 15.00 koekje + drinken Slaapje (laatste tijd vaak maar heel kort ) 18.00 avondeten 19.30 flesje en naar bed 23.00 als ze wakker wordt een klein flesje Ennas, klinkt pijnlijk.hoop dat je er snel weer vanaf bent
Lekker Chantal, geniet ervan! Kaatje, dat schema lijkt aardig op dat van ons meeting, wil graag, maar kon niet. Dat is het lastige van 4 dagen werken en alles in het weekend moeten plannen... Schildje, das inderdaad niet ver, dan zit je bijna op de grens, of niet? Straks naar het promoveren van mijn schoonzus, spannend!
Schildje heb je een foto ervan? Vienna vanmiddag 80 cc pap op! Jeeej! Record! Hihi Ze krijgt nu 2-3x per dag pap.. Fruit/groente/koek wilt ze niet.. Pap is t enige waar ze dr mond open voor doet.
Nou, hier een lekkere nacht gehad Niet dus. Lynn was vanaf 12 uur ontzettend aan het hoesten, tot 3 uur hebben we geen oog dicht gedaan. Steeds als ze huilde de speen brengen en dan proberen te slapen terwijl ze aan het hoesten was. Pfffff.... En nu vandaag is ze ook zo snel boos of huilt ze. Eerst dachten we aan een sprongetje, maar ik heb net even haar temperatuur opgenomen: 38,6. Ze ligt nu gelukkig lekker te slapen (wel met een zetpil). Bedankt voor julie schema's, het lijkt allemaal wel wat op elkaar. Ons schema is nu: 7.30 papfles 9.00 fruit 9.30 slapen (uurtje meestal) 12.00 broodje 12.45 fles 13.00 slapen (soms 1 uur, soms bijna 2) 15.00 koekje met sap 17.30 avondeten 18.45 wassen 19.15 laatste fles 19.30 slapen (tot 7.00 meestal) Maar als ik jullie schema's zo zie, hoeft ze nog niet van de avondfles af. Ik wacht gewoon af of ze er misschien zelf minder zin in krijgt als ze ouder wordt. Ennas, lijkt me heel erg balen als je zelf ziek bent en je dochtertje wil ook niet goed slapen. Hoe gaat het vandaag? Chantal, ik ken natuurlijk niet je hele verhaal, maar wat heftig dat Vienna deze hartafwijking heeft! Kan ze er door operaties vanaf komen of is het iets dat ze altijd houdt?
wendy, vienna heeft een hele zware hartafwijking, ze 'mist'een hartkamer. Ook heeft ze gaatjes tussen de tussenschotten tussen de boezems en ook tussen de kamers. Haar aortaboog is ook te smal. Vienna is geopereerd toen ze 8 dagen oud was, dat was haar 1e hartoperatie. Hierna heeft ze gelijk een NEC (darminfectie) gehad, waar ze uiteindelijk ook 2 keer aan is geopereerd, in januari heeft ze haar 2e hartoperatie gehad, dat was een eenvoudige. Ze word nu nog minstens 3 keer aan haar hart geopereerd, waarvan 2 zware operaties. Ze is in juli geboren, en pas in februarie thuisgekomen, ze heeft heel erg lang op de IC gelegen, waarvan ook wel een tijd serieus kritiek. Dat was het in t kort korter kon ik het niet maken haha