JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Wendy; vandaag alleen maar erger. Vannacht dat ik echt dat ik het niet meer zou trekken, was kotsmisseijk. Zweet breek me uit en pijn was echt onhoudbaar. Heb toen 1300gr geslikt en toen werd het ietsje beter. Maar vooruitgang zit er niet in. Net even de hap gebeld om te vragen of ze nog wat anders hebben. Maar moet even langskomen omdat de pijn ook uitstraalt naar m'n nek en mond.
    Juul was vandaag wat beter te pas. Vanmiddag is ze naar de crèche geweest.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ennas hoe gaat t? Wat zei hap?

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Chantal heb jij een email adres waar ik de foto's naar toe zou kunnen sturen?
    Ik heb al je mailadres geprobeerd wat op facebook staat maar volgens yahoo kent hij dit adres niet. Ik weet niet hoe ik foto's moet versturen via pb.

4. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ennas hopelijk gaat beter!

Hier zijn de poepluiers nog steeds dun maar gisteravond hadden we weer een plasluier!!! Vanochtend rook de luier meer naar poep ipv een vieze zure lucht. Het was nog steeds dun maar mij lijkt het wel dan al at beter. We mogen geen melk geven dus ze krijgt een flesje met 3 liga's en roosvicee stop. Voor zo wordt het een broodje doordrenkt met soep (anders eet ze het niet). Koorts heeft ze gelukkig niet meer en spugen ook niet meer :) ze is ook weer levendiger. Moet iedere keer denken aan die arts daar: ze huilt nog met tranen dus dan is het goed..

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje, wat een opmerking sherry... Maar fijn dat het weer de goede kant op gaat!

Ennas beterschap!

Juud, ze is gepromoveerd in ki en voortplantingsgedrag van varkens ;) heb en bijzondere schoonzus! Was een mooi feest

Wendy, hoi

Nu lekker o de bank met manlief, heerlijk!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff je zou het maar moeten onderzoeken... , fijn dat het wel een leuk feestje was ;)

7. wendygirl

wendygirl Lid

4 dec 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag met Lynn op de fiets naar m'n ouders geweest. Is ongeveer een kwartiertje fietsen. Waren we er bijna, begon het te regenen! Gelukkig niet zo hard, dus net op tijd binnen bij m'n ouders. Lynn wilde daar niet slapen, om half 3 zijn we weer terug gefietst. Toen heeft ze thuis geslapen, maar daardoor kon ze vanavond niet goed in slaap komen (ik was er niet, dus vriend had er last van:p)

Chantal, wat een verhaal zeg! Hoe anders kan je leven dan zijn met een kindje! Aan de ene kant fijn dat ze nu nog niet geopereerd hoeft te worden, aan de andere kant moet het later dus nog wel gebeuren. Ik wens je in ieder geval veel 'sterkte' (is niet helemaal wat ik bedoel, maar weet niet een goed woord hiervoor).

Ennas, je bent wel echt goed ziek he! Hoe was het bij de huisarts? Heb je nog een ander medicijn gekregen? Gelukkig gaat het met je dochter weer wat beter.

Sherry, ik hoop dat je dochtertje nu langzamerhand weer beter wordt. Wat een rare opmerking van die arts! Ze waarschuwen altijd voor uitdroging en dan zegt ie zoiets!

Marlous, hoi terug! :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *zwaai*

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ennas where are you...... Hihi

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier ben ik :)

Was er gister helemaal klaar mee. Het deed zo zeer! Zegt die HA (heb haar met Juul ook al een x gehad, ze wilde er toen niet doorsturen. Uiteindelijk gebeld dat ik het wel wilde en toen heeft ze 3 dagen in het zh gelegen) ja.. Ja.. Met ibrufen zou het uit te houden moeten zijn. Dus ik zeg nou dat is het dus niet. Ja maar weer kan ik niet doen zegt ze. Anders kom je op morfine en dat geven we niet voor oorpijn. Ja duh! Maar er zal vast nog wel wat tussen zitten?! Dus was weer een nutteloos ritje! Thuis maar weer een xtra dosis pijnstiller genomen. Slik nu 500gr paracetemol en 200gr neurofen per keer. En dan om de 3 uur. Veel te veel per dag natuurlijk maar het is niet anders :)
    Kom morgen weer op jullie reageren hoor!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze had je toch diclofinac ofzo kunnen geven. Is sterker dan Ibu. Ferry mocht in combi met zijn medicijnen geen ibu etc maar kreeg dan diclofinac

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Pff wat een kut hap is dat!!
    Heb je antibiotica ofzo?

Ibuproven werkt beter dan paracetamol..

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    #3433 schildje, 13 mei 2012
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
    Hier was het al vroeg dag maar de jongens wilde graag moederdag en mijn verjaardag vieren. Ik ben morgen pas jarig maar vandaag vieren wij het al.

Rick heeft een mooi moederdaglied en een mooie ketting met onderaan een foto van hem. (gemaakt op school)
    Van Bart een bakje waar tuinkers in gaat groeien. (van de psz)
    Van Ad en de kinderen een soort pandora armband met al 1 bedel er aan van moeder met kind. Vond ik wel heel erg toepasselijk op deze dag. :)

Verder heb ik weer heerlijk geslapen. Fleur heeft voor de 2de nacht geslapen van 6 uur t/m 7 uur. Zou ze het weer doorhebben hoe het moet!! :D

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Fijne Moederdag allemaal!!

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Fijne Moederdag :)

Heb antibiotica oordruppels! En gelukkig gaat het vandaag weer beter :D

Net een lekker ontbijtje gehad. Op de crèche heeft Juul een mooi schilderij gemaakt met 2 foto's erop. Kreeg ook een sleutelhanger met 2 foto's erin :) ohja en ook nog een kaartje via greetz :D helemaal leuk!

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ha meiden,
    Ben hier weinig geweest, ben goed ziek geweest namelijk agfelopen dagen! Hoge koorts en goed beroerd.. Nu gaat t gelukkig weer beter!

Vannacht vlieg ik voor een weekje naar Griekenland met Fleur, mn moeder, mn tante en mn nichtje.. Heb er veel zin in, maar vind het ook erg spannend met Fleur... Daarnaast is mn koffer denk ik veel te zwaar... Naja we gaan t zien!

Als ik daar wifi heb kom ik nog wel ff spieken, anders: tot volgende week!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Heel erg veel plezier, mamatien!!

18. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    hier ook weer even een update :)

Vanmorgen was voor mij ook vrij vroeg en ik was dan ook direct klaar en klaar wakker. O wat voelde ik me schuldig!!!
    Ik hoorde een klap en keihard huilen. Sprong uit bed (veel te snel, ook. Begon gelijk te duizelen..) en was met twee seconden bij Tygo.
    Ligt 'ie op de grond! Buiten zijn bedje! Half in paniek, ben me kapot geschrokken! Maar voordat ik hem oppakte duwde hij zich al op en begon te kruipen, mijn richting op. Heb hem opgepakt en t huilen was redelijk snel over. Heeft geen bult of blauwe plek, nu.
    Later vandaag kwam ik erachter hoe hij nou uit dat bedje is gekomen. De reling is op borst-hoogte en hij legt zijn armpjes er overheen. Hij zet zich af en hangt dan op zijn buik over de rand. Evenwicht heeft hij dan niet en als hij dus net verkeerd hangt kukelt hij erover heen. Bedje is dus direct verlaagd maar dat is de laatste keer dat het kan. Scheelt ook maar vijf centimeter dus het is een kwestie van tijd voor hij er weer overheen valt..

behalve dat, wel een hele fijne dag gehad :)
    Tygo was 's middags bij mijn ouders, ik had een tocht door de duinen georganiseerd voor alle leidinggevenden van mijn scouting groep. Kwam onderweg naar de 'koek en zopie' post nog een neergestort-uitvliegend-vogeltje tegen, die foto staat in de lounge ;)
    Was hem niet tegengekomen als ik zelf niet fout was gelopen, vond het zo lief! 's avonds Tygo weer opgehaald en bij wijze van moederdag kadootje heeft hij voor de verandering nu eindelijk eens een heel potje olvarit met stukjes opgegeten :)

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal,

Dit heb ik gekregen voor mijn verjaardag van Ad en de kinderen.

Bijgevoegde bestanden:

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Morgen dames!

Allemaal een fijne Moederdag gehad? Hier verwend door manlief, we hebben eerst 20 km gelopen (trainen voor de 4daagse) en daarna zijn we met souders lekker aan de wijn met toastjes gegaan. Na een rondje stad (is hier altijd dag vh levenslied en erg gezellig) zijn we op het terras beland en daar kwamen we weer andere vrienden tegen. Die hebben we weer mee naar huis genomen en die hebben lekker meegegeten. Heel gezellig! Wel een beetje laat geworden, of vanmorgen was het te vroeg... ben wel moe...

Schildje, mooi, je bent goed verwend!

Noukjetygo Jeetje das schrikken! Snel het bedje omlaag! Hier waren we met Noortje net op tijd, die zat me ineens aan te kijken vanuit bed, met haar handjes op de rand... Gelukkig kunnen ze tegen een stootje, maar je schrikt je rot.
    Mijn broer heeft het vroeger voor elkaar gekregen om ineens bij mijn ouders aan het bed te staan :D Had hij zijn beentjes over de rand gegooid en was al wandelend naar de slaapkamer gegaan...!

mamatien, fijne vakantie! Klinkt goed :)

ennas, gaat het nu beter met de druppels?

vanavond komt er iemand kijken naar onze lekkage... hopelijk gaan ze snel aan de slag...

Deel Deze Pagina