JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Elin heeft weer heerlijk door geslapen. Of het nu komt omdat ze van de borst af is snachts of gewoon toeval.... iig wel lekker :D
    Hier alvast opzetjes aan het maken voor Elin haar uitnodiging.Had nu deze http://i48.tinypic.com/oen8x.jpg maar vond opeens nog een veel leukere kit,dus ga daar ook nog even mee aan de slag

Mamatien,gelukkig weer beter voor je op vakantie gaat. Veel plezier

Noukje, jeetje dat ik schrikken.5 cm is idd niet echt veel verschil

Schildje, leuk zo'n armband

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Leuk kaatje, ik was ook al met een kaartje bezig ;)

Hier een meisje dat niet wil slapen... Jengelend in bed, al 3 keer recht gelegd... Zucht, wil naar bed, ben moe...

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ze slaapt... Eindelijk... Ik ga ook gauw, tot later dames!

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Slaap lekker Marlous!

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Joehoe wij krijgen a.s. vrijdag kijkers voor ons huis. Dit was wel het laatste wat wij gedacht hadden. Het ding is wel dat ik met de jongens en mijn moeder naar de apenheul. dus de komende paar dagen wordt het flink schoonmaken in huis. Mijn moeder komt vanmiddag ook even helpen. Vanaf donderdag heeft manlief ook weer vakantie dus dan gaat hij ook meehelpen.
    Gistermiddag had ik het gras al even gemaaid en wat ik vanmorgen zag toen ik uit het raam keek nou het was maar goed dat ik het gisteren al gedaan had. haha

Wij gaan er vanuit dat het niks wordt maar goed je hoeft er maar 1 te hebben toch!!

Vanmorgen was Fleur om 4:45 al wakker. Ook omdat ze nu gaat draaien in haar slaap en dan komt zij op haar buik terecht en dat vind ze van tijd tot tijd nog vreemd. Ook had ze schijnbaar veel honger. Dus om 6 uur een flink bord pap er in en toen ik haar weer op bed legde was ze zo vertrokken.

@Kaatje wat lekker zeg dat Elin doorslaapt.

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Toevallig, hier ook kijkers vrijdag :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend meiden. Hoop dat ze ook kopers blijken te zijn !

Goedemorgen
    Weer een prima nacht gehad. Elin kwam om 05.30 maar viel na een paar keer huilen weer in slaap.
    Levi was WEER 06.15 wakker.Lijkt zijn nieuwe ritme te worden.Beetje jammer

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Oei dat is best vroeg Kaatje!

Juul was ook al om 6u wakker... Maar dat was m'n eigen schuld haha.
    Ik hoorde er dus dacht ze wakker was. Ik ging een fles maken, kom boven lag ze alweer te slapen! Ik toch maar die fles gegeven, dan slaapt ze normaal altijd weer verder... Nu dus niet :) Heb er wel weer in bed gelegd. Tot 7.10 heeft ze gespeeld ofzo, toen was ze het zat en zijn we er maar uit gegaan. Nu zitten we klaar om naar de crèche te gaan. Lekker spelen met der vriendjes en vriendinnetjes.

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Morgen meiden!

Hier een heerlijke nacht! Na een avondje met 5 keer terugleggen, flesje maken, laten jengelen, recht leggen en maar weer laten jengelen, is ze zo moe in slaap gevallen dat ze vanmorgen om half 8 pas wakker werd! Ik heb dus ook heerlijk bijgeslapen van gisteren :)

Kijkers: meiden veel succes! Hopelijk hebben ze interesse!

Nu weer druk aan het werk. Vandaag veel doen, morgen functioneringsgesprek. ben erg benieuwd :)

10. wendygirl

wendygirl Lid

4 dec 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een hele reactie geplaatst, klik ik verkeerd, is alles weg:x
    Dus nu maar even opnieuw:
    Na een paar drukke dagen even snel een reactie.
    We gaan morgen naar de camping en ik heb de afgelopen dagen de caravan schoongemaakt, kleding gewassen en gestreken en net alles ingepakt. Man, wat moet je veel meenemen met zo'n kleintje!
    En morgen moeten ook nog de spullen ingepakt worden die we eerst nog nodig hebben.

Overdag gewoon gewerkt, dus ik ben blij als ik morgenmiddag lekker in de voortent zit. En we hebben geluk met het weer;):(
    Ik heb in ieder geval genoeg warme kleding mee, lastig om in te schatten wat we nodig hebben.

Oh ja, wel leuk: Lynn probeert zich nu op te trekken aan de trap en de tafel! Het lukt haar om op haar knietjes te gaan zitten, en dan komt ze niet meer verder. Wat gaat het hard!

Mamatien, Griekenland! Das beter dan een camping in Duitsland:D
    Veel plezier! (als je dit kunt lezen daar)

NoukjeTygo, wat schrikken! Lynn draait nu steeds om, maar is nog niet uit bed geklommen. Gelukkig is het allemaal goed gegaan met Tygo.

Schildje, mooi moederdagcadeau! Ik krijg een horloge (moet het nog uitzoeken, haha). Maar dan ook alvast voor mijn verjaardag.
    En wat fijn dat je kijkers krijgt! Ik hoop dat ze overgaan tot kopen!

Ennas, bij jou ook natuurlijk!

Kaatje85, wat een leuke uitnodiging! Maak je die met Photoshop? Ik heb dat ook een tijdje gedaan, maar wist niet goed waar ik het dan voor kan gebruiken. Dit is wel een leuk idee, misschien dat ik voor Lynn ook wel zo'n uitnodiging maak! (waar heb je de kits vandaan?)

Marlous, succes met je functioneringsgesprek. Ik heb het vandaag gehad. Vind het altijd wel gezellig, haha! Zie je er tegenop? Of is het bij jou ook altijd een fijn gesprek?

Nou dames, de komende dagen zit ik dus lekker in m'n fleecevest op de camping (in de voortent naar de regen te kijken;)).

Tot volgende week!

11. wendygirl

wendygirl Lid

4 dec 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom blijft mijn ticker steeds stil staan? Ik snap het niet met al die codes:(:)

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Morgen meiden!

Ha Wendy, vele plezier op de camping. Hopelijk mooi weer! Vannacht goed geslapen, we leggen noortje nu maar weer wat later in bed, dan valt ze in een keer in slaap. Zo blijf je een beetje heen-en-weren... Het lijkt wel of ze nu ze kan kruipen ineens weer wat minder vroeg naar bed hoeft.

Vandaag gesprek, zie er niet tegenop. Maar ben wel benieuwd. Zit in een bedrijf waar we vooral goed over elkaar kunnen lullen, maar met elkaar is een ander verhaal. Ach, we zien wel. Een grote carriere zit er hier toch niet in...

Ticker, geen idee...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Wat wen je toch snel aan weer doorslapen. Elin kwam om 01.30 voor een voeding en om 03.10 stond Levi op de gang omdat hij moest plassen. Behoorlijk moeite om vanochtend mijn bed uit te komen
    Vandaag op mijn werk benen onder mijn lijf vandaan gelopen maar alles is af. Gelukkig maar want morgen zijn we dicht dus alles moest naar de veiling vandaag

Wendy, ja doe ik idd met paint shop pro. Kits haal ik hier
    DigiScrapDepot.com - digiscrap, freebies, challenges, tutorials, forum and much more...
    Loopt je ticker nu goed ?

Marlous, hoe ging het gesprek ?

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden,
    Ik kom ff spieken uit het mooie griekenland! Het is hier zoooo leuk en zo fijn!! Het is heerlijk weer, super mooi app met geweldig uitzicht!
    Met fleur gaat t ook gewldig, is alleen maar vrolijk en vindt alles leuk! We zwmmen elke dag un het (koude) zwembad en dan schatert ze het uit"! Zet ik haar zittend op de kant en 'duikt/springt'ze zelf in het water in mn armen, echt cool!
    Gister ook op t strand geweest, een ware ontdekkingstocht voor dr!zand liet ze (over t algemeen) uit dr mond, maar alles watvgroter was ging dr mond in.. Dus was zeeer goed opletten! Lekker spelen en kruipen in het zand!
    Verser slaapt ze veel, al die indrukken maken dr moe haha!
    Ook mn nichtje,tante en moeder sijn helemaal dol op Fleur waardoor t erg goed gaat!

Kaatje, leuke uitnodiging! Vannacht weer beter kunnen slapen?

Nouk:zooo dat is schrikken!!! Gelukkig had die niets, en maar snel t bedje naar vebeden zetten ;)

Wendy, leuk op de camping!! Haha in de somer ga ik ook gewoon kamperen in de belgische ardennen, is net zo geweldig als een vliegvakantie vind ik! Veel plezier en hoop dat t weer meevalt!

Marloes, hoe ging je functioneringsgesprek?
    Schildje, mooie armband en bedeltje!

Schildje en enas, yeah kijkers, hoop at het kopers worden!

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Mamatien; klinkt erg leuk :) Geniet er lekker van!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Brakke nacht.Elin huilde ieder anderhalf uur even en sliep dan weer verder. 05.30 voeding
    Levi was 05.45 wakker *gaap*
    Ferry is nu met zijn moeder de boot even schoonmaken zodat hij toonbaar is als er kopers komen en vanmiddag gaan we naar mijn oma.
    Volgende week vrijdag een afspraak met een vrouwtje hier uit het dorp.Ze gaat mijn trouwjurk omtoveren tot één of twee jurkjes voor Elin :)

Mamatien,klinkt als een heerlijke vakantie !

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Wat een leuk idee zeg van je trouwjurk. Ik heb hem ook nog maar ik wil hem voorlopig nog heel houden.;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier heeft hij al tig keer op marktplaats gestaan maar niemand wil dat lelijke ding kopen :D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Net bij mijn oma geweest. Waren nog geen half uur binnen,komen mijn ouders binnen. Ongemakkelijk !
    Moeder ging gelijk als een zenuwachtige kip lopen tokken.Zaten ze eindelijk, zegt mijn oma tegen mijn vader dat hij mag roken.Vader zegt netjes dat hij wel wacht omdat het een klein kamertje is en er twee kinderen zijn.
    Mijn moeder daar in tegen steekt gewoon een peuk op.Egoistische doos dat het is. Heb het een uur uitgehouden,toen was ik er klaar mee. Ga wel een keer op een dinsdagochtend langs bij mijn oma.
    Mijn oma vond ik ook irritant.weet niet of ze het deed in de hoop dat het goed kwam of om mijn moeder nog een keer goed in te wrijven wat ze mist. maar ze zei een paar keer tegen mijn moeder dat Elin zo lief was en zo leuk kon lachen.En toen zei ze tegen Elin. Kijk daar zit je oma ( wees naar mijn moeder ). Ferry en ik kookten allebei en wilden eigenlijk zeggen dat dat dus niet zo was. Maar uit respect voor mijn oma niets gezegt
    Ferry ging halverwege met Levi plassen,en toen zei Levi tegen hem dat hij mijn ouders vreemde mensen vond :D Goede mensenkennis iig ;)
    ( voor wie niet snapt waar dit over gaat... ik heb al 3 jaar geen contact meer met mijn ouders )

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje kaatje, das lastig zeg! Knap dat je je hebt ingehouden ;) levi, gossie

Gesprek ging goed, was blij verrast! Ze is tevreden met mij en mijn werkzaamheden. En dat terwijl ik er af en toe compleet klaar mee ben. Levi heeft meer mensenkennis...!

vandaag gewandeld en flink verbrand ;) morgen naar mijn opa en oma, 4 generaties op de foto zetten. Zal wel een drukke bedoening worden, in dat kleine huisje!

Deel Deze Pagina