Chantal, ze moet natuurlijk ook veel verwerken nu. Hopelijk kalmeert ze snel en valt ze lekker in slaap. Denk dat je weinig anders kan doen dan knuffelen. Sterkte meis!
Danitjuh: ik heb gestemd hoor op jullie ventje Mamachantal: het zal voor haar ook wennen zijn.. ookal is het thuis, het is voor haar een vreemde omgeving. Hoe krom dat ook is Ennas: de chicco liteway orion Was nog een heel gedoe om een buggy te vinden die paste bij de eisen en waar een buggypod aan kon.. Maclaren kon sowieso maar vind 250 euro voor een buggy niet echt grappig
Ja weet dat t wennen is maar in zh had ze ook van die buien. Ze overstrekt zich vaak. Moeten binnekort vast wel naar t amc voor controle dus ff vragen daar of alles nog goed werkt. Ze poept wel, maar spuugt wel vaak.. Is wel is minder geweest.
Mamachantal; knuf! je meisje zal echt moeten wennen. Wat deden ze in het zh als ze zo'n bui had? Laat ze zich afleiden? Martje; lekker he, poep in de morgen hier ook slaapzak en al onder. Frummel; poeh, 250 euro voor "gewoon een buggy" is idd geen kattepis! Fijn dat je een goed alternatief hebt kunnen vinden. Alleen mayonaise? Ik denk dat ik meer hunkering zou hebben naar het patatje onder de mayo! Danitjuh; ik zal zo even stemmen! Nou de verjaardag was gezellig. Jim heeft alleen de eerste 10 minuten wat beteuterd aan me gehangen maar daarna ging het goed en kon hij weer lachen. Morgen wedstrijdje met de knol! Heb er zin in.
Danitjuh; Ik juich ook niet te vroeg hoor, ga ervan uit dat ik vannacht weer moet voeden...kan het alleen maar meevallen! Zal zo ff stemmen. Chantal; Zij moet natuurlijk ook wennen en jullie moeten ook even een ritme zien te vinden, maar dat komt vast goed!! Paso; Ja heerlijk als je net wakker bent Fijn dat het goed ging op de verjaardag. En succes morgen! Morgen gaan we waarschijnlijk even naar Ballorig, kan Senna zich even lekker uitleven!
Chantal ook al is ze thuis het is inderdaad wennen. Ze heeft zo ontzettend veel indrukken opgedaan dat ze dit ook moet verwerken. Gewoon lekker knuffelen en troosten..
Chantal, hoe gaat het nu ? Misschien is een draagdoek iets ? dat je haar lekker dicht tegen je aan kan houden en ze zich veilig voelt bij je ?
Ja idd misschien een optie. Alhoewel..ze krijgt bijna constant.voeding.. Ennas..JAA super !! Net raamsticker geplakt ziet er leuk uit
Zo n aar zh met vienna.. Moeten ff naar 1e hulp voor t vele spugen. Ff longfoto maken en eventueel opname.
Ach nee... Chantal, dikke knuffel!! Kan het niet gewoon stress zijn door de vreemde omgeving dat ze zoveel spuugt? Hopelijk valt het allemaal mee! Wel goed iig dat ze het gaan controleren.
Mogge. Hier een K*T nacht. Ging 23.30 naar boven dus elin wakker gemaakt voor voeding en daarna begon ze ieder anderhalf uur te gillen. Niets hielp ( lopen. Krampen of tanden spul ) enige waar ze stil van werd was aanleggen. Levi werd ook 2 keer wakker van haar. 4.00 moest hij ook plassen en 5.00 riep hij dat we moesten ophouden met herrie maken. Toen was ik er klaar mee. Beneden een fles opgewarmt en daar heeft ze tot 9.00 op geslapen Chantal, ahh nee toch. Zou echt niet tof zijn als ze nu alweer opgenomen moet worden Knuff
Goedemiddag, Doorslapen was eenmalig, gisteravond 0.00 uur gevoed en om 05.00 uur kwam hij weer... Senna lag ook al om 06.00 uur bij ons. Straks gezellig met vrienden naar Balorig! Chantal; Nee toch...jeetje zou ook wat zijn als ze nu weer opgenomen wordt! Dikke knuff! Kaatje; Ach dat is echt een slechte nacht, vooral lastig als je dan niet weet waarom ze zo huilt!!