JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Tjonge chantal, sterkte!

Kaatje; arme jullie! Wat een nacht! Weet je zeker dat het geen honger is van Elin?

Ennas; 't was dressuur, maar t ging voor geen jota. Te veel spanning door te weinig oefenen, en ik was zelf ook aan het prutsen dus geen winstpunt gereden.

Martje; veel plezier bij Ballorig!

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

He bah chantal dat meen je niet... Hopelijk mag ze gewoon weer mee naar huis..

3. Sherry

Sherry Niet meer actief

#363 Sherry, 15 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2012
    Omdat ik nogal veel vragen kreeg doe ik het nog maar even zo :)

De prijs die er bij staat is de prijs dus er komt niet nog een keer verzending boven op!

http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/R10707_FUC_c.jpg
    2 delig setje van jurk met een pofbroekje. De beschikbare maten zijn: 12M (74-80) / 24M (86-92) en de prijs is: € 29.00

http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/image_13612.jpg
    http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/image_13615.jpg
    http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/image_13617.jpg
    2 delig setje van jurk en een jas. De beschikbare maten op het moment zijn: 0-3M (56)/ 3-6M (62) / 6-9M (68) / 2T (86-92) / 3T (92-98) / 4T (98-104) en de prijs is: €45,00

http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/CherryBonaz.jpg
    2 delig setje. Jurk met kersen en een pofbroekje. Beschikbare maten: 0-3M (56)/ 3-6M (62) / 6-9M (68) / 12M (74-80) /18M (80-86) / 24M (86-92) en de prijs is 27,50

http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/R09643_YEL_c.jpg
    Wederom een jurkje met pofbroekje :)Maten: 0-3M (56)/ 3-6M (62) / 6-9M (68). Prijs: €29.00

http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/R15523_NAV_c.jpg
    2 delig setje. Donker blauw met wit shirtje en een legging. De beschikbare maten zijn: 74-80 / 80-86 / 86-92. En de schade van deze is €27,50

http://i2.photobucket.com/albums/y25/_sheryl/R17311_BRO_c.jpg
    Weer een 2 delig setje. Deze keer roze met ???. Legging met stippen en strikjes. De beschikbare maten zijn: 12M (74-80) /18M (80-86) / 24M (86-92). En de schade is 25.00.

Er komt nog meer maar zoals ik al zei zal dit pas rond maart zijn. Sommige zien het als feestjurken maar zelf ben ik daar nogal makkelijk in :) bijv. bij die eerste een effen romper en een een legging er onder en het kan ook gewoon zo. Nu kan ik haar nog alles aantrekken. Als ze iets ouder is zal ze het me misschien niet meer in dank afnemen :D

Ohja. bij vragen pm-men want ik lees veel mee op mijn tel. Maar het antwoorden gaat zo rot dan...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sherry. leuke dingen ! Helaas wel boven mijn budget :(

Paso. kan wel homger zijn, maar ieder anderhalf uur ?

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kaatje he bah balen als je er niet achter kan komen wat er mis is.

mamachantal. sterkte meid. hopenlijk mag ze toch weer mee naar huis.

Ennas super leuke jurkjes. maar helaas niet in onze benodigde maat. Krijg je straks ook grotere maten??

hier straks weer gezamenlijk kindjes naar internaat brengen. en dan morgen nog een dagje thuis. Dus zal wel dinsdag zijn voordat jullie me weer zien. probeer nog ff te spieken voor mamachantal & vienna

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    T zit weer eens niet mee... Uiteraard..

7. Sherry

Sherry Niet meer actief

Jac, ik denk dat je mij bedoel :) Er gaat de komende weken nog meer binnen komen. Tot half april en dat is dan tot en met 176.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ah nee, moet ze blijven?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ja.. Paar dagen opname. *mist huil gezichtje*

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :(Het is niet eerlijk, Chantal...

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemiddag!

Hee chantal jeetje zeg :( Is je meisje eindelijk thuis moet ze weer opgenomen worden :( Sterkte!!!!

@ hier terug van weekendje Almere! Onwijs gezellig geweest en Sandro heeft zich prima vermaakt :D

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Pff ik blijf maar huilen.. Moet zo naar huis maar k wil niet. Ik moet voor haar zorgen..niet die verpleegsters.
    Ik word gek.. Als ik niet gebeld had was ze nog thuis..

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, dikke knuffel meis. Heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt. Je dacht dat ze eindelijk thuis was en nu zit je weer in het ziekenhuis!!!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. ahh nee dus toch :( Knuf

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Neee chantal, dat meen je niet!!!!!:( hele dikke knuff!!!

Kawtje, gadver wat een rotnacht! Hoop dat ie vannacht beter is..

Allessandro, leuk dat t weekendje leuk was!!

Martje, jammer niet weer doorgeslapen.. Maar nu weet je wel dat t kan.. Was t leuk bij ballorig?

Jac, tot dinsdag!:)

Frummel, gave buggy met extra zitje!!! :)

Meiden die zelf eten maken met de babycook, hoe doen jullie dat?
    Fleur mag nu ook aardapp en vlees, wat voor gerechtjes maken jullie? En hoeveel vlees/groent/aardapp doe je er dan in? En doe je alles tege
    Ijk erin of vlees apart?of moet vlees gebakken worden ipv stomen??

Sorry voor zoveel vraagjes hihi, maar ik word er niet wijzer van op internet, ze heeft gister en vandaag 6mnd potje op(half potje per x) maar ik wil t liever zelf maken...

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier vanmiddag eventjes op verjaardag geweest. Was wel gezellig. Tano lag thuis op de bank te slapen dus die is niet
    mee gegaan. Afijn. Ismail zat bij mijn vriendin op schoot... en had gepoept.. Maar kon gelijk helemaal verschoont worden :)
    Alleen had ik geen schone broek meer mee dus lag hij in zijn rompertje en shirtje hihii....

Afgelopen nacht is Ismail elke uur wakker geweest en krijsen. Hij slaat al een aantal dagen op zijn oortje. Net ook en toen goed bekeken
    zag het rood. Dus de HAP gebeld en die zeiden oorontsteking. Dus zeptil erin en nu slaapt hij. Als het dinsdag nog niet over is dan moeten we terug naar de huisarts.

Frummel dank je wel voor het stemmen :D

Paso jij ook bedankt voor het stemmen :D

Martje jij ook bedankt voor het stemmen :D Oh toch maar eenmalig het doorslapen. Nou hier ook maar eenmalig hoor dus schiet weer lekker op :)

Kaatje lekkere nacht zo. Hopelijk gaat het deze nacht wel beter. Hihi die Levi roepen dat jullie stil moeten zijn ...

Chantal dikke knuffel..

Allessandro lekker weekendje achter de rug dus. Heerlijk genoten..

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mamatien, ik doe er groentes in en aardappels. Meer groentes dan aardappels. Rijst of pasta kook ik eerst zelf. Vlees bak ik eerst even. Vis doe ik wel in de babycook erbij.

Daarna alles in het mandje, theelepel boter erbij en klaar.

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Thnx marloes! Doe je na t bakken van t vlees nog wel in de babycook om te stomen, of pas als alles klaar is alles mixen?
    En je schrijft rijst pasta kook je eerst zelf, stoom je t daarna nog of alleen mixen?(omdat je schrijft 'eerst')
    Welk vlees kan allemaal?

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@chantal, aah wat naar :( ik snap dat je alleen maar aan het huilen bent, je meisje was net thuis, het is zo oneerlijk :(
    Hele dikke knuff!!! X

@kaatje, hier hetzelfde, iedere keer (soms idd elk uur) huilend wakker en als ik hem even laat huilen, begint hij te gillen.
    Vervelend he, dat je toch nooit echt zeker weet wat het nou is.

@martje, jammer dat het doorslapen eenmalig was, maar wie weet gaat hij het vaker doen ;)

@sherry, leuke jurken zeg!

@jac, tot dinsdag!

@alessandro, klinkt goed :)

@dani, ja zal je idd altijd zien, als je geen reserve kleding bij je hebt, gebeuren die dingen altijd ;) hihi
    aah oorontsteking, dat doet zo een pijn :( hopelijk is hij snel beter.

Hier gaat het s nachts ook nog steeds niet echt beter helaas.
    Hebben nu al 6 slechte nachten gehad en morgen moet ik weer werken om 8 uur.
    Ga er vanavond maar vroeg in en hopelijk kan ik een beetje slapen.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nee dan niet meer stomen, dat zou een beetje dubbel zijn he.

Kipfilet heeft mees al op. Gewoon 'saai' vlees nemen, zonder kruiden ed.

Deel Deze Pagina