Chantal; Nee...dus ze moest toch blijven, sterkte meid!! Mamatien; Ja hij kan het idd wel, nu moet hij het nog ff doen Balorig was hartstikke leuk! Danitjuh; Vergeet ook vaak om iets schoons mee te nemen... Ach slechte nacht gehad dus, hoop dat het snel beter wordt en dat jullie vannacht een beetje slapen! Vind het wel raar dat ze je laten wachten tot dinsdag, ik zou morgen gewoon naar de ha gaan. Patriesja; Ook nog steeds slechte nachten dus, hoop dat het bij jullie ook snel beter gaat! Balorig was leuk, kids hebben super genoten, Senna was helemaal kapot...lag al om 18.15 uur op bed. Ben nu alleen al minstens 10 keer naar boven geweest, in het begin van de avond allebei steeds wakker en nu Senna zo'n beetje elk half uur. Heeft hij meestal na een hele drukke dag..., hoop dat hij vannacht wel lekker slaapt!
@Chantal nee toch!!! Dikke knuffel meid!! Hier op gestaan met hoofdpijn. Ik had vannacht al hoofdpijn en werd er wakker door om 1:45 en toen hoorde ik Bart flink hoesten. Oja hij is sinds gisteren flink aan het hoesten en nu ook wat verkouden erbij. Hij heeft ongeveer een uur gehoest en daar kan ik niet van slapen. Ook even naar beneden gegaan om een molletje in te nemen en toen werd mijn hoofd weer rustig en Bart was ondertussen weer gaan slapen en kon ik het ook even doen. Tot 5 uur want toen was Fleur wakker. Uit bed gegaan en weer hoofdpijn dus maar uit bed gebleven. Bart hoorde ik al om half 6 maar daar heeft Ad tegen gezegd dat hij nog even moet gaan slapen omdat het nog te vroeg is. Rick had medelijden met hem want ze hebben samen in zijn bed gelegen en Rick vertelde dat hij over Bart zijn hoofd heeft geaaid omdat hij hem zo zielig vond. Gisteren dus even bij mijn ouders geweest en mijn broer kwam ook onverwachts aan. Hun weten nu ook dat Rick adhd heeft. Fijn dat er voor ons nu duidelijkheid is. Zelf veel gelezen op de site wat ons geadviseerd was door ggnet en daar ben ik achter gekomen dat Rick type 3 heeft van adhd. Met de gradatie van 1 is mild en 3 is heftig.
Goedemorgen! Ik kom vanmiddag even bijlezen. Zo met Jim daar de KA voor zijn rug. Hubbie is nu aan de beurt om ziek te zijn dus die hangt hier heeeeel zielig op de bank. Hopelijk blijft Jim een 2e keer bespaart, hij is ook alweer aan het hoesten. Knuffel voor Chantal! Schildje; Kan je inmiddels al wat beter op Rick inspelen? Danitjuh! ach zielig een ooronsteking!
Goedemorgen! Hier een redelijke nacht.. We zijn alle 3 snot verkouden.. Dus Sandro werd een paar x wakker vannacht. Vandaag dus een lekker niks doen dagje in gelast.. Chantal knuffel!!!
Nee nog niet wij gaan door zoals altijd omdat wij pas 26 januari weer een afspraak hebben. Binnenkort zullen wij wel ouderbegeleiding krijgen. Wel doen wij hem rustiger dingen uitleggen en even apart nemen om dit te doen. Er moet nog veel in werking worden gezet maar dat komt vanzelf wel. Het is nu erkend wat hij heeft en dat is het begin.
Goedemorgen, Senna heeft vannacht tussen ons in gelegen. Werd vannacht weer helemaal overstuur wakker en was eerst niet stil te krijgen, ook klaagde hij over pijn in z'n benen... Dus maar bij ons in bed, uiteindelijk hebben we allemaal wel lekker geslapen! Chantal; Hoe gaat het met Viënna?? Schildje; Bah vervelend hoofdpijn... Wat schattig dat Rick zo lief voor Bart was! Paso; Hoop ook niet dat Jim weer ziek wordt! Beterschap voor je man. Alessandro; Heb je nog wat gehoord van VVE?
Gaat goed..niet gespuugd .. Maar ze krijgt nu normale voeding continu ingelopen.thuis was het 40% verrijkt (dus 40% meer poeder in een fles) en had ze om de 3 uur. Ze gaan nu kijken of ze groeit zonder verrijking. En of ze porties aankan. Hoop dr t weekend weer thuis te hebben.
Hallo, Aaah, chantal, wat vreselijk! Is Vien eindelijk thuis en nou dit weer, het is echt zo oneerlijk! En zwaar voor jullie allemaal. Dikke knuffel. Ik duim dat ze snel weer opknapt en mee naar huis mag. Eten mamatien: ik heb geen babycook. Ik doe het gewoon old-skool in een pannetje. Ik heb wel Opperdepop (dat boek van AH) en haal daar inspiratie uit, maar gooi soms ook wel wat door elkaar. Ik heb dit weekend hapjes gemaakt met aardappel, wortel, sperzieboontjes en een tartaartje. Tartaartje dan eerst bakken in boter, de groenten flikker ik gewoon bij elkaar en na het koken pureer ik het mee met het vlees. Kipfilet is ook een goeie en wat dacht je van een gekookt eitje erdoorheen? Ik had laatst ook vega hapjes gemaakt met zoete aardappel, dat vond Rein lekker joh!! Maak laer deze week nog bloemkool met aardappel en een eitje, en broccoli met kaas en pasta en dan staat de diepvries weer vol. Rein heeft zaterdag zijn eerste boterham gehad, zo leuk. Met smeerkaas, hij vond het heel lekker en heeft niet gekokhalst, die is dus wel klaar voor stukjes. Wat kunnen jullie kindjes (MIka!!) al goed zitten trouwens! Rein lukt het nu een beetje om zonder hulp even te blijven zitten op een harde ondergrond, maar kukelt al snel om. Ook kan hij al goed staan, alsin, zichzlef aan mijn handen optrekken, dat vindt ie echt heel stoer. Verder hier de kindjes erg verkouden, Rein inclusief pus-oogjes, arm ventje, maar verder alles wel rustig. Paso, hoegaat het eigenlijk met jouw vriend, is hij helemaal hersteld van dat autoongeluk?
Chantal; Hoop zo dat dat goed gaat en ze weer snel lekker bij jullie thuis is. Juud; Heerlijk dat Rein zo geniet van het eten! En Mika zit nog niet hoor, dus denk dat je een ander kindje bedoeld... Alessandro; Vreemd...:x Lutje; Wat gaaf!!
Hier een fijne nacht *NOT* vanaf 03.00 wakker en huilen enz... Dus ik geef hem maar wat melk. Heeft hij binnen 30 min 4 dunne luiers. Nou lekker weer hahahaa... Maar goed van de melk heeft hij maar weinig gedronken. Heb hem bij mij in bed genomen. Om 07.15 weer eruit gegaan. Weer melk gegeven maar nu had hij maar 80 op dus schiet ook niet echt op. Hij is nu bij de gastouder. Als het niet gaat belt ze mijn moeder. Patriesja het is me eventjes ontschoten waarom je nu 6 nachten op een rij slechte nachten heb. Hopelijk heb je afgelopen nacht wel lekker kunnen slapen. Martje ze zeiden: oorontsteking moet vanzelf overgaan. Beetje raar vindt ik bij die kleintjes. Maar goed ik kijk het nu nog aan en het hangt er vanaf hoe het bij de gastouder is gegaan. Schildje hopelijk gaat de hoofdpijn straks lekker weg. Paso succes bij de KA. Ahhh hubbie ziek. Ja dan zijn ze erg zielig he hihi Chantal hopelijk is ze snel weer thuis. Juud jij bent creatief met eten bezig hihi... Ohhh lekker zeg 1e boterham. Lutje spannend zeg op 2e gesprek.
Danitjuh; Jeetje dat is echt geen fijne nacht. Lijkt er toch op dat hij zich niet helemaal lekker voelt. En oorpijn gaat lang niet altijd vanzelf over, ik zou dus zeker naar de ha gaan als het zo blijft... Je kan trouwens ook neusspray gaan gebruiken, wil ook wel eens helpen.
Martje, hmm was het fotootje van de camera babyfoon, dacht dat ik jouw banner herkende. Zal dan inderdaad een andere baby zijn geweest, scusi. Suf....
Haha dat was Senna volgens mij Lutje Jeeeeeej zal voor je duimen!! Chantal, knuffel!! Hopelijk is ze snel weer thuis. Eten, zoo zie creatieve dingen voorbij komen! Ik ga morgen weer eens langs de HA met Juul, ze hoest nu al zo'n tijd. Toch maar even naar laten kijken.
Rein hoest ook heel erg, wij allemaal eigenlijk... bij ons op de kdv heerst nu RSV, misschien dat we dat allemaal te pakken hebben.
Plan: voeding weer in porties.. Dus weer om de 3 uur. En 20 % verrijkt. Ze overstrekt vaak en dat word nu eindelijk aan zaalarts doorgegeven. Wij denken dat er een kleine vernauwing zit en dat ze daarom pijn in dr buikje heeft . Eb de voeding niet helemasl goed door loopt. Nu hopen op een buik echo of foto. Andere optie .. Reflux? Maar t kan ook nog "gewoon" bij haar horen..net alsof t normaal is dat een kind zoveel spuugt. Maarja tis een hartpatientje dus alles ligt gelijk daar aan natuurlijk. Net alsof t bij hun geen reflux kan zijn.. Ze ligt hier tot ze dr uit zijn wat er nou is en welke voeding ze verdraagd&goed groeit