Goedemorgen, Hier gistermiddag gewerkt en gisteravond een tupperware party bij m'n zus. Fles klaargezet voor het geval Mika wel eerder wakker zou worden, dan kon manlief die aan hem geven. Rond 22.15 was hij dus wakker dus heeft hij een fles gekregen, had ruim 200 cc klaargezet, omdat ik niet weet hoeveel hij 's avonds drinkt en ik wil niet tekort hebben, achteraf dus beter niet kunnen doen, want hij heeft 60 cc laten staan... Daarna is hij lekker gaan slapen. Toen ik thuis was gaan kolven en ik was net klaar, toen werd Mika weer wakker... Wilde geen speen, dus ik zei tegen manlief geef hem de rest van het flesje maar...kon ik nog even douchen. Nou vergeet het maar, het was alleen maar huilen. Na het douchen heb ik hem weer gepakt en ging hij direct zoeken, hij wilde dus alleen maar bij mama drinken.... Senna is nu weer aan het oefenen op de basisschool en Mika ligt lekker te slapen, als hij op tijd wakker is nog snel even boodschappen doen en anders doe ik dat vanmiddag. Juud; Haha...ja dat was Senna idd, wel logisch dat je dacht dat het Mika was! Ennas; En al bij de HA geweest? Chantal; Hoe gaat het? En idd ze kan natuurlijk ook gewoon reflux hebben. Lutje; Gezellig zo'n theemomentje!! Sherry; Zo jullie meisje is lang wakker geweest gisteren! Ook al een poging tot kruipen, gaat snel hé! Paso; Wat is er dan met Jim, volgens mij heb ik dat gemist! Leuk is dat hé dat ze tegen iedereen kletsen. Danitjuh; Dus toch oorontsteking, raar hoor dat ze je met zo'n kleintje niet langs laten komen bij de HAP. Ach ook nog last van z'n keel, arm ventje...hopen dat hij snel weer wat opknapt. Kaatje; Ach Levi ook ziek...idd hopen dat het je niet je baan gaat kosten. Ben benieuwd wat de ha zegt. Patriesja; Nog geen lekkere nachten dus. En zijn het waterpokken?
Martje, ja suf, sorry hoor... zijn ook zoveel babies hier en als er dan ook nog dezelfde namen tussen zitten is een foutje snel gemaakt. Een Tupperware party, dat is old-skool, dat die nog bestaan, haha, was het leuk? Das balen he, heb je net gekolfd, wil hij bij jou drinken! Kaatje, he wat vervelend allemaal. Kan Ferry anders niet ook een keertje eerder naar huis als de kindjes ziek zijn? Hoop dat levi snel weer opknapt! Ik ga even een topic posten op het peutergedeelte, straks weer terug...
kaatje: beterschap met Levi! Ik hoop dat je baas begrip kan opbrengen voor de situatie.. Dit is onmacht en kun je inderdaad verwachten als je een moeder met 2 kids aanneemt.. Chantal: hoe gaat het nu met Viënna? Schildje: volgens mij is mij ontgaan wat er met Rick is. Hoop dat alles goed gaat! Sherry: Jullie meisje ookal poging tot kruipen Danitjuh: hoe is Ismaïl de nacht doorgekomen? Hier: Jace die gaat sinds vanochtend zitten *trots*. Verder laat hij sinds een paar dagen 1 bv vallen. Hij zit nu nog op 2 heel soms 3 borstvoedingen per dag. Hij rolt en tijgert aardig de kamer door. Heel leuk om te zien en hij vindt het zelf ook geweldig. Verder is spelen met het speelgoed van grote broer toch wel favoriet. Declan is onwijs aan het peuterpuberen pffff. Gister een woedeaanval waar je u tegen zegt in de c1000. Schreeuwen joh ahahah. Maargoed hoort erbij. Hij is doodmoe maar wilt niet slapen. Hij zit nu in zijn kamer en af en toe hoor ik boos iets door de kamer gesmeten worden. Hij huilt niet of iets. Verwacht dat hij binnen een paar minuutjes wel zal slapen, hij was zo vreselijk moe.. Vraagje: heeft iemand hier ervaring met een kast geluidsdicht maken? (nee niet om de kids in te stoppen maar voor de wasmachine )
@Frummel er is niks met Rick alleen dat er nu adhd type 3 is geconstateerd bij hem. Wij zijn 3 weken voor de kerst bij een instantie geweest en vorige week donderdag hadden hun hun bevindingen van alle vragen lijsten en gespreken van ons. Daar kwam dit uit. Nu over 2 weken weer een afspraak met Rick en dan een proefperiode medicatie slikken en zien hoe het aanslaat bij hem. Ja ja voor de wasmachine!!! @Kaatje wat sneu voor Levi maar gek dat je svader niet wil oppassen. Nou hier is Bart ziek. Gistermiddag kreeg hij hoge koorts rond de 39,5 en hij lag vroeg in bed. Gelukkig komt de hoest nu los bij hem na 2 dagen bisolvon geven dus dat vind ik wel fijn alleen is hij verkouden en vannacht vanaf 3 uur elk half uur wakker maar gelukkig sliep hij na 4 uur heerlijk op het logeerbed verder. Wel weer koorts vannacht. Nu zit hij een beetje suf voor zich uit te kijken naar de tv. snot komt ook goed los alleen kan hij nog niet zo hard snuiten dus het meeste blijft er in zitten de ziel.
frummel je heb bij de gamma van dat spul bij het isolatie staan wat zwart is met noppen (Kennisgeving voor omleiding zo iets) en dat werkt kennelijk goed... Mijn neef had in zijn vorige woning een kamer er van.. Ik wil niet weten waar deze voor gebruikt werd..
morge dames, hihi ik bedoelde idd sherry ipv enas. sorry!! Mama chantal. och arme meid. dikke knuffel. weet even niet wat ik moet zeggen. ooh lees dat het goed gaat. fijn meid, duim voor je mee. o nee toch niet. jeetje je word wel heen en weer gegooid he meid. dikke knuffel nogmaals. schildje. misschien lees ik het niet goed, maar hoe reageerde je familie op het nieuws? ooh beterschap voor bart. Martje. oooh wat zielig. had ie last van groeipijnen?? Danitjuh oooh ook oorontsteking. beterschap. ja hier zeiden ze ook dat als het aan 1 oortje is ze niks geven, en aan twee oortjes dat het er dan aan ligt hoe ziek ze zijn. hopenlijk gaan de slechte nachten snel beter. ooh lees al dat je toch nog een keer naar de dokter bent geweest. fijn dat je een kuurtje meegekregen heb. hopenlijk knapt ismail snel op. Lutje jaaaaj duim voor je meid! kaatje. beterschap meid, wat zei de ha? patriesja. ooh jeej waterpokken, beterschap. frummel. gaat hard he met de kleine Jace! wat lekker hoor. en ja peuterpuberen. heerlijk! hihi. hoort erbij idd. maar af en toe..... grrr. sherry hihi krijg nu wel hele rare beelden in mijn kop hahahaha.
Buren hebben nooit geklaagd dus die nopjes hebben er voor gezorgd dat iedereen in zijn nopjes was en bleef Dusse Frummel, wat zal jij goed, eh... wassen, in je washok
hier zoonlief al een paar dagen tussen 4,00 en 5.00 wakker. veels te vroeg dus. Zit te dubben hoe ik hem uit dat ritme krijg. Hij heeft totaal geen problemen om dan tot 10.00 te wachten tot zijn fruit. maar vind 5.00 gewoon te vroeg. Maar hij is gewoon dan klaarwakker. Iemand tips??
Nou werden iig serieus genomen. 40 min. binnen gezeten. Door twee artsen gevoeld en geluisterd Overige klachten ( langere periode buikpijn, dunne ontlasting,koud hebben ) is waarschijnlijk echt een virus dat blijft hangen. Maar zijn longen is een ander verhaal. Loopt hij nu al zo lang en vaak met te knoeien. ( Had met 5 maanden al zijn eerste puffer ) dus krijgen nu een antibioticakuur van een week. 3x per dag. Volgende week terug om te kijken hoe het dan gaat. Even vinger aan de pols houden omdat er ook astma in onze familie zit. Alleen is dat op zo'n jonge leeftijd nog niet vast te stellen. Zo mijn werk maar bellen dat ik morgen niet kan komen. Help ! Martje, ahh Mika mamahonger Juud, nee dat kan Ferry dus niet echt want hij rijd op de taxi. Morgen is het woensdag en heeft hij drie ritten. Rijd hij van 07.30-09.30 ( kinderen naar school ) 11.30-13.30 ( kinderen uit school ) en van 15.30-17.30 ( gehandicapten van dagopvang naar huis ). En kan dus ook niet zo makkelijk opgevangen worden door andere collega's Frummel, wat knap van Jace ! haha ja peuterpuberteit hoort er helaas bij. Sorry geen ervaring mee. Kast isoleren lijkt me niet echt makkelijk zonder ruimte minder te krijgen Schildje, ja svader ligt nu eenmaal liever de hele dag in bed Beterschap voor Bart Jac. 05.00 is idd vroeg.Sorry geen tips.Succes !
sherry huilen. totdat ie max 5 min gedronken heeft. (borst) en dan is die rustig. maar wel wakker. honger heb ik ook niet echt het gevoel. want hij drinkt maar zo kort. kan me niet voorstellen, dat ie daar dan echt genoeg aan heeft. Heb liever dat ie wat langer slaapt en dan om 7.00 komt, maar dan ook gewoon goed drinkt. tut geprobeerd, laten huilen, geprobeerd. even troosten en dan terug leggen. niks helpt. behalve aan de borst. soms maar 1 minuut. en dan is het goed.
Kaatje gaat ook lekker he bij jullie. Ik slaap inderdaad ook onrustig als Ismail bij mij in bed ligt. Fijn dat jullie serieus genomen worden. Hopelijk knapt hij snel op na de antibiotica. Martje gezellig eventjes een avondje weg. Het heeft wel wat denk ik dat Mika lekker bij jou wilt drinken Frummel lief dat je het vraagt. Tis een kutnacht geweest om het maar ff bot te zeggen. 01.30 krijsend wakker en niet stil te krijgen. Bij mij in bed genomen. Halve nacht verder opgezeten. Leuk dat Jace gaat zitten! Hier kukkelt Ismail gewoon om hahahaha...Ach Declan aan het peuterpuberen wist niet eens dat dat bestond Schildje beterschap voor Bart. Hier: ondanks een zetpil heeft Ismail 38.4 dus straks maar eens overleggen met de mevrouw van de rs-prik. Heb de plasluiers bewaard zover je het plasluiers kan noemen. Over 2 luiers welgeteld 1 plasje.
JAc, gewoon wachten tot het over gaat ben ik bang.... Reintje had ook een periode (nov/dec) dat hij elke dag om 5 uur wakker was. Echt wakker! Daar zat ik dan om 5.15 uur klap's in je handjes te zingen beneden... Hij wordt nog steeds elke nacht wakker voor een fles, maar slaapt daarna om onverklaarbare reden wel door tot half 7/7 uur. Even doorbijten, hij gaat echt weer langer slapen straks. In het ergste geval duurt het tot de zomertijd, altijd een goed moment om in een nieuw ritme te brengen.
Danitjuh: balen zeg dat je nacht zo kut was! Hopelijk gaat vannacht beter! Kaatje: heel fijn dat ze het serieus namen! Nu hopen dat het wegtrekt met de ab.. Schildje: heel fijn dat er niets met zijn gezondheid is! Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben. Sherry: die noppen schuim ken ik ja maar dat is toch alleen voor demping van trillingen en bas achtige geluiden? Qua ruimte maakt het niets uit want de kast moet og gebouwd worden. We gaan hier de older verbouwen. Aan 1 kant komt over de volledige lengte een dakkapel. Dan is er nog een doorloopt van 210 breed en 320 lang daar komt een wastafel en een bad en daarachter zit nog een kamer en dat wordt de nieuwe inloopkast. Wij gaan daar dan slapen. De wasmachine komt bij het plateau van het bad in een kast netjes weggewerkt maar wil het dus goed geluidsdicht maken zodat we er geen last van hebben. We slapen aan de andere kant van de zolder maar toch Onze kamer beneden verhuizen de game spullen naartoe en alle fitness spullen. De inloopkast daar wordt bergruimte en ook voor kleding van de jongens. Grote verbouwing maar als het af is zal het heerlijk zijn
Sherry: Jace heeft vanaf het begin gehad dat hij om 3 a 4 uur 's nachts klaar wakker was. Dan sliep hij nog max een half uurtje per dag. Dramatisch. Sinds een paar weekjes slaapt hij van 19.00 tot 9.30 en overdag 2 slaapjes. Sloeg ineens om.. Dus ik heb ook helaas niets voor je
@Jac bij mijn moeder drong het nog niet echt door en zij bleef maar door zagen over medicijnen. Wij hebben daar niks over gezegd. Zonder was ze gewoon mijn moeder zoals altijd. Van mijn vader weet ik het niet. Mijn broer was er afgelopen zondag ook toevallig en daar hebben wij het ook tegen gezegd en daar krijg ik geen hoogte van. Ad zijn zus was blij voor ons dat wij nu weten wat er aan de hand is en dat wij er wat aan kunnen doen en hoopt dat wij binnenkort beter met Rick om kunnen gaan. Ad zijn moeder is 81 jaar en dat zal even duren voordat zij snapt dat niet meer alles kan nu en dat Rick niet meer zomaar alles kan en mag van haar want alles bij haar is "Ach wat maakt dat toch uit!!!" Ad zit er zelfs aan te denken om zijn moeder een keer mee te nemen naar een cursusavond. @Kaatje dus al net zo'n opa als af en toe mijn vader is. Met het verschil als wij vragen of kan oppassen dan wil hij dat zeker doen. Hopelijk is Levi snel weer beter. @Jac 5 uur is vroeg maar Fleur is ook wel eens zo vroeg. Trouwens vanmorgen was het half 5 maar dan krijgt zij haar fles en slaapt binnen 5 min. weer. Dus nee geen idee. Ik ben zelf aan het verzinnen hoe ik dit ga doen als er 1 fles afgaat. Hier had Bart net weer 38 gr. koorts. Zien wel hoe het verder gaat.