Senna heeft het weer naar z'n zin gehad op de basisschool, toen ik weg ging wilde hij eerst niet blijven, maar toen de juf beloofde dat ze niet zo lang in de kring zouden zitten en hij dan mocht spelen was het klaar. Morgenmiddag alweer een speelafspraak met z'n vriendje van de psz, komt wel goed uit kan ik cadeautjes kopen voor z'n verjaardag a.s. zaterdag! Juud; Haha...geeft niet hoor, zijn ergere dingen!! Ja tupperware bestaat nog, hebben best leuk en handig spul. 't is allen zo verschrikkelijk duur! Ach het was in ieder geval wel gezellig Frummel; Dat zijn niet veel voedingen meer, hier krijgt Mika meestal nog zo'n 7 voedingen... En...is Declan gaan slapen? Jac; Ja denk wel dat het groeipijn is, hij heeft het vaak als hij overdag veel heeft gerend. Als het te erg wordt geef ik een sinaspril, want ik weet van mezelf nog dat groeipijn heel veel pijn doet! 05.00 uur is idd wel een beetje te vroeg om de dag te beginnen..., heb geen tips eigenlijk, misschien wat later op bed?? Lees net dat het wel goed is als hij even kan drinken, misschien beetje water in een flesje? Kaatje; Fijn dat jullie serieus genomen werden, hoop dat de ab z'n werk doet. Succes met je werk bellen, wel raar dat je svader niet wil oppassen, oh die ligt liever op bed?? Danitjuh; Ja vond het ook wel fijn hoor dat hij lekker bij mij wilde drinken, maar hoop niet dat hij daar straks overdag ook mee begint als ik aan het werk ben... Dan plast hij idd wel erg weinig, goed in de gaten houden dus.
Schildje; Nog best wat onbegrip dus in de familie, moeilijk lijkt me dat. Ach Bart weer koorts, beterschap!
Ja hij is al 10 jaar "depressief". Alleen volgens hem is er niets aan de hand dus doet er niets aan.... ben er klaar mee.
Haha.. De artsen .. Ze krijgt nu anti-reflux voeding..dat pas indikt in de maag. Mdl arts bemoeit zich er nu gelukkig mee.
Chantal: wat fijn!!! Martje: ik heb jace een week lang gewogen voor en na de ochtend en avond voeding en hij drinkt zowel 's ochtends als 's avonds rond de 300 ml. Dus al met al krijgt hij nog 600 ml borstvoeding p dag + 150 cc diksap en zijn groente en fruit volgens rapley Het zijn weinig hoeveelheden maar in totaal drinkt hij meer dan genoeg gelukkig Kaatje: ik denk dat je schoonvader de komende 20 jaar nog wel in de ontkenning blijft Schildje: lijkt me heel lastig dat onbegrip. IS vaak met dat soort dingen want aan de buitenkant is er nu eenmaal niets te zien aan het kind.. Typisch geval van niet verder kijken dan je neus lang is (vaak). Voor jullie is het inderdaad heel fijn dat je nu weet wat er is en hem daar hopelijk goed in kan begeleiden!
Ohhhh!!! Heb zo'n vermoeden dat m'n buren zwanger zijn Ik wist dat zij best wel kinderen wilden en krijg nu net een pakketje van de postbode voor haar. Zit een scheur in de doos waardoor ik net een deel van de titels kan zien. Eentje met 'zwanger' en de andere met 'voornamen'. Erg leuk, want ze gaan om met een deel van onze vriendengroep. Kreeg van haar ook een enorme luiertaart als kraamcadeau. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar toch...
*zwaait nog even* Mega koppijn vandaag, dus doe ff rustig aan. Geen tv en minimaal laptop. Lekker boekje lezen op de bank en Emma komt zo ook weer gezellig thuis Morgen 2e gesprek, dus ben ook nog eens lekker zenuwachtig
Hier ook koppijn. Net even op de bank liggen slapen... Vanochtend was de accu van mijn auto dood dus heb vanuit huis nog iets kunnen doen.. Nu even stofzuigen en het e.e.a. op marktplaats knallen!
Goedemiddag! Chantal wat fijn hopen dat het helpt zeg! Hier lekker dagje gehad vandaag alleen werd sandro vanmiddag na een half uurtje slaap weer wakker.. Daarna heb ik hem naast me in bed genomen en zijn we samen maar even gaan slapen dat is gelukt alleen werd ik wakker van Sandro die op mn neus liep te sabbelen ( Uhhhh ja dat dacht ik ook ) Hij heeft net eten gehad nu wachten op Peet en dan even boodschappen doen mn koelkast doet ECHOOOOOO
Hihi Had gelijk! Buurman kwam pakketje ophalen en vertelde het. Ze is 16 juli uitgerekend, 2 dagen na mijn uitgerekende datum van Emma Grappig dus!
Kaatje; Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, dat wordt dus ook niet weer wat! Chantal; Hoop dat de voeding helpt. Frummel; Zo dan drinkt Jace echt grote hoeveelheden!! Ik twijfel nog of ik rapley ga doen of niet. Heb het bij Senna toen gecombineerd. Lutje; Alvast succes voor morgen! Oh...je had dus gelijk, leuk zeg!! Alessandro; Haha, gekke Sandro! Hier was manlief vandaag vroeg thuis, dus konden lekker op tijd eten. Kids lagen allebei al om 18.45 uur op bed.
Nee joh wordt ook niets meer. Paar jaar geleden bleek hij longemfizeem te hebben. En maar lekker blijven roken. Krachtverlies in benen door alcohol ? Lekker blijven drinken. Had gehoopt dat de kleinkinderen hem de leuke kant van het leven zouden laten in zien maar helaas ziet hij nog steeds liever de binnenkant van zijn oogleden. Prima maar ik ben er klaar mee. Vind het vooral voor de kids vervelend dat ze nooit echt leuke herinneringen aan opa zullen hebben. Contact met mijn ouders heb ik ook niet meer dus ze hebben alleen maar één leuke oma en één leuke tante ( mijn zusje )
Martje is Senna al bijna jarig zeg! Spannend weer. Leuk dat hij het fijn vindt op de school Kaatje weer bezig geweest met een nieuwe banner! mooi hoor. Chantal fijn dat ze eindelijk luisteren. Lutje succes morgen met het gesprek! Leuk de buurtjes zwanger.
Kaatje; Zonde is dat toch, jullie konden het nog zo leuk hebben samen. Had hier ook gedacht dat souders zouden veranderen als er kleinkinderen waren, maar dat is ook niet zo. Ze weten niet wat ze missen... Hier ook alleen maar mijn moeder (m'n vader is overleden) en m'n zus. Souders ziet hij heel af en toe, maar toch heel anders dan het contact met mijn moeder. Danitjuh; Ja zaterdag wordt hij vier *slik* Hoe gaat het met Ismail??