‎21.00 em beide kids slapen eindelijk. Helaas moeten we Levi straks wakker maken voor een tweede poging antbiotica. Gilt nu ook van de oorpijn. Oorontsteking ? Morgen toch maar thuis blijven en hopen dat de AB snel aanslaat. Idd zo jammer. Hoop later een goede leuke band met mijn kleinkids te krijgen Tot morgen
Kaatje Wat heb je weer een leuke banner! Ach, levi weer ziek... Nog naar de ha geweest? Goed dat je een kuur hebt gekregen! Verder niemand die op de kids kan passen? Balen zeg! Leuk zeg, de buren zwanger paso Mooie fotoshoot-spam! Frummel Jij op dieet??? Gezellig dat je er weer bent!! Ennas Je date niks geworden? Hoe kan dat nou? Hij was toch zo leuk? Chantal Ach je kleine mopje al weer naar het ziekenhuis! Ik hoop dat ze snel weer mee naar huis mag! Danitjuh Voelt Ismail zich al wat beter? Lutje Wat goed dat je voor een 2e gesprek mag!! Patriesja Ach bah, waterpokken... Heeft ie er veel last van? Beterschap voor alle zieke kindjes!! Zo... Bijna 20 pagina's doorgelezen. Hier alles prima! Al blijft Romee hoesten en roggelen en piepen. Nog 1 weekje ontstekingsremmer en dan weer naar de huisarts. Op dit moment is het nog niet beter geworden dus dan wil ik volgende week wel naar de kinderarts. Zometeen snel naar bed, ik word morgen om 7 uur al opgehaald voor onze 3 daagse OR cursus. Wat een ramp zeg, al die tassen inpakken... Marcel moet ook gewoon werken dus de kinderen gaan 2 nachten naar mijn ouders. Gelukkig hebben ze zelf de helft aan grote spullen (bedjes enz) Dus tot zaterdag meiden!
Kaatje; Nou dat hoop ik ook! Zal er in ieder geval heel hard m'n best voor doen. Ach, arme Levi... Wat zeiden ze trouwens op je werk! Marleen; Hopen dat Romee snel opknapt! Wilde zeggen veel plezier..., maar weet eigenlijk helemaal niet of je zin hebt in de cursus! Succes met inpakken in ieder geval!
Martje 4 alweer! Jeetje dat gaat hard zeg. Met Ismail tja wat zal ik zeggen... Hij slaapt nu... Kaatje hopelijk gaat de nacht goed met Levi! Marleen druk druk druk dus. Veel plezier met de cursus Hopen dat Romee snel opknapt en anders inderdaad naar de kinderarts. Ismail ligt nu voor pampus naast me op de bank. Ik ga de laptop afsluiten en hem naar bed brengen en ik ga er achter aan
Goedemorgen. Levi heeft gelukkig goed geslapen.Elin kwam 1x voor een voeding. Marleen, vervelend dat Romee blijft hoesten,roggelen en piepen Martje, werk was geloof ik niet super blij maar hij zei zelf ook dat het onmacht is en ik er niets aan kan doen dat mijn kind ziek is.
Hoe is het nou met levi? Slaat de kuur al aan? Ik moet iedere keer 2x kijken.. Op het overzicht staat er bij het te winnen topic: Win een baby... Ziet er zo stom uit
Pfff effe ego: Het is 8.30 en heb nu al stress! Crisis met een clientje van me, waardoor ik maandag al kleine 10 uur gewrkt heb en ik vandaag extra vroeg op mn werk was, ligt het f*cking systeem eruit! Ik moet een melding bij de raad vd kinderbescherming doen, en dan MOET ik in het systeem... Heb verder allemaal afspraken staan vandaag, dus dit is echt zuur... ** einde geklaag ** (voordeel is wel dat ik op zp kan als ik niets kan doen hahahah)
Sherry haha. Zou wat zijn als je een echte baby kon winnen. Gaat wel goed met Levi maar merk dat zodra hij wat gaat doen ( in beweging komen bv ) dat hij dan toch sneller benauwd word. Gelukkig gaat het al beter door de puffer. Voor de AB heb ik nu een afturf papiertje gemaakt.Als hij de hele week netjes zijn AB opdrinkt mag hij kruisjes zetten en een cadeautje uitkiezen. Vette chantage haha Mamatien.Dat is irritant zeg. Kom je extra vroeg kan je niets.
Kaatje.. Haha kado's werken hier ook altijd ! mamatien.. Kan je kinderbesch. Niet bellen ? Jamelie word net pas wakker en ligt nog in bedje. Zo eten en naar vienna. Nog niet gespuugd! Maar ze krijgt nog geen verrijking.. Morgen met jamelie naar cb voor vaccinatie,ogentest en langs de kinderarts.
Het zou toch wat zijn he als het dadelijk gewoon de reflux is/was. Chantage, ja ach, soms moet het he
morge dames, kaatje. fijn dat je gisteren serieus bent genomen bij de ha. Hopenlijk komen ze erachter wat er aan de hand is. en hopenlijk is het geen astma. Hoe reageerde ze op het werk? danitjuh hoe is het met ismail? Juud hihi dankt je wel voor je reactie! Frummel klinkt idd als een hele verbouwing. Veel succes iig. schildje. hmmm wisselende reactie dus van je familie. jammer... had toch fijn geweest als ze je hadden gesteund. wel fijn dat je schoonzus zo reageerde. hoe is het met bart? Martje fijn dat het weer zo goed ging op de basisschool. tja het afscheid is wel vaker wat moeilijker he. Heb het zelf nooit gehad groeipijnen. mijn kinderen volgens mij ook nog niet. maar heb idd wel vaker gehoord dat dat goed zeer kan doen. succes ermee. vier jaar al, word al een grote kerel ! mamachantal en hoe gaat het met viënna. Helpt deze voeding voor reflux?? wel fijn dat ze eindelijk gaan luisteren meid. Lutje haha foei nieuwschierig aagje. haha! (grapje) Maar wat leuk voor je buren. Succes vandaag! hopenlijk een goed gesprek! Allessandro haha. op je neus sabbelen. hii lekker wakker worden zo. Marleen tot zaterdag en veel succes. Mamatien he bah meid, dat is zo super irritant lijkt mij. knuffeltje dan maar?????????? metime, vanochtend weer 5.00. en meneer was niet meer stil te krijgen. Zelfs niet na gedronken te hebben. Om half 7 viel die weer in slaap tot 8.00 en begon toen weer te huilen. Dus toen maar een fles gegeven. Ben bang dat het einde verhaal bv is. snik snik.
Nou hier een beroerde nacht achter de rug. Heb Ismail 6x moeten verschonen en 2x in bad moeten doen. Alles wat er qua vocht in gaat ...gaat er net zo hard aan de andere kant weer uit. Mijn moeder zei net dat ze vond dat hij is afgevallen. Ja dat vindt ik dus ook. Vanmiddag om 15.00 weer terug naar de huisarts en nu laat ik me niet afschepen met het gaat wel over bla bla bla... Tis nu klaar... Jac ahh weer zo vroeg. Moet je dan stoppen met BV?
Knuffel voor Levi, ismail, Jac en mamatien! En natuurlijk voor iedereen die het nodig heeft Lutje; succes!!!!! Pfff hier net als gister weer een huilerig meisje. Niets is goed!! Best vermoeiend!!
Heeft hier heeeel toevallig iemand een baby-born kledingkast? moet ff de maten weten ervan.. tis lastig er 1 te vinden in de winkel, ja op mp staan ze wel..maar verweg,en weet niet of verzenden zó'n succes is. heb wel een bak voor de babyborn kleding maar ligt nu alsnog overal en nergens Dus dan maar zelf 1 maken als ik de tijd ervoor kan vinden
@Jac, ik vind het ook jammer dat er niet iets positiefer op word gereageerd. Met Bart gaat het iets beter. Gistermiddag had hij weer hoge koorts en lag er om 6 uur al in zo moe was hij. Hij huilde 1 keer om half 9 en heeft toen geslapen t/m 4 uur toen moest hij weer huilen. Na 1 uur was hij weer wakker en toen om 6 uur klaar wakker. al met al toch goed geslapen. Zijn hoest komt iets losser te zitten en het is gewoon weer afwachten wat de dag gaat brengen. Vandaag is Rick dus vrij en ik had vanmorgen gebeld naar de kapper en wij kunnen alle 3 om half 3 komen. Heerlijk weer de haren wat mooier. @Danitjuh heb je goed dat je er nu tegen in gaat. Moeders weten het over het algemeen beter wat er met hun kids aan de hand is en jammer genoeg word daar haast nooit naar geluisterd.
Goedemorgen! @Mamachantal werkt de voeding al iets of spuugt ze nog steeds zoveel? @ Danitjuh jeetje zo erg aan de diarree dat lijkt me inderdaad niet goed succes bij de HA en laat je idd niet afschepen! @ Hier al een drukke ochtend achter de rug Sandro in bad gedaan gegeten en ligt nu op bed mn huisje aan kant en nu lekker zitten. Tis rot weer hier bah! Morgen gaan we voor een andere auto kijken een station eindelijk!! Weg met dat kleine rot ding hihihi
voeding werkt, tot nu toe.. vannacht is ze wel 2x wakker geweest,overstuur en hard huilen. maar.. niet gespuugd! ze denken wel dat ze pijn in dr buik/maag heeft. maar gewone voeding ging ook goed vande week.. toen ze t continu in laten lopen, en zonder verrijking. nu krijgt ze wel gewoon om de 3 uur die andere voeding, maar niet verrijkt. dus tis nog ff afwachten.
Martje: Ja Jace drinkt hele grote hoeveelheden. Ik twijfelde hier ook over rapley hoor. Maar ons kleine monster propt alles vanaf dag 1 naar binnen en het gaat zonder problemen. Hij vindt het echt heel fijn en leuk dus op deze manier is het erg makkelijk. Als het moeilijk was gegaan had ik het ook niet gedaan hoor. Vind dat je nog altijd naar je kind moet kijken of het voor hem/haar werkt. Fijn zeg dat hij het zo leuk heeft op school! Is toch altijd spannend wat ze er van vinden. En alweer bijna jarig, wat vliegt de tijd he! Chantal: Ik zou gewoon een kastje maken, afmetingen maken denk ik niet zo heel veel uit, zolang je maar kleding erin kwijt kunt Hoe gaat het nu met Viënna met de nieuwe voeding? Marleen: ja helaas wel, schildklier ligt op zijn gat na de medicatie. 6,5 kg erbij in 1,5 maand *huil* en dat moet eraf, ziet er niet uit. Kaatje: ik had het tijdsbestek zelfs nog laag gehouden haha maar weet natuurlijk niet hoe oud je schoonvader is en gezien zijn alcohol gebruik zal hij idd niet heel oud worden(hij dronk toch best veel? of ben ik nu in de war) Alessandro: jij bent al lekker productief geweest zeg! HEt is koud he buiten, lijkt wel winter hihi. Schildje: veel plezier bij de kapper! Mamatien: dat is inderdaad zuur.. Hoop dat het systeem inmiddels weer werkt! Ennas: succes met je meisje! Misschien een sprongetje? Danitjuh: jeetje wat een nacht!! Mag nu weleens serieus naar worden gekeken! Jac: rond de 6 maanden heb je weer regeldagen he! En die kunnen best pittig zijn.. Hier duurde het ook een tijd voordat hij er doorheen was helaas.
Goedemorgen, Hier beide kids gisteravond om 23.30 uur wakker, Mika had honger en Senna volgens mij gedroomd. Manlief naar Mika en ik naar Senna, kreeg Senna niet stil en Mika ging ook steeds harder schreeuwen, Senna even meegenomen naar onze slaapkamer zodat manlief hem kon troosten, kruipt hij heel snel bij ons onder de dekens en gaat weer slapen... Senna gaat vanmiddag bij een vriendje spelen en ik ga ff cadeautjes shoppen voor z'n verjaardag. Danitjuh; Hoop dat Ismail snel opknapt! Ach gaat dus nog niet goed met Ismail, idd je niet laten afschepen bij de ha! Kaatje; Klinkt alsof ze er dus wel begrip voor hebben op je werk. En af en toe mag je best even chanteren toch! Mamatien; Zo dat is zeker stressen op de vroege morgen. Chantal; Hopelijk gaat het goed met de nieuwe voeding en is Viënna snel weer thuis. Jac; Heb het zelf ook gehad toen was ik al wat ouder en doet idd erg zeer. Dan ga ik niet moeilijk lopen doen en geef ik hem een sinaspril en kan hij weer lekker slapen. Heb je het idee dat hij niet meer genoeg heeft aan de bv? Hoeveel voedingen krijgt hij nog? Ennas; Jula niet lekker of sprongetje ofzo? Jij ook een knuffel! Schildje; Veel plezier bij de kapper. Alessandro; Je bent dus al flink bezig geweest vanmorgen! Frummel; We beginnen eerst gewoon met gepureerd eten en als hij goed kan zitten zien we wel weer. Ben er een beetje angstig voor geworden omdat Senna bijna is gestikt in een stuk mango toen hij zo klein was. Denk dat ik het dan alleen toe ga passen bij zacht fruit en groente. Ja tijd vliegt inderdaad, kan me ook niet voorstellen dat hij alweer bijna vier jaar is...
Martje: rapley wordt ook vaak fout gegeven. Het is de bedoeling dat je echt hele grote stukken geeft. Zodat ze er zelf kleine stukjes af kunnen bijten. In het begin geen zachte dingen zoals mango, banaan, kiwi. Hier bijten ze makkelijk grotere stukken af en dan kunnen ze er in verslikken/bijna stikken. Hier krijgt jace bv een halve appel of een nog niet hele rijpe peer als fruit. Daar bijt hij echt kleine stukjes af en zo werkt hij het naar binnen. Met wortel ook, niet te zacht koken. Als wij iets eten wat wel zacht is dan lepen ik het ook gewoon naar binnen hoor en krijgt hij een soepstengel in zijn handje. Niet te streng nemen allemaal