JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Danitjuh.succes bij de HA. idd op je strepen gaan staan.

Chantal, sorry hier nog niet aan de baby born.Fijn dat de voeding lijkt te helpen

Frummel.Hij is nu 61. Drinkt als hij wakker wordt 1 of 2 bakken koffie.Rest van de tijd alleen bier.Zegt genoeg denk

Martje, ahh jou mannen ook op zo'n laat tijdstip wakker.

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Denk idd een sprongetje! Of nee eigenlijk een sprong haha. Heb er nog nooit zo mee gemaakt! Al 2 dagen aan het huilen piepen jammeren en weinig slapen. Kom nergens aan toe zo :)
    Respect voor mensen met een huilbaby... Denk dat ik gek zou worden!!

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Aaaaahhh!! Word gek van m'n zenuwen!!! :D :p Zometeen gesprek en ben nog nooit zo zenuwachtig geweest! Pffff....

Erna maar ff naar manege. Kwam gisteren m'n instructeur tegen op het strand (oftewel, hij stopt opeens en alle beginners achter hem botsten tegen het paard voor zich aan :D). Kreeg op m'n kop dat ik niet langs ben geweest sinds ehhh heel lang. Dus ik verteld dat ik werkloos ben en het ff niet kan betalen. Antwoord ie heel droog dat ik ook wel gewoon een kop koffie kon komen drinken. Dus ga dat straks dan maar even doen :)

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pfff, geen idee hoe ik het heb gedaan. Zijn nog meer die voor 2e gesprek waren uitgenodigd. Voor m'n gevoel ging het $%#*& Ik kon niet uit m'n woorden komen en voelde me gewoon niet op m'n gemak. Op zich wel gezellig gesprek gehad. Zenuwen waren wel verdwenen zodra ik er was. Denk dat ik gewoon een slechte dag had. Eind van de week hoor ik meer. Dus tot die tijd: duimen maar!!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier net Elin van kdv gehaald. Was al vanaf half twee wakker. Daarvoor maar twintig minuten geslapen. Kom ik daar viel ze echt net vijf minuten daar voor in slaap. Helaas werd ze wakker met overtillen.
    Mijn kleine meid is morgen alweer een half jaar ! Tijd vliegt
    Besloten om voortaan op donderdag een voeding bij smoeder te vervangen voor flesvoeding.Krijg het niet meer voorgekolft. Kolf op mijn werk genoeg voor een voeding. Op maandag en woensdag is dat niet zo erg want dan heb ik dinsdag en het weekend om bij te kolven maar voor de donderdagavond moet ik dan woensdagavond twee keer extra kolven en dan donderdagochtend nog. Merk dat ik me daar steeds meer aan ga irriteren. Nu dus gewoon een bv en een fv bij oma op donderdag.

Lutje, ik duim !

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: klinkt als een prima oplossing toch!

Lutje: ik duim voor je meid!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo hier weer in de weer geweest weet niet wat het is met Sandro maar hij word overdag elke x na 3 kwartier hooguit een uurtje slapen weer wakker maar is dood moe.. :S
    Dus met een huilende Sandro gezeten die van ellende bij mij in slaap gevallen is.
    Hij heeft vanmiddag voor het eerst brood op met smeerkaas en hij vond het heel erg lekker haha.
    Zit nu vrolijk in zijn schommel :D

En nu wachten tot Peet wat van zich laat horen anders heeft ie pech en ga ik eten koken :D

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ach gossie... Zat Emma hapje te geven en opeens komt het weer omhoog. Zelfs door d'r neus kwam het naar buiten zetten! Helemaal overstuur natuurlijk. Ze lijkt er inmiddels geen last meer van te hebben, maar schrok wel!

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Frummel; Had begrepen dat je juist moest beginnen met zacht fruit, dat van die grote stukken wist ik wel.
    Senna had dus een keer een stuk mango, wat nog vrij hard was en is daar op aan het sabbelen en toen brak er ineens een stuk af wat hij dus achter in z'n keel kreeg. Hebben het toen echt even heel benauwd gehad, wil ik liever niet nog een keer meemaken... Ach ik zie ook wel hoe het loopt...

Kaatje; Ja laat wakker..., twijfel altijd of ik alvast ga slapen of dat ik wacht. Vaak als ik wacht wordt Mika niet wakker en als ik eerder op bed ga, wordt hij wakker als ik net een half uur slaap... Als ze nou gewoon eens leren doorslapen, werd het al een stuk makkelijker ;)
    Zonde zeg dat ze net in slaap was gevallen. Kan me voorstellen dat je de bv vervangt voor flesvoeding op donderdag.

Ennas; Hoop dat de sprong snel voorbij is.

Lutje; Duim dat het wat wordt! Ach, zielig is dat als het er zelfs door de neus weer uitkomt...

Vanmiddag ff snel geshopt en het is gelukt, de cadeautjes voor a.s. zaterdag zijn binnen!

Lees dat er meer kindjes wat onrustig zijn. Hier ook, Mika is ook steeds wat mopperig en is ook elke keer na 3 kwartier weer wakker, maar nog wel hartstikke moe...
    Vanavond proberen beetje op tijd op bed te gaan, morgen weer een dagje werken.

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

vriendin is opgenomen met gebroken vliezen, 25 weken zwanger. Zit gelijk te janken. Vind het zo afschuwelijk voor haar:(

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

Hier heb ik een meid met een rood dopje (neus is rood) en van die ronde rode wangetjes! Net of er iemand met rouge aan de slag is gegaan.... Neus zit dus goed dicht :s

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ahh wat zielig Frummel :( Hopelijk blijft het ukkie nog even zitten!!!

Lutje; Ah sneu he!! Eerst van die grote ogen van de schrik en dan brullen.

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Frummel; Wat verschrikkelijk zeg...

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Voeding helpt niet.. 2x gespuugd en kokhalzen tussendoor.
    kut zooi !
    Zal wel weer lange opname worden....

15. Sherry

Sherry Niet meer actief

Frummel dat is rot nieuws :(

Chantal van jou ook :( het zit ook niet eens een keertje mee zeg!!

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    :( Knuffel Chantal!

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ach nee toch Chantal....knuffel!!

18. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Grrrr kom hier even een frustraties eruit gooien.....

Net een gesprek gehad via msn met het zusje van Jula der
    'vader'.

Hun vinden het raar dat ik Juul niet mee zou geven als hij daar om zou vragen. voor een dagje of een weekendje. (Hij heeft er 3x gezien toen ze nog heel klein was)
    Nou geloof me, er is geen haar op mn hoofd die er aan denkt om er zelfs maar 1 minuut mee te geven!

Dit was het een beetje kort samengevat maar was lichtelijk boos op dat kind.

Voor degene die het hele verhaal willen, pb maar stuur ik het door ;)

Einde Ego!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ennas: Als ze dat niet snappen zijn ze waarschijnlijk net zo achterlijk als de verwekker in kwestie. Ik vind hem de naam vader nieteens waard. Jula is 5 maanden, hoe denken ze dat 't voor haar zelf is om met een volstrekte vreemde mee te moeten zonder mama? Daar komt nog eens bij of hij uberhaupt voor haar kan zorgen.

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier heb ik nu een heel erg klein zeehondje in huis. :( Gistermiddag net na het eten begon ze te huilen omdat ze zo moe was. Dus even in de box belegd en ze begon ook wat te hoesten. Ze viel snel in slaap en nadat ik Bart in bad had gedaan en gelijk op bed had gelegd kwam ik beneden en ik hoorde Fleur al knorren. Na haar fles op bed gelegd en ze heeft in haar slaap liggen hoesten. Ze kwam pas om half 6 vanmorgen en dat viel mij mee want ik had gedacht dat ze veel zou komen met haar gehoest.
    Toen ik bij haar kwam met de fles was ze gelijk aan het lachen en dronk haar fles zo leeg. Wel veel hoesten en je hoort het slijm gewoon. Maar ze slaapt nu wel al weer 2 uur. Hopelijk is zij er snel vanaf.
    Met Bart gaat het weer wat beter. Zijn hoest zit nu heel erg goed los en is weer goed ondeugend. :D

Deel Deze Pagina