JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames,

ff korte reactie,ga zo frankrijk weer in.

lutje duim hard voor je mee!

frummel, he bah meid, hopenlijk blijft de kleine nog even zitten. knuffel!!!

mamachantal. och meis, hele dikke knuffel, hopenlijk komt jullie meisje toch snel thuis. en vinden ze snel een oplossing!'

ennas. huh??????????????? nou sluit me helemaal aan bij frummel. vreemde kronkel van die mensen. kan me voorstellen dat je er boos om bent.

hier 7.00 vanochtend!!!! zal dus toch wel honger zijn geweest.
    dag lieve meiden

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zwaait ook even voorbij... bijna weekend.

Ennas, meteen van MSN afgooien, hoef je ook niet meer boos te worden.
    Heeft hij jula erkend? En een dagje meegeven, ze is gek!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ennas, ik geef je groot gelijk hoor! je geeft je kind niet aan een "vreemde" mee..
    jac, Hoi!
    frummel, jeetje..hoop dat ukkie nog blijft zitten:(
    lutje, spannnd!!
    Danitjuh, hoe gaat het met ismael?

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hier: zo even eten en jamelie in bad doen, om 11u komt (mischien) mn vader.. hoop t wel.. hij komt wat leuks brengen;)
    zo ook nog ff ziekenhuis bellen..en moet nog langs de dierenarts.
    om 2uur in het zh (cb) zijn voor jamelie.. en moet ook nog de bovenboel doen.. *zucht* dag weer vol :)

Morgen komt stichting opkikker en krijg ik de foto's ! Jeeej !
    Kan ik geboorte-/ze is thuis kaartje maken :)
    wil dan een foto van na de geboorte doen en nog een foto van de shoot doen.. zoveel is ze niet veranderd in 2 weken:)
    na de geboorte-foto op de voorkant denk ik en dan de shoot foto in de binnekant als achtergrond.. en dan net zoiets als danitjuh had.. geboorte gewicht enz en daarnaast gewicht en lengte waarmee ze thuis komt..(wanneer dat ook moge zijn:S )

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nee die zijn idd niet helemaal wijs! Ze zei tegen me dat ze het vooral erg vond voor der moeder omdat die Jula nog nooit had gezien. Dus ik zeg van mij mag ze komen maar dan zal ze zelf contact op moeten nemen. Ik der niet eens en als je broer het niet nodig vind dat je moeder haar ziet, ook goed!
    Zegt ze ja maar als hij Jula niet eens mee mag nemen om aan de familie voor te stellen.
    Uhhhh ik denk dat ie eerst hier maar moet komen zodat ik Jula aan HEM voor kan stellen.
    Wat een gekken!!

Ja zegt ze vertrouw je hem niet om Jula mee te geven? Dus ik zei, nou nee! Hij heeft nog nooit voor een baby gezorgd en kent Jula niet. Zegt ze; ja maar er zijn heus wel vrouwen die hem niet alleen laten met een kleintje en die hem helpen en tips geven.
    Haha ik zeg je denkt toch niet dat ik daar op vertrouw?!

Ook zoiets; Volgens haar heeft Jula 'kwalen' die bij hun in de familie voorkomen. (ik zou even niet weten wat kwalen Jula heeft maargoed) Ik zeg nou lekkere vader is het dan, als ie dat weet en gewoon niet doorgeeft. Hij verdiend de titel vader niet, dan zal ie zich zo moeten gedragen. Ja zegt ze; en jij als een moeder.

Kan er nog boos om worden. Hahah maar zal jullie niet verder vervelen maar die achterlijke gedachtes van hun :p

Goedemorgen trouwens!

Danitjuh; Hoe is het met Ismail??

Chantal; Leuk! Ben benieuwd naar de foto's!! :)

Marleen; Nee hij heeft er niet erkend, gelukkig!

Frummel; Hoe is het met je vriendin??

Jac; Werk ze in Frankrijk :)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Ennas wat een gek zeg! Ik geef je groot gelijk!!

@mamachantal jeetje zeg wat k*t :(

@ ego straks naar de auto kijken spannend :D:D

7. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ennas, die kerel zou de naam ‘vader’ niet eens mogen dragen. Hij is eerder de verwekker van Jula. Meegeven is een ander verhaal als hij helemaal gek op zijn dochter was geweest en de deur bij je plat liep en je zo nu en dan vraagt per sms of belt hoe het met haar gaat. Waar bemoeid die zus zich mee?! Heeft ze zelf kinderen of niet? Denk dat ze zelf haar kinderen ook niet aan een 'vreemde' mee gaat geven!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ennas.. haha op andere vrouwen vertrouwen hihihi... je geeft je kind toch niet zomaar aan iemand mee "succes ermee he ! " pff. . sommige mensen komen uit een ei ;)

Iemand nog leuke ideetjes voor verjaardagskleding voor de grote meid? liefst rokje/jurkje.. maar meeste is zomer jurkjes :( ze heeft maat 122-128 al..
    deze vind ik wel leuk.. maar niet leuk genoeg voor verjaardag ..:cool:
    Aparte jurk van NoNo bestaande uit div | Kixx Online kinderkleding & babykleding

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ennas zij is echt niet goed bij haar hoofd. :$ Meegeven terwijl Jula die mensen helemaal niet kent.

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Haa meiden,

Enas wat een debiel zeg! Zou hem vanaf nu geen vader meer noemen maar verwekker :) Wat denkt die familie wel!

Chantal, ach jeetje balen dat ze weer zo in het ziekenhuis ligt :(
    Leuk jurkje vind ik het! Heeft sherry geen leuk jurkje voor je?

Frummel, he dat is naar nieuws voor je vriendin!

Jac, veel plezier in frankrijk hihi!

Allessandro, veel pleizer met de auto :)

Schildje, Fijn dat het met fleur goed geslapen heeft en dat bart weer ondeugend is hihi!

Sherry, ach neusje rood en dicht.. Hoop dat t snel beter gaat!

Hier weer op werk, nog 1 dag dan weer 4 dagen vrij hihi. Heb deze week 1 dag extra gewerkt (naja, ondertussen al 1,5 dag ivm lange werkdagen), merk dat ik echt aan het aftellen ben tot ik weer paar daagjes bij mn meissie kan zijn!

Meiden, Hoe ziet het ritme van jullie kindjes er nu uit betreft eten en slapen? Hoeveel eten krijgen ze nu? en hoe zien de schemas eruit met kindjes die nog maar 3 flessen krijgen????

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Mamatien Sandro heeft nog 3 flessen en zijn schema ziet er zo uit:

8 uur fles van 210+7
    kwart voor 10/10 uur fruit.
    Dan naar bed tot half 12 12 uur.
    13 uur fles 180+6
    14 uur naar bed.
    16 uur wakker beetje thee drinken.
    en dan tussen 17 uur en 17:30 warm eten
    En tussen 19 en 20 uur laatste fles 210 met melkpap

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Wij zitten nog op 4 flessen en dat ziet er zo uit.

+/- tussen 5 en 6 uur fles 210+7 scheppen
    Dan weer fijn naar bed.
    Rond 10 uur weer fles van 210+7 scheppen
    Tussen 11:15 en 11:30 fruit en dan naar bed.
    Tussen 2 en half 3 weer fles 210+7 scheppen
    rond half 5 groente en dan wakker t/m +/- half 7
    en dan fles 210 +7 scheppen en dan naar bed tot de volgende ochtend.

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Chantal; ahh die vind ik wel leuk voor een verjaardag! Bolero erover, legging eronder. Klaar! :D

Verwekker; ja dat zei ik gister ook tegen z'n zusje! Zegt ze; ja zo heb je dat altijd gezien he! Hahaha nou geloof mij, als ik op zoek was naar een verwekker had ik hem niet uitgekozen ;)
    Mevrouw heeft zelf idd geen kinderen, maar denkt wel dat ze alles weet! Nou heb er even duidelijk gemaakt dat er niets gaat boven het moedergevoel. En dat ik alles doe om mn meisje te beschermen!
    Sorry hoor, voor m'n lange posten. Maar kan er zo kwaad om worden! Alsof het mijn schuld is dat hij en zn familie Jula niet zien!

Alessandro; Spannnnend! Wat voor auto?? :)

Mamatien; Aftellen dus :D Kan me voorstellen!

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Ennas een station van opel.

Weten jullie dit misschien?

Sandro gaat elke ochtend na 10 uur slapen en na 3 kwartier is hij weer wakker maar dood moe.. Middag gaat zo idem.

Heb geprobeerd hem wat eerder naar bed te doen geen resultaat.. Later naar bed doen ook geen resultaat.

Pff weet t niet :(:(

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ons schema:

8u fles 180+6

10u fruit en naar bed (3 kwartier)

12u fles 180+6 en naar bed (3 kwartier)

15.30u fles 180+6 en naar bed (3 kwartier)

17u Beetje groente

18.45 fles 180+6 en pap

En dan weer slapen tot de volgende ochtend :)

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Alessandro; Hier slaapt ze ook maar 3 kwartier elke keer... geen idee waarom! Na een uur is ze soms alweer moe.

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Chantal lekker druk dagje dus :cool:

Frummel sterkte voor je vriendin!

ehhh de rest sorry..

Morning :cool:

Vannacht redelijk geslapen. Wel heeft hij weer een diareeluier gehad.

Vanmorgen gewogen hij is 15 gram aangekomen :$

Flessen gaan totaal niet leeg. En wat ik al eerder zei wat erin komt komt er aan de achterkant weer uit.
    Net hebben we ORS geprobeerd maar daar moet hij niks van hebben.

Dus verpleging had het al over een sonde aanbrengen

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja voorheen sliep hoij van 10 tot 12 en dan van 14 tot 16.

Maar nu tis een draaamaaaaaa en hij is dan zooo vermoeid dat ie alleen maar huilt de hele middag :( Of beter gezegd krijst!

19. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Zusje zegt:
    maar wat ik me wel eens afvraag gewoon tussen door. als hij jula een keer een weekendje of een dagje bij hem thuis wilt hebben, dan zou dat mogen?

Sanne zegt:
    hahah nee, wat denk jezelf?
    Hij zal der eerst moeten leren kennen!
    Ga der niet zomaar mee geven aan iemand die ze helemaal niet kent!

Zusje zegt:
    jullie hebben toch ook tijd alleen gehad om elkaar samen te leren kennen?
    dat heb je ook bij jou familie zo moeten doen denk

Vond dit nog even een mooi stukje om te delen... Hahahaha. Zo blijkt maar weer wat een rareeee mensen het zijn!

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Danitjuh; Ahhh wat sneu! Heeft Jula ook gehad!! Maar die knapte wel weer heel snel op toen ze een paar keer via de sonde heeft gehad. Hebben ze net even dat extra beetje wat ze nodig hebben om er weer boven op te komen!

Deel Deze Pagina