Chantal, het is ook echt om moedeloos van te worden.... wat een ellende. betekent dit ook dat ze dan misschien niet naar huis mag?
vriendin mag naar huis. Ze heeft een klein scheurtje bovenin de vliezen zitten. Vind het persoonlijk een groot risico wat het erasmus neemt! Stel dat ze een lichte ontsteking krijgt en het niet merkt.. Maar nu dus volledige bedrust thuis. Verder lees ik vanavond of morgen even bij
Ben het niet geworden. Ze vinden me over gekwalificeerd voor de functie. Zucht. Of ik heb te weinig ervaring, of juist te veel. Lekker is dat Baal nu zo enorm! Dit was precies wat ik zocht en wilde. Maar blijkbaar is dat me ook niet gegund.
Martje, goed om even de HA te bellen Marloes, jee een eerste tandje Chantal,kan me helemaal voorstellen dat je er moedeloos van wordt. je wilt nu gewoon eens je kind thuis hebben en weten wat er aan de hand is en wat je nog kan verwachten Frummel,jeetje gewoon naar huis Zou daar zelf denk ook niet echt geruststellend over zijn als ik je vriendin was. Lutje, zag het op fb. balen Kan je niet zeggen dat het vanuit jouw kant niet uit maakt ? Misschien zijn ze bang dat je te weinig uitdaging vind in de baan en dan weer snel opstapt ?
Kaatje, dat was idd wat ze zeiden. En ik reageerde dan ook gelijk dat ik dit juist specifiek zocht en dat ze daar niet bang voor hoefden te zijn. Maar denk dat het ook met salaris te maken heeft. Keus is nu gevallen op een grietje dat net van school komt.
Balen, Lutje! hoe lang heb je nog recht op ww? Chantal, is die verrijking om extra te groeien? Wat als ze die niet krijgt, of minder?
Marloes, nog tot en met april. Kinderopvangtoeslag krijgen we alleen nog voor februari en daarna pas weer als ik werk heb. Heb inmiddels weer op iets gesolliciteerd. Niet wat ik zoek, maar wel waar ik de papieren en ervaring voor heb. Maar goed, kans is groot dat ik daar weer te weinig ervaring voor heb. Bah en uiteraard is er geen chocolade in huis!
Ja zo'n grietje kost idd niets Hoop dat je voor februari wat vind want anders wordt het erg duur zo met kdv erbij
Dan moeten we 200 ergens vandaan toveren idd. Gelukkig willen so wel helpen en het voorschieten. We willen het liefst niet haar er weghalen. Zul je zien dat je dan net een baan vind en niet direct op dezelfde groep weer terecht kan. Heb inmiddels chocolade. Vriendlief had het meegenomen voor me De schat!
Ha meiden, thnx voor de schema's! Nu fleur half jaar is ben ik schema langzaam aan t uitbreiden dus wilde ff voorbeelden! Verder wel bijgelezen maar geen puf om te reageren..l zware werkweek gehad (vooral mentaal..) hele week met 1 client bezog geweest... Vandaag is verzoek onderzoek raad vd kinderbescherming de deur uit gegaan en heb ik haar op crisisplek geplaatst..client was erg emotioneel(logisch...) deed me wel veel (ik ken dr al 2jr en had op een pf andere manier echt wat met dr..) maar nu 4dagen weekend en er niet meer aan denken!!!
Ik ben KAPOT! Mijn ouders zijn met vakantie en ik werk daar nog parttime. Mijn broertje werk er ook nog en nog iemand anders. Manlief zat precies tussen de nachtdiensten in dus ik wilde hem dat niet aandoen Als ze in d;r gewone bed lag bij mijn ouders dan sliep ze maar een minuutje of 30 en dan was ze klaar wakker. Dus het campingbedje neergezet en ze heeft heel de dag naar de vlammetjes van de kachel gekeken (zo'n pellet kachel). En dit tot 17.00u omdat ik mijn broertje niet aan zijn lot over wilde laten Maar normaal past mijn moeder op zulke dagen op. Maandag zijn we lekker een midweekje weg dus kan ik even bij komen
Frummel; Hoop dat het allemaal goed komt met de kleine van je vriendin. Lutje; 't is ook nooit goed..., wel ontzettend balen zeg!! Mamatien; Lijkt me emotioneel behoorlijk pittig werk. Vind je zulke situaties nu ook moeilijker nu je zelf moeder bent? Sherry; Zwaar weekje gehad dus. Hier kijkt Mika ook graag naar de vlammen van de houtkachel. Oh lekker een midweekje weg, geniet ervan!! Hier zijn de hapjes gemaakt, cadeautjes ingepakt, de slingers en de ballonnen hangen...we zijn klaar voor het feest morgen Een goede kennis van ons maakt zelf taarten, ze heeft voor Senna een taart van Thomas de trein gemaakt, manlief is hem nu aan het ophalen. Ben heel erg benieuwd hoe die is geworden!! En natuurlijk naar Senna zijn reactie morgen.
*zwaai* Hier ook meer dood dan levend. Onwijs drukke werkweek gehad..... Heb net tig pagina's teruggelezen maar mn hoofd is meer een zeef. Ga nu de badkuip in en naar bed! Welterusten!
goedenavond dames Foto's zijn niet echt super geworden toch maar een een shoot overwegen Vienna krijgt nu medicijnen dat haar maagje en eerste deel van haar darmen sneller laat werken. Morgen begint ze met medicijnen tegen de misselijkheid. Ze heeft nu 40% verrijking de anti reflux voeding helpt totaal niet..ze spuugt veel, maar komt wel aan gelukkig! Manlief heeft vandaag zn terrarium besteld voor baardagamen,, hij dus ook weer blij. over 2 weken is hij binnen alst goed is. Dan zullen er 2 baardagamen aan ons gezin toegevoegd worden.. Lutje: schiet ook lekker op zeg
Vriendlief is gelukkig niet thuis. Kan alleen maar janken op het moment. Hij zegt dan wel steeds dat ik me geen zorgen moet maken, maar dat doe ik toch! Hoopte zo dat ik deze baan kreeg, het moet namelijk niet veel langer duren dat ik geen werk heb. De ww is echt belachelijk laag en zo'n grote afkoopsom heb ik nou ook weer niet gekregen. Ondertussen moet het dak eigenlijk vervangen worden, zouden we op vakantie gaan vd zomer ( wat ik nu dus niet meer zie zitten...), heeft Emma zeer binnenkort maat 74 nodig (heb daar nog maar weinig van in huis), zitten we met een hoge hypotheek en de moederfiets waar ik zo hard voor heb gespaard kan ik nu ook wel vergeten. Als het zo doorgaat kan ik niet eens een 2e hands kopen. Om nog maar te spreken van het betalen van rekeningen en de hypotheek... Ik zie het gewoon even niet meer zitten en heb het gevoel alsof er iedere keer wel iets is: m'n moeder als alcoholist met alles eromheen, scheiding ouders en gezeik met mn vader, maagbacterie waar ik een half jaar ziek van was, burn-out, zware zwangerschapsmisselijkheid en ontslag. En dat is niet eens alles. Voor m'n gevoel was er ieder jaar wel iets. Ik ben dol op Emma en dol op m'n vriend. Maar soms en vooral de laatste weken, zou ik onder de dekens willen kruipen voor een winterslaap van vele maanden. Sorry voor wederom mij geklaag. Heb het idee alsof ik hier niets anders doe dan klagen. Dus sorry.
lieve lutje, heel begrijpelijk dat je zo denkt, alles zit tegen.. Hopelijk vind je snel een baan, maar tegenwoordig is dat lastig de ww is idd laag, ze houden daar geen rekening met vaste lasten enzo. Dikke knuffel !
morge dames. heb wel bijgelezen, maarniet de puf om op iedereen te reageren. lutje dikke knuf meid. kan me wel voorstellen hoe je je voelt. hopenlijk vind je snel werk. frummel, hopenlijk gaat het gped met je vriendin. en blijft de kleine zitten. ennas ongelooflijk hoe mensen kunnen denken. sterkte ooh weet niet meer wat ik nog meer gelezen heb, dus als ik iemand mis sorry Hier weer de grootste bonje met zwager en schoonzus. Eerst word je van alles beschuldigd, dan hangen ze de telefoon op. Wil je reageren, dan mag je niks meer zeggen, want ze hebbeb zo'n stress. en staan ze met zijn tweeen te janken. ja hallo, moet je misschien eens even normaal gaan doen.ppfft vrienden kan je kiezen, familie krijg je. nou en bedankt he!ben benieuwd hoe dit weer afloopt. einde geklaag
o ja vergeet ik dat nog te zeggen. Het kinderfeestje van de tweede dochter was een succes! Gelukkig maar, kon bijna niet doorgaan (dankzij wederom zwager en szus). en we hebben ons echt moeten haasten, en heel wat vliegwerk ervoor moeten doen. Maar het is toch gelukt!! Gelukkig maar! Zijn lekker naar het zwembad geweest. maar man o man wat een gekakel leveren zes kleine meisjes op zeg. niet normaal!
Morgen! Nou ik voel me weer enigszins mens. Lutje; secretaresse was het toch? nou bij ons is er van de week iemand ontslagen, waardoor ik nu met dubbel werk zit, er is al een vacature uit voor een vervanger. Het is denk ik alleen wel een uur reistijd voor jou . Verder hoop ik dat je van de week gezellig dat kopje koffie bent gaan drinken en wat paardjes hebt geknuffeld! Ik knap daar ook altijd van op. (ook al is het erg confronterend) Heeft de manege eigenaar toevallig niet een stalhulp nodig? De meiden die bij ons op vrijdagochtend 4 uurtjes helpen met de "mestploeg" krijgen altijd 1 uur priveles er voor in ruil. Verder krijg je een heeele dikke knuffel! Jac; tjonge is dat gedoe met je zwager en szus nu nog niet over! 6 kakelende meiden in het zwembad klinkt reuze gezellig! Mamachantal; wat een gedoe met de voedig van Vienna. Arme meid. Hopelijk gaan de medicijnen hun welk doen! Baardagamen! Cool! Ik ben zelf helemaal gek van gekko's Ik zou er ook best een paar willen hebben maar hubbie vind dat ik genoeg beesten heb . Martje; proficiat met Senna! Dat het taartje maar lekker mag smaken! Schema's; haha, wat heb ik dan een saai schema! Ben ik de enige die nog niet is gestart met bijvoeding? (pap van een lepeltje wil hij niet) 7:30 fles 210+7 +rijstebloem 11:30 210+7 15:30 210+7 19:30 210+7 + rijstebloem
gefeliciteerd senna! Baardagaam is niet mijn favo dier.. Maar manlief heeft t er zo lang over.. Zokang ik maar geen levende dieren hoef te geven.