Owh en nee nog steeds niemand van de VVE kunnen bereiken... Man is nu continu aan t bellen en krijgt ook elke x voicemail. Hebben hem elke keer ingesproken dus zn box is binnenkort vol
Goedemorgen dames! Nou, de lucht is weer geklaard en we hebben allebei weer een goed humeur! Gister bij thuiskomst was manlief nog een kleine donderwolk, maar heb hem gezegd dat ik wilde dat hij naar me luisterde en dat ik even wilde praten. heb hem uitgelegd dat als ik iets aankaart, en hij er niet op reageert, ik dingen zal blijven herhalen omdat het mij bezighoudt. En dat als hij niet praat ik geen reactie krijg en dus geen oplossing vind. Hij noemt mij dan een zeur, lekker makkelijk, omdat ik elke keer hetzelfde aankaart. Tja, reageer dan ook... dan hoef ik niet nog een keer om een reactie te vragen. Nou, goed, uiteindelijk reageerde hij, waarop ik dus meteen kon zeggen dat ik dat niet kan ruiken als je het alleen denkt en daar was hij het dan toch wel mee eens. Heb hem in ieder geval even goed duidelijk gemaakt dat het met zwijgen niet werkt. had ie maar niet met een Noord Hollandse moeten trouwen, die zeggen waar het op staat, ook als het niet leuk is ennas, kan jouw Jula nog niet lopen dan met 26 weken? onze Noor laat de hond al uit hoor 's avonds wat een kul zeg, dat boek, haha! Juud, het kan ineens komen, Noortje slaapt sinds 2 weken ineens door, zelfs tot vanmorgen half 9. Maar nu heeft ze weer dat ze een keer of 2 's nachts in haar slaap begint te huilen... Zou nog een kopje koffie drinken vandaag... helaas slapen niet alle kindjes met drie maanden van 7 tot 8. Patriesja, slaap lekker! jullie ook een slechte nacht dus. mamatien, veel plezier met zwemmen! Danitjuh, lekker zeg een weekje weg! En ontzettend handig dat je daar kunt dialyseren! Succes met het bonnenboekje van oom agent, hopelijk heb je redelijke mensen tegenover je straks... Ik heb een keer een boete moeten betalen, omdat mijn vergunning niet op de juiste plaats lag... kon hoog en laag springen, maar de tante van toezicht (parkeerpolitie, hele enge mensen) was onvermurwbaar
@Ennas, dat klopt. Dobbelsteentjes snijden van het brood en in de wangzak stoppen en zien wat ze er van vind. Ik heb dit allemaal al te horen gekregen met de 5 mnd toen ik er was. Ik hoef pas weer met 7,5 mnd terug tekomen en dan loop ik weer gelijk met het boekje. de 6 mnd sla ik over. De arts was daar niet zo blij mee maar kom op ik heb al 2 kinderen boven Fleur en dan willen ze mij nog gaan vertellen hoe ik dan mijn dochter eten moet gaan geven!! Fleur vind het heerlijk in de andere bak van de kinderwagen. Ze ziet nu iets meer ondanks dat ze ligt. En nu even spammen van ons mooie meisje!!
Alessandro; Hoop dat je de beste man nog aan de lijn krijgt vandaag. Marlous; Gelukkig is de lucht weer geklaard!! En nu maar hopen dat hij het onthoud voor de volgende keer Schildje; Idd gewoon doen wat jou het beste lijkt! Wat een heerlijk meisje! Nog ruim een half uur en dan kan ik Senna weer ophalen, ben benieuwd hoe het is gegaan!!
Ennas, lekker ! Dat is ook wel het voordeel van een eerste. Hier heb ik natuurlijk ook nog Levi die om 07.00 roept dat hij honger heeft en daarna echt niet meer gaat slapen Martje, spannend hoor proefdraaien op de bs Idd wel raar dat hij niet wil slapen als je moeder er is. Misschien eenkennig? niet vertrouwd genoeg zonder jullie in de buurt ? of praat ze te veel/leuk/lief waardoor hij alweer te wakker wordt om nog in slaap te vallen? Marlous,gelukkig is de lucht weer geklaard Schildje, lief !
Wishful thinking... Het blijft een man hè... maar dan kan ik hem in ieder geval weer even fijntjes aan gisteren herinneren. Weet je nog... lieverd...
Godver, had op iedereen gereageerd en was echt heeel verhaal geworden,is alles weg Babyzwemmen vond fleur fantastisch! Waren maar met 2 andere kindjes. Fleur was veruit de druktse haha!(ok kdv noemen ze haar ook extreemdruk, snap wel waarom haha) heeft een half uur op het water geslagen en gespetterd en continu aan het (schater)lachen!d At gaan we dus vaker doen zelfs al koppie onder geweest, stoere meid!
Nog zo'n heldin! baby zwemmen is te gek, wij gaan na de wintersport ook proberen wekelijks te gaan. Gelukkig vindt Noortje het ook leuk en niet alleen wij, haha!
Onze Noor ook, maar die is een stukje ouder Merk wel dat ze langzaam weer wat dikker wordt, hebben jullie dat ook? Ze heeft weer echt van die bolle handjes en voetjes en sommige broekjes passen niet meer over haar dikke dijen Zooo heerlijk
dames moet ff snel eten gaan maken. Maar was nog even aan het kijken naar de foto's van gisteren die ik gemaakt had. En op deze vind ik hem zo lief, die wou ik jullie niet onthouden. oke mama ik lach nog wel maar raak wel een beetje moe, en dan dat kuiltje ooh ik smelt haha.
Mamatien; stoer Jula was niet zo'n held in het begin haha Marlous; gelukkig de lucht weer geklaard Jac; lief!!! Schildje; Ahh ook zo'n lekkere boele toet lief hoor!
Heb net deze slofjes besteld, Noor schopt alles uit en heeft anders geen warme voetjes met de wintersport: Babyslofjes gevoerd zand - Baby-Slofje.nl Zie nu in de link dat ze voor jongens zijn, maar vind zo'n bontje helemaal niet voor jongens... oh jee, als ze nu maar net zo leuk zijn in het echt... Dit kan toch wel voor een stoere meid?
Zo de kleine man ligt heerlijk op bed. In de hoop dat hij ahum meer dan 30 min gaat slapen Juud goeiemiddag Ehhh ze zeggen dat het ooit goed komt... Hopelijk gaat hij binnenkort eens lekker door tukken! Patriesja misschien inderdaad tandjes? slaap lekker! Ennas lekker joh zo'n nacht! Dat wil ik ook wel haha Martje spannend zeg Senna naar de basisschool! Allessandro lekker stalken die man Marlous fijn dat alles weer goed is. Die slofjes zijn wel super schattig hihi Schildje heerlijke spam van je little Diva Mamatien leuk dat ze het zo fijn vond! Heerlijk spetteren geweldig Jac dat is een mooie foto zeg! * smelt *
Wat een lieve fotootjes zie ik voorbij komen zeg, allemaal poepies! Babyzwemmen, hmm 1 van die goede voornemens die ik nooit heb gedaan met Noor en dat terwijl je in Utrecht bij de aangifte zelfs een kaartje krijgt voor gratis babyzwemmen, shame on me... Nu ik jullie enthousiaste verhalen lees wordt het hoog tijd om dat dan maar wel met Rein te doen.
Gelukkig ging het goed op school! Juf zei al dat het een echte kletskont was en nogal wat moeite heeft om zolang stil te zitten en stil te zijn in de kring... Ik vroeg aan hem of hij het leuk vond, ja zei hij...maar duurde wel een beetje te lang!! Vrijdag mag hij weer. Kaatje; Kan idd misschien eenkennig zijn, maar hij ziet m'n moeder best vaak, misschien mist hij het live drinken aan de borst ook wel. Bedritueel doet ze eigenlijk hetzelfde als wat ik normaal doe. We gaan nu in ieder geval zorgen dat als m'n moeder hier gewoon een keer is, zij hem dan ook op bed brengt, dan heeft hij wel gewoon bv gehad. En misschien een shirt van mij bij hem in z'n bedje leggen. Marlous; Whaha...ja mannen zijn idd niet zo goed in onthouden!! Vind de slofjes prima kunnen hoor voor een meisje! Mamatien; Super dat Fleur zo heeft genoten, jij ook weer wat beter? Jac; Geweldige foto, dat kuiltje is idd superlief...
jeeeeej vienna bijna naar huis pomp word besteld!! Nog weekje? Nog geen recepten gehad voor medicijnen. enne dames.. BEDANKT voor de kaart!!!!!!