Morge, Redelijk geslapen want Bart kwam vannacht om half 4 en wilde eerst op het logeerbed vanwege de regen maar 30 min later wilde hij toch op zijn eigen bed slapen ondanks de regen en dat heeft hij gedaan t/m half 8. Fleur haar hoesten is nu goed aan het los komen en door de luuf is het snot nu ook vloeibaar zeg maar. Gisteravond nog wel hoge koorst 39,2. Vanmorgen was het 37,6 maar goed dadelijk nog eens kijken. Ook heb ik nu een pak standaard nr. 2 gekocht en dadelijk krijgt zij daar een flesje van. Zien of ze daar genoeg aan heeft en dat wij geen forte meer hoeven te kopen. Zo niet dan koop ik maandag gelijk forte 2. Maar het zal wel geod komen. Bij Bart ook zo gedaan en bij hem ging het ook goed. De rest niet gelezen sorry!!
Paso, helaas het is geen secretaresse Ik was marketing assistente en dit was een functie voor dtp-er. Op de manege hebben ze helaas geen hulp nodig. Er lopen soms al teveel mensen rond. Het knuffelen was wel erg lekker, ook al mis ik het nu nog meer! Chantal en Jac, dank jullie wel. Ik had denk ik even een goed instort momentje nodig en die had ik gisteravond. Ben nu doodmoe, heb knallende koppijn en voel me nog steeds wat sipjes. Maar komt wel weer goed. Er zal uiteindelijk wel weer iets voorbij komen waar ik wel de juiste ervaring voor heb!
@tamara Wat goed zeg van dr! @chantal Vervelend zeg dat het nog niet super gaat met Vienna! @lutje balen zeg!!!een hele dikke knuffel voor jou! @jac balen van de ruzie. Fijn dat het kinderfeestje geslaagd was! @ego Ik heb een goede nacht gehad!! Céan heeft voor het eerst geslapen van 20:00 tot 06:00 uur! Heerlijk!!! En ik stond op knappen hihi! En nu de rest van het volk aankleden. Wachten totdat het droog is en dan naar de stad... Visje eten bij HenkJan... (eigenaar van een viskraam en hij is best wel leuk! voor iedereen die me op fb heeft zoek maar tussen me vrienden )
Haha, krekels en wormen vind ik niet erg om te moeten voeren. Maar ik zou nooit een slang een muis kunnen voeren, simpelweg omdat ik medelijden heb met de muis. Als de kat bij ons op stal achter een muis aanzit dan help ik de muis ontsnappen
Goedemorgen. Ging om 23.30 naar bed. Elin kwam net daar voor voor een voeding.Toen om 03.30 en 06.00 uur. Lutje, nee zou haar er ook niet afhalen hoor. Voor hetzelfde geld zit het opeens vol en moet je weer op de wachtlijst. En nu is ze daar gewend dus kan je haar daar beter laten. Dat is geen geklaag ! Herken je gevoel helemaal. Heb toen zelf ook echt die schakel moeten omzetten van. Oke en nu ga ik alles aanpakken wat ik aanpakken kan voor tijdelijk.Werd dus kwekerij. Maar wel salaris en kids op het kdv. En maatje 74. Misschien een idee om te kijken of er een kledingbeurs in de buurt is binnenkort ? Ik ga in maart ook weer even snuffelen hier in het dorp. Of via mp een pakket kopen ? In die kleine maatjes ziet het er vaak nog goed uit en kan je voor een leuk prijsje een pakket overnemen. Martje, gefeliciteerd met Senna ! Veel plezier vandaag *zwaait terug naar Paso * Chantal, hoop dat de meds tegen de misselijkheid helpen. Shoot doen is idd erg leuk.Pas met Levi en Elin gedaan en is toch erg leuk om zulke foto's te hebben. Jac, o irritant zeg dat gedoe in de familie. Zou er zelf gewoon geen energie meer in steken. Gelukkig was het feest wel geslaagd ! Anna, lekker zo'n nacht !
@ Martje gefeliciteerd met Senna!!! @ Chantal balen zeg dat t nog niet zo goed gaat @ Paso fijn dat je je weer wat beter voelt! @ ego. Eergister onze andere auto opgehaald jeej hij rijd heerlijk en eindelijk RUIMTE!!! Vandaag een drukke dag ga zo even naar de Boogaard ( winkelcentrum ) En vanavond uit eten met een vriendin heb er onwijs veel zin in
Elin ligt al een uur of twee te slapen. Ben maar aan het kolven, want die ene kant had ze vannacht om 03.30 ofzo voor het laatst dus daar komt het nu vanzelf uit zetten.
Hier lekker rustig. Ismail lijkt weer in zijn oude ritme te komen. Komt wel nog wat vaker voor een fles maar die geven we gewoon. Hij heeft het nodig. Was namelijk bijna 1.5 kilo afgevallen in 5 dagen tijd Vanmiddag lekker op verjaardag. Martje gefeliciteerd met Senna! Lutje meis een dikke knuffel. Hopelijk komt er snel wat op je pad! Eehh de rest HOI
Hier nog steeds een ziek meisje. Ze dronk om 6:20 210cc en om 10:10 maar 110cc en een klein beetje fruit. Hopelijk drinkt ze vanmiddag iets meer. Ze hoest nog flink maar het zit wel los. Koorts ook nog steeds.
Schema? Wat is dat?? Emma ligt al sinds kwart over 10 te pitten, half uur later dan normaal. Ze werd om elf uur even wakker, maar heb haar even laten huilen. Normaal slaapt ze namelijk maximaal drie kwartier en wilde dus even kijken wat er gebeurde als ik haar liet liggen. Is ze dus na een kwartiertje weer in slaap gevallen. Alleen normaal gesproken kreeg ze tegen 11 uur een fruithapje. Die krijgt ze dus als ze zometeen wakker word. Denk dus dat het weer een 3 flesjes dag word. Is me donderdag ook gelukt Ik durf haar alleen niet echt nog een boterham te geven. Zelfs in kleine stukjes brood verslikt ze zich nog. Hoe doen jullie dat? Gewoon een boterham heel fijn snijden?
Schildje, ach arm meiske. Hopelijk zakt de koorts snel. Beterschap! Martje, gefeliciteerd met Senna! Danitjuh, lekker die fles geven! 1,5 kilo afgevallen! Jeetje zeg, dat is best veel in zo'n korte tijd! Vooral voor zo'n klein hummeltje! Kaatje, lekker dat ze zo lang slaapt! Gelukkig kan je het afkolven. En bedankt voor de tips! Anna, kon hem niet bekijken helaas. Heeft zijn facebook profiel afgeschermd Geniet maar van je visje! Alessandro, veel plezier vanavond!
Brood : Krijgt Elin nog niet. Denk dat ik haar morgenmiddag eens een broodkorstje mee geef als ze wakker is tijdens de lunch. Kan me ook niet herinneren hoe ik dat toen bij Levi deed. Even mijn meisje spammen
Schildje; beterschap voor je meisje! Kaatje; LIEF! Alessandro; veel plezier vanavond, en ook met je nieuwe auto! Danitjuh; 1,5 kilo! dat is flink! Dan kan hij die extra fles zeker wel gebruiken! Kan het niet gewoon fatsoenlijk winterweer worden, een beetje vorst en een waterig zonnetje :x ik ben de regen echt meer dan zat! (of laat de zomer maar beginnen )
Hier net even in de stad geweest en omdat er uitverkoop is en in 1 winkel alles weg gaat van de winter heb ik nu een andere jas gekocht voor Bart voor maar 7,= oja voor fleur ook een jas voor a.s winter. is mt 86 maar valt groot uit ook maar voor 7,=. Dus ik ben happy met deze koop. Fleur is nog steeds wat ziek maar wel super vrolijk. Drinkt haar flessen niet helemaal leeg maar wel goede plasluiers. Ook nog koorts maar dat schommelt de hele tijd tussen 37,6 en 38,8. Snotverkouden maar dat komt allemaal los nu. Hopelijk is ze na dit weekend een heel stuk beter en van de koorts af.
Jac Is het einde van je borstvoeding inderdaad in zicht? Balen zeg! Lekker zeg, zo'n zwager en schoonzus.... Zijn alle zieke kindjes al wat opgeknapt? Frummel Wat balen he dat je zoveel aankomt omdat er een orgaan niet zo goed werkt in je lichaam. Krijg je medicatie voor je schildklier? Hoe is dat trouwens afgelopen met dat televiesieprogramma waar jullie (misschien) aan mee zouden doen? Wat naar voor je vriendin! Hoe gaat het nu met ze? Ennas Ik zou mijn kind ook niet meegeven aan iemand die ze niet kent hoor! Bovendien kent diegene haar dan ook niet, dus dat zou vast geen leuke dag worden voor beide! Mamatien Romee haar schema ziet er nu ongeveer zo uit: *ontbijt (fles van 150+5 of pap) *slapen van 9.30 tot 10.30 *rond 12.00 een fles *slapen van 13.00 tot 15.00 *fles rond 16.00 (van 150+5) *slapen van 17.00 tot 19.00 *warm eten+yoghurt om 19.30 *20.30 op bed. Dunja Wow wat gaat linsey snel zeg! Romee heeft 1x gerold en daar blijft het nu bij geloof ik... haha! Lutje Balen dat je die baan niet hebt gekregen! T is ook nooit goed voor een werkgever.... Romee krijgt ook nog geen brood hoor. Als ik een stukje in haar mond doe dan zuigt ze er even op en spuugt het dan weer naar buiten, haha! Martje Gefeliciteerd met Senna z'n verjaardag!! Chantal Wat balen van de foto's zeg! Misschien inderdaad maar een goede fotograaf zoeken. Ik hoop voor jullie dat vienna snel weer de goede kan op gaat en snel weer mee naar huis kan. Leuk zeg, baardagamen! Mijn zusje en ex-zwager hadden er ook 2 en een kameleon. Mijn zusje heeft nu de kameleon en mijn ex-zwager de baardagamen. Helaas voor jou eten ze veel levend spul Danitjuh HOI!! Fijn zeg dat Ismail weer thuis is! Kaatje Wat een heerlijke meid heb je ook he!? Zooooo ben weer een beetje bij. Gisteravond terug gekomen van 3 dagen cursus. Het was erg leuk en leerzaam. Maar veel stil gezeten en tussendoor eten. Daardoor verteer je weinig en heb je dus constant het gevoel dat je vol zit, zelfs als je uit bed komt. Gelukkig nu weer lekker thuis bij mijn meiden! Marcel is donderdag nog met Romee naar de huisarts geweest omdat het met Romee nog steeds niet beter ging en ze die nacht bij mijn ouders van 1 tot 5 gehuild heeft. Arm kind (en arme ouders). Dus bij de ha een verwijzing voor de ka gevraagd. Daar kon Marcel 's middags nog terecht! Weer een nieuwe puf meegekregen en de kinderarts belt mij (als het goed is) maandagochtend om te horen hoe het gaat, Erg netjes! Gelukkig hebben beide meiden vannacht weer doorgeslapen dus ik heb nu al weer 3 goede nachten er op zitten.
Vorige keer verkeerd gelezen dus. jammer dat de foto's NIET zo leuk zijn geworden. Dit was toch vanuit die stichting make a memory ? Mocht je nog een fotograaf zoeken, mijn buurman heeft die van ons gemaakt.Doet het gezinsfotograferen nog niet zo lang en ligt daardoor qua prijs een stuk onder andere fotografen.