JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Iemand hier bekend met het RS-virus!

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Schildke, nee sorry ken t niet,hoezo? Heeft fleur het??

Marleen, fijn weer thuis zijn! Zeker netjes vd ka zeg!!

Chantal, balen vd fotos! Wat vonden zij er zelf van? Kan je ze hier plaatsen, ik ben benieuwd!

Kaat, mooie foto:)

Jac, fijn
    Euk partijtje! Wel valen van je zwager en schoonzus zeg!

Lutje, balen van je baan:(

Hebben jullie ook mensen waar je je rot aan ergert als ze adviezen geven?? Ik heb dat boj mn tante, word er gek van! Eerste x Wandelen kwam ik haar tegen krijg ik naar mn hoofd 'oh je moet de kap niet omhoog doen is te warm voor dr(was niet waar)ook al naar mn hoofd gekregen dat fleur nog niet in de kinderstoel mag(zit ze ook niet, maat bepaal ik zelf wel) x op feest gezeik van haar dat fleur moe was (heeft ze niets over te zeggen), nu heeft ze op fb onder een foto gezet: je moet box en ledikant naar beneden doen. Pffffff ikvraag toxh niet om advies! Denk dat ik het tegen haar ga zeggen, maar ik vind t wel lastig want ik weet zeker dat ze het goed bedoelt!

Hebben jullie eigelijk ledikant al naar beneden staan?! (whehe ga toch nadenken over haar advies ;))

3. mamatien

Edit: heb dr berichtje gestuurd, hoop dat ze t goed oppikt en zich niet aangevallen voelt!

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Schildje, ik heb geen ervaring met het rs virus. Weet wel dat het gevaarlijk kan zijn. Misschien even naar de hap?

Mamatien, de box en ledikant staan hier niet naar beneden. Dat doe ik pas als Romee goed kan rollen en/of zit.

5. Sherry

Sherry Niet meer actief

Volgens mij heeft danitjuh ervaring met het rs virus. Ik geloof dat ismail (of was het nou een e ipv een i) het heeft gehad.

Hier staat de box een heel stuk lager en het ledikantje staat op de laagste stand. Zodra ze zit gaat de box ook helemaal naar beneden. Ze is al pogingen aan het doen om te zitten dus vandaar dat het bed al wel naar beneden staat. Stel je voor dat het ze lukt om te zitten en midden in de nacht uit bed knikkert!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier ook nog niet naar beneden hoor.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien, o irritant die adviesen.Herken ze wel van toen bij Levi. Blijkbaar denken ze dat als het je eerste kind is dat je alles voorgekauwt moet krijgen. Goed dat je een berichtje gestuurd hebt

Box en bed staan nog hoog.Gaan pas naar beneden als ze zelf gaat zitten.

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje meis wat is er aan de hand? Wat wil je weten over het rs-virus?

Kaatje wat een leuke vrolijke foto zeg van je meisje!

Marleen weer lekker terug bij je gezinnetje. Hopelijk knapt Romee snel op met haar nieuwe puffer.

Chantal dat is altijd gezellig vrolijke meiden om je heen!

Mamatien ja dat hebben we hier ook wel hoor. Die adviezen gaan bij mij het ene oor in en het andere eruit! En soms zeg ik er wel wat van. Toen het zo warm was lag Ismail alleen in een rompertje. Het was gewoon hartstikke warm. Maar die mensen die kwamen zeiden dat hij alles aan moest hebben ;) Ehhh nee! Punt uit.. En een ander iemand zei: je moet hem zo op de heup houden (afrikastijl) ehhh nee dat mag niet vanwege zijn heupjes. Nou toen had ik het gedaan hoor hahaha

Sherry je had het goed geschreven hoor Ismail :D

Hier ook nog niks naar beneden hoor.

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedenavond,

Allemaal bedankt voor de felicitaties!!

We hebben een leuke dag gehad en Senna is super verwend!
    Het begon alleen niet zo leuk, Senna kwam vanmorgen bij ons in bed en had volgens mij niet door dat hij jarig was, maar hij zei dus dat hij buikpijn had.... We zijn met z'n allen naar beneden gegaan en daar zag ik ook dat hij wat bleekjes was, hij was helemaal enthousiast over de slingers en z'n versierde stoel. Daarna cadeautjes uitpakken, terwijl manlief wat dingen aan het in elkaar zetten is, begint Senna ineens te spugen... Gelukkig knapte hij daarna weer wat op, was al bang dat hij ziek werd en de visite moesten afbellen. Misschien toch wel wat spanning geweest...

Wel grappig, we hadden vanmorgen alleen een paar treintjes aan hem gegeven, was even benieuwd naar zijn reactie. Nou hij was helemaal blij!! Later de rest van z'n cadeautjes gepakt en toen was hij helemaal enthousiast!! Het enige wat hij daarna zei was; Maar mam ik had ook nog een dvd besteld..., we hadden namelijk samen een verlanglijstje gemaakt. Gelukkig kreeg hij later alsnog een dvd van oma.

Nu is hij alweer een paar keer huilend wakker geworden, grote kans dus dat we vannacht met ons drietjes, of viertjes in bed liggen.

De taart was trouwens prachtig, zal zo ff een fotootje spammen.

Chantal; Wat ontzettend jammer dat de foto's niet echt super zijn...

Lutje; Kan me voorstellen dat je je erg rot voelt, hopelijk vind je snel een baan! Knuff

Jac; Wat een gedoe ja met je zwager en szus... Haha, geloof best dat zes kleine meisjes enorm kunnen kakelen!

Anna; Oh wat heerlijk is dat dan zo'n nacht, hier helaas nog maar één keer gebeurd...stond toen idd ook op knappen en ook al lekkage. En genoten van de vis en de visboer :D

Danitjuh; Fijn dat het weer wat beter gaat met Ismail. Jeetje wat is hij een hoop afgevallen, kan hij idd wel wat extra gebruiken.

Schildje; Ach Fleur ziek, beterschap!! Denk je dat ze het rs virus heeft?

Kaatje; Wat een mooi meisje is Elin toch!!

Marleen; Gaat het met de nieuwe puf wel wat beter? Wel sneu voor je ouders en uiteraard ook voor Romee dat ze zoveel heeft gehuild.

Mamatien; Hier ligt Mika nog in de wieg, ook box nog niet naar beneden, zit nog weinig beweging in Mika, dus is op dit moment ook nog niet nodig!

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Dit was de taart...

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nou hier is de dag leuk begonnen!!! Niet dus.:( Vanmorgen had Fleur maar weer 50 cc gedronken en daarna was het huilen dus de hap gebeld. Ik kon om 7:10 al komen dus ik moest nog opschieten ook want toen ik de telefoon weglegde was het al 6:40.
    Haar ene oor is rood van binnen en haar rechter long is scherper te horen dan de linker. Nog net geen longontsteking, ook haar keel is rood dus ook daar last van met drinken.

Nu heb ik een ab kuur gehad voor een week. Ik hoop zo dat ze binnen 1 dag opknapt. Ze moet minimaal 400cc drinken om niet uit tedrogen en dat was ze gelukkig ook niet.
    Ze was dus weer zieker dan dat wij dachten.
    Nu ligt ze weer op bed maar drinken hoop ik over 1,5 uur weer te proberen.

Dus geen rs-virus wat had gekunnen.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Goedemorgen..

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Martje, mooie taart zeg! Voelt Senna zich vandaag wat beter?

Schildje, arme fleur! Hopelijk voelt ze zich snel beter met de kuur.

Goeiemorgen Chantal!

Hier weer uitgeslapen allemaal. Romee werd 8.15 wakker en Jara om 8.30. En vannacht niet wakker geweest van Romee.

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

ik was het vergeten sorry sorry sorry. Maar martje alsnog gefeliciteerd met senna. Fijn dat het zo´n leuke dag toch nog is geworden. voelt hij zich nu al beter?Leuke taart!

schildje beterschap met de kleine fleur. gelukkig is het geen rsvirus. Al is het nou ook dus niet mis wat de kleine fleur heeft. Beterschap.

Mamatien. ppfft ja doodmoe word je van die adviezen. (bij kind nummer vijf zijn ze het wel afgeleerd haha) Slim om het toch even te zeggen. Hopenlijk vat ze het goed op.

Hier gisteren enorm gezondigd. Was tot nu toe 2 kilo afgevallen. Nou gisteren gegourmet met vrienden. dus ben bang dat die 2 kilo er weer aanzitten. nou ja het was wel gezellig. vandaag maar weer een beetje opletten.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Hoop dat vien meemag vandaag. En zo niet,gaik ff naar alexandrium.

Moet ff naar de dierenwinkel en heb kleding nodig.jamelie moet schoenen hebben en een verjaardags-jurk.
    Mn kat heeft wormen..BAH!

16. mamatien

Schildje, achh arma Fleur!!!! Beterschap

Martje rot begin van zn bday, maar gelukkig heeft ie wel een leuke dag gehad!

Jac, heerlijk qourmetten! Komende week maar weer op eten letten dan!

Goedbedoelde adviezen krijg ik met regelmaat, maar op de een of andere manier kan ik er bij mn tante echt niet tegen, normaal gesproken lach ik gewoon om die adviezen, maar bij haar merkte ik aan mezelf dat het echt tussen ons in gaat staan. Ze heeft er super op gereageerd!eerst een berichtje 'oh sorry' en uur later(ze had er denk over nagedachtz)heel lief berichtje dat ze blij was dat ik het gzegd heb, en dat dat nooit haar bedoeling is geweest!

Ik ga ledikant wel naar beneden doen, want ze is zooo extreem beweeglijk. Box laat ik nog wel ff, maar daar heb ik continu zicht op (en ze ligt meestal op de grond te rollen hana)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Prima nacht gehad. Elin kwam 23.00-05.00-06.30.
    Hoorde Levi om 07.30 mammie roepen maar ben weer in slaap gevallen tot 08.45
    Elin vanochtend een broodkorstje gegeven. Sabbelde er een beetje op en gooide hem toen weg. Valt nog niet in de smaak dus.

Martje, ahh Senna spugen op zijn verjaardag. Heeft hij vannacht wel goed geslapen ? Leuke taart !

Schildje, ahh Fleur weer aan het kwakkelen.Hoop dat de AB helpt.

Chantal.he bah wormen.Hoop ook dat Viënna weer naar huis mag !

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    martje, mooie taart!
    schildje, beterschap voor de kleine!
    mamatien, fijn he die adviezen ;) niks van aantrekken.. Fijn dat ze zo gereageerd heeft!
    jac, af en toe mag dat best toch? die 2 kg gaan er wel weer af:)

wat vinden jullie leuker..?
    Product Detail | H&M NL dit jurkje in t roze

Product Detail | H&M NL deze..

of deze .. Aparte jurk van NoNo bestaande uit div | Kixx Online kinderkleding & babykleding

vind zelf de laatste super! maar wel beetje prijzig..moet dan ook nog bolero/blazer/vest op en legging onder..

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje arme Fleur beterschap met haar en ik hoop dat ze snel opknapt! Gelukkig geen rs-virus.

Martje leuke taatrt hoor! En een leuke dag gehad zo te lezen!

Marleen dat zijn leuke nachten! Hoe is het met Romee?

Jac heerlijk gourmetten. Ach ja dan vandaag maar inderdaad een beetje opletten.

Hier: Ismail heeft wat nieuws hahaa.. een bijtring en dat gaat naar zijn mond en dan over het tandvlees heen en weer schrappen. Dan hoor je dus ie ie ie hahahaha.. Net alsof hij zijn tandvlees aan het slijpen is hahaha...

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen!

Toen ik Jim vanmorgen uit bed haalde had hij blijkbaar vannacht alles ondergespuugd. Ik zag het niet toen ik de (donkere) kamer in liep maar stond naast zijn bed ineens aan de vloer vastgeplakt! IIEEEW! Toen trok ik de gordijnen open en zag het resultaat. Gatsie! Dus wasmachine nummer 2 draait al en Jim zijn kamertje en Jim zelf hebben ook al een wasbeurt gehad. 'T zal me dus ook niks verbazen als ik het ook nog vang!

Deel Deze Pagina