JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Net heb ik met moeite 35 cc er in gekregen en dan zit ze nu totaal op 185 cc en ze moet minimaal 400cc drinken vandaag. Dus al wel bijna op de helft. Ik hoop zo dat de kuur snel aanslaat en dat de pijn in haar keel overgaat.:(

Oja wel even leuk om te vertellen :) toen zij zo aan het huilen was vanmorgen zag ik dat zij boven bijna een tand doorheeft. De andere boventand niet degene wat ik dacht haha. Hij is al zo hard gegroeid dat hij misschien vandaag al wat doorkomt. Dus mevrouw heeft nu 3 tanden.

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het RS virus is alleen vast te stellen met bloedonderzoek. Het gevolg van het RS virus kan een oor/longonsteking zijn waardoor uiteindelijk antibiotica de longontsteking moet verhelpen. Het virus moeten ze zelf uit het lichaam werken. Geef haar tussendoor lauw-warm water, want door de AB zal ze ook nog eens diarree krijgen. (had jim ook)

Edit: hier duurde het 4 dagen voordat jim weer beter ging drinken na de start met de AB.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Schildje; Hoefde je geen ORS te geven?

Martje; gister niet geweest, dus bij deze.. Nog van harte met Senna!!!

Chantal; Ik kan die van de h&m niet zien als ik op je link klik. Die onderste is gaaf! Zal zo m'n laptop eens opstarten en ook ff voor je kijken ;) Welke maat heeft ze?

Mamatien; gelukkig is het uitgesproken!

Kaatje; haha Eline geen trek in broodje! Ik ben van de week begonnen met een toetje... Helemaal wild wordt ze ervan :)

Jac; als het maar lekker was toch... ;)

Paso; oei das minder! Sterkte met Jim..

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Maat 122 is denk wel goed. Vind t zoo lastig.
    Manlief wilt dat ik eerst in de winkels kijk.. En als "nood" de laatste bestel.
    Wil (als vien niet naar huis mag) straks ff bij name it kijken in alexandrium.. En bij zara.

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
  6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Vind zelf nog wel meer jurkjes leuk op kleertjes.com :)

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nee want zij zat gisteren als min. aan de 400cc Ook gaven ze aan dat zij zeker geen uitdrogingsverschijnsel had/heeft.

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden! (kan nog net :p)
    Hier veel te vroeg wakker. Emma kwam om 6 uur al. Dus maar bij ons in bed genomen en daar lag ze druk te kletsen. Vriendlief had haar uiteindelijk om 8 uur naar beneden genomen zodat ik nog wat kon slapen. Helaas niet gelukt. Mega spanningshoofdpijn en lag alleen maar te woelen. Nu dus helemaal gaar. Maar... ze was opeens bijna aan het kruipen!! Ze lag op haar speelkleed en opeens zie ik dat beentje onder d'r lijf schuiven en duwt ze zichzelf wat naar voren :D Trots! Vind het niet erg als ze nog even wacht hoor met kruipen. Vind het nog wel lekker dat ze enigszins blijft liggen op de plek waar ik haar neer leg :D :p

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Vien niet naar huis

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemiddag,

Gisteravond is Senna nog heel vaak wakker geweest, uiteindelijk even meegenomen naar beneden en toen begon hij te klagen over pijn in z'n been. Dus Sinaspril gegeven en daarna is hij lekker gaan slapen. Vandaag doen we het lekker rustig aan, hij is nu druk met al z'n nieuwe speelgoed aan het spelen.

Schildje; Ach arm meisje, hopelijk knapt ze snel op! Ze gaat hard zeg met haar tandjes!

Marleen; Ja gaat vandaag goed, wel verkouden...maar verder gaat het goed. Misschien toch spanning geweest.
    Jullie hebben lekker geslapen!

Jac; Geeft niets hoor, alsnog bedankt!! Zondigen mag wel een keer toch, als het maar lekker was!!

Mamatien; Fijn dat je tante het zo goed heeft opgevat.

Kaatje; Broodkorst wil ik binnenkort ook eens proberen.
    Senna is gisteravond wel vier keer huilend wakker geworden, zie mijn verhaal boven. Ga morgen sowieso de ha bellen voor een afspraak om alles even te bespreken

Chantal; Ach lees net dat ze nog niet naar huis mag...jeetje wat balen zeg. Gaat het nog niet goed??

Danitjuh; Zo bedenken ze iedere keer wat nieuws hé, blijkbaar vindt hij het fijn voelen.

Paso; Bah dat is geen fijn begin van de dag! Beterschap!

Ennas; Dankjewel!

Lutje; Emma probeert dus ook al vooruit te komen, knap hoor!!

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Morguh,

Hier een goede nacht gehad. 22:30 - 05:00 - 06:30

@martje
    Nog gefeliciteerd. Wat fijn dat hij zo'n leuke verjaardag heeft gehad! Wat een leuke taart!. Ik heb zeker van me visje en de visboer ;)

@lutje
    Céan krijgt nog geen boterham dan alleen een korstje.

@kaatje
    Leuke foto!

@mamatien
    Het bed staat hier al naar beneden sinds ik ben verhuist. Uit voorzorg
    De onbedoelde adviezen herken ik zeker. Nu reageer ik er niet meer op en denk ik echt van waar bemoei jij je mee.
    Nu krijgen wij gezinsbegeleiding voor de oudste en krijg ik commentaar dat ik Céan op de grond heb liggen zonder een deken onder hem. (kind schuift alle kanten op en schuift van de deken af)

@chantal
    wat vervelend dat Vienna niet naar huis mag!

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

Chantal, wat naar dat ze nog niet naar huis mag :( op alexander zit ook de h en m en bij de We hebben ze ook nog wel eens leuke kinderkleerdjes daar!(voor Jamelie dan..)

Hebben ze gezgd wanneer ze wel naar huis mag??

Lutje, wat goed van Emma!!!
    Fleur is ook druk aan het oefenen met kruipen, maar momenteel doet zij alles glijdend/rollend.. Ze Zat gister plots onder de tafel (zie foto fb) en paar minuten later zat ze zichzelf in de weerspiegeling van de prullenbak te bekijken en half uur later zat ze in de waterbak van de katten te slaan.. Ik moet zeggen.. Is wel erg leuk om te zien hoor, ik lach me rot om haar!:)

Lut, is je hfdpijn al btje minder geworden?

Schildje, bijna op de helft vd verplichte cc! Is ze verder ook erg zielig??heeft ze pijn?

Martje, groeipijn??? Dagje rustig aan is ook niet verkeerd toch!

Hier komen zo 3 studievriendinnen lunchen en eind vd middag ga ik borrelen bij zwanger vriendinnetje, dus gezellige dag!! En straks nog 2 dagen vrij... Heerlijk na de drukke werkweek van vorige week, echt genieten zeg!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal.vind nr 3 het leukst maar zou zelf ook niet zoveel aan een kinderjurkje uitgeven.Daarna kies ik voor nummer 2
    Ahh Viënna niet naar huis :(

Paso,ahh Jim alles onder gespuugd.Heeft hij dan wel zachtjes gedaan dat jullie het niet gehoord hebben

Schildje, hoop ook dat de AB aanslaat. Jeetje alweer drie tanden.Hier nog niets.

Verschil Levi en Elin Merk ik nu vooral heel erg in hun kracht. Levi had vanaf dag 1 heel veel kracht in zijn benen.Wilde constant staan etc. Als ik Elin nu op haar benen wil zetten laat ze zich gewoon lekker op haar kont zakken haha. Die geniet gewoon nog helemaal van het baby zijn

Martje, goed om even de HA te bellen.Kan het geen groeipijn zijn ? Levi klaagt ook wel eens over pijn in zijn benen.Meestal merk ik dat daarna zijn broeken te kort zijn

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mamatien, af en toe is ze zielig en je kunt zien dat ze pijn heeft maar ze blijft best wel vrolijk.

@Kaatje ze gaat zeker snel met de tanden.

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Danutjuh Het gaat wel redelijk met Romee. Ik ben al blij dat ze lekker slaapt 's nachts, al ben ik wel benieuwd hoe lang dat gaat duren...
    Het hoesten is ietsje minder, ze stikt er niet meer zo in gelukkig. Maar echt goed is het nog niet. De puf zou na 10 dagen goed moeten werken, dus over een week kan ik daar pas iets van zeggen.
    Gaat het met Ismail weer wat beter?

Paso he bah, dat is geen leuke manier van wakker worden...

Schildje Fleur ook al 3 tanden!
    Fijn dat je wat voeding er in hebt gekregen al.

Lutje Grappig om te zien he, hoe ze vooruit probeert te komen! Wel knap hoor!

Chantal he bah, Vienna dus nog niet naar huis... Al zicht op wanneer wel?

Mamatien Fijne dag vandaag!

Vanmorgen mijn schoonmoeder+vriend op de koffie gehad. Zijn we weer klaar voor een maand.... ;)

16. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje; Ik denk dat ik het voor een flinke hoestbui heb aangehoord want daar heeft hij nog steeds (eigenlijk al weer) last van. T was al aardig aangekoekt dus al eerder in de nacht gebeurd.

Mamachantal; vervelend dat Vienna niet mee naar huis mag! Krijgt ze nu al medicijnen voor de misselijkheid?
    Hopelijk vind je iets leuks voor Jamelie!

Knappe Emma en Fleur (van mamatien)! Wat gaat die ontwikkeling toch snel bij die kleintjes!

Schildje; heeft fleur nog gedronken? Ze is er wel vroeg bij met haar tandjes!

Lutje; balen van je hoofdpijn. Is ie al wat gezakt?

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Vanmorgen Mika ook een broodkorstje gegeven en hij vond het wel lekker!
    En hij heeft vandaag voor het eerst van z'n rug op z'n buik gerold!!

Anna; Céan doet het steeds beter hé 's nachts!
    Waar bemoeien ze zich mee...ze komen toch voor de oudste??

Mamatien; Ja is denk ik ook groeipijn. Maar hij is de laatste tijd ook steeds moe, dus toch maar even laten nakijken.
    Veel plezier vanmiddag!

Kaatje; Hier zit ook verschil tussen beide, Senna was overal veel vlotter mee!
    Over Senna; zie reactie bij Mamatien...

Marleen; Klinkt niet erg gezellig de visite...of lees ik het verkeerd?

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Martje Goed zeg! Al rollen!
    Tsja mijn schoonouders... Ik ga er niet voor de gezelligheid heen, naar beide niet. Echt verschrikkelijk is het ook niet, maar meer een kwestie van even doorzetten en dan gaat het wel ;)
    Bij mijn ouders hebben we dat helemaal niet, dan zeggen we juist uit onszelf dat we een bakkie bij ze gaan halen.
    Als we naar mijn schoonmoeder/schoonvader gaan dan zeggen we: we MOETEN zeker ook maar weer eens gaan.

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Verder doet Emma nog weinig hoor! Dit was volgens mij een toevalstreffer en had ze zelf niet eens door wat ze deed :) Maar het begin is er ;) Verder rolt ze nauwelijks, maar ligt wel regelmatig op haar zij. Zitten blijft ze al wel redelijk. Ik hoef haar niet meer te ondersteunen als ze op het aankleedkussen zit. Zelf komt ze nog niet omhoog naar zitstand. Ze oefent er wel druk voor!

Hoofdpijn is er nog steeds helaas :( Is ook de spanning hoor en zodra ik weer wat beter in m'n vel zit is het zo weg!

Zojuist weer goed nieuws van een vriendin, ze verwacht in augustus haar eerste kindje!! :D Ik wist dat zij graag kinderen wilde, alleen haar vriend nog niet. En nu lekker aan het scrabble met vriendlief :D Typische zondag dus :D

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Oh van die verplichte bezoekjes, dat is idd niks aan. Gelukkig heb je het eerst weer even gehad!

Lutje; Zitten lukt hier nog helemaal niet, moet hem echt nog ondersteunen anders valt hij zo om.

Grappig, Mika ligt nu weer op het kleed en probeert weer op z'n buik te rollen, maar kost hem heel veel moeite, hij is erbij aan het kreunen... Terwijl ik dit typ is het toch gelukt! Hij heeft de smaak te pakken.

Deel Deze Pagina