@Marleen en Paso ik heb net rond 2 uur haar uit bed gehaald. Ze lag nog te slapen maar als je haar er dan uit haald en gelijk de fles er in doet drinkt ze hem meestal helemaal leeg. Nou goed dat is neit gelukt en ik had er maar 150cc + 5 scheppen in zetten en ze heeft wel 110cc gedronken. Dus wij waren wel heel erg blij dat dit er al weer in zit. Dus ze met nu nog zeker 65 cc drinken en dan zit ze dus aan de 400cc. Wij bieden haar om 6 uur weer 150 aan en dan rond 9 uur ook en dan kan ze even slapen. Ze ziet er heel erg moe uit en wat witjes maar is rustig en beweegd iets meer.
(even tussendoor, vriendlief is na aan het denken over zijn neer te leggen woord ) Schildje, fijn dat ze toch 110 gedronken heeft! Hopelijk voelt ze zich snel weer beter! Martje, dank je wel
Schildje, fijn dat er weer wat in zit! 110 is best netjes toch! Lutje, leuk zeg voor je vriendin! Martje, Romee is nu ook druk aan het oefenen op het kleed. Vorige week heeft ze 1x gerold bij mijn zusje. Leuk om dat oefenen te zien he? Goed dat t m gelukt is!
leuk lutje Hier: ben sago had donderdag ongesteld moeten worden en ben het nog niet..ook nog geen last van mn buik ofzo en heb ook mn ei niet gevoeld wat ik afgelopen 2 maanden wel had. ben al weken met vlagen misselijk,maarja niet zo gek met de stress natuurlijk. jurkje nog steeds niet gevonden word er onderhand wel beetje gek van zeg! denk van de week ff naar de stad kijken hoe mim-pi er in t echt uitziet.. of t niet te druk is.. en dat andere jurkje,met die stippen, is denk te netjes.. pfff wist niet dat ik zo moeilijk was. Jamelie is de hele dag al tegendraads..jeetje zeg,wat had die een dag! overal tegenin gaan,keihard gillen om niks, overal doorheen praatten en alleen maar (negatieve) aandacht vragen..ben blij dat ze op bed ligt. alexandrium niet veel gehaald..mandje voor mn kat,waar die niet in wilt gaan liggen, anti vlooien en wormen spul,nieuwe voerbakjes, 2 pyamas voor jamelie en uhh een shirtje.
Lutje, leuk weer een vriendin zwanger ! Chantal, o jee toch maar even een testje er tegen aan gooien ? wat een verjaardagskleding stress haha. Voor Levi had ik afgelopen jaar gewoon een nieuwe spijkerbroek en overhemd van de Hema. Jaar daarvoor niets nieuws.
hmm ja vorig jaar weet ik eigenlijk niet meer wat ze aanhad.. maar nu wil ik persee een leuke jurk voor dr verjaardag kopen weet eigenlijk ook niet waarom.. misschien omdat ze 4 word en ik dat toch wel speciaal vind..mn man verklaard me ook voor gek hoor. kaatje, denk dat dat geen nut heeft.. ben al paar weken zo misselijk naja moet toch weer is een keer naar de gyn voor mn cyste te laten controleren,dus stel dat t zo is ziet ze dat vast wel
Schildje; fijn dat ze in ieder geval het minimum wel drinkt! Mamachantal; Knuffel! Het zit je ook niet mee. Lutje; wie heeft er gewonnen met scrabble? En proficiat met je vriendin! Nou Jim is duidelijk niet in orde. Daarstraks weer kokhalzen door het hoesten. (melk bleef er gelukkig wel in) Maar ook hij laat weer veel melk staan. Hoe later op de dag hoe minder hij drinkt. Verder is hij reuze vrolijk . En hij heeft ook geen koorts. Verder dan 37.8 komt hij niet. Zo begon het de vorige keer ook....
Schildje; Hopelijk knapt Fleur snel weer op! Marleen; Romee dus ook al druk aan het oefenen. Is idd heel leuk om te zien! Hij heeft nu echt de smaak te pakken, gaat steeds weer op z'n buik liggen en kijkt mij dan echt zo aan van...knap hé Chantal; Dikke knuffel Paso; Hoop dat Jim niet ziek wordt en snel weer wat beter gaat drinken. Hier net de administratie maar even weer geordend. En m'n tas uitgemest, jeetje wat een zooi zat daarin...hij weegt nu een stuk minder haha.
Voor alle zieke kindjes beterschap. Dat jullie snel maar mogen opknappen! Hier niet veel te melden. Heb een nieuwe verslaving op mijn telefoon .... Angry Birds! Niet goed hahahaha
Zucht... Zit te twijfelen if ik mn spiraal er weer uit moet laten halen. Sinds dat ding er in zit, zit ik constant ver beneden het vriespunt wat betreft slaapkamer gymnastiek. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee (vind t maar al te fijn dat ik niet iedere maand enorme krampen heb). Maar hebben er nu weer ruzie door. Vriendlief komt niet aan z'n trekken (haha, flauw) en merk dat ie zich enorm afgewezen voelt. Dan was het vanavond zijn fout, hij las m'n signalen verkeerd en voor ik het kon uitleggen was ie de slaapkamer uit. Maar goed, dat terzijde. Zonder die spiraal en zonder pil besprong ik hem een stuk vaker en ben gewoon heel erg bang dat ie dat plezier wellicht bij een ander gaat zoeken. Helpt ook niet dat veel van z'n collega's knappe vrouwen zijn. Voel me nu gewoon een slechte vriendin. Ik heb nooit zin en als er al iets is kost het mega veel moeite om er ehm klaar genoeg voor te zijn. Alleen is iedere maand enorme krampen ook afschuwelijk en kunnen we absoluut voorlopig geen 2e Emma gebruiken (condooms werden nog wel eens vergeten door de haast). Zit er nu alleen erg mee in m'n maag
Alle zieke kindjes beterschap Lutje, begin ook niet aan de prikpil want dat is het helemaal ver te zoeken Ik slik nou microgynon maar dat is ook niet je van het..
Morning, zo heb t gevoel vakantie te hebbe... Hihi heerlijk! Lutje, oh daar zou ik ook echt mee zitten ja, zeker als je weet dat t door spiraal komt... Is er geen andere anticonceptie waar je wel zin van houdt?? Ik heb t zelf sinds fleur (eigenlijk sinds de zwangerschap)ook hoor, voel me dr dan ook wel rot over... Tegenwoordig lachen we er maar om, waardoor bij mij de zin ook weer stuk terug komtt.. Maar angst hebben dat je mannetje vreemdgaat is niet goed, Als spiraal eruit dan helpt... Zieke kindjes, beterschap! Danithuh haha dat is een reden dat ik nooit aan dat spel ben begonnen, 3verslavingen vind ik al voldoende (wordfeud, fb, zp) Martja haha verrassend he wat er uit een tas kan komen Chantal, kan jij jezelf niet x lichamelijk laten onderzoeken? Het is normaal dat je ongi enzo wegblijft door stress, en het is logisch dat jij stress hebt, maar je gaat er zelf echt aan onderdoor.... Straks is vienna thuis en ben jij op... Dat is ook niet goed! Hihi terwijl ik zp bij lees en type. Kijk ik weer naarfleur ligt zeweer aan de andere kant van de kamer haha! Gister is ze keihard mt dr neus op de grond gevallen toen ik op visite was.. Ze was moe maar toch proberen te kruipen, toen ging t ff mis..(en na 10min bij mij zitten wilde ze weer spelen en ging ze wel door de kamer haha) Wat gaan jullie doen vandaag??
Ja moet wel x naar de dokter.. Heb ook vaak bijna geen kracht in mn handen. Mn moeder had ook reuma al zo jong en weet wel zeker dat ik t heb. Stress.. Opzich valt dat nu mee.. Heb de man met de hamer nog niet echt gezien. Maar ik kan niet zeggen dat t goed met me gaat.ik voel niks meer..
Goedemorgen, Vannacht rond 01.00 uur werd Mika wakker, dus gevoed en toen zijn we samen weer in slaap gevallen tot ongeveer 06.00 uur. Senna net weer naar de basisschool gebracht, hij had geen zin...wilde weer mee naar huis. Pfff...moeilijk is dat, heb echt de neiging om te zeggen, nou kom maar mee dan. HA net gebeld voor Senna en kan morgen om 11.30 uur terecht, ben benieuwd. Denk dat hij ook moet bloedprikken, nu hopen dat dat zonder al te veel problemen gaat. Straks even eten maken voor vanavond, beetje in huis aanrommelen en vanmiddag aan het werk. Lutje; Hier gebruiken we nog niets, maar ook hier is de zin heeeel ver te zoeken. De gebroken nachten spelen hier ook mee, als ik op bed lig wil ik gewoon slapen!! Mamatien; Jeetje knap hoor dat ze al de hele kamer doorkomt! Chantal; Jeetje reuma...en dat al zo jong. Net als mamatien zeg, denk ook heel goed om jezelf!! Knuff
Morge, Hier een goede nacht gehad. Fleur kreeg haar fles om 6 uur en daar dronk ze 110cc van en om half 9 was ze aan het huilen en waarschijnlijk ook honger dus met fles naar boven en daar dronk ze weer 115cc van. Toen is zij heerlijk gaan slapen tot half 4 en toen dronk ze 140cc van de fles dus het gaat langzaam aan goed. Nu ligt ze in de box te kletsen en zonder koorts. Vanmorgen was het 37,5 dat is al beter dan al 4 ochtenden 38,5. Ad is ook ziek thuis. Ook flinke koorts en dan weer koud en warm. Rick en ik zijn alleen wat aan het hoesten dus dat valt nog mee. Ik ga Fleur weer een fles geven ze heeft honger.
*zwaai* Niet geslapen en nu helemaal gebroken. Emma ook zeurderig en de kat doet gezellig mee. Kom dus morgen hier wel weer voorbij waaien
Ik ben voor het eerst weer even aan het werk... Wel weer even wennen!! Gelukkig maar 4u uurtjes en dan pas 20 februari weer haha. Knuffel voor alle zieken! Lutje; hoezo niet geslapen??
Ismail gaat goed. Gister weer goed gegeten en gedronken. Vannacht kwam Ismail om 03.00 voor een fles. En daarna had hij hele verhalen hahaha. En daarna werd hij wakker om 05.30 en was ook klaarwakker gelijk. Manlief was al beneden dus die heeft hem gepakt en zo kon ik nog eventjes blijven liggen. Nu is hij weer bij de gastouder. Vanmiddag gaan manlief en ik naar het stadhuis. Want manlief mag zijn Nederlands paspoort aanvragen. Daarna niks doen en vanavond weer Afrika-cup kijken. Mamatien haha kruipt ze de hele kamer al door! Goed hoor. Lutje ik gebruik ook mycrogynon en ik heb er geen last van. Hier is het ook ver te zoeken hoor. Soms bespringt manlief mij en dan vindt ik het wel oke. Maar probleem hier is. Ismail heeft een neus voor dat soort dingen Martje waarvoor moet Senna naar de huisarts? Schildje beterschap voor je gezin! Fijn dat Fleur weer beter gaat drinken.