JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorrruguh...

Niet zo veel puf om te schrijven, lees wel mee vandaag.

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Schildje; Fijn dat de koorts weg is. Beterschap voor je man!

Lutje; Wat heb je gedaan dan vannacht ;)

Ennas; Succes met werken

Danitjuh; Gelukkig gaat het goed met Ismail, zo 05.30 uur is wel erg vroeg.
    Senna is de laatste tijd steeds moe en wil ook niet buiten spelen, dan heeft hij het direct koud. Ziet witjes, zit gewoon niet lekker in z'n vel. En bij inspanning zweet hij enorm, dat heeft hij al langer, maar wil het toch even na laten kijken. Toen hij klein was is hij onder behandeling geweest van een cardioloog omdat hij een heel klein gaatje in z'n hartje had, ze zeiden toen dat het helemaal was dichtgegroeid, maar met zulke dingen vind ik het toch een beetje eng.

Juud; Hoiii :D

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goede morgen!

Even snel en dan kruip ik weer onder de wol!

Ben zo ziek als een hond :(

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Het gaat goed hier op het forum. Kids ziek en paps en mams worden ook langzaam aan ziek.

Beterschap voor iedereen!!

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @matje
    Ja Céan deed het goed 2 nachten ;) afgelopen nacht was het weer drama!
    Geen idee waar ze zich mee bemoeien. Ik luister er ook niet echt naar hihi

@lutje
    wat leuk voor je vriendin dat ze zwanger is!
    Ik snap dat je minder behoefte hebt aan intiem contact met je man. Het hoort er een beetje bij. (Toen Ivy was geboren gingen me ex en ik ook van actief naar minder actief tot aan sporadisch. Je moet je echt geen slechte vriendin voelen nu hoor!

@chantal
    Dikke knuff!

@zieken
    Beterschap!

@mamatien
    Op de neus vallen ken ik hier ook. Elke dag zo'n beetje hihi.
    Hier staat het huishouden vandaag op nummer 2 (eigen beetje op nummer 1 :p)
    Wat zijn jouw plannen?

@schildje
    Fijn dat het met Fleur iets beter gaat :)

@ennas
    Hoe bevalt het werken?

@danitjuh
    Wat fijn dat hij een nederlands paspoort krijgt!

@juud
    Hoe gaat het aan die kant? Hoe gaat het tussen jou en je man?

@ziek zijn
    Hier nog ver te zoeken en ik hoop deze ronde over te slaan

@ego
    Morgen moeten we (ex en ik) weer naar mediation. Ik zie er ZO tegenop. Het heeft totaal geen nut of enig effect. Zit er voor me lol denk ik soms. Erg vermoeiend hoor.
    Contact is zo stroef en zo slecht en de gemaakte afspraken komt hij niet na. Gewoon niet prettig. Maar een oplossing is er niet.
    Vandaag huishouden doen.

@fulltime bv moeders
    hebben jullie ook veel trek/honger/zin in eten? En eten jullie ook echt meer?

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, geen idee. Ik lag al op tijd in bed, tot vriendlief me kwam storen :) Daarna niet tot nauwelijks meer geslapen. Lag alleen maar te woelen.

Danitjuh, Ik had laatst al aangegeven dat we zulke dingen enigszins in moeten plannen. Als Emma huilt of moppert in de kamer ernaast dan is de zin bij mij gedaan.

Martje, vannacht? Ehm, gewoeld, nagedacht, geprobeerd te slapen, geërgerd aan iedereen die wel gewoon sliep, boodschappenlijstje gemaakt, over het leven nagedacht, spelletje op ipod en vast nog wel wat meer. Maar ben het vergeten :d :p

Alessandro, beterschap!

Anna, toen het ding er nog niet in zat (het spiraal bedoel ik :p :D) besprong ik hem zelf regelmatig. Werd van het minste geringste opgewonden :d Heerlijk! Direct na plaatsing verdween dat als sneeuw voor de zon.

Sexdrive, Ik dacht eerst dat dit bij mij hoorde, het gebrek aan. Had het altijd al. Doordat ik vaak zin maakte voor m'n vriend is het zelfs ontwikkeld tot vaginisme! Ben er paar keer bij seksuologe voor geweest en die constateerde dat het kwam doordat het vanaf het begin al pijnlijk was en ik daardoor steeds minder en minder wist te ontspannen. Met als gevolg zulke gespannen spieren dat een tampon niet eens meer in de buurt kon komen. Door een hele tijd gedwongen geen sex te hebben en het smeren van vele middeltjes werd het beter en ging het wel weer. Zodra m'n spiraal er uit was leek ik wel een heel ander persoon. Het was allemaal geen probleem meer. Na de bevalling hetzelfde tot de spiraal er weer in ging :( Dus ben er nu echt serieus over na aan het denken om 'm er dan maar weer uit te laten halen. Zal het binnenkort maar eens met vriendlief bespreken.

Goed, inmiddels heb ik maar luciferhoutjes erbij gepakt om m'n ogen open te houden. Gelukkig gaat Emma morgen naar so. Kan ik dan ff bijtanken. Vanavond geeft vriendlief haar d'r laatste flesje en duik ik in bed en op tijd naar bed!

7. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Beterschap voor iedereen. Inclusief mezelf... hele kop vol met snot weer, en hoesten joh. Kindjes ook allebei aan het kuchen en snotteren. Er heerst een heel venijnig virusje op het moment.

Vanochtend is Noors oor uitgespoten, ik vreesde met grote vreze dat ze er helemaal van in paniek zou raken ofzo. Maar niets van dat alles.... ze begon te giechelen. Zo grappig. Het kriebelde kennelijk gewoon een beetje en dat vond ze reuze grappig. Stoere griet. Nou maar hopen dat ze ook beter kan horen anders binnenkort toch een gehoortestje.

Lutje, balen van die baan zeg!!! Heb je nog andere dingen in het verschiet liggen?

Hey Anna, heb je een tijdje niet gezien! Alles goed daar? Hier, ach... we hebben therapie en hij geeft goede tips en adviezen, maar het is echt heel erg moeilijk voor ons om ons ingesleten, destructieve patroon te doorbreken. Hoe stom ook, het is wel "vertrouwd" om elkaar de hele tijd af te zeiken, we weten gewoonweg niet meer hoe je aardig tegen elkaar doet, triest he..

Wat me dan op het volgende onderwerp brengt, SEX! Sex? Wat is dat ook al weer??? Ik heb echt maanden helemaal geen zin, eerst door de bavalling en vermoeidheid, toen ook nog door de BV, maar vooral van wege het gezeik in mijn relatie. Mijn vriend heeft wel een hoge sexdrive ondanks alles, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten zolang wij niet leuk met elkaar doen. Ik geloof dat hij zijn verleid-pogingen nu wel heeft opgegeven. Ik vind het lullig om hem steeds af te wijzen, maar vind dat nog altijd beter dan het tegen mijn zin te doen. Vind er echt geen reet meer aan, terwijl ik vroeger best een hitsige tante was. Toch jammer.

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemiddag dames!

Na een weekje skiën zijn we weer terug en meteen druk aan eht werk. Wat lijkt de vakantie meteen ver weg zeg... maar het was erg leuk, mooi weer, goede sneeuw en veel gezelligheid. Dus nu echt aan de lijn, 100 kilo te zwaar... maar wat was de apfelstrudel lekker :D

Lees dat er veel zieken zijn, bij ons is de ziekenboeg aan de beterende hand. Noortje heeft haar eerste echte hoge koorts gehad, drie dagen boven de 39 gr. :$ Goed schrikken dus... bij thuiskomst naar de HAP geweest en zonder hulp is zondag de koorts ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu maar eens bijslapen (we hebben drie nachten op gezeten omdat ze niet anders in slaap wilde vallen dan bij ons in de armen. Voor alle anderen Beterschap!

Ik haak hier gewoon weer in, het teruglezen is me iets te veel.

Anna: hoi! lang niet gezien. Lastig zeg, die ex van jou... succes met de mediation. Pas op met te veel eten bij de bv, ik had ook continu meer honger en bleef er lekker dun bij. Je hebt wel wat meer nodig, het kost je ook energie. maar als je stopt, plak je al die calorieën er zo weer aan. Ben nu dus weer terug bij af. :(

Lutje, komt het libidoloze door jouw spiraal? Ik heb hem ook, daarvoor microgynon 50. Voel me nu wel beter dan met die zware pil, maar ben ook redelijk libidoloos. Heb het bij mij aan mijn chronische slaapgebrek geweten, maar Noor slaapt ook pas sinds een maand echt door. Bij ons zijn de rollen ook aardig omgedraaid, ik was eerst de hitsige en nu manlief... als ik goed geslapen heb, valt het mee, maar maak nogal eens zin...
    Juud, snap wel dat je geen zin hebt als je relatie niet lekker loopt. Ik ben dan ook niet van de goedmaakseks. Bonje en seks gaat hier niet samen...

Heb het druk op het werk, maar heb echt geen puf meer... Nog even, dan een rustig avondje en vroeg naar bed (eens kijken of we wat in kunnen halen van de afgelopen nachten...)

9. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Marlous, inderdaad, goedmaaksex heb ik eigenlijk nooit zo begrepen. Ik heb na een ruzie altijd even tijd nodig om dat een plekje te geven, dan kan het daarna weer gezellig worden, en dan daarna pas weer gezellig in bed.
    Klinkt heerlijk, zo'n wintersportweekje, ik ben voor het laatst in 2008 geweest, daarna was ik vlot zwanger van mijn Noortje, en daarna net bevallen, en toen niets en toen weer zwanger... volgend jaar misschien met z'n 4-en. Hebben jullie Noor meegenomen, zoja, vond ze de sneeuw wat? Of gingen jullie met z'n 2tjes?

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @juud
    Kan me voorstellen dat therapie soms lastig is. Zeker om het toe te passen.
    Herken het erg tussen mijn en me ex... dat het "vertrouwd" is om elkaar af te zeiken etc.
    Hier gaat het niet beter en niet slechter... contact met ex eerder slechter hihi.

@marlous
    100 kilo te zwaar??? lees ik dat nou goed? Kan ik me niet voorstellen :)
    Ik ben hier al uhm... 15 kilo aangekomen sinds ik Céan heb. Als ik stop met bv dan ga ik afvallen goed en verantwoord :)

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Even spammen

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    En om het nog niet af te leren :p

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ben het helemaal met je eens! Eerst alles weer goed voordat we het tussen de lakens ook weer leuk hebben. (en dan dus ook nog eerst uitslapen... :))

We zijn met zijn zessen geweest: mijn souders, Noortje, manlief, Boris onze hond en ik. 's ochtends samen ontbijten, daarna wij de piste op en mijn souders aan de wandel met hond en kleinkind. Lunchen deden we meestal samen en daarna konden wij nog even omhoog en aan het eind van de middag weer met zijn allen richting eten en borrel ;)

Noortje deed het super, lekker slapen in het campingbed, in de MC met skipak :D en gewoon lekker blij rondkijken en lachen de hele dag. Ze had helemaal geen last van de kou en was heel lief. tot ze koorts kreeg dan, maar dat is ook lastig. We hebben het mijn souders aangeboden omdat ze niets willen hebben voor het oppassen en ze dit echt heel leuk vinden. En gelukkig voor herhaling vatbaar, en ook handig tot Noortje op de kleine skietjes naar beneden komt denderen :D

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Nou ja, het voelt als 100... ;)

Wat een lekker ventje! lachebek!

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Anna, mooie spam!! :D

Zal ik dan ook maar even? :p :D

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Lutje, leuke spam! lekkere bolle wangen :D

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marlous, dank je wel! Die wangen zijn dan ook het weinige bolle aan d'r :D Ze is behoorlijk slank om te zien (met gelukkig hier en daar wel wat vetrolletjes). Een boeddha is ze zeker niet :p

18. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Klinkt echt fantastisch!! Ik ken meer meiden die de wintersport zo regelen met souders. Ik moet er zelf niet aan denken om een week met mijn schoonouders in 1 appartement door te moeten brengen, dan heb ik echt geen vakantie ben ik bang (bemoeizuchtige schoonmoeder en heb zowiezo geen klik met ze, ze zijn aardig hoor, maar zoals ze in Utreg zeggen, met aardige mensen kun je de gracht dempen). Of hadden zij hun eigen appartementje ofzo?
    Kan ook niet wachten tot Noor op skietjes kan, nog een jaartje, 4 jaar lijkt mij een goede leeftijd om te starten, Rein is dan anderhalf en vindt dan vast spelen in de sneeuw leuk.

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Met aardige mensen kun je de gracht dempen, whahaha! :D
    Ja, je moet wel een goede klik hebben, anders wordt het heel vervelend... en dan duurt een week lang, haha! We hadden een groot appartement, maar kiezen de volgende keer toch voor een huisje. Ging prima hoor, maar een vorig huis (wintersport 2 jaar geleden) zou toch net praktischer zijn.

Ze skiën al met 3 de berg af, maar met 4 is misschien net beter. Wel een prachtig gezicht hoor, zo'n treintje met van die kleine hummeltjes, helmpje op en skietjes onder, hobbelend, totdat er een stil staat, dan kletteren ze allemaal tegen elkaar aan, haha! Kan niet wachten!

20. mamatien

mamatien Niet meer actief

Leuke fotos!!

Marlous, klinkt als een heerlijke vakantie! Ik heb nog nooit geskied.. Vriendlief wel dus we willen t fleur wel van jongs af aan meegeven, dus ik moet er over paar jaar ook aan..(fleur zal t snel beter kunnen dan dat ik kan haah)

Juud, ook bij jou loopt de relatie dus nog niet zoals je zou willen.. Wel vervelend!! Merken je kids daar wat van!?(of naja noor dan)

Ann, haai, jij ook weer hier,gezellg!hoe is t in je huisje?

Zo net weer potje broccoli,tomaat,pasta en tartaar gemaakt voor in de vriezer.. Ben benieuwd of fleur t lust.. Haar papa lust namelijk geen pasta :-s

Mensen met babycook: ik heb nu de pasta in pannetje gekookt en de rest(vlees, groente) bij elkaar gestoomd... Kan de pasta daar ook bij? Nu is het handige van de babycook weg als ik alsnog pannetje moet gebruiken vind ik...

Ik heb net thee uit een tuitbeker gegeven, maar dat snapt ze toch nog niet.. Ze gaat er op kauwen ipv deinken.. Als ik t vervolgens in een gewonen beker doe grijpt ze er naar en drinkt eruit!(naja drinken...t gaat er voornamelijk overheen haha, maar ze heeft er wel lol in..)
    Hoe doen jullie dat?

Deel Deze Pagina