Middag! Nou ik ben de schotel nu echt meer dan zat...we hebben laatst een brief gehad over glasvezel, en aangezien we al internet en bellen via kpn hebben, heb ik het tv pakket er maar even bovenop gegooid. Eind deze week hoop ik de spulletjes binnen te hebben! Jim blijft hoesten en slecht drinken, maar is er nog vrolijk onder dus dat kijk ik nog even aan. Ik zag een paar knappe koppies voorbij komen! Wintersport; eh tja dat was gepland voor december 2010, alleen was hubbie toen dus ineens uitgeschakeld.... Geen idee of dat ooit nog verstandig is mijn zijn been. (dat zou onze 1e wintersport worden, we moeten het dus allebei nog leren)
hej ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest. hoe gaat het met jullie en de baby's? hoe groot zijn ze al onderhand? mijn zoon was met 6 maanden 7680 g en 66 lang. morgen met andere moeders kletsen en wat drinken, laatst was 2 maanden geleden dus ben benieuwd. ik doe mee aan een fotowedstrijd, en als we winnen komt mijn zoon op de voorkant van een bekende baby tijdschrift hier in zweden. en nu moeten we stemmen verzamelen, zouden jullie op mijn zoon willen stemmen? onder de foto staat RÖSTA dat betekend stemmen. Omslagstävling - Vi Föräldrar - Viforaldrar[/URL]
@mamatien In het huisje gaat het goed. Moet nog wel het een en ander gebeuren. Dat komt ter zijne tijd wel Hoe gaat het daar? Céan krijgt drinken uit een oefenbeker. Een doek eronder voor het opvangen en zo krijgt hij elke keer kleine slokjes. (een flesje pakt hij niet)
Hey. Ik ben kapot ! Hele dag gedroogde bladeren en bagger staan vegen en opscheppen. Ook geen fut meer om te koken dus heel slecht een patatje besteld. Merk dat de gebroken nachten er ook weer even in hakken, niet eens zo zeer qua vermoeidheid maar meer door paniekaanvallen. Morgen kan ik helaas ook niet lang blijven liggen. 09.00 bij de HA met Levi en 09.40 bij het CB met Elin.Wordt dus weer haasten morgenochtend. Sinds zaterdag lijkt de AB bij Levi eindelijk aan te slaan ! ( slikt het al vanaf dinsdag ) merkte het zaterdag eerst met zijn ontlasting, had voor het eerst sinds weken weer eens een keutel ipv diaree. En hij kon later op de dag ook weer rennen zonder zijn puffer nodig te hebben. Paso. hoe gaat het met jim ? Danitjuh, Angry Birds is leuk Lutje, misschien komt dat vriespunt niet door spiraal maar vermoeidheid ? Hier is het helaas ook ijskoud in de slaapkamer. Ferry heeft er gelukkig wel begrip voor. Klinkt idd alsof het door het spiraal kan komen. Anders net als mij de cerazettepil ? Is een pil zonder oestrogen hormoon er in Schattige Emma ! Ennas, lekker eg nu pas weer hoeven werken ! Alessandro, beterschap Anna, ik zou gewoon alles op tafel gooien bij de mediation. Hier wel meer trek maar probeer dat op te vullen met verantwoorde dingen Lieve Cean ! Juud, Stoere meid ! hoop dat het uitspuiten helpt. idd beter niet dan tegen je zin Marlous, welkom terug ! Ahh noortje koorts
Anna wat is een oefenbeker??? Hier gaat t goed!! Kaatje, zo pittige werkdag!! Fijn dat ab aanslaat.. Paso, hoop dat jim vroljk blijft!
Zo, mini moppie ligt al lekker een uur in der bedje. Mama lekker op de bank. Kaatje; was maar 4 uurtjes. 'inwerken'. Dan 20 en 27 februari weer 4 uurtjes en dan 4 maart weer voor het eggie! Kijk er nu al naar uit... *not*
@mamatien Difrax Oefenbeker, nu voor €4.99 - Drogisterij.net Prenatal of etos heeft ze ook en ik geloof kruidvat ook wel Ik vind hem erg handig
Zo maar weer eens wat kleertjes op Markplaats gooien. Ben toe aan wat nieuws haha. Ben der Z8 setjes een beetje zat, ze heeft er zoveel van dat ze elke dag dezelfde kleurtjes aan heeft. Wil weer eens wat anders qua kleuren Dus mochten er nog geïnteresseerde zijn voor wat Z8 setjes in maat 68 (zgan)
Alle zieke mama's en kindjes, van harte beterschap!! Anna; Oh te vroeg gejuicht dus...misschien gaat het komende nacht beter!! Alvast succes voor morgen. Oh wat een schatje is je ventje! En ik heb ook veel meer honger, heb alleen altijd zin aan iets wat we niet in huis hebben. Vanavond om 18.00 uur lasagne gegeten en heb nu alweer zin in wat. Moet ook echt om de zoveel tijd wat eten, anders word ik helemaal duizelig. Heb me een paar weken geleden gewogen en woog toen 5 kilo minder dan voor de zwangerschap. Lutje; Lukt het nog een beetje om je ogen open te houden?? Juud; Wat goed van Noor dat ze zo stoer was! Marlous; Lekker genoten dus! Ach Noortje wel ziek geweest, gelukkig dat het weer goed gaat! Lutje; Ook al zo'n leuke foto! Mamatien; Heb je een tuitbeker met een zachte of harde speen? Kaatje; Pfff...je baan lijkt me ook erg zwaar. Hoop op een goede nacht voor jullie! Fijn dat het beter lijkt te gaan met Levi. Paso; Hoop dat het hoesten snel overgaat! Ennas; Nog even lekker genieten van je vrije tijd komende maand. Hoeveel uur ga je werken? Hier vanmiddag gewerkt, nou ja gewerkt...aanwezig geweest, waren steeds met m'n pc bezig zodat ik ook weer thuis kan werken en als het goed is moet het nu werken!
Ennas, geef je mp link maar door als het er op staat Ik ga de hond uit laten, douchen en mijn bed in.Truste
Grr net wat getypt, staat het hier niet?! Martje; Fulltime... 2 ochtenden van 6u tot 14u 2 middagen van 14u tot 22u 2 nachten van 22u tot 6u En dan 4 dagen vrij. Kaatje; lukt nu niet, doe het morgen wel even
vandaag gesprekkie gehad met een arts die we nooit gezien hebben(invaller) erg handig! (not!) ze is gister met andere medicijnen begonnen, en ze wachten af tot morgen of t effect heeft. zo niet, word de maag-darm-lever arts erbij gehaald.. Opties die er zijn.. - darm verstrengeling (onwaarschijnlijk) - koemelk allergie ( ook onwaarschijnlijk) - ze kan de verrijking niet aan (willen hun niet geloven,zijn wij van overtuigd) - t hoort gewoon bij de hartafwijking - er is iets met t maagje--> afwijking? - t komt door de sonde (maagklepje staat daardoor stukje open natuurlijk) ze heeft de verrijking zowiezo nodig,ze kan niet zonder. dus geen verrijking is geen optie. hoeveel ze nu spuugt,kan ze niet naar huis. is geen doen voor ons. (8x per dag heel veel spugen) Ohja !! Ik ben wel een klein beetje trots op haar! mn moppie, die 3 maanden achter loopt, kan iets wat ze pas met 8 maanden horen te doen een speeltje overpakken. dus van dr linkerhand in dr rechterhand overpakken. haha .. de fysiotherapie zei dat, die zag dat! normaal doen ze bv eerst speen in linkerhand, dan in de mond en dan pakken ze met rechts die speen.
Ennas; Oh fulltime, lijkt me behoorlijk pittig, slaapt Jula de nachten dan ergens anders? Wel lekker dat je daarna vier dagen vrij bent. Chantal; Lastig zeg dat dat gesprek met een vreemde arts was. Hoop zo dat jullie meisje snel opknapt en weer lekker mee mag naar huis. Zo wat goed van haar, daar mag je zeker trots op zijn!!
Martje kan me voorstellen dat je dat eng vindt met Senna. Succes met het bloed prikken! Allessandro beterschap Anna succes morgen! Mooie spam! Marlous welkom terug! Fijn dat het leuk was.
Wat goed van Vienna!! Ik ben centralist in een alarmcentrale! Martje, ja ze slaapt dan bij m'n moeder of zusje. Zal idd wel pittig worden... Blegh!
Yeah morgen weer babyzwemmen!! en mn mdr gaat mee om te kijken hihi, is wel leuk Enas, hoor je zkr wel rare dingen op je werk? Chantal, knap van dr zeg Anna,ok thnx voor de link! Wat is aan die beker handiger dan een normale plastic beker? Zo ik heb trek in chips hihi, denk dat ik het gewoon x doe
Kan niet zeggen dat ik er zin in heb om weer te beginnen... Zou het liefst een andere baan hebben. Zeker ivm de uren. Moet Juul best vaak weg brengen Maarja in deze tijden heb je niet zoveel te willen natuurlijk. Zeker niet als er een hypotheek betaald moet worden en als ik wil blijven leven zoals ik nu doe. Wat dat betreft is het een super baan, verdien hardstikke goed. Zijn weinig banen waarmee ik dit salaris ga verdienen