JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Maar je hebt op zich wel fijne tijden, Ennas!
    Marcel werkt dezelfde tijden, in dezelfde volgorde. Zo is hij veel thuis bij de kids. Beter dan 5 dagen achter elkaar van 8 tot 5!

Beterschap voor alle zieken!

Zo, snel bijgelezen via de telefoon.
    Vandaag aan het werk geweest.
    Ban vanmiddag nog gebeld door de kinderarts. Even wat extra informatie gekregen en over 6 weken op controle komen.
    Kan best zijn dat Romee er volgend jaar weer last van heeft.

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Danitjuh; Weet nog niet of hij moet bloedprikken, maar denk het eigenlijk wel... Maar toch bedankt :D

Ennas; Nu nog even niet aan denken en nog even lekker genieten!

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier niet goed geslapen. Manlief is dan ziek en verkouden dus hij ligt lekker te zagen en te blazen haha. Fleur kwam gisteravond om 9 uur en heb ik haar een fles gegeven want om 6 uur had ze maar 120cc op. Toen rond de 150cc. Ze kwam vannacht om half 4 en toen had ze maar 120cc op. Ik denk dat de 180cc van gistermiddag 2uur even een toevalstreffers was. Maar goed ze drinkt in ieder geval weer meer dan dat ze gedaan heeft.
    Ook kan ik merken dat de ab zijn werk doet. Ze heeft bijna tot geen koorts meer. Ze hoest nog wel maar dta is het slijm wat nu natuulijk los komt. Af en toe een flinke snottebel aan haar neusje.
    Voor de rest wordt ze weer meer vrolijker en speelt weer fijn in de box en kan weer heerlijk blij doen als ze je ziet dan lijkt het net of ze gaat opsteigen vanuit de box. Ze is dan zo met haar armen en benen aan het zwaaien. :D

Zo ga nu aankleden en dadelijk Bart naar school brengen. Ad is dan ziek maar wil Rick lopend naar school brengen. Is misschien wel goed zegt hij zelf. Tot straks!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier voor het eerst sinds maanden weer eens heerlijk geslapen. 23.00-06.15 :D
    Hoorde Elin om 05.30 wakker worden maar na een paar geluidjes viel ze weer in slaap.

Ennas, wat voor werk doe je dat je van die wisselende tijden hebt ? O ja alarmcentrale ! Is dat qua opvang ook een beetje op te vangen ? o ja zie dat ze uit logeren gaat. Zal idd pittig worden van thuis zijn naar fulltime werken en een baby er naast

Chantal, hoop dat deze medicijnen wel aan slaan. Klinkt op zich wel logisch van die zonde omdat het klepje open blijft staan. En een speeltje overpakken.Super !

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Enas, ik vind je uren juist relax!als ze slaapt is het toch niet erg dat jij aan het werk bent!

Marleen, denk dat ik ergens overheen gelezen heb.. Romee volgend jaar weer kans op last??heeft ze allergie of iets?

Schildje, vind dat ze toch al redelijk gedronken heeft! Als ze 4x 120 zou drinken zit ze al bijna op 500cc.. Beterschap voor alle zieken!

Lijkt wel alsof fleur begrepen heeft dat we zo gaan zwemmen.. Zwemmen is van 9.15-9.45, normaal slaapt ze dan... Dus ik had gezegd dat ze vandaag iets eerder miest slapen.. Om7.00u was ze wakker, toen fles en om 7.30ging xe jengelen, dus terug jaar bed.. Ze slaapt nu nog!:) die is zo goed uitgerust voor zwemmen hihi

Van,iddag komt een'vriendje van fleur' spelen, samen met zn mama haha, wel leuk,

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik ben helemaal happy. Ik kan weer een oude spijkerbroek aan.

Ook is ons meisje vandaag een half jaar oud!!:D

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier een beetje verdrietig, net Senna naar school gebracht, maar hij wilde niet, wilde weer mee naar huis.
    De juf proberen hem gerust te stellen en toen ben ik weggegaan, maar hoorde hem nog zo hard huilen....

Vraag me nu af of ik er wel goed aan heb gedaan om toch weg te gaan, maar hij moet het natuurlijk wel leren.
    Voelt alleen alsof ik hem in de steek heb gelaten, geloof dat ik zo nog even bel of het nu goed gaat, of is dat raar??

Kaatje; Lekker zeg zo'n nacht.

Mamatien; Wat fijn dat Fleur al zo goed luistert ;) Veel plezier met zwemmen.

Schildje; Alweer een half jaar, gaat snel...

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *vloek, scheld, tier, doet boos.

Die lamlul is gewoon niet komen opdagen hij heeft zich "verslapen" ik belde hem gewoon wakker!!! scheitjonk muisverdorie! ik ben echt ZO boos. Eerst zit hij op mij te zeuren dat ik klaar moet staan... sta ik verdomme klaar... sms ik hem dat hij er toen al 10 minuten had moeten zijn. Geen reactie dus ik bel hem... met een slaperige stem... met B. je bent te laat.... "ja weet ik".... Je ligt nog in bed!? "uhu"... nou veel plezier met bellen! en ik hang op... sta ik daar met mijn goede gedrag. Céan in de maxicosi en staan we buiten op hem te wachten... want ja ik wil niet nog een keer aan stok krijgen dat ik niet klaar ben!.... GVD....

en dan later ook nog bellen en zeggen "Heb je vandaag nog een mogelijkheid voor een gesprek?" Wat denk hij wel niet dat ik geen planning heb. Moet ik me moeder weer lief aankijken en ze wilt al niet voor B. oppassen. *grmbl*

Einde klaagzang!*

Morguh,
    Céan heeft een slechte nacht gehad. Erg onrustig en wou meer in mijn armen slapen dan in bed.

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @anna wat een lam lul is je ex zeg. En deze afspraak moet je met hem samen doen? Kun je dan niet naar binnen gaan en laten zien dat jij er wel bent en hij niet. Of werkt dat zo niet.

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Anna; Jeetje wat een eikel...kan me voorstellen dat je heel erg boos bent! Knuff

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Martje heb je al gebeld met school?

Anna logisch dat je pissed off bent! Zou ik ook zijn. Knuf!

Kaatje dat is een lekkere nacht zeg!!!

Mamatien zwem ze!

Hier: Ismail gister zijn 1e groene groente gegeven. Andijvie stamppot met rundvlees. En lekker dat hij het vond. Weer een groente wat we aan de lijst kunnen toevoegen :D

Gister niet paspoort kunnen aanvragen van manlief. Hadden een aantal papieren niet. Nu wachten we tot manlief terug is uit Guinee van vakantie. Dan zijn we namelijk 3 jaar onafgebroken in Nederland. En 4 jaar getrouwd en dan moet hij het zo kunnen aanvragen :) Dus wat nou moeilijk doen over papieren hahahaa

12. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Martje, ahhh, natuurlijk kun je gewoon even bellen. Ik vind het goed dat je weg bent gegaan, hij moet het inderdaad leren, ookal druist het tegen je gevoel in om je kindje huilendachter te laten. Maar bellen zou ik zeker doen, al is het alleen al voor je eigen gemoedsrust.

AnnaB, wat een pannenkoek, die ex van je... bah.

Schildje, jeej, je oude spijkerbroek. Lukt mij nog steeds niet helaas.

Kaatje, lekker nachtje, wat kan een mens opknappen van een keertje gewoon 7 uur achter elkaar slapen he!!

Danitjuh, zo kan het dus ook. Leuk hoor, bijna een NL paspoort.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kinderen zijn weer door de APK heen. Levi zijn longen klinken schoon. Antibiotica heeft dus goed geholpen. Elin weegt nu 6730gr en is 64 cm. Klein poppetje. Volgt gewoon lekker haar eigen lijntje onder het gemiddelde

Mamatien, lekker gezwommen ?

Schildje, jeeee weer je oude broeken aan !

Martje, tuurlijk is het niet gek om even te bellen.En denk dat je er wel goed aan gedaan hebt om hem daar te laten. Levi moest zowel bij de psz als het kdv ook de eerste 6x huilen.Vond het zo erg om dan weg te gaan.Maar vaak was het huilen na 5 min. over en ging hij lief spelen.

Anna, o irritant zeg. Zeker omdat je met hem mee zou rijden.Had voor jou sterker gestaan als jij al op het gesprek was en hij gewoon niet kwam opdagen. Nu staat het hem nog niet netjes maar goed.

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames,
    ben er weer!
    alles bijgelezen, maar zo weer vergeten. Zag wel leuke foto's voorbijkomen. En las een boel zieken. Beterschap allemaal!

Anna. Pfft lamzak die ex van je.

Hier nog steeds een hoop stress met sfamilie. Al is het rustig. In mijn koppie niet. oooh wat zal ik die mensen eens graag mijn mening vertellen. Maar ja dat heeft toch geen zin. pffft. word er gewoon moe van.

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Ja dames mijn oude broeken weer. Maar ik moet nog wel 7 kilo en dan kan ik alles weer goed aan en zit het ook wat beter.

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *zwaai!*

Nog steeds erg moe. Slaap wel weer wat beter, maar nog steeds niet super. Weer druk met solliciteren. Toch weer vier uit kunnen sturen! :) Hopelijk zit er nu wat tussen.

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bleg bah beeh....voel me toch een partij beroerd.
    Gisterenavond ineens diarree nog dunner dan water...half uur op de wc, 10 minuten in bed..half uur op de wc, 10 minuten in bed.....Hubbie komt thuis om half 12, rent ook meteen de wc op. Daarna ging hij in bad..ik weer naar de wc. Hubbie in bad gekotst (ja ik weet het gadverdamme maar hij had weinig keus) Allebei naar bed, ik weer na 10 minuten er uit...en dat ging zo door tot een uurtje of 7 vanmorgen. Toen Jim uit bed gehaald....had hij alles onder de poep zitten....ging ik haast over mn nek (anders nooit last van) Hubbie mijn auto gekrabt, ik die kleine man naar mn ouders gebracht en me ziekgemeld. Lang geleden dat ik me zo k*t voelde!

Meiden excuses voor mijn onsmakelijke ego verhaal! :)
    Nu vet hoofdpijn door vocht tekort.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He bah. Buikgriep of allebei wat verkeerd gegeten ? Hopelijk knappen jullie snel op

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Spam :D

Ze kan zo serieus kijken soms :cool: En ik probeer foto's te maken waarbij ze NIET in de lens kijkt. Is werkelijk onmogelijk. Zodra je een camera tevoorschijn haalt heeft ze het door :D

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht een gevalletje noro. En ik denk dat Jim de oorzaak is. Toen ik hem donderdag op het kdv bracht kwam er van meerdere kanten de melding: ze heeft vannacht gespuugd, klaagt over buikpijn dus als ze niet wil eten dan niet opdringen.

Deel Deze Pagina