JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige spam Lutje!!!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, hopelijk ben je er snel weer af

Lutje, lief !

Echt te grappig. Ik was boodschappen doen en Elin sliep. Werd wakker dus Ferry ging haar fruit geven.Hij dacht wel eens te kunnen laten zien dat hij Elin wel schoon kon houden tijdens het eten. Niet dus ! Ze heeft sinds vandaag wat nieuws. Tong uitsteken en spetteren ( en dan natuurlijk het liefst met een hap eten in je mond )

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Ferry gefopt door Elin :D foto?

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Lutje; Lief!!!! :D Hier juist omgekeerd, zodra ik een camera heb stopt ze met lachen haha.

Beterschap voor alle zieken!!

Jac; Rustig aan hoor!! Knuffel!!

Schildje; Gefeliciteerd met je meisje ;)

Paso; Hmm klinkt niet zo fijn! Sterkte ermee...

Juul is vandaag een half jaar! :) Times fly!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    helaas geen foto

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
  7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    haha grappig van Levi. Wat zij nou doet doet Fleur ook al een tijdje en net als haar het liefste met eten in haar mond. :D

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Doet Emma ook :D Het bewijs:

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    leuke fotos lutje !

druk daggie gehad hier.. nu effe rust :)
    dokter geweest voor jamelie en zelf gelijk ff gevraagd of ik getest kon worden op reuma:) dat mocht, dus bloedgeprikt en foto van mn handen gemaakt.
    lang in de stad gelopen,uiteindelijk rokje+shirtje+vestje+legging bij c&a gehaald.
    ook op jacht geweest voor zwempakje,nergens te vinden:( dan maar online bestellen.
    ook nieuwe schoenen gehaald voor jamelie :) dus die is weer blij..en ik ook;)

vien krijgt een darmonderzoek :)

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
  11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel leuk dat setje! Ahh Viënna een darmonderzoek.Krijgt ze wel een roesje?

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Geen idee..hoop t wel..

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Heb school rond 10.00 uur maar gebeld, zat echt niet lekker thuis.
    Hij heeft eerst een poos onder de tafels gezeten (doet hij wel vaker als hij boos is), daarna bij juf op schoot en daarna ging het hartstikke goed.
    Maar jeetje wat vond ik het ontzettend moeilijk om hem daar zo achter te laten, zie nu al op tegen morgenvroeg....

Vanmiddag met Senna naar de ha geweest.
    HA vermoed dat de vermoeidheid en het zweten komt door gebrek aan koolhydraten, doordat hij bijna geen grammetje vet heeft, heeft hij dus ook geen reserves.
    Dus gaan hem nu wat vaker een tussendoortje geven om z'n bloedsuikerspiegel op peil te houden en kijken of het dan beter gaat. Hart, longen e.d. klonken allemaal goed.
    Mocht ook wel bloed laten prikken, maar hij verwachte dat daar niks uit zou komen en omdat het ook nogal vervelend is wilde hij hem dat eigenlijk niet "aandoen", proberen nu eerst of dit de oplossing is.

Danitjuh; Fijn dat Ismail heeft genoten van z'n stamppotje!

Kaatje; Gelukkig dat Levi z'n longen schoon zijn! Lekker toch dat Elin zo'n klein poppetje is!
    Ja zo moeilijk om hem achter te laten...voelde echt alsof ik hem in de steek liet.
    Haha...dus het is Ferry ook niet gelukt, hier ging Mika laatst bellen blazen met z'n mond vol...

Jac; Lastig zeg dat gedoe met je sfamilie... knuff

Paso; Beterschap

Lutje; Wat een schatje! Die laatste foto is ook leuk!

Chantal; Leuk setje voor Jamelie!!

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sorry dames..

Ismail is weer niet lekker. Ik weet het het wordt een beetje eentonig he. alleen maar dat geklaag...

Hij heeft 38graden dat was om 16.30 loopt weer op zijn oortje te bonken en soms ook met zijn hoofd te heen en weren. Morgenmiddag weer naar de huisarts toe..

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Heerlijk zeg, zo'n nacht slaap! Op naar de volgende! ;)
    Fijn dat beide kids door de apk zijn!!

Mamatien Romee is al sinds half december aan het hoesten, roggelen en piepen. Ze heeft begin deze maand een ab kuur gehad en nu dus al aan de 3e puf.
    De ka zegt dat het komt door een virusje. Sommige kinderen zijn daar dus gevoelig voor. Komt vaak het meest voor in de wintermaanden. Dus hopelijk is ze er straks vanaf als de lente (goed) begint en krijgt ze er volgende winter geen last meer van. (maar die kans zit er dus wel in...)

Martje He vervelend dat Senna moest huilen!
    Misschien kun je met juf afspreken dat je na een half uurtje belt? Dan weet jij hoe het met hem gaat! (meestal zijn de eerste 5 minuutjes nog lastig, daarna is het vaak over ;))
    Als je hem nu thuis zou laten dan heeft ie gekregen wat hij wou...
    Even doorzetten dus, wel moeilijk he?

Anna Wat een rare vent zeg...

Danitjuh Dat is wel een feestje waard lijkt me, een nederlands paspoort!
    Beterschap voor Ismail! Het zit hem niet mee he?

Lutje Mooie spam!!

Vandaag een rustig en toch vol dagje.
    Vanmorgen even met de meiden naar het tuincentrum hier in de buurt geweest. Even weer wat mooie amarillissen gekocht en bauwe en witte druifjes. Ik ben klaar voor de lente :D
    Vanmiddag Jara naar de peuter, Marcel en ik met Romee de stad in. Daarna Marcel naar de ha gebracht (heeft last van zijn schouder), Jara van de peuter gehaald, Marcel weer opgehaald en daarna met z'n 4en boodschappen gedaan.

Morgen weer een ochtendje werken. Mijn laatste vrije woensdagmiddag (van mijn opgebouwde vrije uren voor na de zwangerschap) gaat al goed beginnen met een bezoek aan de tandarts..... Bah, schijt nu al 7 kleuren aangezien ik weet wat er komen gaat: 2 ieniemienie gaatjes die hij toch wel even wil vullen. :(
    Wel MET verdoving gelukkig.

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @chantal
    Wat goed van vienna dat ze dat al kan met een speeltje.

@mamatien
    Ik vind de beker wel handig. Ik kan precies zien hoeveel hij binnenkrijgt. Maar goed meningen verschillen :)

@schildje
    wat fijn dat je, je oude spijkerbroek weer aan kan!

@zieken
    Hierbij geef ik jullie een denkbeeldig kopje soep!

@foto's
    Leuk!!!

@ego
    Morguh,
    Thanks voor de reacties (steun) van gisteren.
    Weer een heerlijk conflict gehad met hem! Hij wou dan wel vandaag komen om wat met de kinderen te doen. Ik heb gezinsbegeleiding en om 4 uur 20 minuten gesprek op school van Ticho. Hij wou wel komen maar dan moet ik Céan om 3 uur naar mijn moeder brengen en hem na het gesprek weer ophalen. Dus heb hem maar gezegd tot vrijdag. Ik vertelde het aan mijn moeder en die werd echt ZO laaiend!! Boos is nog zacht uitgedrukt! En nu is er een nieuw gesprek over pas 3 weken! 3 weken me aan de afspraken houden terwijl ik dat niet wil.

Maar goed vandaag weer verder met het huishouden :) Céan heeft weer een beroerde nacht gehad. Veel wakker geweest en erg onrustig. Hij slaapt het liefste op zijn buik met zijn gezicht op de matras. Dus ik moet extra bij hem kijken om hem iets anders neer te leggen.

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Owjah gelijk even een vraagje....
    Mijn nichtje uit Indonesië is in verwachting van een meisje. Nu heeft ze het niet breed (nog zacht uitgedrukt).... als iemand misschien meiden kleertjes over heeft of weg doet... zou die persoon dan zo lief willen zijn om het te doneren? :) hihi (lekker brutaal weet ik sorry)

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    #738 jac, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    morge dames,

pffft hier gisteren goed geschrokken. onze moter is plotsklap uitgevallen. Je kan je wel voorstellen wat er dan gebeurt.JE kan helemaal niks doen. Het gebeurde boven een stuw. Nu denk ik niet dat we er overheen gegaan waren met het schip. Maar goed was het zeker ook niet geweest. Gelukkig heeft een buurman ons op zij gepakt en ons tegen de kant gelegd. Maar de schrik zit er goed in.

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb niet echt wat.. Zeker niet voor meisjes. Staat er op marktplaats niets 'gratis af te halen'? Of voor een prikkie?

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier ging het naar school brengen vanmorgen goed. Ben dit keer niet meegegaan de klas in, maar gewoon buiten hem een kus gegeven, volgens mij werkt dat beter.

Danitjuh; Hoe gaat het nu met Ismail?? En dat is geen geklaag hoor!

Marleen; Nee laat hem ook niet thuis, dan krijgt hij z'n zin en hij moet het toch leren.
    Succes vanmiddag bij de tandarts!

Anna; Begrijp ik het nou goed dat je Céan weg moest brengen omdat hij wilde komen???

Jac; Jeetje dat is schrikken..., moet de motor nu eerst gerepareerd worden??

Deel Deze Pagina