Anna, Ja dat was dus mn vraag over die beker, wat het verschil precies is met een ' normale' beker en wat er handig aan is?? sorry ik heb geen kleertjes, al mn kleertje die ik gratis weg doe leg ik altijd op mn werk neer voor clientjes (en dat heb ik pas dus nog gedaan..) De rest van mn kleertjes bewaar ik voor beebj 2 hihi. Jac. oh schrikken zeg! Wat kan je dan doen als het nog een keer gebeurt?? Martje, fijn dat het nu goed ging zeg! Kan me voorstellen dat het lastig is als je kind zo gaat huilen.. Kaat, en weer goede nacht? Fijn dat longen schoon zijn!! Elin is ukkie he Fleur mag morgen weer naar t bureau, ben benieuwd! Danitjuh: he bah, weer ziek Beterschap! Chantal, leuk setje voor Jamelie!! Marleen, ohh vandaar. Ik dacht omdat je zei dat het volgend jaar terug komt dat het iets van allergie was haha! Nou hopelijk is ze er nu gewoon vanaf! Nou hier gister heerlijk gezwommen! Heb klein filmpje op FB staan. Ze vond het weer zo leuk Gister was een vriendin met haar zoon bij me. Hij is via 'ivf gemaakt'. Haar zoont is nu 7 maanden en ze hebben volgende week weer afspraak in het ziekenhuis om te praten over een tweede, wat de mogelijkheden zijn en hoelang zoiets kan gaan duren... Moet heel eerlijk zeggen.. Gaat bij mij ook steeds meer kriebelen voor een 2e...(maar doe het nog niet hoor, verstand wint het nog van gevoel hihi) hebben meer hier last van?? Fleur heeft gister voor het eerst bietjes met gehaktbal op (naja... bietjes, aardappel en stukje tartaar gepureerd door elkaar ) Nou ze vond het echt heerlijk!! Vanavond sperziebonen, kip en rijst prutje.. Ben benieuwd! Ik ben nu weer aan het werk...
AnnaB sorry, ik heb hier niks voor je nichtje. martje. ha fijn gelukkig is het vanochtend beter gegaan. Misschien is buiten blijven idd de truc. mamatien. hihi last van kriebels voor een zesde?? hmmmm euuuuhhh NEEEEEE!!!!! haha. maar bij de eerste had ik het wel hoor. Was na 4 maanden al weer zwanger hihi. Ik vond/vind het ideaal de kinderen kort achter elkaar. al kan ik me de bezwaren van anderen wel voorstellen. martje en mamatien. Nee de moter hoeft niet gerepareerd te worden. Je zult het niet geloven. maar een of andere beveiliging. (ingewikkeld verhaal) is kapot. En omdat die kapot gegaan is, vliegt weer een andere beveiliging erin die de moter stopt. Nu hebben we dus de eerste beveiliging eruit gegooit, en doet de moter het dus weer gewoon. Lekker he zo'n beveiling. door zoiets gebeuren dus de grootste ongelukken, en je kan er zelf niks aan doen. dus als het goed is gebeurt dit nu niet weer.
Mamatien; Hier houden we het waarschijnlijk bij twee, maar ik denk dat de kriebels bij mij nooit weer overgaan... Jac; Fijn dat de motor niet kapot is, had waarschijnlijk een hoop geld gekost.
Mamatien wij hebben nu 3 prachtige kinderen en nr3. was al een kadootje voor ons en ik denk dat ik net als Martje de kriebels altijd zal houden. Gezien hoe mijn zwangerschappen waren zou ik zo nog wel 2 kids erbij willen hebben maar nee dit vind ik een mooi aantal. Hier gaat het steeds beter met Fleur. Gisteravond kwam ze om half 10 alweer maar toen heeft ze 180cc gedronken. Geslapen t/m 4:15 en toen 170cc erin. Heerlijk was dat om te zien die aantallen! Net om 10 uur 150cc er in en daarna de ab. Dus langzaamaan gaat het beter hier. Wel heeft mevrouw nu iets nieuws ontdekt. Ze heeft nu dus 2 tanden onder en 1 tand boven en ze gaat nu heerlijk tandenknarsen!!! Bah wat is dat een rotgehoor zeg haha!!
@martje Ja als ik naar dat gesprek ga op school van Ticho moet ik Céan naar mijn moeder brengen want hij wilt er niet op passen. @mamatien Het is een kleine beker waar weinig drinken in kan. Er zit een opening voor bij de neus. Er is dus meer ruimte. Ik vind hem persoonlijk erg handig. @schildje wat fijn dat het met fleur beter gaat!
mamatien, ik had na de geboorte van sam (en thom) al snel weer kriebels, maar wilde ook mijn lijf goed te tijd geven om te ontzwangeren. Toen ze rond 9-10 maanden waren, zijn we er weer voor gegaan. Tussen 1 en 2 zit nu 22 maanden en tussen 2 en 3 zit bijna 25 maanden.
Ja leuk hoor, zo kort op elkaar allemaal! Ik wil sowieso wachten totdat Fleur minimaal 1 jaar is, ivm keizersnede. Daarnaast wil ik eigenlijk ook dat ze kan lopen.. Maarja, over fleur hebben we ook 1 jaar gedaan, dus dat kan nu zomaar weer zo zijn natuurlijk... Maar daarnaast zit ik vooral met een praktisch probleem.. Mijn app staat te koop, maar zolang deze niet verkocht is, heb ik dus geen extra kamer. Zou betekenen dat beeb 2 eerst bij ons op de kamer zou moeten slapen/op de gang moet slapen (Terwijl Fleur maar 1 week op mijn kamer heeft geslapen omdat ik het maar irritant vond hihi) en daarna bij Fleur op de kamer (als het dan nog steeds niet verkocht is... ) Weet niet of ik dit wel prettig vind... Zijn er hier meiden met 2 kids op de kamer van jongs af aan? Hoe ging/gaat dat?
Hallo meiden, Even een teken van leven, vanaf mijn werk. Hier weer een hoop ellende gehad met Nila. Ze was weer ontzettend ziek, had weer een longontsteking en enorm benauwdheid. Ik geloof dat ik bijna 1,5 week iedere dag bij de ha heb gezeten. Och het was toch zo zielig. Gelukkig gaat het nu wat beter, de longen zijn schoon, maar de pufjes zijn nog wel nodig. Onze ha is erg aardig en geinterresseerd, maar ik vind haar een beetje laks. Volgende week donderdag moeten we weer naar de ka, dan kaart ik gelijk de longontstekingen en de benauwdheid aan. Misschien dat die vindt dat er een onderzoek moet plaats vinden. Verder gaat het wel goed hier. Wij zijn het afgelopen weekend 1 nachtje samen weg geweest, en dat was heeeeeeeerlijk. We hadden het echt nodig. Aankomend weekend gaan we met de hele familie voor mijn moeders verjaardag naar het Vennebos, dus weer een leuk weekend voor de boeg. Ik ga eens kijken of ik wat bij kan lezen.......
Hier blijft het waarschijnlijk ook bij 2. Kriebels zullen altijd blijven denk ik. Maar t is druk zat zo. Financieel is het niet handig. Praktisch ook niet. Misschien over paar jaar..als vien alle operaties heeft gehad en we weten hoeveel zorg ze nodig heeft.. Zometeen komt mn tante die ik al jaren niet gezien heb
Martje, senna vindt het dus moeilijk om naar school te gaan? Het is natuurlijk ook wel een enorme omschakeling, slim om dan op die manier afscheid te nemen. Mamatien, nee hier geen kriebels op het moment.......had het wel verwacht, maar ik denk dat het komt omdat de afgelopen tijd erg zwaar is geweest met Nila. Balen een praktisch probleem, hier slapen de kids apart, dus geen ervaring mee. Hoelang staat je appartement al te koop? Jac, jeetje wat een gedoe met de motor. Gelukkig kunnen jullie nu wel verder. Hoe is het met de kids? Schildje, fleur flink ziek geweest dus? Ai dat tandenknarsen, bah daar krijg ik altijd kippenvel van. MamaChantal, sterkte vandaag met het darmonderzoek. Ik zag trouwens prachtige foto's van Vienna voorbij komen op fb, wat is het een schatje zeg! Kaatje, heerlijk dat Elin een fijn poppetje is. Fijn dat de kids weer goed gekeurd zijn. Danitjuh, hoe was het bij de ha? Ongelofelijk zeg, je mannetje alweer ziek, arm kind. Marleen, heel veel succes bij de tandarts! Ik vind dat ook altijd dood eng. En vanaf volgende week dus weer 3 volle dagen werken. Zie je er tegenop? Anna, jeetje wat een gedoe weer met je ex. Balen van de rommelige nacht. Nila slaapt ook het liefste op haar buik.
Paso, beterschap meid, dat klinkt echt als flink beroerd. Verschrikkelijk die virussen. Jac, grrrrrrrr schoonfamilie! Kun je het niet van je afschrijven? Lutje, aaaaah schattige foto's! Nu al een modelletje dus. Kaatje, hihi geweldig dat Elin Ferry voor de gek heeft gehouden. Nila doet dat ook. Maar kan ook heel hard zo'n geluid maken met haar lippen als ze boos is. Ennas, nog gefeliciteerd met de halve verjaardag!
MNM slim om het toch aan te kaarten bij de ka. Vind het nogal veel namelijk wat ze de laatste tijd allemaal heeft gehad. En aangezien je dan toch al niet zo'n lekker gevoel heb bij je eigen ha. Lijkt het mij geen verkeerd idee. Hopenlijk weten hun raad. Met de kids gaat het super! Gaat echt lekker hier. Mag helemaal niet klagen sorry, en ja schoonfamilie. Ik weet het niet meer wat ik ervan denken moet. Is gewoon jammer dat je zakelijk met hun van doen heb, want anders was het voor mij allang klaar geweest. En had ik ze niet meer hoeven zien. Maar ook dat is niet mijn keus. Dat is iets van mijn manneke. Zal mijn gal wel een keer gaan spugen. en dan maar zien wat er gaat gebeuren hihi. mamatien, Hier slapen de kids samen. Gaat goed. Als de kleine al eens wakker werd, dan draaiden de groteren zich om en sliepen verder. (of tenminste dat probeerden ze hihi) tenminste dit was nummer vier zo. Onze kleine vent ligt nog steeds bij ons op de kamer. mamachantal leuk. veel plezier!
Precies Jac, en Nila heeft het normaal al zwaar zonder de benauwdheid en het ziek zijn, en dan wordt het hierdoor alleen maar erger. De kwaadheid, niet slapen, spugen en huilbuien waren door het ziek zijn flink verergerd. Dat lijkt me erg irritant en frustrerend dat je dan wel zakelijk aan ze verbonden bent. Helaas kun je je schoonfamilie niet kiezen. Lekker dat jullie mannetje nog bij jullie slaapt. Wordt hij 's nachts nog wel eens wakker?
Danitjuh; Ah arme Ismail weer niet lekker Beterschap! Marleen; Hopelijk viel het mee bij de tandarts! Anna; Mannen.... Join the club Jac; Wow, lijkt me zeker schrikken! Gelukkig alles goed afgelopen! Martje; Gelukkig ging het beter vandaag! Was ie blij dat je 'm weer op kwam halen? Mamatien; Heb je filmpje gezien, wat lief! Echt een waterratje Kriebels voor een 2e... Nee! Al zou ik nog best wel zwanger willen zijn haha. Haha fleur aan de 3* gerechten Schildje; Fleur wat beter, gelukkig!!! MNM; Ach kleine Nila weer niet lekker Idd maar gewoon aan de KA voorleggen, je weet het nooit! Ze heeft nu al zovaak longontsteking gehad... Veel plezier met het weekendje weg! Heerlijk! Ah lekker genoten met z'n 2e, lekker voor jullie! Chantal; En was het gezellig met je tante?? Hier een blije luie baby Mevrouw kwam vanmorgen om 09.30 der bedje uit. (Wel om 0715 een fles gehad) Morgen naar het Cb, ben benieuwd Eten gaat nu ook lekker! Smorgens heel potje fruit en savonds half potje groente en een danoontje! Ze heeft eindelijk door hoe ze goed moet happen van een lepel. En nu gaat dat mondje dus ook constant open haha.
Hey ! Elin kwam vannacht om 04.00 voor het eerst. Lag ook binnen een kwartier weer in bed.Korte voeding dus. Toen moest ik haar om 07.00 wakker maken. Anna, sorry heb net Elin haar te kleine kleertjes aan pleegzorg gegeven Jac. jeetje dat is schrikken ! Gelukkig was de buurman in de buurt kriebels voor een volgende Hier helemaal niet. Denk omdat we een behoorlijk pad hebben bewandeld en nu echt klaar en dankbaar zijn met deze twee gezonde schatjes MNM, wat zielig voor Nila, zou idd ook aankaarten of er geen verder onderzoek nodig is Au ! Elin zet steeds mijn tepel klem tussen haar kaken
JOEHOE Fleur heeft haar hele fles weer op vanavond. Toen ze begon te drinken hoorde ik al dat ze snel dronk alsof haar leven er vanaf hing. En ja hoor helemaal opgedronken. Ze moest er zelf om lachen toen ik dit tegen haar zei dat mama zo blij is daarmee. Daar na met een spuitje de ab en dat vond ze wat minder haha. Nu eens zien wanneer ze komt.
Goedenavond, Ging vanmorgen gelukkig goed op school, hij was vandaag het "hulpje" van juf, dat was natuurlijk geweldig. Vanmiddag hebben we samen cakejes gebakken. Mika heeft vanavond voor het eerst groente gehad, bij de 1e hap keek hij een beetje raar, maar daarna had hij de smaak te pakken. Reageren jullie kindjes ook zo op elkaar? Zodra Senna in de buurt van Mika komt, begint Mika direct te lachen en hoe gekker Senna doet des te harder gilt Mika van plezier!! Anna; Dus je moet zijn eigen kind wegbrengen omdat hij niet wil oppassen.... Mamatien; Lastig hé wanneer je eventueel weer voor een tweede zou willen gaan, voor hetzelfde geld ben je dit keer binnen een maand zwanger. Hier trouwens allebei hun eigen kamer. MNM; Jeetje meid, jullie belanden ook van het één in het ander. Goed dat je even navraag doet bij de KA. Fijn dat jullie hebben genoten van jullie nachtje weg! Ja Senna moet heel erg wennen op school, zijn natuurlijk meer regeltjes dan op de psz en hij vindt het vrij lang duren, maar komt vast goed. Ennas; Hij was heel blij, komt eraan rennen alsof hij me weken niet heeft gezien en roept dan heel hard mammie... Heerlijk zeg dat Jula zo heeft uitgeslapen! Kaatje; Au dat doet zeer, deed Mika een paar weken terug ook vaak. Schildje; Super dat Fleur haar fles leeg heeft gedronken! Danitjuh; Hoe gaat het met Ismail?