Fijn dat het nu beter ging op school ! Ahh Mika aan de groente Levi en Elin reageren ook heel erg op elkaar. Hebben echt de grootste lol samen.
hey dames Mamatien: hier ook beide eigen kamer, sorry geen ervaring. was laatst geloof ik wel een topic hierover.. Mnm: goed dat je naar de ka gaat ermee! Ennas: lekker uitslapertje kaatje: Pijnlijk!
hier reageren de kids ook goed op elkaar,ondanks ze elkaar weinig zien. vien volgt jamelie goed en houd haar goed in de gaten, grote glimlach op en jamelie ook hoor, die komt kamer binnen en gaat gelijk boven dr bed hangen om dr aan t lachen te krijgen. Geen gesprek gehad, verplaatst naar morgen. half 4 pas ! wat een rot tijd
Ennas; Ja lief hé!! Chantal; Leuk is dat hé dat ze elkaar zo in de gaten houden! Balen dat het gesprek verplaatst is, idd een rottijd.
Mamatien, Sam en Tom slapen al vanaf dat thom 1 week oud is op een kamer. Nu nog steeds en mees alleen. Gaat hartstike goed en ze slapen zelfs beter dan alleen.
Hier slapen alle kids op een eigen kamer. Gezien ons huis groot genoeg is om dit te doen hebben wij zelfs nog een logeerkamer over. Hier wonen wij trouwens. Het staat te koop maar zijn te beroerd om het bord uit de tuin te laten halen en het bord eet geen brood. Bekijk de gegevens van Boterdijk 34 - 6916BX - Tolkamer De grote slaapkamer is nu in tweeën gedeeld en de kamer met de oranje schouw is nu onze slaapkamer geworden. Dus wij hebben nu 5 slaapkamers. Er is nog steeds 1 huis wat wij mooi vinden en zouden willen kopen en dat huis heeft net zoveel als wij nu hebben op 4 verdiepingen maar dat heeft dat huis op 2 verdiepingen en is vrijstaand goed wel 1 meter tussen de buren maar toch. 2 woonkamers waarvan wij dan van 1 een grote leefkeuken willen maken en de andere gewoon woonkamer laten. Boven 6 slaapkamers maar omdat er geen badkamer is wordt 1 kamer een badkamer. Goed houden wij net zoveel kamers over als wij nu hebben. Ook nog ee gedeelte onderkelderd en van de keuken nu kunnen wij een hobby kamer maken en die grenst aan de woonkamer. Maar als er niemand ons huis wil kopen moeten wij toch wachten en hopen dat het andere huis dan nog te koop is.
Schildje wat een groot huis!!als je bij mij in tndorp had gewoond had je daar makkelijk 4ton voor kunnen vragen! Mnm ons app staat pas sinds dec te koop, maar er staan best veel app hier te koop... app onder ons bijv al 3jaar! Vandaar dat ik weinig hoop heb.... 2e.. Ach we wachten sowieso nog ff hoor, en tegen die tijd zien we wel hoe snel t zwanger worden gaat en of t dan al verkocht is.. Straks naa cb, ben benieuwd!!!
morge dames, schildje. mooi huis hebben jullie zeg. bijna zonde om weg te gaan. Al klinkt dat andere huis wat jullie op het oog hebben ook erg mooi. mamatien.succes bij het CB. zoonlief heeft tegenwoordig het goede ritme weer te pakken. IS al een week 8.00 dat meneer wakker word. Hmm hier kan ik wel aan wennen haha.
Goedemorgen! Schildje; wow dat is echt een groot huis! Mijn appertement staat al bijna een jaar te koop, schiet ook niet op. Hier op de rij staan er wel 10 te koop denk ik! WARNARS MAKELAARDIJ Dat is mijne. Ziet er nu trouwens wel ietsje anders uit Jac; lekker geslapen dus! Erg prettig haha Hier weer een uitslaapbaby. Om 830 een fles en toen weer naar bed tot 0930. Net een fruitje op en dan zal ze zo wel weer moe zijn haha. Vanmiddag ook naar het CB.
Soo ennas ook zo goedkoop! Volgens mij moet ik naar andere kant van t land verhuizen.... :-s die van mij is 248.000 en 72 m2 :-s gewoon kleiner dan jouwe en ruim ton duurder :-s Ik zie trouwens nu pas dat je nickname je echte naam andersom is hahaha Fleur weer door de apk heen! ze volgt mooi de onderste lijn... 65 cm en 6875 gram!
@ennas ons huis staat in maart 2 jaar tekoop. Van jouw is ook een leuk appartement zeg! Ik hoef gelukkig pas met 7,5 mnd weer. De schatting nu qua gewicht is tussen 8,5 en 9 kilo. Een lekkere boeda dus!!
Jac ai, dat lijkt me inderdaad goed schrikken! Is het ondertussen weer gemaakt zodat jullie weer verder kunnen? Lees net dat er gelukkig niks gerepareerd hoeft te worden. Gelukkig! Mamatien Kriebels.... ik denk dat ik die altijd wat zal blijven houden ben ik bang.... Marcel is wel blij dat straks alle babyspullen de deur uit gaan. Hij is er echt klaar mee. Voor mij gaat dat wat minder snel. Ik weet dat we er (waarschijnlijk) niet meer krijgen dus ik heb wat moeite met het afscheid nemen van de babyspullen. Schildje Fijn dat het weer wat beter gaat met Fleur! Leuk huis hebben jullie! MNM Fijn dat je weer naar de kinderarts kunt. Inderdaad maar even alles aankaarten. Het zal niet gezond zijn om zo vaak longontsteking te hebben lijkt me. Lekker zeg, even samen een nachtje weg! Knap je wel van op he? Fijn weekend al vast! Zie er niet zo tegenop om weer 3 dagen te werken hoor. Had nu al steeds 2,5. Het gekke is dat ik dus al bijna een jaar niet mijn vollegdige uren heb gemaakt. Vorig jaar ging ik voordat ik 20 weken zwanger was al halve dagen werken ivm rugklachten. Maar dat halve dagje extra vrij was op zich wel lekker hoor!! (ook omdat Jara en Romee dan bij de gastouder zijn, haha) Ennas Het viel inderdaad erg mee bij de tandarts. Ik had een hele lieve assistente die heeeeel voorzichtig de verdoving heeft gezet. Mooi appartement hebben jullie! Wel een kleine douche zeker? Of lijkt dat zo? Kaatje AUW! Arme tepels van jou! Martje Fijn dat het gister zo goed ging op school! Zal voor jou ook een opluchting zijn lijkt me. Kosten woning Hier in Friesland is het ook niet duur hoor! Wij hebben voor ons (simpele) rijtjes huis met 3 slaapkamers en grote zolder, 122,500 betaald! We hebben jet van de bouwvereninging gekocht, maar als we het nu zouden verkopen dan zouden we er ongeveer 140.000/150.000 voor krijgen. Gister de tandarts dus weer goed overleefd Vanmorgen naar de dietiste geweest en was weer lichter dan vorige maand. Gelukkig maar! De kerstdagen en oud en nieuw hadden mijn gewicht geen goed gedaan....
Goedemiddag dames, Ik ben een beetje op de achtergrond aanwezig, sorry, maar heb het erg druk... Veel te doen op het werk, Noortje die nu pas weer een beetje normaal slaapt (die koorts was weg, maar de verkoudheid niet...) Heb wel meegelezen! jac, wat een geluk dat het zo is afgelopen! en dat de motor toch niet kapot is. Schoonfamilie, dat is lastig, zeker als je ook zakelijk aan ze verbonden bent. Dan kun je toch wat minder makkelijk je ongezouten mening geven... Fijn dat het met de kindjes zo goed gaat! Mamatien, hier is de kriebel rustig sinds we het er samen over eens zijn dat er een tweede komt. (als de natuur meewerkt natuurlijk.) We zitten wel in hetzelfde schuitje, Noortje heeft een eigen kamer, maar meer ruimte is er ook niet en verkopen willen we nog niet. De bovenburen hebben het huis nu te koop staan en dat verkoopt ook voor geen meter. (onze is ook mooier ) En de huizenprijzen, tja die liggen hier ook hoger (iets minder dan bij jou ) ons huis zal ook zo'n 2.5 ton moeten kosten voor een apprtement in de stad met garage. Maar goed, we willen nu nog niet weg, dus we houden gewoon alles in de gaten. Chantal, lastig dat gesprek laat vanmiddag, succes! Kindjes reageren op elkaar, daar kan ik niet over mee praten, maar Noortje vind de hond wel geweldig. Ze begint nu al aan zijn oren te knijpen en zijn staart vast te pakken, haha. Arm beest *voelt mee met kaatje en haar beurse boobies* MNM wanneer mag je weer naar de KA? goed dat je dit meteen aankaart, Nila heeft het al zwaar genoeg! Marleen: goed bezig met de dietiste! Hoeveel ben je al kwijt? Ben sinds deze week aan het opletten, en heb besloten op vrijdag te gaan wegen. Dan doe ik van ma tot en met do geen extra dingen en in het weekend iets losser (anders hou ik het niet vol) Schildje, jij woont eigenlijk helemaal niet zo ver weg! Mooi en groot huis, al zou het voor mij in een stad moeten staan Ennas, ik vind het zo grappig om te zien dat jij in 'mijn oude stadje' woont! Daar ken ik de weg wel, mijn ouders en een goede vriendin wonen in Zuid Oost een huis verkopen in een krimpende stad lijkt me lastig... Zo, nu weer in de meeleesstand en weer verder met het vullen van een website... *vind ik geen leuk werk*