En je hebt zulke leuke zwembaden in de omgv. Utrecht!!! Bedenkt zich in ene dat ik nodig weer een keertje moet gaan shoppen op hoog cathrijne!
Jaaaaa super!!!!! Wat een fantastisch nieuws! Wat fijn! *doet nu een vreugdedansje* Namens iedereen: graag gedaan
of gewoon lekker ook de binnenstad in en daarna een borreltje in een van de vele kroegjes doen... *goede plannen worden gesmeed*
Marlous, Vind ze ook goed kunnen voor een meisje hoor!! Ook even spam.. Mevrouwtje in der chino Niet zo'n mooie foto, ben niet zo'n goede fotograaf haha.
Chantal, wat super!!! Toch weer even over de meeting, wonen er veel in de buurt van Utrecht? Misschien dat we daar iets kunnen plannen. En wie zou het leuk vinden om te komen? Ik wil het op zich best organiseren hoor. Denk alleen wel dat we niet te lang moeten wachten. Als die kleintjes straks kunnen kruipen rennen we alleen maar achter hun aan ipv met elkaar kletsen. Nu kunnen we ze nog redelijk in de buggy/wandelwagen houden.
He meiden, We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest, maar ze heeft gewoon een virus. Proberen om goed uit te zieken, maarja hoe krijg je die bacterien het huis uit? Het gaat de laatste dagen weer erg slecht met Nila, vooral 's nachts. De fysio is vandaag geweest maar die weet het ook echt niet meer. Alles wat je kunt doen bij een huilbaby neemt zij niet aan of mag niet vanwege de reflux. Nu gaan we met iemand aan de slag die 2 keer 2 uur bij ons thuis komt om babymassage te leren, om te kijken of ze hier rustig van wordt voordat ze moet gaan slapen. Iemand ervaring mee? 2 februari moeten we weer terug naar de ka. Neia hoest ook als een gek, maar heeft vannacht wel goed geslapen en ze had het vanmorgen erg leuk gehad op de psz.
Danitjuh, jeetje wat zonde van de boete. Oh heerlijk een vakantie in het vooruitzicht! Moet je je man dan 2 maanden missen? Jac, aaaaaaaaaah wat een schatje! Paso, oh fijn dat je longetjes bij Jim schoon waren. Hier gelukkig ook. werkze vandaag! Kikker, belachelijk dat ze dat zeiden over de reflux van Lotte. Lekker makkelijk om dat te zeggen als ze een kind 1 x in de zoveel tijd zien. Nouja jij weet wel beter. Wanneer moeten jullie weer naar de ka? Schildje, zolang Fleur maar tevreden is met het schema dan is het prima vind ik. Hier op het cb zeiden ze wel dat ze een fles van 120 bij de boterham moet hebben als ze heel de boterham op eet, en anders wat meer. Kaatje, balen zeg 3 x eruit. Hoe is het met jouw keeltje nu? Mamatien, ik ben benieuwd hoe het babyzwemmen was. Ah bah overgeven dat vind ik ook altijd zo vies.
Stik, net een heel verhaal getypt, druk ik op verversen... dat is neit handig. MNM ik kan je niet helpen, al hoop ik wel dat de babymassage lekker ontspannen is voor kleine Nila... en dan ook nog een virus erbij... Ennas, wat een droppie! hoe is het trouwens afgelopen met De Date van laatst? of mag ik daar niet naar vragen...? Nog een half uurtje werken en mijn onderzoeksartikel bijna verwerkt. pfff... eindelijk... ik ben niet zo'n 'leuke' schrijver en dat wordt soms wel van me verwacht. nog een klein stukje en dan naar huis...!
@juud, leuk idee! Utrecht is voor mij een uurtje rijden (auto/trein is om het even) Hoe gaat zo'n meeting in zijn werk? Iemand al ervaring?
Mamatien,voor herhaling vatbaar dus Jac, uberlief ! Marlous,vind het toch echt meidensloffen hoor Martje, Elin ziet mijn smoeder ook min. 1x per week,maar toen Ferry haar donderdag aan smoeder gaf trok ze een pruillip,keek naar Ferry en begon te huilen Chantal... jaaaaaa * doet een vreugdedansje !!!!! * hoop zo dat het nu echt goed blijft gaan en ze volgende week gewoon naar huis mag En graag gedaan meeting Ik ben voor ! Alleen ben ik dus echt geen held om in mijn eentje lange afstanden te rijden of alleen met het OV te gaan.Zeker niet met kinderwagen.Maar dan kan ik misschien wel samen met één van de meiden hier uit de buurt ? MNM>gelukkig gewoon een virus.moeilijk op de bac. uit je huis te krijgen.hebben het hier ook al maanden.Elin heeft 1x babymassage gehad en vond het zo ontspannend dat ze haar plas liet lopen Keeltje doet nog zeer maar is met alleen para's goed te doen ipv ibu
Meeting leuk!!! Ik woon 3 kwartier van Utrecht af. Dus dat gaat wel goed komen! Duurt Meeting de hele dag of niet? Anders ga ik nog ff langs mn oude woonplaats hahaha
kaatje, ik woon niet in de buurt, anders had ik je zo opgepikt. rij zelfs liever auto dan dat ik met de trein ga. meeting, geen idee hoe lang, kindjes moeten ook slapen denk ik?
@martje, het slechte slapen helpt er niet in mee, dus voel me nog niet echt veel beter. Oh wat spannend zeg Senna naar de basisschool!! Fijn dat het goed ging op school @marlous, fijn dat het weer opgelost is, je wordt er anders idd niet vrolijker op, maar goed dat je zegt waar het op staat! Ben ik het helemaal mee eens Ik vind de slofjes kunnen voor een meisje hoor! @schildje, aaah wat lief! En wat een leuk shirt! @mama10, stoer hoor!! En jij ook al zo een lekkere druktemaker haha @jac, aaah zo lief!!! @dani, en langer dan 30 min geslapen? @chantal, oh wat een super goed nieuws!!! Hopelijk is ze over een weekje heerlijk thuis!! @ennas, leuk! @mnm, wij hebben ook zo een virus, ook allemaal ziek geweest (ik nog steeds). Maar idd heftig, kids waren ontzettend aan het hoesten en ook echt slijm aan het ophoesten Duurde idd ook best lang voordat het over was. Over babymassage heb ik wel goede verhalen gehoord, het ligt wel aan het kind. Celeno had er nooit zo een geduld voor , maar het kan echt heel rustgevend werken (misschien ook lavendel gebruiken).
Danitjuh, fijn dat Ismail zo goed heeft geslapen in de slaapzak. Juud, als je het antwoord hebt op de vraagt wanneer hij door gaat slapen, dan wil ik het ook wel weten. Alessandro, heerlijk zo'n lange nacht! Belachelijk dat ze van het VVE nog niet zijn geweest. Patriesja, ah balen van de slechte nacht. Is er bij jevani al een tandje door? Martje, wow senna's eerste dag, spannend zeg. He wat goed zeg dat hij het zo goed heeft gedaan en dat hij het zelf ook leuk vond. Pfff lastig he als je er niet uit komt waar het aan ligt. Dat herken ik wel. Ja precies, ik denk dat rust en regelmaat ook heel belangrijk is voor nila.` Marlous, fijn dat de lucht weer geklaard is tussen jullie. Mannen en praten........ Nila is ook 8 kilo. Maar ik heb juist het idee dat ze nu wat minder dik wordt. Schildje, aaaah wat een schatje, en een echte diva. Mamatien, oh wat leuk zeg dat ze zo aan het lachen en spetteren was in het zwembad. Jac, ja schattig zeg dat kuiltje! MamaChantal, jaaaaaaaaaa eindelijk goed nieuws! Kom maar lekker naar huis Vienna! Ennas, schattige foto hoor. Dat boxkleed heb ik ook, alleen dan in het rood/wit.
Juud, een meeting lijkt me wel leuk, utrecht is wel te doen voor mij. Ik weet alleen niet of het met nila te doen is. Kaatje, ik weet even niet meer of je in de buurt woont, ben bang van niet. Och lekker dat Elin dat zo ontspannend vond. Gelukkig met molletjes te doen. Hopelijk gaan die bacterien bij jullie ook snel weg. Patriesja, zielig zeg, vooral voor de kleintjes. Balen dat jij nog steeds niet opgeknapt bent. hihi hier ook een druk kind zonder geduld, dat wordt wat. Marlous, fijne avond!