JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Wat goed! Dan zou ik al op de helft zitten! (maar dat is dus niet zo... ;))

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ennas, ah schattig he als dat mondje open gaat. Succes vandaag bij het cb.

Schildje, ah fijn dat Fleur weer haar flesje had leeggedronken.
    Wow wat een mooi huis zeg. Heb je wel al kijkers gehad?

Martje, oh knap van Senna. Yoehoe mika's eerste groentehapje, fijn dat hij het zo lekker vond.
    Hier precies hetzelfde met neia en nila.

MamaChantal, jeetje mega irritant als het gesprek dan verzet wordt. Succes vanmiddag!

Mamatien, oh pas sinds dec dat scheelt, wie weet, willen ze juist jouw appartement hebben.
    Ah fijn dat ze weer goedgekeurd is en dat ze goed groeit.

Jac, mmm wat een heerlijk ritme zeg.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mega hoofdpijn, dus ik hou het kort :)

Afvallen, gaat hier super. Ben inmiddels 2 kilo kwijt en heb nog regelmatig een stukje chocolade :D Heerlijk!

Nachten, zijn weer rommelig. Emma slaakt weer vaak 's nachts een gilletje. Ik vermoed dat het weer tandjes zijn. Haar temperatuur schommelt ook weer regelmatig boven de 37,5.

Werk, nog geen nieuwe gesprekken helaas.

APK, kindjes die weer goed zijn gekeurd: super! :D

Anna, weet niet of ik het al gezegd had. Maar wat een &@*&^ is jouw ex zeg!

Chantal, zag weer een foto voorbijkomen op fb. Nog steeds aan het spugen dus. Benieuwd wat het gesprek brengt. Dikke knuffel iig.

Rest, sorry weinig onthouden. Dus dan maar een knuffel voor iedereen die het nodig heeft :D

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    MnM wij hebben tot nu toe nog niet 1 kijker gehad. Komt denk ik ook omdat de huizen nasst ons leeg staan en dat al 5 jaar!

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje, hoe kan dat? Nieuwbouw en de rest nooit verkocht of zo? Dat is wel lastig zeg! Dan lijkt jouw huis ook minder populair...
    Al heb je geen last van de buren :D

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Het is zeker rustig zonder buren!! :D Maar af en toe wel jammer van geen buren hebben. De mensen die er hebben gewoond waren schatten van mensen. Onze oude buurman is 1 week voor de kerst overleden. Hij is 80 jaar geworden.

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Schildje, dat is zeker jammer! Och en de buurman ook nog overleden... Je mag de mijne wel hebben, al kan ik je niet garanderen dat het er leuker op wordt... :D Ze zijn vooral erg goed in stampend lopen, veel laten vallen (al heb je daar als naaste buur minder last van dan als onderbuur) en deuren ferm sluiten. je mag ze gratis hebben :p

Meiden, ik ga ontzettend weekend vieren! tot later!

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afvallen; nou het zat niet in de planning maar na 24 uur buikgriep was ik 4 kilo lichter.... gister 2 bammetjes op en vandaag ook met een kopje tomatensoep en die zijn er nog niet uitgekomen dus ik ben aan de beterende hand.

Schildje; tjonge, dat is ook wat zonder buurtjes! Wel lekker als er een keer een lekker liedje op is dan kun je ongestoord (mits de kids niet slapen) de muziek wat harder zetten ;)

Huizenprijzen; tjee wat een verschillen zijn er toch in het land. Echt absurd.

Lutje; heb jij ook wel eens een dag geen hoofdpijn? Wat lijkt me dat vervelend! beterschap er mee!

Ennas; Grote meid :)

AnnaB; tjee zeg wat een achterlijke gladiool die ex van jou!

Mnm; Hoe is het nu met Nila? Goed dat je de KA er ook eens over na laat denken. Hopelijk kunnen ze er iets mee.

Jim is in de tussentijd zijn box aan het verbouwen, en heeft ontdekt dat hij spettergeluiden (met bijkomende spetters) kan maken en vind zichzelf erg grappig :p

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Wat een brakke nacht zeg. Elin had om 22.30 een fles.werd 23.30 gillend wakker. Krampen denk van mijn avondeten. 03.00 voeding en 04.30 werd ze weer wakker.Helemaal doorgelekt met plas. Tijdens het omkleden werd Levi wakker met de medeling dat hij niet meer hoefde te slapen.Heb gezegt dat ik even Elin ging aankleden en dan terug zou komen.Liet zijn deur open,en toen ik terug kwam was Levi weg. Was dus in ons bed gekropen.Helaas ligt hij dus totaal niet stil en begon hij ook nog eens te fluisteren.De dag begon hier dus vroeg.
    Op het werk 6 uur stil gestaan om te stekken.Vermoeiend ! maar nu weer lekker weekend !
    Ferry voelt weer een keelontsteking opkomen.Hoop toch echt dat die niet door zet.

Schildje, wauw wat een mooi groot huis.Al zou ik al die trappen wel gevaarlijk vinden met rondkruipende kinderen. Altijd ogen op de kleine gericht dus haha

Ennas, wauw die groeit lekker door !

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Paso, jawel hoor :) Maar mijn schouder, rug en nekspieren zijn constant gespannen. Hierdoor krijg ik bij een kleine overbelasting al last van spanningshoofdpijn. Ik ben er met een fysio mee bezig. Maar de oefeningen kunnen ook weer hoofdpijn opwekken. Meestal werkt een pcm wel, maar was vandaag hondsberoerd van de pijn.

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marlous: geniet van je weekend!

Kaatje; Oeh das een brakke nacht, hopelijk vanacht een betere! No spicy foods tonight!

Lutje; Ja van hoofdpijn kun je goed ziek zijn. Merk je wel al verbetering?

Zo mijn kleine man in zijn pyama hijsen en dan een papfles en lekker slapen...kan mams even badderen :)

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Allesandro: heb je gezien,leuk!!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga het in de pauze van gtst even terug kijken
    RTL XL

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hoiii,

Vanmorgen eerst met m'n moeder Senna naar school gebracht, zodat zij ook voor de volgende keer weet hoe alles gaat. 't was weer even spannend, toen de bel ging zei Senna weer dat hij niet wilde, en ging aan m'n broek hangen..., daarna gingen alle kindertjes naar binnen en is hij toch maar meegegaan.
    Daarna ben ik doorgereden naar m'n werk, weinig te melden dus!

Mika had net een uur eerder een flesje gehad
    Toen ik thuiskwam werd Mika net wakker, had een uurtje daarvoor z'n fles gehad. Ik leg hem op z'n kleed en loop naar de keuken om te gaan eten, maar daar was meneer het niet mee eens.
    Hij wilde eerst even wat drinken, net of hij de schade wil inhalen.

Schildje; Mooie ruime woning!

Jac; Fijn dat hij weer wat langer slaapt.

Ennas; Ziet er leuk uit! Jula groeit ook goed!!

Mamatien; Fijn dat Fleur weer goedgekeurd is!

Marleen; Super dat het afvallen goed gaat!

Marlous; Ah...arme hond!! Onze kat loopt met een grote boog om Mika heen... Hij zal wel denken als je net zo bent als je grote broer, dan moet ik uitkijken :D

Paso; Zo 4 kilo lichter, dan heb je het flink te pakken gehad! Fijn dat het weer wat beter gaat!

Kaatje; Bah echt een brakke nacht... Oh haha dus Levi snel in jullie bed gekropen, deed Senna hier laatst ook toen hij even moest wachten omdat ik met Mika bezig was!

Lutje; Hoop dat je snel van je hoofdpijn af bent!

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha! :D

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Dat wat op het nieuws was, was dat alessandro?? :)

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Yup

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja :D
    Erg leuk stukje ! En wat is Sandro een heerlijk mannetje.
    En wat heb jij een leuke manier van praten :)

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Alessandro, Wat is Sandro toch een lekker ventje!!! :D

Hoofdpijn is hier nog steeds enorm. Duik dus maar op tijd m'n bed in. Kreeg net zelfs al vlekken voor m'n ogen.

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb wat gemist geloof ik? Alessandro op tv?
    Hoe wat waar?

Deel Deze Pagina