Chantal; Bah, wat een onderzoeken moet Viënna allemaal ondergaan... Kaatje; Jeetje meid...hoop dat hij niet hoeft blijven! Sterkte!!
Chantal, he jakkie nog een onderzoek dus.... het houd ook niet op he? Kaatje, las al op fb dat ferry toch mee naar huis mocht. Gelukkig maar! Heeft ie toch last van zijn keel? Fijn dat je leuk hebt kunnen shoppen, en goed geslaagd bent. Bah, ben wakker... ik heb een beetje een drukkend gevoel op mm ribben, kan dus ook niet zo goed in slaap komen Vandaag gaan we eerst naar zwolle, naar mijn oma. 's middags naar een vriendinnetje in kampen. Die heeft 2 maanden terug een meisje gekregen. Op de terugweg langs de MAC
Molguh meiden!!!! Kaatje, gadsie dat is niet fijn, hoe is het nu met hem en wat zei hap?? Wel leuk geslaagd dus Chantal fijn dat j alles goed kon zien.. Bij teveel inspanning moet ze dan ook bril?? Marleen, jij was er vroeg bij!!! Klinkt als leuk dagje! Heerlijk mac, ik ben gisteravond om 22.30nog langs de mac gereden hihi Gisteravond naar veldhuis en kemper geweest! Vond het echt weer hilarisch!! 1 zin: 'de baby kwam, en ik nooit meer' die zin daar voelde vriendlief wel herkenning in hahaha, vind het toch altijd weer knap dat ze zo'n show vol grappen maken maar dat t voor iedereen zo herkenbaar is qua eigen leven ! (daarna dus naar de macdrive gegaan haha) Lutje, nooit naar kv?? Haha ik hou echt van de kv!! Koop daar zoo veel!je hebt gelijk dat t wel altijd een rommeltje is en ik ben ook nog nooit netjes geholpen, maar t scheelt zoveel in prijs dat ik t moeite waard vind 1x in de paar weken te hamsteren daar (zeker foor voer en luiers voor fleur) Ha martj, alles goed? 9mnden beurs, sorry ga ik niet heen, is niets voor mij.. Ketting/armband, wat leukk!!! Dat wil ik ook!! Hoe werkt dat? Als er 2e baby komt kan die er dan bij? Van welk merk zijn ze? Ik ben volgende maand jarig dus leuk bday cadeau voor mn vdr of mdr... Babys verkleed naar kdv, was bij ons paar 2 mnden terug ofzo, maar ik heb fleur toen niet verkleed (wel besproken met leiding) ik dacht, fleur snapt dat toch niet..zitten nog 2 babys op haar geoep die waren naar mijn weten ook niet verkleed.. Ohja, ik heb t schema van kdv overgenomen!kdv wilde wel mijn eigen schema aanhouden, maar ik dacht.l moet fleur altijd apart vd groep eten tewijl ze ondertussen dezelfde dingen mag, dus nu is het zo: 7.00 papfles 9.00 thee met koekje 11.30-12.00 boterham en 200cc fles 14.30/15.00 fruit 17.00/17.30 avondeten Kwartier na avondeten toetje magere yoghurt 19.00 200cc fles Ik moet zeggen.. Ze doet heter goed op!
Mamatien je kunt gewoon naar de juwelier gaan en zelf beslissen wat je wilt. Een ketting of een armband met een hoofdje er aan. Zoveel keus is er. Zilver of goed, wil je een groot hoofd of een klein hoofdje.
Mogge.Kort en brak nachtje. Iemand nog een tip tegen smet Vertelde gister dat Elin haar onderkantje zo rood en geirriteerd is, nu zijn de plooien in haar nek ook vuurrood en vochtig.Als ik er aan kom om het droog te vegen gilt ze het uit. Ferry heeft trouwens weer een fikse keelontsteking. Altijd apart om te zien hoe anders artsen er mee om gaan. Die van de kerst heeft overlegd met de MDL arts van het LUMC. die zeiden.Koorts moet morgen met AB gezakt zijn anders terug komen voor een AB infuus. Deze laat het dus overhangen tot maandag. Marleen,wat een rottijd om wakker te zijn.Nog een beetje kunnen slapen ? Mamatien,geslaagd avondje dus
http://www.sieradenkado.nl/images/goudenjuwelen/200-241-0070-00.jpg Die heb ik in het zilver met achterop Milou staan. Gekregen van smoeder na haar geboorte.
Morgen! Kaatje; goed geslaagd met shoppen! Ah bah Ferry nog steeds zo ziek. Hopelijk doet de AB zijn werk. Ennas; als ik ga wordt het ook de trein, dat parkeerdrama zie ik ook niet zitten! Oeh, mijn neus ruikt iets wat hem niet bevalt en het komt uit de richting van Jim in de box....... Smet: Cetomacrogol (als ik het goed geschreven heb ) helpt heel goed!
goedemorgen pff schrik net wakker.. moet zo weg naar vien. 7uur werd jamelie overstuur wakker.. en manlief ging er uit en ik had zoiets van k wil nog eventjes slapen.. nou dat eventjes was dus tot 10uur..en 11uur gaat mn trein ben nog steeds moeik wil slapen! morgen denk ik maar dagje thuis blijven..
ik blijf toch maar thuis.. ff straks naar xenos voor fotolijstjes, en moet nog steeds kleding voor mezelf halen.. en kan ik straks nog even terug mn bedje in
Chantal, toch nog maar een dagje thuis.Iig wel lekker uitgeslapen Cetomacrogol kon ik nog niet. Onthou hem iig even ! Heb er net maizena opgesmeerd. Kind gilde het uit van de pijn.Rand van haar shirtje zat ook helemaal vol opgedroogde pus enz.echt heel zielig.
Thnx voor de adviezen, die sara rosier zijn idd ook gaaf! Ik ben ook meer van t moderne dus ga gewoon ff goed zoeken Net op kraamvisite geweest, wat klein is dat dan weer..(hihi ze was al 12weken, we waren btje laat ) Kaatje, ach dat meisje toch creme zal ook wel prikken, maarja.. Als t helpt.. Chantal jij kpgaat echt vaak naar de stad hihi! Pff ik voel me alsof ik gister 2 flessen wijn op heb.. Licht in mn hoofd en moe..(had maar 1wij tje op dus dat is t niet.. Maar ff op de bank liggen nu!
Kaatje raar het van de artsen dat de ene dit zegt en de andere dat! Ik ken dat Beterschap met Ferry dat hij maar snel mag opknappen! En dat Elin maar snel van de rode plekjes af is. Mamatien dat was een leuk avondje hahaha Chantal shop ze en slaap lekker. Paso was het een stinkie uit de box Hier heeft Ismail net zijn 1e boterham met smeerkaas op! Oke een halve maar het begin is er! Daarna heeft hij nog een fles gedronken en nu ligt hij al 3 kwartier te bed. Verder niet veel te melden eigenlijk.
Heerlijk aan de knutsel met jamelie! Zo naar kinderboerderih,daar vetbollmaken en vogelhuisje schilderen.vanavond komt een vriendin gezellig.
Danitjuh,Ismail ook al aan de brood.Elin heeft alleen korstjes geprobeerd maar vind ze niets.Binnenkort maar eens gewoon brood proberen ( vind het zelf nog zo eng haha ) Schildje, is idd wel apart en leuk zo
De naam van Fleur is in sierletters gedaan en van Bart ook omdat met het vastmaken een letter wegging dus hebben ze zijn naam ook weer opnieuw gedaan en toen ook in sierletters. Zoals dit!