Kaatje gadsie dat is echt niet goed! Arme arme elin! Hoop dat de hap er wat voor heeft! Schaamhaar:nee heeft fleur niet. Brood: op mijn lijst staat broodkors met 6mnden en gewoon brood 7mnden, maar cb zei dat ik daar nu mee mocht beginnen omdat fleur die korst zo goed eet. Wel raar hoor dat alle cbs wat anders zeggen... Maar ik denk zelf dat t allemaal goed is, komt niet op een weekje oid aan lijkt mij.. Marloes, heb ff verder gegoogled op die sarah wat jij zei, maar heeft wel erg gave dingen..!! Ik heb nu andere site gevonden, waar ik enthousiast over ben (zijn alleen geen babyhoofdjes hihi) Swarovski Moederarmband Armband - Goedkoper kopen met Antag Deze vind ik wel onwijs gaaf: MoederArmband Pride and Joy - MamaKado: alles mooi voor moeders Hier meer de finale vam australian open te kijken?? Pff spannend zeg!!!!
Die heb ik gisteren ook gezien, mamatien. Is ook gaaf he! Hier staat de finale ook op, wie zal er winnen
Heey meiden Hier ook weer even een teken van leven (al zie ik bijna iedereen op fb). @cb, hier zijn ze erg makkelijk eigenlijk, weinig commentaar en ik mag gewoon doen, wat mij goed lijkt. Brood hoeft nog niet, maar mocht wel. Hij eet af en toe een broodkorst en een paar stukjes brood. Hier gewoon met 6 maanden naar nutrilon 2. @martje, hier lijkt Jevani ook weleens last te hebben van het warme eten, als we het laat geven, dus nu geven we het vroeg op de avond. Fijn een goede nacht! @chantal, raar is dat zeg.. Gewoon lekker doen, waar je jezelf goed bij voelt. @schildje, aaah lieve foto!!! Nee dat heb ik eigenlijk nooit gezien(op me werk dan op het kdv) of het is me nooit opgevallen, haar op de schaamlipjes. @kaatje, aah zielig! Ziet er idd niet zo best uit Jevani heeft er ook af en toe wat last van, maar dan is het idd met een beetje bepanthen zo weer over. Hopelijk is het snel over!! @mama10, wat een mooie armbanden zeg! Verder alles goed met iedereen?? Hier 2,5 week slecht geslapen, Jevani werd echt zo vaak wakker, maar nu 2 goede nachten achter elkaar!! Hopelijk zet dit door.
Senna en manlief zijn de hort op en Mika ligt lekker te slapen. Net in huis de boel even snel gedaan en nu lekker wat aanrommelen. Chantal; Dat zou ik zeker ook niet allemaal accepteren, dat zijn zeker niet haar taken... Kaatje; Ach arm meisje, dat ziet er wel heel naar uit. Hoe laat kan je terecht bij de hap? Sterkte! Mamatien; Die armbanden zijn idd heel erg mooi!! Jammer dat ik net jarig ben geweest en toen niet wist wat ik wilde hebben Patriesja; Ik gaf het Mika rond 17.30 uur. Ga het deze week een keer rond de middag geven, kijken of het dan beter gaat. Hopelijk blijven de nachten bij jullie nu goed gaan!
Hoi! Ik zwaai even langs, zat toevallig even op de pc. @Alessandro, heb je gezien! Vond het erg leuk, en die 9 kilo, ik geloof zeker dat dat wel goedkomt. Sandro zag er gewoon goed uit! @Kaatje, ach gossie, arme Elin. Heb je al nieuw van de HAP, ziet er echt niet goed uit... @chantal, ik zou als een echte moederkloek Vienna beschermen voor deze tante. Zeep laten drinken? Kom toch op zeg! En inderdaad duidelijk maken dat het geen attractie is, arme meid! Noor ligt al bijna 2 uur te slapen. ga zo maar even kijken Heb het al de hele dag koud... zo maar lekker met een kop thee de bank op. brr... Ik zwaai ook weer af!
Nou blij dat ik gegaan ben.Het is een ontstoken schimmelinfectie. Heb nu voor twee dagen hormoonzalf om het rustig te krijgen. Voor daarna een schimmelcreme. Verder moeten we het constant insmeren met zinkzalf. Beetje jammer dat daar niet alles voorradig was,dus moeten morgen nog terug naar onze eigen huisarts.Tot die tijd maar gewoon de zinkzalf gebruiken die we in huis hebben. Mond van de arts viel trouwens open toen ik zei dat het CB ( en half internet ) maizena opperde. Hij was het daar duidelijk niet mee eens.
Nou kaatje ik hoop dat het snel gaat werken. Ook weer lekker dat ze het niet op voorraad hebben. @van het schaamhaar stond ik ook even te kijken net nog even goed gekeken toen mevrouw zich bijna tot de nek toe had volgepoept. Maar het zit er toch echt. Dan zal dit zeker heel erg vroeg zijn dat zij dit heeft.
Marlous; Hoiii Kaatje; Hoop maar dat het snel beter gaat met Elin! Arts was er dus niet blij mee dat je maizena had gebruikt?? Bij normale smetplekjes werkt het anders heel goed. Volgens mij kreeg ik die tip toen ook van het cb. Schildje; Is idd erg vroeg, komt normaal toch pas in de puberteit??
@schildje, geef jij nog bv? Kan t niet mer hormonen ofzo te maken hebben??(geen idee hoor, roep maar wat..) Kaatje, ohh fijn dat je nu weet wat t is en er wat aan kan doen!! Hoezo was hij verbaast over dat iedereen dat zei over dat spul!??(ik ken het spul niet maar dacht dat het hier ook geopperd werd..) Volgens mij heb ik maqr paar mensen van jullie op fb.. Mijn naam is;: m.a.r.cella d.e.c.kers voor mensen die me willen toevoegen Patries: hoop ook voor je dat he doorzet het slapen!! Martje, lekker aangerommeld?? Marloes, nou was echt spannend he!! Ik was voor Nadal, dus baalde wel (nee hoor kan daar eigenlijk niet om wakker liggen na zo'n spannende wedstrijd haha)
Kaatje; Was ie er niet blij mee omdat het dus geen smet was? Of zowiezo niet? Hier werd het idd ook bij het CB gezegd.
maizena wordt dus idd geadviseerd door veel mensen ( ook op omaweetraad.com ) en op het cb,maar de arts was er dus niet blij mee.Geen idee waarom niet.Misschien dat het bij gewoon smet wel helpt,maar ik heb het natuurlijk op een schimmelinfectie gedaan ( wat ik niet wist ) misschien dat het dan juist eerder ontstoken raakt ? Mamatien.Maizena is een soort wit bakpoeder ofzo.Je gebruikt het geloof ik meestal om sausjes te maken
Als je had geweten dat het een schimmelinfectie was had je dat er uiteraard ook niet opgedaan en dan hadden wij het ook niet geadviseerd... Maizena is een bindmiddel en idd ook om sausjes mee te maken. Hoe gaat het nu dan met Elin, kan ze er wel van slapen?
Ja ze heeft er zo gelukkig geen last van,maar zodra je er aan zit is het gillen. Breekt echt mijn hart.Gelukkig gaat ze morgen naar het kdv en mogen ze het daar groot deel van de dag opknappen qua smeren. Hoop dat de hormoonzalf haar huidje iig snel rustig krijgt zodat het insmeren geen pijn meer doet. Ziet er echt uit als een brandwond.
@martje, ja ik denk dat anders het avondeten, erg dicht op het slapen zit. Hopelijk helpt het. @kaatje, ai dat klinkt niet fijn, hopelijk gaat het snel beter. Mannen liggen heerlijk te pitten, ben benieuwd hoe de nacht gaat. Nog even wat spam van mij heerlijke boys!
kaatje schrok ik daar toch van je foto! Arme Elin. Gelukkig weet je nu wat het wel is en kan je het behandelen! Hopelijk wordt het snel beter. Tuurlijk breekt je hart als je kleine meisje zo'n pijn heeft en het op een gillen zet! *zwaait naar marlous* Tennis: ik heb de samenvatting gezien, 5 uur tennis kijken is me toch iets te saai. Nu lekker wegmisbruikers kijken en morgen een druk dagje. Auto moet weg voor een beurt, de verzekering weer eens bellen of er al een uitspraak is en nog meer van dat soort ongein.