JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Juud; Normaal maak ik me ook niet zo druk om de slechte nachten, maar afgelopen nacht was wel erg vermoeiend...
    Hoe gaat het verder bij jullie??

Paso; Dankje, Mika is gelukkig lekker gaan slapen!!

Marlous; Misschien groeispurt ofzo?
    Spreek even voor mijn beurt, maar 3 H's betekenen; Huilen, Hangerig, Humeurig

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marlous; succes met de deadline! Altijd lastig de laatste loodjes.
    De auto moest een grote beurt dus ik kan straks de knip trekken :(.

Schildje; Gelukkig kan je het met Rick nog goed oplossen. Ik denk dat het voor elke ouder een klap in het gezicht is als blijkt dat je je kindje zelf niet opgevoed krijgt. Je wil tenslotte toch het beste voor je kind.

3 H's; Huilerigheid, Hangerigheid en Humeurigheid

Edit; Martje had de 3 h's al...

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stomme vraag misschien; bij hubbie is afgelopen donderdag een bijbalontsteking ontdekt.....nu heb ik weer zo'n onderbuikgevoel van een blaasontsteking. Zou dit besmettelijk kunnen zijn :(

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    #944 danitjuh, 30 jan 2012
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
    Ismail om 22.30 fles gegeven en hij kwam pas om 05.30 en dat nog een uurtje weten uit te rekken.

Hier vandaag zou ik vroeg worden aan gesloten worden voor de dialyse om 08.00 maar er waren problemen met de machines. Ik ben pas om 09.00 gaan draaien met de dialyse. Dus ik zou pas om 13.00 klaar zijn. Ik hoef nu maar tot 12.00 te dialyseren want we moeten vanmiddag met Ismail naar het AMC toe voor de follow-up van de neonatologie.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Dit heeft Ad dus ook gehad maar bij hem dhad dit een gevolg van de sterilisatie van 5 weken daarvoor. Heel erg pijnlijk maar of het met blaasontsteking te maken heeft weet ik niet. Hier zei de ha van niet maar Ad was dus geholpen.

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Paso; Geen idee eigenlijk...

Danitjuh; Lekker nachtje dus. Fijn dat de oorpijn weer over is.
    Jeetje balen zeg dat je een uur moest wachten, duurt de dialyse 4 uur?

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje mooie ketting hoor! Leuke foto van je kids met ze 3en :)

Kaatje hoe is het met Elin haar nekje? Oh ik lees het al. Een hormoonzalf en nog een zalfje. Hopelijk wordt het snel beter. Arme meid. Hoe is het met Ferry?

Martje nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zus. Ja hier is de oorpijn weer over :) Oh dat is niet fijn zo'n nacht.

Marleen leuk op kraamvisite :) Gaat alles goed met Romee?

Sherry leuk zeg Kempervennen. Oh jullie gaan alweer :D Welke park is het dit keer :p

Chantal als jij het niet wilt dan moet je het gewoon niet doen. Dat van die ketting. Dat doen ze ook vaak bij kinderen die kanker hebben. Voor elke onderzoek enz.. een ander bedeltjes

Voeding: Ismail zit al 3 weken aan de Soya nummer 2

Patriesja hopelijk zetten de goede nachten door. Oh ik lees al geen beste nacht. Leuke spam van je 2 kanjers!

Mamatien ik kan je niet vinden op hyves :cool: Ik sta er bij Kaatje wel tussen. Je ziet een foto van Ismail :D

Juud jeeeejj Rein zijn 1e tand. Grote jongen!

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schildje; ah ok. Tja dat is hier niet het geval, hubbie is wel erg gevoelig op blaasgebied.
    Moest wel erg lachen bij de HAP donderdagavond...ze gingen zijn prostaat even "checken" of deze niet vergroot was. Ik wist hoe ze dat doen...hubbie blijkbaar niet en gaat braaf op zn zij liggen met zijn knieen opgetrokken.....:D o mijn god ik had het niet meer van het lachen...dat snuitje toen er een paar vingers ergens ingingen waaar je ze liever niet hebt :D

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja normaal wel 4 uurtjes, maar ik ben nu maar 3 uurtjes want tja ik moet naar het AMC met ismail hihi

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Danitjuh wat een lekker mannetje!

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Danitjuh; Zie nu de foto van Ismail, wat een schatje!!

Mika wordt net wakker, m'n moeder zal hier straks wel zijn, dan Senna van school halen en vanmiddag aan het werk!

12. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Martje, snap ik wel hoor... de ene nacht is veel erger dan de andere, ik zit soms ook bijna met tranen in mijn ogen van vermoeidheid/wanhoop. Of het is zo vroeg, dat ik gewoon fysiek niet in staat ben om te lachen, zo moe ben ik dan nog. Het helpt bij wel om het een beetje los te laten. Het is nu eenmaal even zo dat Rein nog steeds niet standaard doorslaapt en Noortje vaak stiekem 'nachts bij ons in bed kruipt. Soms merk ik het niet eens... Maar goed, die nachten zijn killing af en toe. hopelijk kunnen we er over een paar jaar allemaal smakelijk om lachen!

Marlous, volgens mij is er een sprong rond 6 maanden en daarna pas weer 1 bij ehhhh 9 maanden geloof ik. Maar het is natuurlijk allemaal niet zo strak. Ik vind het idee van een groeispurt ook wel aannemelijk.

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Succes!

14. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Mijn neefje is al 14 jaar en eigenlijk zijn hele leven al een "moeilijk" kind, nu hij in de pubertijd zit wordt het alleen maar erger... nu ook al in aanraking geweest met de politie, bureau halt, kinderbescherming, reclassering, hij rookt en drinkt, blowt, steelt en liegt. Is al een aantal keer van school gestuurd en dan hoor ik ook nog altijd maar bits en pieces van wat er allemaal nog meer gebeurt daar. Heb het echt te doen met mijn zus, ze heeft alles gedaan wat in haar macht als moeder ligt, alle hulp aanvaard die ze aangeboden kreeg, maar ik merk dat ze hem aan het loslaten is... heel verdrietig.

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Juud wat lijkt mij dat moeilijk zeg wat zij moet meemaken.
    Begrijpen doe ik het wel als je alles geprobeert heb om hem dan "los te laten" Hoe moeilijk het ook is. Misschien wel het beste voor allemaal.

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje dat klinkt heftig zeg! Dan kun je bijna alleen nog maar hopen dat ie zelf het licht gaat zien...

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @schildje
    ooow oke... moet het medicijn gelijk werken of moet het lichaam er eerst aan werken?

@juud
    je nachten klinken heel bekend in de oren

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Anne dit medicijn werkt na 10 min en duurt 4 uur. En dit hoeft niet opgebouwd te worden.

Net Rick opgehaald en de juf kon heel erg goed merken dat hij wat had genomen. Hij rende niet door de klas deed heel erg goed mee en was verrast hoed goed het zijn werk al deed. Vanmiddag geven wij niks. En hij voelt zich nu goed.

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Gezinnen met zulke kinderen begeleid ik op mn werk....

20. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    het is ook echt heftig. ik woon in Utrecht en de rest van mijn familie in brabant, dus ik krijg niet alles mee, maar het heeft in ieder geval het gezin van mijn zus ontwricht (relatie kapot, jongste kind leerachterstand, oudste is juist superbraaf, mijn zus op de rand van zenuwinzinking etc). Denk ook dat ze mij niet alles vertellen omdat ik vergeleken bij mijn zussen en ouders heel erg braaf ben (beetje het witte schaap van de familie zeg maar) en ze vast bang zijn dat ik een hele erge mening heb. Ik zou er zelf in ieder geval helemaal gek van worden, van zo'n kind in huis, vind het nog knap dat mijn zus het al 14 jaar volhoudt eigenlijk. Weet ook eerlijk gezegd niet wat preceis zijn diagnose is, in ieder geval ADHD, maar volgens mij heeft ie eerder ODD(-CD?) en ADHD als randverschijnsel ofzo. Ik zal haar weer 's bellen hoe het er voor staat...

Deel Deze Pagina