JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zo, eindelijk bijgelezen.
    Nila heeft een half uurtje in mijn armen in ons bed geslapen, dat was wel even lekker.
    Zo haar in bad doen.
    Ze heeft vandaag voor het eerst een boterham op, en als dat goed ging zou ik ook over gaan op 3 flessen. Nou dat ging geweldig, ze heeft een klein reepje niet op maar verder de hele boterham :$, na een half uurtje ook nog een flesje van 150+5.
    Ik ben benieuwd of ze het vanavond/vannacht dan red zonder fles.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    JEEEEEEEEEJ WIJ ZIJN ZOOO BLIJ!!!!!

vrijdag is onze dag!! Dan mag ze mee

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jaaaaa wat fijn!!! Eindelijk jullie meisje thuis!!!!

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    JOEHOE wat super zeg. Eindelijk mee naar huis. Eindelijk het gezin zijn wat jullie willen.

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    joepie super nieuws mamachantal!!!!!!!!!!! eindelijk!!!!

meeting. Mij lijkt het leuk, maar hoop dat jullie begrijpen dat ik niet weet of ik erbij kan zijn. maar zal mijn best doen!

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Yeah Chantal!

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ismail heeft tot 15.00 geslapen en ik ook nog een uurtje plat gegaan. Heerlijk had ik ff nodig. De bedoeling was dat Ismail met ons zou mee eten. Wij koken toch zoutloos. Maar voordat het klaar was lag meneer al in diepe slaap haha.. Dus die heeft slapend een fles gedronken.

Martje fijn dat hij het leuk heeft gehad.

Chantal fijn zeg! Dat is echt super nieuws!!!!!!

Ennas leuke foto hoor.

MNM dat het virus maar heel snel jullie huis uit gaat! Beterschap met je meiden. Ja mijn man die gaat 15 maart tot 15 mei naar Guinee. Aan de ene kant lekker rustig aan de andere kant niet hahaha... We gaan proberen te skypen zover het lukt

Patriesja jaaaaa gelukkig wel hahaha van 12.00 tot 15.00 ... :D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    chantal jaaaaaaa eindelijk !!!!!

meeting en slapende kindjes Bij de september mama's hadden we de eerste meeting met kindjes al na 8 weken ofzo. Toen ze 5 maanden waren hadden we weer een meeting.De eerste keer sliepen alle kindjes nog lekker overal. Met de meeting van 5 maanden waren we vooral bezig met kinderen wiegen haha. Hadden een high tea met een grote vrije ruimte waar mooi alle wagens konden staan,maar geen van de kindjes wilde dus echt slapen>Dus per twee a drie proberen, doek over de wagen zodat ze niets zagen en maar wiegen en half kletsen en eten. Heel chaotisch,maar wel heel gezellig haha.

Dat is iig wel handig om mee te nemen als organiseer puntje.Dat het een ruimte is waar genoeg ruimte is voor wagens en verschoningsruimte

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kan zeker wel hoor!!!

Ik heb voor Mees ook z'n eerste schoentjes gekocht, ook tegen de kou. Heeft gewoon al maatje 19 :$

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat gaaaaaaaaaaaaaf!!!!! Eindelijk is het is dan zo ver!!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    MNM, ik heb met Sam een cursus babymassage gedaan. Hij vond het heerlijk en sliep daarna extra lang!

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal:JAAAAAAAAAAAAHH dat is super nieuws!!!! Eindelijk komt jullie meisje naar huis!

Babymassage: heb ik ook een cursus gedaan. Ben elke keer minstens 3 keer bezeken.

Meeting:klinkt leuk...

Virus: RS virus schijnt hier de kop op te steken op de KDV-en. Heb een brief van de GGD gekregen. Ik denk dat Jim dat virus ook heeft gehad en daardoor die longontsteking heeft gekregen.

Mamatien: oh jakkie. ik wordt bijna panisch als ik misselijk ben en ook maar denk dat ik moet spugen. En als hubbie te veel heeft gezopen en boven de pot hangt en ik hoor dat kan ik er zowat naast gaan hangen...bleg die geluiden die daarmee gepaard gaan...iew.. Doe mij dan maar stront! :D

Alessandro: goed bezig! knettergek maken die gast!

Ego: baal baal...schotel heeft kuren...krijg alleen BVN en vrije duitse zenders...dus dat wordt dan maar vroeg naar bed.

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Chantal O wat super!! Eindelijk zeg! Hopelijk is het snel vrijdag voor jullie ;)

Paso heb je niet nog een goed boek/tijdschrift om te lezen?
    Die duitse zenders ging ik ook niet naar kijken....

Babymassage Heb ik met Jara ook gedaan. Vond ze heerlijk!! Ik vond het ook erg leuk ondanks het feit dat ze me per 'les' 3x onderplaste elke keer.... :)

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eeeh boek....kun je dat eten?

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Sorry ik ben de laatste dagen weinig hier geweest.
    Ben druk bezig met het uitzoeken van een leuke vakantie. Dat is zo makkelijk nog niet hoor. Morgen middag ben ik vrij, de kids bij de gastouder en marcel aan het werk, dus dan kan ik even ongestoord zoeken.

Verder vandaag WEER met Romee naar de ha geweest. Het kuurtje was op maar ze hoest en roggelt nog steeds. Dus nu een nieuwe puf meegekregen (ontstekingsremmer). Eerste 3 dagen ook nog de ventolin er bij gebruiken en daarna 2 weken alleen de nieuwe. Ben benieuwd....

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ennas; Wat een schatje!!!

MNM; Ben met Senna op aanraden van de ka ook een paar keer naar babymassage geweest. Ik had er zelf alleen niet de rust voor, ik was toen zelf veel te druk en gejaagd, dus dat werkte niet echt. Komt bij dat het een half uur rijden was hier vandaan. Senna vond het wel lekker hoor, die viel daarna direct in slaap in de mc maar zodra ik thuis was was hij weer wakker en oververmoeid en dus niet weer in slaap te krijgen... En ik vond het ook een beetje een aparte vrouw. Maar zoals ik het lees komt ze bij jullie thuis, daar wordt het al een stuk makkelijker van.
    En wat betreft rust en regelmaat, dat was hier tot ongeveer zijn derde verjaardag heel belangrijk. Als wij een keer z'n middagslaapje oversloegen omdat we een afspraak hadden, dan was hij de nacht erop aan het spoken.

Kaatje; Hier dan misschien toch ook wel eenkennig..., hoop dat het a.s. donderdag beter gaat en hij dan wel wil slapen.

Patriesja; Als je ook nog eens niet je slaap krijgt wordt het idd niet veel beter van! Beterschap!

Alessandro; Wat een leuke foto!!

Chantal; Wat ontzettend fijn!!! Eindelijk jullie meisje lekker thuis waar ze hoort!!

Danitjuh; Is altijd zo hé dat ze dan juist slapen!

Paso; Balen zeg van je schotel, keer op tijd naar bed is ook wel lekker!

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Paso Haha geen lezer dus! Ik lees tegenwoordig bijna geen boeken meer, kom er op mijn manier niet aan toe. Wat ik wel altijd lees zijn de 'kinderen' en 'ouders van nu' en zo.

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Moeilijk hé om een leuke vakantie te zoeken, moet ik ook nog gaan doen! Jeetje wat vervelend dat Romee nog steeds niet lekker is, hoop dat de nieuwe puf snel werkt!

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Wat betreft een meeting.... Voor mij is het zowiezo een heel eind rijden dus ik denk niet dat wij komen. Bovendien heeft Marcel erg onregelmatig werk dus ik kan nu nog niet zeggen welke data ik zou kunnen.
    Wil natuurlijk wel alle foto's zien hoor!

Deel Deze Pagina