Van mijn kant niet zo veel reacties, laptop wordt gemaakt, dus nu alleen 'n tab om alles bij te houden
Hoi ! Zo jammer dat Elin geen twee goede nachten achter elkaar maakt.Kon er weer drie keer uit. Haar nekje ziet er gelukkig een stuk rustiger uit. Kolven met de hand ging best goed,maar nadeel van deze kolf is dat ik hem helemaal uit elkaar moet halen om schoon te maken. Kon na het werk 20 min. wachten tot mijn auto zo opgewarmd was dat de deuren open gingen. Morgen maar even vragen of een vriend binnekort een keer tijd heeft om er naar te kijken.Morgne komt hij iig de auto halen om de ruiterwissers te maken. maizena hoorde net toevallig van een vriendin ( die ook arts is ) dat maizena en talkpoeder beide goede voedingsbodems voor bacteriën zijn.Vandaar denk dat de huisarts er niet blij mee was Zag lieve foto's ! maar nu ga ik ff gtst kijken
@martje, bij jou ook zo gezellig s nachts, de kleinste die steeds wakker wordt en de oudste die dan midden in de nacht met van die vreemde dingen komt... Hier precies hetzelfde! @dani, ik had die foto al gezien, maar ik vind hem zoo leuk!! @jac, gefeliciteerd!! @sherry, aah lieve foto! @kaatje, fijn dat het beter gaat.
Slechte nachten... Bah! Deed er vannacht 'vrolijk' aan mee. Ik had net als vrijdagnacht een benauwd en beklemmend gevoel op mijn borst/ribbenkast. Erg raar, geen idee wat het is. On 5 uur ging Marcel zijn wekker en om 5.15 ging Jara af: Mamaaaaa ik ben waaaaaaakkkerrrrrr. Marcel heeft nog een poging gedaan om haar weer te laten slapen, maar een kwartier later begin ze weer met roepen. Dus maar naar mijn bed. Heb wel meteen tegen dr gezegd dat ik weer ging slapen, en heb dr ook eigenlijk niet meer gehoord. Hoop niet dat dit de nieuwe truc word, dan ben ik er morgenochtend wel klaar mee Danitjuh Wat een heerlijke foto! Met Romee gaat het wel weer wat beter gelukkig. Ik vind haar nog steeds wel wat benauwd klinken, maar ze hoest in ieder geval niet meer zo! Paso haha, erme hubbie! Had je even een foto van zn gezicht moeten maken Juud Wat verdrietig van je neefje zeg. Lijkt me heel moeilijk als het zo slecht met je kind gaat.... Jac Gefeliciteerd met je dochter!! Sherry Wauw, Sophia is ook een lange dame!! Patriesja Lopen de kindaantallen bij jullie ook zo terug? Wij beginnen het nu wel te merken hoor.... Kaatje Thanx voor de tip! Voortaan dus geen maizena en/of talkpoeder gebruiken Hier weinig nieuws, vandaag week lekker aan het werk geweest
@ego Gut ben best wel beetje boos en teleurgesteld in me ex... ivy had dr handschoenen mee.... en nu zijn ze niet mee terug gekomen en hij kan ze daar niet vinden... Baal echt vreselijk. Ze had zulke koude handen vandaag toen we buiten waren! En op het winkelcentrum hier hadden ze niks meer :O Was ook niet echt van plan om 12 euro te gaan betalen aan een paar handschoenen!
Juud; Had gister ook m'n dag niet, dus daarom kon ik er ook erg slecht tegen! Ja over een paar jaar kunnen we er idd vast om lachen, ik zeg vaak...als ze 18 zijn zullen ze wel in hun eigen bed slapen Schildje; Fijn dat de medicatie z'n werk doet. Jac; Ook al zo'n nacht, hier lag Mika ook naast me met mijn borst binnen hapbereik Gefeliciteerd met je dochter!! Sherry; Jeetje, jullie meisje is idd groot! Wel een schatje!! Marlous; Leuk een nieuwe telefoon!! Kaatje; Jammer hé dat ze dat doorslapen niet gewoon lekker volhouden. Fijn dat het met Elin beter gaat! Patriesja; Ja hier is het ook heel "gezellig" 's nachts. Marleen; Vervelend dat je weer benauwd was, even in de gaten houden. Hier denkt Senna ook wel eens dat de dag al om 05.00 uur is begonnen, voor mij is het dan alleen nog midden in de nacht. Paso; Ah arme man van je en hem dan ook nog uitlachen Anna; Kan me voorstellen dat je baalt, zielig dat ze het zo koud had. Hier was het vanavond weer huilen, lijkt er echt op dat hij ergens last van heeft. Uiteindelijk om 22.00 uur in slaap gevallen. Morgen maar eens een dagje alleen borstvoeding, kijken hoe het dan gaat. Heb zelf het idee dat het wel eens van de broodkorstjes kan komen, want hij sabbelt er niet op, hij eet gewoon de hele korst op... Zo nu maar op bed en hopen op een betere nacht!
Morge, Hier redelijk geslapen alleen komt Fleur weer sneller op elkaar met de flessen. wij zijn nu standaard en forte aan het mengen maar dit wil niet dus gaan wij gewoon forte geven en geen standaard meer. Gisteren ging de groente en fruit er heel erg goed in. Als ze de lepel maar zag begon ze te spartelen met armen en benen en haar mondje ging gelijk open. Zelf gisteren een half potje stoofvlees gegeven en het ging helemaal op. Voor de rest is het snif en snuitje hier in huis. Manlief goed verkouden en flink aan het hoesten, Rick ook hoesten en Bart veel niesen. En mama ..... nou zij gaat maar door en door!! @Jac nog gefeliciteerd.
Goedemorgen, Hier werd Mika weer wakker toen ik net op bed lag en heeft de rest van de nacht weer bij me gelegen, uiteindelijk nog wel redelijk geslapen! Nu snel Senna naar school brengen en boodschappen doen! Tot later! Jac; En nog kunnen slapen?? Schildje; Hopelijk gaat het met alleen de forte beter!
Goedemorgen. Al kan ik het goede wel achter wege laten. Elin haar neusje zit dicht, kwam vannacht dus om de 2 uur om te drinken.Kon er 4x uit *gaap* Marleen,misschien komt dat benauwde gevoel door vermoeidheid ? Heb ik zelf iig erg snel last van. Anna, irritant zeg. Hebben jullie een zeeman ? Hier liggen de bakken nog helemaal vol met goedkope handschoenen. Martje, zou zeker van de broodkorsten kunnen komen brood vraagje Wil binnenkort een broodje gaan proberen met Elin,maar ben vergeten hoe je ook alweer begint Gewoon hele kleine stukjes snijden en hopen dat ze er niet in stikt toch ? Jac, jeetje wat een tijd.Nog een beetje kunnen slapen ? Schildje, mama's gaan altijd door Beterschap voor de rest
Met de forte ging het altijd super goed. Tot dat ze dus zo ziek werd en wij gingen proberen langzaam over te gaan. Ad zei het zelf vannacht dat wij nu gewoon forte 2 halen en blijven geven. Hopelijk slaapt ze weer fijn van 6 t/m 5 's morgens zoals een paar weken geleden.
Morning dames . Hier een goede nacht. Om 22.30 de fles en hij kwam om 05.40 gaat steeds beter. Ik ga zometeen met 3 andere meiden van het forum bij 1 van de meiden thuis taart bekleden Ik heb er erg zin in! Eventjes weg van thuis. Ismail gaat wel lekker mee. Dus wordt een hele volksverhuizing. Juud jeetje wat een verhaal zeg over je neefje. Hopelijk is het toch maar een fase in zijn leven. En gaat straks alles weer goed. Schildje ben je met medicijnen begonnen met Rick? Fijn dat hij zich goed voelt. Hoe is het met jullie zelf? Komen jullie nu tot rust nu jullie weten dat van Rick? Ah de verkoudheid is bij jullie toegeslagen, hier ook hoor. Sherry leuk de kempervennen! Ben geloof ik vroeger met mijn ouders en broertje alle parken af gegaan Oh hoe gaat het met je schoonmoeder nu? Wat een leuke foto van je meisje! Kleding : Ismail zit nu in maatje 68 * trots * Jac gefeliciteerd met je dochter haar 8ste verjaardag! Marlous dat is een hele leuke telefoon Je kan er echt veel mee. Ik ben heel blij met die telefoon Marloes oh laptop een opknapbeurt. Kan dat ook nog hahaha.. Hmmm misschien moet ik het ook maar eens doen. Kaatje fijn dat Elin haar nekje eral wat beter uit ziet! Oh dat is wel veel 4x per nacht. Ach ook al verkouden. Marleen fijn dat het met Romee beter gaat. En hoe is het afgelopen nacht gegaan * ruikt ondertussen een overheerlijk luchtje bij Ismail vandaan komen * Anna dat is niet fijn zeg handschoenen kwijt! Kan je ex niet zelf een paar handschoenen kopen voor haar? Of geld meegeven aan jou zodat jij ze kan kopen? Martje hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad en heeft Mika geen last van iets. Oh ik lees al toch een redelijke nacht. Zo ik is weer bij en ga een poepbroek verschonen en dan op naar de taart die we gaan versieren
Goedemorgen! Danitjuh veel plezier!! Martje, Kaatje.. Pff vermoeiend!! Hier staat gezellig liedjes met een hoepeltje erom aan. Net lekker fruitje gegeten en dan zo maar weer een retourtje naar bed! Vanmiddag maar dik ingepakt aan de wandel, het zonnetje schijnt heerlijk!
Morgen dames! Weer een hoop slechte nachten zie ik, succes vandaag... Noortje slaapt de laatste tijd goed, 's avonds wil ze wel drie keer eruit en jengelt ze wat, maar de nacht haalt ze in een keer door. Vanmorgen hadden we alleen een heel zielig hondje. Werd om kwart over 6 wakker omdat hij tegen me aan lag te trillen, maar daarna ging hij van bed en was het rustig. Bleek dat hij echt heel nodig moest poepen en ons niet wakker kreeg en het niet meer kon houden. Nu was hij gister al niet lekker en wat diarree, maar dat was dus nog niet over. man boos, hondje zielig en ik om kwart over 6 de troep opruimen... Voor een hond is het nest bevuilen het ergste wat er is, dus een knuffel, schoonmaken en snel naar buiten... hopelijk gaat het straks beter... kaatje, je kunt elin eerst op een korstje laten sabbelen, daarna stukjes van 1 bij 1 cm in de wang stoppen. Dan gaat ze vanzelf kauwen. lekker met smeerworst, smeerkaas of appelstroop. Het krostje ging bij ons niet zo, maar de stukjes vindt ze heerlijk! Danitjuh, gezellig, veel plezier met taarten bakken! Schildje, ik zou ook terug gaan naar de forte als dat het beste werkt! Succes met de ziekenboeg... en je hebt ook nog allemaal zieke mannen... Anna, die ex van jou zou je toch achter het behang plakken... Zou inderdaad bij een zeeman, scapino of wibra kijken... Nu maar weer verder aan eht werk...!
Ook dat nog ja allemaal mannen!! haha Net heb ik een volle fles forte gegeven en helemaal op gedronken. Eens zien wat ze doet als ze de hele dag forte krijgt en hoe zij het vannacht gaat doen.