JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ja dat wel maar eerst moet manlief de 2e opleiding afronden. En dit gaat nog wel 2 jaar duren. Maar zo zijn we hier al wel de voorbereidingen aan het treffen. Wanneer het einde in zicht is dan maken we het pas bekend.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    net gebeld door de zaalarts :)
    fijn mens is dat zeg!

Donderdag is de slikfoto,vrijdag gesprekkie met haar.
    Plan is nu dus uitslag afwachten, als daar niks uitkomt (mdl arts denkt dat het klepje tussen maag en darmen niet goed werkt) dan over op koemelk en kippenei vrije voeding.
    Ook gaat ze proberen haar thuis te krijgen!
    eventueel met continu-voeding... en dan poliklinisch vervolgen.

maar.. als dat kleppie niet goed is,moet dat eerst verholpen worden uiteraard

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Even een fotospam voor degene die ik niet op Facebook heb :D

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @marleen, ja dat is bij ons idd ook zo, inval wordt idd opgevuld door mensen die teveel zijn en zo kan het ook voorkomen dat je naar een ander kdv wordt gestuurd.

@sherry, oh spannend naar het buitenland!

@kaatje, balen van de auto, fijn dat het bij een vriend kan, dat scheelt geld idd.

@chantal, fijn dat je donderdag dan meer weet, hopelijk kan ze dan lekker snel weer naar huis.

@ennas, ik heb ze gezien op fb, echt hele leuke foto's!! :)

Hier een klein mannetje die me met grote ogen zit aan te kijken en weigert te slapen.... dat beloofd niet veel goed voor de nacht :(

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Heb vandaag de eerste dag met 3 flessen gehad!!

schema was nu zo;

0730 fles 200cc
    0930 potje fruit (4mnd)
    1145 fles 200cc
    1515 Liga en beetje drinken (drinken vond ze nog erg vreemd :p)
    1615 potje groente (4 mnd)
    1845 fles 200cc + pap

Zit ik zo een beetje goed?? Of moet er meer bij op een dag??

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Ja de wind maakt het idd een stuk kouder!

Sherry; Spannend zeg...en zijn die plannen al vergevorderd dan? Oh lees het al...duurt dus nog wel even!

Kaatje; Als de kans groot is dat één van de sloop ook zo weer kapot is, dan helpt het niet.
    Wat een gedoe zeg met die deur, moet je er dan ook een half uur inzitten of heb je de mogelijkheid hem te laten draaien zonder dat iemand hem meeneemt?

Chantal; Hoop zo dat ze snel naar huis mag!

Volgens mij (maar ik roep niet te hard) slaapt Mika nu. Lag er om 19.15 uur in maar slapen ho maar...z'n huiltje klonk dit keer wel heel anders als afgelopen twee avonden, nu was het meer mopperen.
    Hij heeft vandaag dus alleen maar bv gehad en heb het idee dat hij dus toch reageert op de bijvoeding. Morgen weer naar het cb, ben heel benieuwd hoeveel hij is gegroeid.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    het lijkt hier ook stil...

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hier zitten we ook op 3 flessen, wij geven bij het fruit nog wat drinken en bij het avondeten ook (zijn nog niet grote hoeveelheden die hij drinkt).
    En we zijn begonnen met brood, hij eet nu een paar stukjes en een korstje.

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zo ik zit moe maar voldaan met mijn beentjes omhoog :D Was daar om 10.00 en pas om 14.00 gingen we aan de slag... hadden heel veel te kletsen hahahaha... Taart is erg leuk geworden. Ismail ligt heerlijk in zijn bedje al vanaf 18.30 die was bekaf.

Marlous arme hond. Die dingen kunnen nou eenmaal gebeuren.

Jac hopelijk gaat het snel over wat hij heeft. En kan je vannacht wel goed slapen. Wat hebben jullie eigenlijk met dochters verjaardag gedaan?

Chantal dat zie je steeds vaker hoor, dat mensen 2 tijden waarop ze kunnen kiezen.

Martje ahhh Senna die huilt. Gelukkig gaat het snel weer over. Vindt hij het leuk op school?

Marleen hahaha die rookmelder :D foei niet eens zwaaien hihihi

Kaatje balen van je auto zeg. Volgens mij hadden ze tegen mij gezegd dat je ook die spray voor het ijs op je voorruit weg te halen, dat je die kon gebruiken voor de deuren.

Sherry spannend hoor plannen om naar het buitenland te gaan. Waar precies of weten jullie dat nog niet?

Ennas heerlijke spam hoor! Ook op facebook * smelt *

Patriesja hopelijk toch wel een goede nacht hoor.

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Patriesja; Dat drinken vind ze nog helemaal niets :D Geef het er wel gewoon, maar meer dan 3 slokjes neemt ze niet haha.
    Broodje mag hier pas met 7,5 maand volgens het CB...

12. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ennas; Ah wat een schatje!!!

Patriesja; Hoop toch op een goede nacht voor jullie!

Danitjuh; Was dus wel gezellig!!
    Senna vindt het op zich wel leuk als hij er eenmaal is, alleen het afscheid nemen vindt hij erg moeilijk en mama ook ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo auto is betaald en ruitenwissers doen het weer als het goed is ( vergeten te testen ) donderdag of vrijdag gaat hij terug om naar mijn deuren te laten kijken.Zal ook wel weer het nodige gaan kosten.

Chantal, he he eindelijk weer een plan van aanpak

Ennas, lief ! Super ook al die leuke kleertjes en haarbanden erbij
    Schema ziet er goed uit toch

Martje, nee ik moet buiten wachten.. of me via de achterdeur over twee kinderzitjes naar voren zien te wurmen

Danitjuh,ja maar zo'n spray helpt niet want het zijn niet de rubbers maar zit echt binnen in mijn deur zelf ( ook niet het slot )

Heb voor Elin maar een lekker warm bakje van de kinderwagen gemaakt. Voetenzak er in en een lekkere dikke winterjas van zolder gehaald. Zal morgenochtend weer koud genoeg zijn.
    Nu ff de hond uit laten,douchen, Elin n

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sherry Spannend, zeg, verhuizen!

Ennas Ach, wat een superfoto!

Danitjuh Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    weten jullie wie een postnatale depressie kan vaststellen?
    huisarts niet iig.. psycholoog?

moet namelijk weer gaan werken.. en enige manier om er onderuit te komen, is met een verklaring dat ik dat heb.
    huisarts zegt dat ik t niet heb en t allemaal komt door alles met vien (logisch) maar ik "MOET" zo'n verklaring hebben! grr

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Ennas dit is een goed schema zo. Ik had de foto's al gezien maar wilde hier ook even zeggen ik vind vind ze super!!

Hier goed geslapen. Fleur kwam pas om half 12 een keer. Toen een klein flesje gegeven. Kon wel merken dat ze echt honger had. Dus dit is voor ons helemaal dat wij zeker bij forte blijven. Daarna kwam ze pas om 5 uur pas. Dus al met al goed geslapen.
    Groente en fruit gaat ook super. Ze heeft weer zitten smullen gisteren. Nu hopen dat ze 's nachts ook weer langer gaat slapen maar ik denk dat dat wel goed zal komen.

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier was het later gisteravond weer steeds huilen...om 23.30 uur uiteindelijk maar een zetpil gegeven en toen is hij wel gaan slapen, weet niet eens meer hoe laat hij vanmorgen vanmorgen wakker was voor een voeding.
    Straks Senna naar school brengen en dan door naar het cb en ff koffie drinken bij m'n moeder.

Kaatje; Moet je hem dan ook starten via de achterdeur??
    Morgen Elin dus lekker warm ingepakt!

Chantal; Ben bang dat zo'n verklaring moeilijk gaat worden...

Schildje; Lekker zo'n nacht.

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Morning girls!!

@dani, leuk hoor taarten bakken!

@enas, 7,5 maand is best laat om te mogen beginnen met brood.

@chantal, oh lastig zeg... Maar idd logisch dat je niet kan werken.

@schildje, fijn dat het zo goed gaat.

@martje, misschien moet ik ook Maar eens een zetpil proberen.
    fijn dat hij nu wel geslapen heeft.

hier weer een rot nacht :( en nu weer werken...

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kaatje, hoe kan je dan je auto starten als je de deuren niet openkrijgt?!

Schildje, fijn dat flrue beter geslapen heeft! Dan toch maar bij forte blijven! Bij kruidvat is trouwens voer in de aanbieding he! Voor de mensen die kruidvat gebruiken...

Blijf het raar vinden hoor, die verschillende adviezen van cbs en internet.. 7,5 maand of 6,5 maand (zoals bij mij) starten met brood.. scheelt 1 hele maand :S

Wat is het kkkkkoudddd he!!!!! Ik heb gewoon moeite met typen zulke koude vingers heb ik!

Zo ik heb ff aantal mensen op fb toegevoegd die ik nog niet had.. Als jullie denken, hmm wie is dat.. nou dat ben ik ;)

20. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ja zo iets had ik al door :D

Deel Deze Pagina