Sukkel dat ik ben... klik ik het hele tabblad weg, kan ik opnieuw beginnen... Chantal, denk inderdaad dat het lastig wordt. Misschien weet Alessandro meer voor je, zij weet er alles van en dat was al heel moeilijk om vast te laten stellen... Is ouderschapsverlof ene optie, of is dat al op? Martje, misschien had hij dan toch echt ergens pijn van... fijn dat jullie allemaal een beetje hebben kunnen slapen. Marleen Vandaag wel gezwaaid? Ennas, klinkt prima toch, en als Jula er tevreden mee is, zou ik er niets aan veranderen. Bij ons liggen de tijden wat anders en de liga is een boterham met thee, maar voor de rest hebben we dezelfde volgorde. kaatje, hoe gaat het nu met Elin en haar nekje? is het al wat rustiger? Noor is gister weer goedgekeurd door het cb, ze is 69 cm en bijna 8 kilo. Alleen haar hoofdje groeit harder dan de rest, zal ze wel heel slim worden... denk ik
Ik vind het ook gek dat het zo verschilt per cb in Nederland. Hier kreeg ik ook te horen dat ik Fleur nu al brood zou mogen geven. Ik wil eerst een zien of zij een heel potje of de inhoud daarvan groente en fruit leert eten en dan kan het brood altijd nog wel. Van morgen deed mijn auto het niet meer. Accu leeg. Nu staan hij aan de oplader en ik hoop dat hij het morgen wel doet. de accu is net 1 jaar oud. en volgens de kleurenindicatie zou hij nog goed moeten zijn.
Morning meiden. Hier was het 05.15 dat is besloot dat het tijd werd om klaarwakker te zijn. Niet goed voor mama want die is ondertussen bekaf. Misschien maar vanmiddag eventjes slapen als manlief wakker is en ik terug ben van de mondhygiëniste. Schildje wat fijn dat het met Fleur zo goed gaat. Heerlijk groente en fruit eten. Oh accu leeg. Hier nog geen last van gehad. * klopt het af * Martje succes bij het CB Marlous wat doet Noor het goed zeg! Broodje eten: heb ik eigenlijk gewoon op gevoel gedaan. CB zijn we pas voor het eerst geweest en moeten morgen weer heen.
Mamachantal. ooh ik hoop dat jullie meisje lekker mee naar huis mag. duim heel hard voor jullie. Geen idee bij wie je voor zo'n verklaring moet zijn. Hopenlijk lukt het. Ennas. oooh wat een leuke spam!!!! jaloers!!!!!!Maarja kan moeilijk mijn zoon een jurkje aantrekken en zo'n mooie rose haarband.hihi Kaatje. fijn dat de auto zo snel gemaakt kan worden bij je vriend. hopenlijk vallen de kosten mee.Groot gelijk om een lekker warm nestje te maken voor Elin. het is maar bar koud. Martje. Ging weer dus niet zo lekker vannacht. dikke knuf meid. Echt frustrerend he. Dames met slechte nachten dikke knuffel!!! euuh wat heb ik nog meer gelezen. ooh ik weet het niet meer. sorry! hier goede nacht gehad. Ik snap er helemaal niks meer van. Meneer werd nou om half acht wakker van de wekker vanochtend. (zeer blij dat we een wekker hadden gezet) Heb hem wel gisteravond lekker in een warm badje gedaan. Fles erin en naar bed. Maar hebben N helemaal niet meer gehoord. ik snap er echt niks meer van. Maar was blij met weer een fatsoenlijke nacht.
Danitjuh, jouw dagen beginnen wel heel vroeg zeg! Zou fijn zijn als Ismail net een uurtje langer zou slapen, dat scheelt al zo veel! Ja, Noortje doet het echt goed, we hebben op het moment weinig te klagen... Ze kwam zelfs vanmorgen pas om 7 uur voor de fles terwijl ze gister om half 9 naar bed ging na de papfles. en ze dronk hem nog leeg ook! *klopt dit heel snel op elk stukje hout af....*
Chantal, moet je bij de huisarts voor zijn. hij kan een verwijsbrief voor je regelen naar de juiste persoon! Volgens mij stelt een psychiater dit.. Kunnen ze in het ziekenhuis hier niets mee?
Hoi, was ik ook weer even. Heb nu tijd over namelijk Chantal: Je ziek melden vanwege burn out of overspannen door alles kan toch ook? Ennas: Geweldige fotos, lekker veel spekjes heeft ze!! Hier ligt lucas alweer bijna een week in het zkh. Hij heeft het rotavirus gehad en daar kreeg hij ook rs virus overheen. Ik ben nu echt gesloopt en kan eigenlijk de hele dag wel janken! Telkens als het beter lijkt te gaan, gaat t weer achteruit zucht.. En dan ook nog eens een baas die aan mn hoofd zeikt dat ik moet werken...
Jac dat is een hele lekkere nacht zeg! Rono ook vanuit hier heel veel beterschap en dat hij maar snel naar huis mag komen.
Jeetje Rono, dat is veel tegelijk! Arm ventje! Veel beterschap en ik hoop dat ie er snel weer bovenop krabbelt... Chantal, wat rono zegt klinkt eigenlijk wel heel logisch en toepasselijk op je situatie. Zou dat kunnen?
ROno. och arme had gemist dat Lucas in het ziekenhuis ligt. Beterschap voor je kleine vent. En doe zelf rustig aan meis. mamachantal. Sluit me aan bij Rono en Marloes. Klinkt idd logisch. Hier wederom weer eens een aanvaring met sfamilie. Pfft wat kan je moe worden van bepaalde mensen. Worden nu compleet genegeerd door zwager en szus. En souders vinden alles opeens normaal.. (steken kop in het zand) Oke ligt natuurlijk wel iets genuanceerder. En is ook een lang en ingewikkeld verhaal. Maar ik zie het somber in. VInd het sneu voor manlief. Heb het gevoel dat hij zijn broer wel eens kwijt kan raken op deze manier. En dat allemaal door..... precies naar mijn mening szus. Maar goed iemand die alleen door een superroze bril naar zijn vrouw kijkt. en gelooft dat zij ongeveer jezus is. daar kan je niet van verwachten dat hij zelf nadenkt. Jammer alleen dat hij straks niemand meer over heeft. Van zijn oude vrienden heeft hij volgens mij nog maar verdacht weinig over. allen haar familie is goed genoeg. We zullen wel weer zien waar dit eindigt. Zou zo graag mijn mening eens zeggen.. maar ja het is niet aan mij.oke einde ego! sorry dames.
jac dat is echt waardeloos. de wereld wordt wel klein als je alleen je vrouw hebt om te aanbidden, en het lijkt mij gezond om ook andere vrienden te hebben. En als haar mening de waarheid is, komt jouw mening toch over als jaloers gekijf. (ookal raakt ie misschien de waarheid wel meer) Het is iets wat hij in moet zien,en dat kan lang duren... Zou het helpen als je man hem de waarheid vertelt, als broers naar elkaar?
Even heel erg ego... ben het zo zat vandaag... begin mijn oude ergernis aan mijn werk ook weer terug te krijgen. Maar we hebben thuis besloten in deze markt eerst voor zekerheid te kiezen en de secundaire voorwaarden, maar het is zon gruwelijke ergernis als je collega continu 'o zo gezellig' op een lijn zit met de baas. maar ondertussen haar project niet af heeft, waardoor alles in de knoei raakt. oh nee, dat was natuurlijk de schuld van iedereen behalve haar...
Zo...bijgelezen.. Rono; ach, heel veel sterkte voor je zieke mannetje! oh....ZP-en is me niet gegunt.... meneer vind het nodig om zijn broek vol te maken..... en nu dus moppert omdat het niet lekker zit doe zo nog een poging