vienna heeft vandaag, als eerste zo'n bedel-ring gehad! Super ! zal er morgen wel even een foto van maken..
Hallo, Hier vandaag voor jawel de 3e keer verslapen! @chantal Dank je wel voor de links! Een postnatale depressie kan een psycholoog of psychiater vaststellen. (een tip... zoek de symptonen op en kaart die aan... dan krijg je sneller de diagnose... anders heb je misschien een kans dat je toch moet gaan werken) @sherry emigreren? leuk! waarheen? @ennas leuke foto's @cb ik heb geen idee wat ze hier zeggen met het eten en brood etc... moet er volgende week pas weer heen. Maar sinds Céan 6 maand is krijgt hij brood... eerst korstjes en nu ook al een tijdje gewoon brood. @jac wat fijn dat de nacht goed is verlopen! Vervelend zeg die ruzie met sfamilie @rono Beterschap. Ik hoop dat Lucas snel weer thuis is!
Goedenavond, Mika is weer goedgekeurd, 7195 kg en 67,5 cm. Verder was alles goed, ze vond het een vrolijk en sterk mannetje en ze verwachte dat het een pittig ventje zou worden. Vanmiddag de bovenverdieping maar even schoongemaakt, Mika wilde vanmiddag niet slapen en aangezien ik geen zin had om steeds naar boven te lopen, ben ik daar maar gebleven. Uiteindelijk is hij met het geluid van de stofzuiger toch in slaap gevallen. Hij ligt nu inmiddels lekker te slapen en hoop dat hij dat de rest van de avond en nacht ook blijft doen. Mamatien; Ja raar hé al die verschillende adviezen met wanneer brood. Vandaag zei de arts op het cb tegen mij dat ik over een klein maandje wel mocht beginnen, dus ik vroeg wat nu eigenlijk de richtlijn was, toen gaf ze aan dat ik nu ook wel al mocht beginnen met af en toe wat brood als hij het lekker vond.... Marlous; Fijn dat jullie meisje weer is goedgekeurd. Balen zeg die frustratie op je werk. Danitjuh; En nog geslapen vanmiddag? Jac; Heerlijk toch zo'n nacht, die heb je in ieder geval weer te pakken. Wat een gedoe zeg met je sfamilie..., kan me voorstellen dat je graag je mening wilt zeggen, maar soms is het beter om je maar stil te houden, anders heb jij het straks gedaan!! Rono; Heel veel sterkte met jullie ventje! Patriesja; En werkdag overleefd? Anna; Ach alweer verslapen...niet gelukt dus om direct om zes uur op te staan
Ok ga ik daar ff verwijzing voor veagen.wat is verschil tussen psychiater en psycholoog? Wat is goedkoper? Hihi..
Chantal, meestal is stap 1 psycholoog en stap 2 psychiater. Psycholoog is voor het praten en psychiater voor pillen en diagnose (dit is heeeel zwart wit gezegd!) zou gewoon zeggen tegen de huisarts wat jij denkt, dan weet hij wel war je terecht kan... Psyq heeft alles in huis!
Marlous Ja, vandaag waren de meiden bij de gastouder, die heeft meteen naast de voordeur een groot raam, dus dat is meteen zwaaien Schildje Balen van je accu... Jac Haha, maar goed dus dat je de wekker had gezet! Heerlijk zeg, weer een nacht slapen! Hopen dat N het weer doorheeft! Rono Arme lucas... Kun je niet kortdurend zorgverlof opnemen? Sterkte!
Hoi Zo eindelijk even tijd. Prima nacht gehad. 22.00 naar bed, Elin kwam om 23.00 ( dat was dan weer wel jammer ), toen om 02.30 en daarna moest ik haar om 07.00 wakker maken. Hoorde op het kdv dat één van Levi zijn leidsters zwanger is. Leuk ! Zal er niet veel mee van mee krijgen denk want ze gaat over een paar weken over naar een nieuwe vestiging hier in het dorp Chantal, heel vervelend maar als je het niet hebt zal ook niemand het voor je voorschrijven ben ik bang. Misschien kan je met de arbo arts ofzo regelen dat je op therapeutische basis begint ? Dus eerst voor een paar uur om weer langzaam in te stromen ? Misschien is het ook wel goed om er even uit te zijn.Even iets voor jezelf ? Ook al kan ik me helemaal voorstellen dat je niet op werken zit te wachten als je kind in het ziekenhuis ligt,maar misschien krijg je er juist wel nieuwe energie van Martje, gelukkig is hij na een zetpil in slaap gevallen.Ja ook starten via de achterdeur ( en over Levi zijn stoeltje klimmen ) Fijn dat Mika weer is goed gekeurd ! Mamatien, de achterdeuren gaan wel open Elin haar nekje. Gisteravond met schimmelcreme begonnen en ziet er gelukkig al stukken rustiger uit Marlous, jeee een slim kind haha. Irritant zo'n collega. Ziet je baas het wel ? of zijn het zulke dikke maatjes dat er een hand boven haar hoofd gehouden wordt ? Schildje, balen zeg van je auto Rono, zag idd wel het een en ander op fb voorbij komen. Wat zielig voor Lucas zeg Is hij inmiddels wel aan de beter hand ? Jac, jammer dat zwager zo onder de plak zit Hopelijk gaan zijn ogen nog een keer open voor hij iedereen kwijt is
Even een ego berichtje Maandag is manlief met Sophia naar de huisarts geweest. Al vanaf de geboorte heeft ze dat ze haar hoofd schuin houdt. Nou had ze ook een voorkeurshouding maar daar is ze dankzij de osteopaat en wat oefeningen toch wel van af. Maar dus daar naartoe. Moest vandaag terug bellen want hij ging eerst overleggen met een ander (fysio of kinderarts) wat er het beste gedaan kon worden. We worden dus naar de kinderarts gestuurd (iets waar ik hem al toe wilde dwingen hahaha) omdat hij ook zo iets heeft: ze is nog zo klein, kan niet praten en als ze zo jong is kan je er maar ook beter snel bij zijn. We gaan er van uit dat het daar met oefeningen wel goed kan komen. maar dat het hier ook wel van belang is dat je er vroeg bij bent... Dus er is een brief naar het zkh en nou krijg ik een brief terug met data enz. Nou maar hopen dat ze niet zoals alle voorgaande keren alles bij elkaar schreeuwt als we het ziekenhuis binnen stappen...
Morning!! Gister idd overleefd, Maar dan ook net Lag 21.30 al te pitten, dat komt nooit voor bij mij, maar wederom een erg slechte nacht
hier super geslapen. Fleur was moe en haar heb ik om 6 uur de fles gegeven. Ze sliep zo en heeft toen heerlijk geslapen t/m 4:10 vanmorgen. Joehoe mijn auto starte net gelukkig. Na wat gesputter deed hij het. Nu even warm draaien en weer achter ons huis neerzetten.
Morguh, Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar vanmorgen voor de jawel 4e keer verslapen... zucht.. Céan is ZO onrustig 's nachts. Veel huilen en jengelen en drinken... *gaap* @mamachantal Als het goed is ben je verzekerd voor een psychiater etc... maar hebben jullie iets zitten van Mediant (althans zo heet dat hier) Dat is namelijk gratis... @kaatje wat fijn zeg dat de creme werkt! @sherry Ik hoop dat het mee valt in het zkh.
och ik heb ook een nieuwe verslaving hoor... sjaaltjes breien... in een paar weken tijd geloof stuk of 15 van gemaakt... me moeder heeft er een paar gekaapt (Een webshop is zo lief geweest om ze online te zetten voor me http://www.jutjeflutje.nl) Ben nu met een zwarte bezig en daarna heb ik nog 2 bollen die ik kan breien tot een sjaal...
Morgen dames! Vandaag redelijk begonnen, wel wat vroeg wakker, Noortje vindt het tegenwoordig nodig om 6 uur wakkerte worden... *waar was dat ene uurtje toch gebleven* Anna, oh, ik hou op met klagen... Cean wil echt nog niet aan een hele nacht slapen he... Wij hadden na 6 maanden een ongelooflijke regeldag waarna ze het ineens doorhad, maar ik zie dat Cean al ouder is... Schildje, klinkt als een goede start! Sherry, goed dat je zo snel doorverwezen wordt. Al is het niets dan ben je er toch op tijd bij. Kaatje, oh wat fijn dat de creme werkt! Zag er echt heel vervelend uit. Over vervelend gesproken, helaas is het de tweede optie op het werk. Er kunnen bij beide geen veren meer bij, zeg maar... Gisteren op kraamvisite geweest, maar het meiske had er geen zin in... Ze was moe en jengelig en niet in haar hum. Ach volgende keer beter, we hebben haar in ieder geval mogen bewonderen Wat is Noor dan groot zeg, als je ineens zo'n klein hupke in je armen hebt.
*zwaait* Lees nog steeds zo nu en dan mee. Alleen erg moe (en wat somber) momenteel door het hele werkloos gedoe. Met Emma gaat alles super, ze probeert constant te gaan zitten (door haar buikspieren te spannen). Het lukt nog niet, dus kijkt ze mij aan met grote smekende ogen Zodra ik wat beter in m'n vel zit, kom ik weer actief mee kletsen!
@marlous Céan moet er denk ik nog niet aan denken... gemiddeld 4x per nacht wakker! Huilerig, jengelen.... Ach zal vast wel een keer over gaan. Wat een leuke foto!