Thanx Dat is echt niet vol te houden... snap wel dat je je zo hier en daar verslaapt... Hij is verder wel lekker vrolijk toch?
Lucas mag naar huis eind van de middag! Hij mag thuis verder aansterken, hij was 1,2 kilo afgevallen en weegt nog maar 6600 gram Pfff kan alleen nog maar huilen, heb t gevoel dat ik nu instort!
@marlous volhouden? uhm... merk dat ik erg snel moe ben, weinig energie heb, minder fit ben etc... ik begin het wel te merken dat de nachten zo kort zijn. Ja tenzij ik om 8 uur gelijk met hem ga slapen en dan alleen eruit ga voor voeding... @rono wat fijn dat Lucas weer naar huis mag! Ik snap dat je het gevoel hebt dat je nu instort. Het is ook niet niks zoveel dagen in het ziekenhuis zijn!
Na 6 maanden 's nachts in de weer deed ik dat af en toe wel hoor, dan ging ik om half 9 naar bed, want de dag erna moest wel gewerkt worden. maar meestal blijf je toch langer op om nog iets van je eigen avond te hebben... Hopelijk ziet ie het licht (of donker ) snel...
zo, laptop is weer terug... Marlous, leuke foto!! Noor is lekker vrolijk! Rono, fijn dat Lucas mee naar huis mag!!!
Vien heeft tóch reflux..kan niks aan gedaan worden.. Ja anti-reflux voeding en medicijnen.. Maar dat helpt niet. Krijgt ze al. Dus morgen vragen of ze naar huis mag? Ze moet vast voedsel gaan eten.. Ken thuis ook toch
Rono Fijn dat Lucas weer mee naar huis mag! Al weer lekker thuis? Chantal Toch de reflux dus.... Balen zeg, maar gelukkig weet je nu wel wat het is. Hopelijk kunnen jullie snel met vaste voeding gaan beginnen, dan kan ze lekker gaan groeien!
Hoi Weekend ! Hard aan toe. Brakke nacht gehad. Kon gister de slaap niet vatten. Om 23.00 eruit voor Levi en Elin sloot aan. Toen had ik het zo koud dat ik weer de slaap niet kon vatten. Toen kwam Elin om 02.30 en 06.15 Morgenochtend wordt mijn auto opgehaald voor de deuren ( al gingen die vandaag gewoon open ) en dan wandel ik even naar de brievenbus om een sollicitatiebrief voor Welkoop op de bus te doen. Zouden vanaf maart gaan zoeken naar een nieuw iemand voor 3 dagen dus ik zorg dat ik vooraan in de rij sta Sherry, hopelijk is het iets wat makkelijk op te lossen is Anna, lekker creatief ! Nu oefenen op handschoenen voor je meissie Marlous, blije baby Lutje, knuff. Leuke banner en avatar weer Rono, fijn dat Lucas naar huis mag Chantal, o hoop zo dat jullie meissie nu mee naar huis mag en ook voor langere tijd
Kaatje Ik hoop voor je dat je aan de slag kunt bij de welkoop! Lijkt me beter dan wat je nu hebt. (ook gezien je rug....) Straks weer 'wie is de mol' kijken, douchen en lekker op bed met mijn hete kruik! Marcel heeft nachtdienst, dus zonder de kruik ga ik het niet warm krijgen in mn uppie
Chantal hoop dat ze snel mee naar huis mag! Kaatje hoop voor jou dat het ook wat wordt zou wel fijn zijn Even een vraagje! Als mijn geheugen me niet in de steek laat zijn er hier nog meer dames met enkel glas en koude kinderkamers. Hoe koud zijn die van jullie nou? Bij ons staat de wind op Sophia d'r kamer en daar was het afgelopen nacht 15 graden. Heb het campingbedje al klaar gezet dus mocht het vanavond rond een uur of 11 (nu warm gestookt tot 21 gr.) weer richting 17 gaan dan slaapt ze bij ons op de kamer.. Het is anders denk ik echt te koud voor haar.
Hier geen ervaring met enkel glas,maar heb sinds gister wel haar raam dicht getrokken. Wordt soms wel koud in haar kamertje. Zorg dan dat ze er lekker warm bij ligt. Heeft nu een lekker dit rompertje met lange mouwen aan, een pyjama/boxpak er over heen ( zo'n ding aan één stuk ), dikke winterslaapzak met lange mouwen en een dekentje er over heen. Als ze het nu nog koud krijgt haha. Vind die koude handjes snachts tijdens de borstvoeding nog het ergster met dit weer.
Sherry, gordijnen voor de ramen en een extra deken vastklemmen als dat kan. Zo deed ik dat altijd bij de enkel glas ramen... het scheelde toch een aantal graden.
he dames, rono. OOh wat fijn dat lucas naar huis mag. Hij is echt veel afgevallen zeg. wowie! Dat word lekker verwennen nu. Mamachantal. Ooh ik hoop dat jullie meisje lekker mee naar huis mag, en dat ze daar dan lekker lang kan blijven. Wel balen dat het toch reflux is. kaatje. Groot gelijk om als eerste in de rij te staan. Duim hard voor je mee. AnnaB dikke knuf. Hoop dat Ceán snel gaat doorslapen nu. hier rust terug. tenminste besloten dat we niet gaan bellen. zwager mag eerste stap zetten. Zo niet dan niet. Morgen is het 2 weken dat de broers elkaar niet gesproken hebben. We zullen wel zien.
Anna, heb het rolluik al dagen dicht maar de wind staat er precies op. Dus het laat toch nog het nodige door. Gordijnen zijn ook al dicht bed bij de kachel dus even kijken hoe het gaat. Wanneer het 17 gr. is zo gaat ze naar onze kamer. Die ligt aan de andere kant van het huis en normaal staat daar juist de wind op... uitgerekend nu niet..
Sherry, 17 graden valt toch wel mee? Wij hebben 's nachts de kachel op 16 graden. De wind staat hier ook op het raam van Romee. Romee heeft een romper met lange mouwen, een pyama en een slaapzak zonder mouwen aan. Dekentje er overheen. 's ochtends heeft ze soms wel koude handen maar verder is alles lekker warm!
Sherry; Goed dat ze toch even naar Sophia kijken in het zh! Hier is het ook vaak rond de 17 graden boven, Senna heeft een romper met lange mouwen, slaapzak zonder mouwen aan en een dekentje over. Je zou eventueel het bedje nog even kunnen voorverwarmen met een kruikje. Anna; Leuke hobby toch! Marlous; Wat een schatje! Lutje; We zien je hier vanzelf wel weer, doe lekker rustig aan! Knuff Rono; Jeetje hij is echt een hoop afgevallen! Hoe gaat het nu? Chantal; Toch reflux..., naar zeg dat daar verder niets aan te doen is. Hoop dat ze snel naar huis mag. Kaatje; Hoop dat het wat wordt bij de Welkoop! Haha...zijn erg koud hé die handjes 's nachts! Vandaag hele dag gewerkt en vanavond weer thuis verder. Moet voor volgende week van alles af hebben. Vannacht heeft Mika weer bij ons gelegen en vanmorgen hebben we ons verslapen. Nu duik ik lekker m'n bedje in, tot morgen!
Hihi babyfoon stond te piepen... 14 graden. Nieuw record. Ze lag zelf ook in bed te miepen dus heb dr in het campingbedje gelegd. Ze heeft nou door dat ze bij ons op de kamer ligt wat ze is aan het kletsen en een lol dat ze heeft! Morgen om 06.15u de wekker weer...