JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chantal dus toch wat jij al dacht dat ze reflux heeft. Zou zeker fijn zijn als ze naar huis mag dan kunnen jullie weer gaan genieten.

@sherry bij Fleur op haar kamer is het nu bijna 17gr. Ze slaapt goed. Ik ben van mening dat het ook weer neit te koud moet zijn. Mijn man was vorig jaar van mening dat op haar kamer geen verwarming nodig was maar gezien wij enkel glas hebben op de 1ste verdieping was het een paar weken geleden maar 13 gr en zij was toen ook heel erg koud. Nu hebben wij zolang een electrisch kacheltje bij haar staan en dit gaat goed.
    Fleur heeft romper met lange mouwen aan en dan een pyama en daar over een trappelzak zonder mouwen. Toevallig wel een trappelzak waar ze aan zouden kunnen. Maar tot nu toe vond en vind ik het niet nodig.

Hier kwam Fleur om 2:15. Ze was al een 15 minuten aan het kreunen dus ik dacht nog van dat ze misschien zou gaan slapen maar nee het werd meer dus even een klein flesje gegeven en toen sliep ze weer verder tot 5:45. Vannacht was het 16,5 graden bij haar en zij was, behalve haar koude handjes, lekker warm.

Zo nu aankleden en kijken of de auto wil starten. Ik heb hem om half 7 aan de oplader gezet want toen wilde hij niet starten. Het komt echt door het koude weer dat hij het niet doet. Straks toch even bellen met de garage of dat dit erg is dat dit zo gebeurt.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Gisteravond weer drama met Elin. Eten - in slaap vallen - terug in bed - 5min later wakker en weer willen eten.
    Van 22.30 tot 23.00 met haar in de weer geweest. 04.00 weer gegeten en toen begon ze weer. Heb haar laten huilen. duurde een kwartier en toen werd ik om 7 uur weer wakker van Levi

Jac, goed besluit om nu de stap bij hem te leggen, hopelijk geeft het jullie wat meer rust

Schildje, en auto aan de praat gekregen ?

Ik ga de auto even aanzetten.wordt over 20 min. opgehaald en dan moet hij er natuurlijk wel in kunnen

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Brrr heb t koud.. Zo fietsen:(
    Jaim wegbrengen,dan naar vien. Hopen dat de treinen rijden...word sneeuw verwacht.
    Tis nu -8 buiten..

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Kaatje hij starte niet maar nadat ik hem aan de oplader had gelegd gelukkig wel weer. Ik zal voor de auto blij zijn als de kou over is.
    Straks als ik Rick ga ophalen ga ik hem een half uur daarvoor al aanzetten dan kan de accu ook opladen en de auto wat warmer worden.

5. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Goeiemorgen meiden,

Kom ook weer even voorbijwaaien. Ben momenteel erg druk op het werk, dus moet daadwerkelijk werken als ik op kantoor ben....

Nu even een paar minuutjes bij lezen en dan ben ik weer weg voor de rest van de dag. Hier gaat alles goed, Rein begint eindelijk een beetje echt door te slapen. Tis nog wel een vroege vogel, maar hij was vanmorgen om 6 uur wakker en lag er gister om half 7 in, prima dus. En als ie dan toch wakker wordt om 5 uur ofzo, krijgt ie een klein flesje en slaapt dan door tot een uur of 7. Oh, en hij heeft opeens niet 1 tand, maar 2!! Dat gaat rap dus.
    En wat is het koud he!!

@slapen, ik doe dat ook hoor, soms heeeeeeel vroeg naar bed gaan. Laatst al om 8.15 uur, toen was ik wel ook ziek, maar zo'n lange nacht zorgt er voor dat je er weer even tegen kunt. Ik schaam me er niet meer voor, lig regelmatig doordeweeks al om half 10 ofzo in bed.

@Rono, fijn dat Lucas weer naar huis mag, wat een ellende zeg zo'n Rota virus, heel zielig voor 'm, mager mannetje is het nu zeker? Verwen hem maar lekker als ie weer thuis is.

@Kaatje, ik zal voor je duimen dat je de baan bij welkoop krijgt!

@Lutje, heh, wat akelelig dat je somberig bent, ga lekker naar buiten, veel daglicht en buitenlucht helpt misschien een beetje om te blues te bestrijden.

@slaapkamer, de kamer van Rein is ook koud hoor 's nachts, denk maar iets van 15/16 graden. Hij slaapt in een romper met lange mouwen, daarover een pyjama en dan in een winterslaapzak zonder mouwen (krijg die niet over zijn worst-armpjes gewurmd nl...) Hij had vanochtend wel ijsklomp-handjes, maar daar kunnen babies wel tegen hoor. Is echt gezonder om in een koudere ruimte te slapen dan in een warme bedompte zonder ventilatie.

@Chantal, sterkte op de fiets zo! Brrrrr

@Sherry, heb iets gemist.. is Sophia ziek?

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen!!!!
    Hier fleur ook in een koude kamer hoor. Nooit temp gemeten, maar zal rond 17graden zijn denk.

Als ik moet werken ga ik regelmatig om half 10 naar bed! Ik kijk gtst en dan 2 series van een uur. Ga ik die laatste uit bed kijken, maar 9 vd 10 x val ik dan meteen in slaap haha!
    Maar ik ben altijd een slaapkop geweest, toen Fleur er nog niet was ging ik ook altijd om 7u van huis weg naar werk en toen ging ik dus ook echt uiterlijk half 11 naar bed toe.

Ik zit nu in Rotterdam en wordt allemaal sneeuw voorspelt.. hoop dat ik straks nog beetje thuis kom!

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @martje
    ja zeker leuke hobby... maar ook vooral een verslaving hihi

@ego
    morguh,
    hier weer verslapen... de hele week al... is me nog NOOIT overkomen.
    Céan is verkouden en slaapt dus onrustig en slecht! en ik dus ook... bale

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Sneeuwt hier flink! Benieuwd of ik Emma wel einde vd dag met de auto kan ophalen van kdv... Plan B is al bedacht. Als het met de auto niet gaat, ploeter ik er met de kinderwagen heen. Heb alleen geen lekker warm skipak voor d'r. Wil er op zich wel eentje even snel halen, alleen moet ik wachten op postbode meneertje. Die komt tussen nu en 6 uur :S Hebben het pakket morgen echt nodig, dus wil het er ook niet op wagen.

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier ook een koude slaapkamer!! Juul der handjes zijn zowat bevroren smorgens!

Hier heeft het ook flink gesneeuwd!! Net met de auto een half uur over een stuk gedaan wat ik normaal in 15 min rij. Nu breekt het zonnetje door en is het opeens weer 0 graden ipv -4

Chantal; hopelijk mag viën naar huis!!

Lutje; ik heb gewoon een dikke jas, muts sjaal wanten, sloffen, en een fleece deken in de zak van de wagen.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, dat heb ik op zich ook wel (behalve de wanten, maar stop d'r handjes onder de deken en daar blijven ze wonder boven wonder ook altijd). Maar ze heeft een losse muts en die gaat constant van d'r hoofd. En d'r slofjes en sopjes friemelt ze ook constant uit. Dus zo'n alles in 1 pak leek me een ideale oplossing. Maar denk toch niet dat ik de winkel red. Postbode zal door het weer wel nog later zijn.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Lutje.. Kan iemand anders niet naar de winkel?? Of buren t pakje aannemen?

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nee, heb al aan allerlei opties gedacht. Mensen die kunnen wonen te ver weg en de rest werkt. Ik wacht gewoon geduldig af. Plan B van plan b is m'n so vragen Emma op te halen. Hun auto is een stuk groter :) Hoef ik niet door de sneeuw te ploeteren en is zo'n pak ook niet nodig. Maar wie weet en heb ik geluk en komt ie gewoon voor de verandering vroeg.

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Kreeg net te horen dat schoonzus postnatale depressie heeft.

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hoi dames,

Kom vanavond weer even kletsen. Nu druk aan het werk thuis!!

15. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heeeeeeeeeeerlijk die sneeuw!!!

Wind is gedraaid en nou is het een goede temp. op haar kamertje!

Als ze zo uitgekletst is en even geslapen heeft en daarna weer gaat kletsen (volgen jullie me nog?) dan trek ik haar ski overall aan nep-uggs aan en dan gaan we naar buiten!

Schildje, dat is vervelend. Hopelijk doet ze geen gekke dingen. Iemand die hier voorheen mee schreef heeft daar geloof ik last van. Bij haar was het weer de 'positieve' kant. Ze trok/trekt juist meer naar haar kind toe.

16. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Wie is dat dat dan? ;)

17. Rono

Rono Niet meer actief

We zijn weer heerlijk thuis en ben nog de hele dag aan het huilen, t stopt gewoon niet meer :(

Lucas doet t goed, drinkt nu zo'n 120cc per fles en gaat dus langzaam omhoog. Zkh belde nog hoe t met em ging, erg netjes dus! Lucas slaapt heel veel, maar daar knapt ie van op!

Je ziet inderdaad dat ie heel mager is geworden. Van 7800 gram naar 6600 gram is niet niks terwijl hij 69cm is.

De eerste foto is van 2 weken geleden en die ander van gister!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, wat een verschil Rono!!! alle babyvetjes als sneeuw voor de zon verdwenen...

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo vandaag maatje 68 in de kast gehangen ( 62 past ze nog steeds maar ben er op uitgekeken )
    Echt te veel gewoon ! 3 shirtjes, 2 broeken en 2 pyjama's zelf gekocht ( kledingbeurs of uitverkoop zeeman )en de rest allemaal gehad.

Schildje, vervelend voor schoonzus :(

Rono, alle spanningen die er uit komen.Heel normaal.Lekker laten gaan, lucht op.knuff
    Lucas is idd een stuk smaller in zijn gezicht.HOpelijk eet hij het er snel weer bij

20. Sherry

Sherry Niet meer actief

rono dat is een combi van de vermoeidheid en de stress! Hij is inderdaad veel afgevallen.

Manlief is vandaag naar het CB geweest voor te meten en te wegen. 8790 gr. weegt ze en ze is 75.3 cm lang.

Deel Deze Pagina