@schildje Jemig dat is ook even wat om te horen over je schoonzus. @rono Lucas is heel erg afgevallen zeg! Hopen dat hij snel weer aankomt! @kaatje zo dan...Elin kan 3x per dag andere kleding aan en over 1,5 week kom je nog nieuwe dingen tegen hihi @ego Hier heerlijk ongezond gegeten. Ticho slaapt vanavond bij me moeder dus ik hoop dat ik mij morgenvroeg nog een keer kan omdraaien Maandag moet ik dan met Céan weer naar het cb. Ben erg benieuwd hoe zwaar hij is en hoe lang...
@Sherry ik weet het niet. Als ik haar zo wel eens lees op facebook dan komt ze toch happy over met haar twee meisjes. Maar goed dat kan natuurlijk voor de buitenwereld zijn. Ik ben wel benieuwd of wij hier wat van horen.
Bij de een kan het zijn dat ze gek is op d'r kinderen maar zelf wantrouwend of argwanend is, angst heeft dus iedereen steeds aan het controleren is en zichzelf flink verwaarloosd maar de kinderen niet. De ander kan zichzelf & kind wel iets aan doen. Vreemd eigenlijk dat het 2 totaal verschillende dingen kunnen zijn. Rare hormonen! Wellicht heeft ze het eerste.
he dames, hier weer terug aan boord, van de kindjes te halen. Heb ze weer lekker aan boord. rono. zo he, al het babyvet is die kwijt. Hoop dat die zelf weer aankomt. maar dat zal vast gaan lukken. schildje schrikken van je schoonzusje zeg. Kaatje. zo hihi dat is de kast vol! leuk!
Avond! Zo dat was een leuke rit naar huis...ik heb gemiddeld 12 km per uur gereden (2.5 uur op 32 km) Jim was het na een uur erg beu in de MC en begon te mopperen. Sneeuw is leuk maar niet als je graag naar huis wil! Zo, ff bijlezen en nog een broodje eten...nu nog koken heeft ook geen nut.
Schildje He wat vervelend zeg voor je schoonzus! Rono Jeetje wat een verschil zeg! Hij is gewoon helemaal veranderd! Winter Ik heb voor Romee ook geen skipak. Ze zit lekker warm in de wagen met een extra deken. Handschoentjes heeft ze ook niet, dat zijn vaak van die rot dingen. Ik doe gewoon sokjes om dr handjes en dan onder het dekentje Kaatje Jeetje wat een kast vol zeg! Vanmorgen is het om kwart voor 7 begonnen met sneeuwen. Ik had dus al besloten dat Jara en ik lopend naar de peuter/mijn werk zouden gaan. Maar goed ook want vanmorgen om half 12 lag er al 10 cm sneeuw! Vanmiddag dus ook lekker weer door de sneeuw naar huis gewandeld.
Goedenavond, Kaatje; En auto weer klaar?? Zo jij kan wel even vooruit met kleertjes voor Elin! Juud; Al 2 tanden, gaat hard!! Lekker dat Rein nu begint door te slapen! Anna; Zijn ergere verslavingen Rono; Jeetje wat een verschil, je kan idd heel duidelijk zien dat hij erg veel is afgevallen! Schildje; Wat naar zeg van je schoonzusje! Paso; Jeetje daar heb je echt lang over gedaan, nu gelukkig weer veilig thuis! Marleen; Wat een goed idee van die sokjes, heb hier ook geen handschoenen en hij laat z'n handen niet onder de dekens, dus dat zou ik ook nog kunnen doen! Mika is nog steeds wat humeurig en het in slaap vallen (en doorslapen) gaat ook erg moeizaam. Of het is een sprongetje, of beter gezegd sprong of hij heeft toch last van z'n tandjes. Kan alleen nog niets zien, hij had alleen vanavond wel hele rode wangen. Verder druk met m'n werk om alles op tijd af te krijgen!
Marleen; Wat een lieve foto! Ahhh...die laatsten zijn ook super, wat een schatje! Ennas; Ook al zo'n schatje! Moet ook echt nodig weer foto's gaan maken!!
Morge, Paso. zo daar heb je zeker lang over gedaan. marleen en ennas! Leuke foto's dames. Wat een beauty's in deze groep! vandaag lekker met de kindjes.
Morning ..... Vroeg dag hier ... 06.00 Ben alleen nog hartstikke moe. Straks heerlijk naar buiten met een vriendin en dan foto's maken van de kids! Wat een heerlijke foto's dames!
Straks vien ophalen...!! Gister boos geworden.. Gezeik daar had gesprek met een ander, wou ze tot maandag nog aankijken en dan naar huis. Ze krijgt nu nutrilon pepti.. Was niet de afspraak. Ze zou voeding krijgenzonder koemelk en kippenei. Afgelopen 2 dagen is t hardstikke goed gegaan.met spugen.. Maar ze wou dus tot maandag aankijken met de voeding. Daar was ik t niet mee eens.. Kan thuis toch ook aankijken.. Ze moet de voeding 2wk proberen. Ze ligt er nu al bijna 4weken weer in... Maar... Ik liep huilend weg uit t gesprek,zie ik haar 10 min later en toenging ze oberleggen of ze dan toch t weekend naar huis kon.. Dus dan kan het ineens wel. ze mag mee mits ze geen gekke dingen had gehad en niet afvalt. Net gebeld..ze heeft maar 2x gespuugd.