Lekker Chantal!! Geniet lekker van je meisjes!! Jac veel plezier met je kids Goedemorgen allemaal! Wat een kou he! Is hier nu -17! Gelukkig zowaar een keer geen wind en wel een lekker zonnetje! Maar goed inpakken als we naar buiten gaan
Hoe kleden jullie ze aan? Heb wel een skipakje maar is niet zo dik..(van de lidl) Dacht romper lange mouw+ maillot+broekje+shirt+skipakje ? En dan in voetenzak in mc ? En mutsje op en evt handschoenen
Chantal heerlijk je meisje ophalen! Heb ik over Jamelie haar verjaardag heen gelezen??? Ennas dat is wel heel koud. Inderdaad lekker inpakken hahaha... Schildje lekker he dat ze dan zo rosig zijn van het buiten spelen. Ik heb niet skipakje.. Ik doe Ismail 2 broeken aan. lange romper. longsleeve. vestje en winterjas. handschoenen sjaal en muts.. geloof dat dat wel genoeg is hahahahaha
Morguh, Is het bij jullie ook zo koud? -16 in de tuin hier! En ik probeer mijn moeder maar te bellen dat ze vandaag NIET naar buiten moet gaan! Vreselijk wat een kou.. Maar goed. Ik kan met vol trots zeggen dat ik mij vandaag NIET heb verslapen Had ook geen wekker gezet Céan weer een vreemde nacht gehad. Gisteren heb ik hem om 8 uur maar een warme maaltijd gegeven... 1 extra. En om 9 uur heb ik hem in bed gedaan. Meestal komt hij tussen 22:00 en 23:00 voor nog drinken. Nu pas om 1:18 uur... en daarna om 3:28 (wat raar dat ik die tijden ook zo precies onthoud hmm) en toen om 07:40 uur... Op zich wel lekker maar toch was het best wel raar. @marleen Leuke foto's! @ennas Leuke foto! @jac Hebben jullie nog veel last van de kou etc? @chantal Heerlijk dat Vienna weer thuis komt! @winterkleding Céan heeft dan aan: Romper met lange mouwen, trui met lange mouwen, broek, sokken, 2e paar sokken er overheen, in de buggy met zo'n voeten zak, fleecedeken om hem heen gewikkeld, jas aan, muts op, handen in de mouwen van de jas en onder de fleecedeken, ingepakt in de voetenzak en dan denk ik dat hij het wel warm heeft. In tegenstelling tot Ivy... heb nog steeds geen handschoenen voor haar!!! (ik denk dat ik ze straks zelf maar even snel ga maken ofzo)... Ze liggen nog steeds bij papa en van papa heb ik al een week weer eens niks gehoord! @ego IK HEB HET KOUD!!!
Anna, kan je niet snel van een paar oude sokken handschoenen maken?? Chantal, wat fijn dat ze weer naar huis komt!! Kleding, had nog de voetenzak van de buggy liggen (totaal vergeten dat ik dat ding had). Dus die er in en dan Emma straks dik aankleden. Gaan we even een ommetje doen
Ik heb Juul een romper met lange mouwen, shirtje, spijkerbroekje en sokken. Muts wantjes sjaal dikke donsjas en een Fleecedeken om der heen. Sloffen trapt ze elke keer uit ff snel rondje door de stad zo, gelukkig schijnt het zonnetje heerlijk!
Ivy is 2x buiten geweest van de week en toen schreeuwde ze het uit van de pijn in dr handen. Ga zo even zoeken tussen de stof en dan zelf maar wat maken
Goedemorgen, Jac; Geniet lekker van je kindjes! Danitjuh; Leuk foto's maken! Chantal; Fijn dat ze naar huis mag!! Anna; Hoop dat je nog wat voor Ivy kan maken! Hier verder weinig te melden, manlief is even met Senna weg, Mika slaapt en ik ga zo maar weer even aan het werk...
Chantal, wat fijn dat vienna mee naar huis mag! Lekker van genieten joh! Als Romee naar buiten gaat heeft ze een romper met lange mouwen aan, een shirt, broek, sokjes, sloffen, jas, muts, sjaal aan. Sokjes om haar handjes ivm gebrek aan handschoentjes In de wagen heb ik een voetenzak en daar bij in nog een ledikantdeken, lekker dubbel gevouwen. Warm zat zo!
Heey meiden @marleen, aah wat een leuke foto's!! @ennas, lief!! @jac, geniet lekker van je kids!! @dani, ik zag op fb al een erg leuke foto staan hoe vond hij het? @chantal, wat fijn dat ze toch mee mag, geniet van je meisje! @schildje, leuk lekker sleeen! @anna, fijn niet verslapen hihi maar nog steeds vreemde nachten.. @lutje, ook lekker even naar buiten! @martje, dan heb je ook even de tijd om wat te doen he, is toch lastig met 2 kids af en toe Celeno was gister niet zo lekker, dus toen maar binnen gehouden, maar hij wilde natuurlijk erg graag in de sneeuw... Dus vandaag dik ingepakt en nu is hij bij oma in de sneeuw aan het spelen. Jevani is ook niet lekker, erg verkouden en hoesten, dus vandaag dat ik met hem vandaag maar even binnen blijf. Vriendlief is de boodschappen aan het doen. Jevani is heerlijk aan het kletsen dadada mamamama
Patriesja Heerlijk he, dat kletsen! Romee begint nu met buh en bubbu. Soms klinkt het net Beppe (is fries voor oma) dus mijn moeder helemaal blij Beterschap voor je kereltjes! Ik ben vanmorgen, toen Romee weer op bed, lag lekker met Jara naar buiten geweest. Het stoepje voor even vrij van sneeuw gemaakt en ook achter even een paadje gemaakt van het hok naar de schuttingdeur. Jara vond het geweldig en wilde eigenlijk niet meer naar binnen. Maar ze vind het ook niet leuk om alleen buiten te blijven. Maar ik blijf niet nog een uur buiten staan koukleumen. Dus uiteindelijk eventjes langer buiten gebleven en toen snel naar binnen naar de warme chocolademelk
Vraagje voor de dames die ook forte 2 gebruiken bij hun kids. Vinden jullie deze voeding ook wat dikker lijken en drinken jullie kids ook iets minder dan normaal?
Ben zo trots op mijn zoon. Hij is bijna al de hele dag aan het varen. hihi. Zo lief! (papa zit er wel naast hoor!) En trots dat ie is. Ik ben kapitein! roept ie de hele tijd. En hij snapt het spelletje al wonderbaarlijk goed!
Patriesja; Beterschap voor je ventjes! Gaan de nachten al wat beter? Jac; Wat knap van je zoon!! Hier vanmiddag met z'n viertjes naar de ijsbaan geweest, manlief had vanmiddag nog snel even schaatsen voor Senna opgehaald. Hij dacht hij hij zo wel weg kon schaatsen, maar toen hij het ijs op ging lag hij al op z'n kont hihi. Hij vond het geweldig en heeft echt genoten. Had dus ook nog helemaal geen zin om naar huis te gaan!
Hallo, Nou mijn planning om handschoenen te maken liep in de soep... heb ze maar gekocht bij de winkel hier. Ze hadden net een nieuwe voorraad! @jac Wat goed van je zoon zeg! @chantal Hoe gaat het?
Hier een goede nacht gehad. 21.30-02.00-07.30 Vanmiddag voor het eerst met Elin wezen zwemmen. Eerste minuten waren even koud.Toen een half uur om zich heen zitten kijken. even opwarmen onder de warme douche, eten en toen viel ze daar in slaap. Marleen,schattige foto's ! Leuke jas ! Chantal jaaaaaa Viënna weer naar huis ? Super ! En idd thuis aan kijken kan ook. net of je niet aan de bel zou trekken mocht het toch weer mis gaan thuis Elin aankleden met dit weer In de wandelwagen heb ik nu de voetenzak neer gelegd, is gevoerd met fleece dus lekker warm. En dan heeft ze een goede dikke gevoerde winterjas aan. In de maxicosi heeft ze die dikke jas aan, en over haar voetjes een boxkleed. Maar dan ga ik wel alleen kleine stukjes buiten.dus van auto naar winkel etc. Bij lange stukken wandelen zou ik haar wel een extra maillot aantrekken ofzo Jac, ahh lief ! Je zoon de kapitein Anna, fijn toch handschoenen voor Ivy !